Een beetje.. Schrik nu iets minder van t bloeden al vind ik t helemaal niet leuk. Probeer maar vast te houden aan mn oplopende testjes, en toenemende kwaaltjes.. Zolang dat zo is, zit t er nog en zal het vast goed zijn.
Hier.. Misselijk!! Bij vlagen enorm.. Alsof ik n narcose heb gehad.. Pff erg hoor.. En moe zat al te wachten op de vermoeidheid haha Verder steekjes in mn liezen, n mn borsten doen zéér!! Als ik zo doorga eindig ik als pamela hihi Maar ik ben er blij mee kom maar met alle kwaaltjes!! Enige vervelende kwaal, ik kan bijna niks meer eten.. Word overal misselijk van Zelfs drinken is lastig..
Ik heb ook zo een last van vermoeidheid, ik kan de hele dag wel slapen! Ook zijn m'n borsten gevoeliger en iets voller. Soms in de avond wat last van mIsselijkheid. En als ik bijv snel opsta voel ik wel eens een steek in m'n buik.
hoi nieuwe dames welkome en ik zag mooi testje van MVM !! zo vandaag paniek! en Spoed echo gehad van wegens erg bruinverlies bij de kliniek zeiden al als het erger wordt bel ons terug... en was erger geworden en mog vandaag na kliniek... en toen ik op stoel lag (ik weet helaas hoe in zijn werking gaat kan net zo goed stempel kaart van maken) en misselijk van de zenuwe ...en toen gingen ze inwendig kijken en was gelukkig niks aan de hand zei de arts...MAAR WE krijgen een Tweeling! was beetje verwacht van wegens 2 eitjes in de aantoch waren (zit in mediche wereldje) maar had niet verwacht en me man wel..die zei IK ZEI JE TOCH!!! maar ik kan pas echt super blij als 14 mei dan gaan ze kijken of er hartje klopt..want ik kreeg even snel kijkje voor wegens bruin verlies maar konden niks vinden en het was nog te klein... dus ja ik ben aftellen nog maar 3 dagen (deze dag is toch bijna om) dus we hebben eigenlijk snel blik gekeken wat we verwachten op 14mei spannend!! hoop alles goed komt dan hoef ik nooit meer in die ziekenhuis,dokter wereldje! geen Hormoon spuiten meer! hoop het hoop het! fijne avondje en groetjes
wauw! een tweeling. Gefeliciteerd zeg! hoe vind je het idee straks 2 kleintjes te hebben? hier nu af en toe misselijk. echt heel erg verveeld. ook die moeheid ben blij als dat weg gaat trekken want zit bijna hele middag/avond te knikkebollen. pijn in mn borsten is ook vervelend en ze zijn al 1 cup maat groter . wordt s'nachts vaak van wakker omdat ik er dan op lig wat dus super pijnlijk is. ook moet ik echt kleine porties gaan eten want heb nu te veel te gegeten en dan blijft zo super lang vol gevoel houden wat echt niet lekker is. gisteren ben ik door verwezen naar de poppoli. dat is een poli waar zwangere vrouwen met een geestelijke psyche terecht kunnen voor extra ondersteuning voor zwangerschap en bevalling. dus ben benieuwd wanneer ik daar terecht kan. super fijn dat ze extra aandacht voor hebben ook!
@2501 wauw!! Een tweeling joh!! Al van de schrik bekomen?? Gaaf hoor gefeliciteerd! Hier voel ik me helaas minder... Heb gewoon geen kwaaltjes meer... Of echt minimaal. Ik maak me echt zorgen nu. Maja die vk gaat niks doen tot over ander halve week. Baal echt van dit gevoel want ben nu helemaal bang dat we t zelfde gaan tegen komen als vorig jaar.
ik had echt idee dat we 1 krijgen want bij me vorige mk was het bijna zelfde ervaring maar deze ronden deden met iui (dan zijn de spermacellen dichter bij en gewassen ) maar ik moet nog besteffen eingelijk 14 mei na 17:00 dan weet ik zeker dan zal ik aan moeten geloven @ jeni ik snap hoe je voel meid ...je moet sowie zo denken elke vrouw is anders en elke zwangerschap is anders...dat heb ik ook sins gister want toen ik bruin verlies had heel veel ik denk WTF wat gaat er nu gebeuren AUB laat me niet nog een keer mee maken weer een MK (ik dacht echt even elke zwangerschap het zelfde was want bij mn mk bloed ik niet ik moetst toen curretage doen) maar terug na mn punt. ..ik heb ook als een dolle kip op internet gezocht (om mijn beschermen wat ik allemaal kan verwachten dacht ik maar je wordt niet berschermd je wordt beetje wanhoopig op goede verhaaltjes en dan denk je hey misschien heb ik dat ook) eingelijk moeten we dat niet lezen we moeten zelf een verhaaltje typen ons ervaring delen want iedereen ervaart toch net ietjes anders dan een ander...snapje hoop dat ik niet bot klinkt met typen ik ben niet bot maar gister heb ik gewoon mn neus goed gestoten en licht gezien ofzo ...weet niet en mog het weer een MK worden in mn hooft weet ik dat natuur wil mn bescheremen echt waar iedereen wil toch gezond kindje op wereld en geen kastplantje ...klinkt hard ik weet en je heb somige mensen die krijgen gehandicapt kindje ofzo dan denk ik maar je bent gewoon toevallig gekozen (mn neef is gehandicapt lief mannetje) maar goed ik babbel/klets te veel...hihihi ik hoor mn kleine meid roepen ga haar uit bed halen en vandaag lekker wandelen ofzo xxx
Ooh ik weet t... Bij Mel had ik zo'n last al en toen ik belde werd er gezegd beginnend miskraam... Leuk huisartsenpost!! Uit eindelijk is ze nu 6 en is er niets aan de hand. Die hele zwangerschap was een hel dus das t enige voorbeeld wat k heb. Vorige keer voelde ik me ook prima.. En toen was t een ma. Dus ja waar moet je op letten. Heb maar tegen ml gezegd dat ie er rekening mee moest houden... Voel me dan zo slecht eigenlijk, dat zeg je toch niet. Maar idd uit bescherming... Van t ergste uitgaan, kan t alleen maar meevallen. Maar goed so far so good, geen krampen en geen pijn, hoop dat dit toch een begin is van een goede zwangerschap ipv een ma
Gaat al beter vandaag @ kwaaltjes , lag vanacht op mijn rug te slapen , draaide me om en toen auw auw mijn borsten leken net betonblokken :S haha Welkom nieuwe Zwangeren!! @ Yenijah, lekker taart, hier gisteravond ook nog een appeltaart staan bakken @25012010, wat leuk een tweeling! Egt Super
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Anne1977 - 36 jaar - 3e kindje - 7 januari Debbie81 - ? jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 8 mei - 1e echo - Debs1 13 mei - intake vk - Prutske 13 mei - 1e echo - Anne1977 13 mei- intake vk - lely27 14 mei - 1e echo - Nimme 14 mei - 1e echo - Staffie84 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - 1e echo - lely27 15 mei - 1e echo - Soraya4314 16 mei - 2e echo - Pearll 18 mei - 2e echo - Anne1977 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 1e echo - Jeniyah 21 mei - 2e echo - Bailief 21 mei - intake vk - Mamaess 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 5 juni - 1e echo - Hannes 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 21 juni - intake vk - Hannes Ik heb als het goed is alle nieuwe dames erbij gezet, alleen heb ik niet alle gegevens kunnen vinden. Graag aanvulling
25012010, wauw!! Een tweeling! Wat leuk! En heel spannend zeg Ik ga later vandaag even alles bijlezen en reageren. Druk geweest thuis en al veel gemist zie ik.
Lely, erg he die vermoeidheid. Ik ben echt zo suf als wat. Ern dan heb ik nu ook nog een super drukke tijd voor de boeg, met volgende week 4 vergaderingen. Vier dagen werken, een receptie, de kapper aan huis (is mijn nichtje), avondje naar het theater, een verjaardag en het pinksterweekend met daarin familie dag ern vrijwilliger zijn bij een wandelevenement En Oja ik weet het ik heb het allemaal zelf zo afgesproken maar ja wel me niet laten kennen. Gelukkig vanochtend effe naar de stad ern vanmiddag lekker uitrusten want mijn moeder en vader doen f lekker bezig houden 25012010, wauw een tweeling gaaf hoor Maandag eindelijk naar de vk. Hopelijk is het de vk die ook echo's maakt en wil ze effe kijken
@25012010: Dubbelgeluk, wat fantastisch!! @Jeniyah: ik ook.. voel niks meer (beetje raar om te zeggen maar ik moet echt in m'n borsten knijpen zeg maar willen ze een beetje zeer doen ). Verder had ik gisteravond opeens wat roze verlies. Geen rood bloed, dus ik hou moed maar pff wat een rotgevoel. En dat terwijl ik gisterochtend nog heel misselijk was. Vanochtend gewoon opgestaan, zonder misselijkheid... Zit niks anders op dan afwachten denk ik maar.
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje, 1* - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Anne1977 - 36 jaar - 3e kindje - 7 januari Debbie81 - ? jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 8 mei - 1e echo - Debs1 13 mei - intake vk - Prutske 13 mei - 1e echo - Anne1977 13 mei- intake vk - lely27 14 mei - 1e echo - Nimme 14 mei - 1e echo - Staffie84 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - 1e echo - lely27 15 mei - 1e echo - Soraya4314 16 mei - 2e echo - Pearll 18 mei - 2e echo - Anne1977 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 1e echo - Jeniyah 21 mei - 2e echo - Bailief 21 mei - intake vk - Mamaess 22 mei - 1e echo/ intake vk - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 5 juni - 1e echo - Hannes 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 21 juni - intake vk - Hannes
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje, 1* - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 5 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Anne1977 - 36 jaar - 3e kindje - 7 januari Debbie81 - ? jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 8 mei - 1e echo - Debs1 9 mei - 1e echo - lely27 13 mei - intake vk - Prutske 13 mei - 1e echo - Anne1977 14 mei - 1e echo - Nimme 14 mei - 1e echo - Staffie84 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - 1e echo - Soraya4314 16 mei - 2e echo - Pearll 15 mei - 2e echo - lely27 18 mei - 2e echo - Anne1977 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 1e echo - Jeniyah 21 mei - 2e echo - Bailief 21 mei - intake vk - Mamaess 22 mei - 1e echo/ intake vk - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 5 juni - 1e echo - Hannes 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 21 juni - intake vk - Hannes
Wat je zegt idd... Maar voel ze nu toch beter en heb een lucht en blaas probleem. Las dat t wel vaker gebeurd en na een dag of twee alles dubbel en dwars terug. Nu lijk ik wel 4 mnd zwanger door die buik... Puur lucht daar... Ik hoop niet dat dat roze verlies wat betekend meis.. Of misschien ook een tweeling voor jou?? Pfff heb moeite met wachten voor die echo! Vreselijk zeg!
Misschien ook wel handig voor de lijst afspraken die geweest zijn weg te halen? Anders komt die zo vol te staan op het einde. Voor de meiden die roze/bruin hebben gespot. Zolang daar bij blijft is het volgens mij wel goed. en het is daar allemaal wat door bloeder dus kan ook zijn dat er een adertje wat geknapt is.