Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Jeukende tepels heb ik met vlagen. vaak net als ik buiten de hond uit laat echt zo irritant!
    en echt pijnlijke steken heb ik ook denk iedere keer als nu roze of bruin zie kan niet anders dan mis gaan maar gelukkig geen roze of bruin gezien!

2. lely27

lely27 Niet meer actief

Pijnlijke steken heb ik ook! Van mn buik helemaal tot in mn ..

Jeukende tepels gekukkig niet.
    K ben ook direct opzoek naar kwaaltjes als ik wakker word.. Jullie ook?

3. 25012010

25012010 Niet meer actief

@lely dat doe ik ook gelijk op zoek naar kwaaltjes..maar mn kwaaltjes laten me in de steek als ik wakker ben en pas naar paar uurtjes dan begint het klein beetje opkomen en in de middag voel ik duidelijker...vaag maar waar...weet nog bij mn dochtertje had ik TOTAAL nergus last van anders was ik eerder achter gekomen dat ik zwanger was (kwam achter toen ik bijna 18 weken was) maarja elke zwangerschap is anders en elke ronden nieuwe kansen ... nog zeker heel veel uren dan heb ik mn Echo ...spannend zeg vooral dat ik al voor proefje heb gehad dat er 2 zijn en er bij alle 2 zat er iets in ...spannend spannend en ben zo bang ook dat nog nu ben ik blij en ik weet nu niet beters of hartje klop ...en strakjes kan ik echt mega verdrietig zijn ...ik hoop van niet...en als alles goed is dan ga ik zeker na mn oma graf toe en vertellen dat alles goed is gegaan...maar goed tot die tijd loop ik als een zombie door de woonkamer...en dadelijk toch na buiten gaan met dochtertje afleiding meer voor haar dan voor me zelf...kan wel janken op dit moment...ik wou dat mannen de prille begin zwangerschap morgen dragen en met 20 weken dan nemen de vrouwen over hihihi achja ...we zullen zien hoop zo echt dat ik niet meer in de mediche wereld in moet..hormonen spuiten en 2 a 3 x per week inwendig echo om kijken of mn eitjes groei met elke ander dokter en kunnen genieten van niet verplicht sex ... (ja de wereldje is raar in die mediche wereld) maar goed ik stop met typen ga omkleden en iedereen alvst fijne dagje en tot laters

xxx

4. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Spannend al die echos vandaag :D, hoe laat heeft iedereen de echo's?

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankjewel meiden!

Spannend, de echo's vandaag! Succes allemaal. Hou je het nog een beetje vol, 2501? Ik duim voor 2 mooie hartjes voor jullie!

Kwaaltjes checken in de ochtend.. Ik doe het ook haha. Maar ik heb dus ook dat de kwaaltjes later op de dag pas echt beginnen. En toch check ik het telkens. Hier helemaal geen bruin meer gezien gelukkig!

Lely, wat goed dat het gestopt is bij jou! Ook voor jou heel erg spannend, de echo.

Ik ben benieuwd naar de foto's de komende dagen :D

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari
    'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari
    MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje, 1* - 2 januari
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamaess- 29 jaar - 2 kindje - 2 januari
    Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari
    NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari
    Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 5 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari
    Anne1977 - 36 jaar - 3e kindje - 7 januari
    Debbie81 - ? jaar - 2e kindje - 13 januari

Afspraken:

14 mei - 1e echo - Nimme
    14 mei - 1e echo - Staffie84
    14 mei - 1e echo - Saskia
    14 mei - 1e echo - 25012010
    15 mei - 1e echo - NoNo
    15 mei - 1e echo - Seentjuh
    15 mei - 1e echo - Soraya4314
    16 mei - 2e echo - Pearll
    15 mei - 2e echo - lely27
    18 mei - 2e echo - Anne1977
    20 mei - 2e echo - Jeniyah
    21 mei - 2e echo - Bailief
    21 mei - intake vk - Mamaess
    22 mei - 1e echo/ intake vk - LA85
    22mei - 2e echo - Debs1
    24 mei - 2e echo - Nimme
    27 mei - 1e echo - MaDe87
    28 mei - intake vk - Jeniyah
    28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper
    29 mei - 1e echo - Mamvanjessie
    30 mei - 1e echo - Me88
    4 juni - 3e echo (termijn) Jeniyah
    5 juni - 1e echo - Hannes
    10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo
    10 juni - 1e echo - Prutske
    12 juni - 2e echo - 'Anoniem'
    19 juni - 2e afspraak vk - Prutske
    21 juni - intake vk - Hannes

Lijst even bijgewerkt, ook jouw gegevens erin Prutske :)

7. 25012010

pffffff om 16:15 komt de oppas (vrienden komen even op E passen) maar die weten nog niks van even voor bescherming hebben we gezegt voor controlen voor de eitjes een klein leugentje voor best wil ;) en dankje Bailief ...ja er zit ook kans op dat 1 hartje wel doet en ander hartje niet

...maar wij gaan niet van uit dat zo is

en nogmaals natuur kan zooo gemeen zijn ...maar ik weet dan dat het ook niks voor niks is dat de natuur zo doet...
    dat weet ik maar toch verdriet blijf toch hangen want die MK van vorige jaar zit nog in mn gedachten en zal blijven dragen en ik heb wel plekje gegeven maar voor nu zit het heel diep in mn gedachten en dat is ook logis zei me vader...

nog eventjes genieten dat ik vrolijk ben ...en hoop strakjes ook blij te zijn pffff en bruin verlies is nu lichte begie geworden zo ik ga na winkel probeer ik maar ben met me gedachten niet er bij ..maarja moet anders hebben we geen eten vanavond..
    ja ik heb al sins 2 weken bijna geen eetlust.. moet wel gaten en mn gezinnetje eten geven hihihi

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Oh jee spannend zeg... Ben erg benieuwd.
    Succes meis!

9. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Nou wat ik net had, ik zit op dit moment in het buitenland en ik belde het zh in Nederland voor een afspraak van de eerste termijnecho. Zeiden ze schikt 28 maart? Ik zei dan ben ik er nog niet, het schikt het beste vanaf 10 juni. Zei ze dan ben je wel te laat, terwijl ik dan in de 10e zwangerschapsweek zit? De verloskundige gaf aan dat ik de afspraak moest maken in de 10e week. 28 mei is het mijn 8e week, hebben jullie al zo vroeg de eerste echo? Ik dacht altijd dat het rond de 12 weken was, vond 10 al vroeg laat staan 8!!

10. mamaEss

mamaEss Lid

10 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jeniyah, spannend toch weer he, bij mij zagen ze bij de eerste echo ook niet zoveel. Volgende week vast meer te zien. Werken ze bij jou met Pinksteren? Dat is het maandag namelijk. (ik had een afspraak staan en kwam erachter dat het een vrije dag is, vandaar) ;)

@pearl, dat verschilt enorm hoor, mijn vriendin is ook zwanger, woont in het noorden van het land en mag volgende week pas komen, ze is dan 10 weken. Ik mocht zelf ivm medische geschiedenis vlak na de positieve test al komen. Gewoon zeggen dat de verloskundige dat aangaf. Staat 10 juni gepland? Heb je wat om naar uit te kijken...

Klachten hier;
    Misselijkheid en overgeven. Inmiddels zetpillen van de huisarts voorgeschreven gekregen. Bij de 1e van week 6 tot 16 gespuugd.
    Moe
    Gevoelige borsten
    Trekkende buik(pijn) onderin
    Hartkloppingen, in 'rust' op de bank slaat hij soms over. Heb je opgezocht en schijnt normaal te zijn maar ga het volgende week toch even aan de VK vragen. Iemand ook last van hartkloppingen?

Maar verder alles goed hoor! haha

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

`Haha ja t is een particuliere zaak... en niet de vlk ofzo.

Maar zij werken ook in t ziekenhuis dus t zijn wel profs.
    Zij bood het aan dus zeg al op pinksteren?? ja hoor.. dus gelukkig mag ik er al 11.15 zijn dan.

Voel nu best wel veel in mijn buik dus ga er toch van uit dat het wel goed zit. Maak me niet echt druk...

12. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag morgen voor de 1e echo en intake. Dit is met 7.1, zonder medische reden. Is hier wel normaal tussen de 7 en 8 weken de 1e echo. Termijn echo is rond de 11,12 weken.

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    25012010, en en en? Hopelijk hadden jullie en super echo.

Pearl, 10 juni echo? Das gelijk met mij leuk. En hier is de gewoonte bij geen bijzonderheden pas als eerste echo de termijn echo.

Bailief, dank je ik krijg dat op de tablet niet voor elkaar.

Hier weinig kwaaltjes de vermoeidheid zat ook weer wat weg gelukkig.

Echo, meiden ik ben stiekem wel jaloers op jullie . Ik moet nog zolang wachten.

Ik ga weer want de kapper is er zo

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ooh ik vind het zo spannend 2501! Ik hoop zo op goed nieuws vanavond hier!

Echo word hier rond de 8 weken gedaan en met 12 weken. Daar tussen in is de intake. Het schijnt heel erg te verschillen. Eerder hadden ze sowieso pas de eerste echo met 12 weken, bij ons is de 8 weken echo trouwens niet verplicht. Meer voor je eigen gemoedsrust.

Kwaaltjes: ik snapte nooit iets van de krampen die jullie bedoelden maar nu heb ik ze gevoeld geloof ik. Haha. Voor het avondeten leek het echt alsof mijn onderbuik telkens aan het samentrekken en weer aan het ontspannen was van binnen. Steeds opnieuw. Verder ben ik eigenlijk al anderhalve week veel minder moe, dan de eerste weken. Het enige dat ik wel vaak heb zijn gevoelige borsten en maagzuur. Mijn borsten zijn ook een soort van sensor nu haha. Ik blijf maar voelen of ze nog pijn doen.

Schoonmoeder heeft trouwens vandaag haar excuses aangeboden. Ze was druk met schoonmaken en nog wat andere dingen die verkeerd gingen en daardoor was ze het vergeten. Tsja... Als ze nou zwanger was dan had ik het kunnen begrijpen... hahaha :p

15. 25012010

Ons Tweeling leven! hun hartjes doen het! geweldig!!! We zijn zo Blij

(en klein beetje angst voor de mk )dat blijf nog eventjes om dat ik al naar ervaring mee gemaakt heb...maar nu echt blij en over 2 weken mag ik nog een echo en als dan alles goed is dan mag ik naar Gyn niet naar VK van wegens tweeling... maar ow ow ow ben blij hiep hiep hiep hoi hoi ! prachtig om te zien hartjes kloppen onze eerste tweeling maar ik moet nog echt bezinken ...denk pas met 12 weken kan doen hihi

ik zal foto er bij doen als je goed ziet zie je kleine frummeltjes bij 1 foto duidelijker dan bij ander hihihi

16. lely27

lely27 Niet meer actief

gefeliciteerd!!!!!!!!

Wat n mooi nieuws!! Ik wil ook n hartje donderdag :)
    Wie had er nog meer n echo vandaag?

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Meid wat geweldig voor je!!! Ik ben zo blij voor jullie, nu lekker genieten en geen zorgen meer maken he! :D

18. 25012010

dankje wel meiden:)

ja ik zal ook van genieten maar ik moet nog steets aan idee denken tweeling . ik ga mn meisje op bed gooien en dan kan ik lekker rustig bezinken denk ik ik heb totaal geen worden meer kan nog niet geloven:D

nou ik ben benieuwt naar ander echo's!! en van iedereen!!!

19. nono

nono Niet meer actief

Geweldig zeg! Ben blij voor je 2501!

Morgen hier de echo. Heel spannend! Begint nu toch wel te kriebelen. Echter voel ik mij vandaag ver van fijn. Griep dus ik ging vanmiddag even een uurtje liggen. Word wakker, griep is wat minder maar de misselijkheid, gadver! Ja, ik neem het voor lief maar bah. >> Vriend-lief eten gemaakt want ik kon het niet eens ruiken... M'n ouders aten mee dus ik heb wel een beetje gegeten, ging redelijk..
    Achja, komt goed!

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

2501, weet je dochter het al? :)

Nono, wat vervelend. Beterschap! Je ouders weten het nog niet?

Deel Deze Pagina