Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    25012010 van harte!!!!!! Wat een dubbel geluk, nu genieten hoor, hartstikke bijzonder twee hartjes!

2. 25012010

25012010 Niet meer actief

@Bailief..mn dochtertje weet nog niet...we hebben paar keer iets van gezegt toen dachten oooh nee moeten we niet doen van wegens me moeder(als me moeder weet dat ik een tweeling krijg dan ben ik opeens in de spot licht dan ben ik alles krijg ik alle aandacht maar dat wil ik niet ik wil echte lievde en geen nep gedoe)...dus we houden ons mondje dicht tegen haar maar we hebben wel gevraagt wat wil je ...Broertje of zusje ...hihi ze zei broertje en toen zusje

...en ik zei of wil je allebij? Ja alle bij zei ze
    hihih maar voor dat ik wis dat we tweeling kregen heb ik gevraagt aan haar...Hoeveel babytjes heeft mama in de buik...Ze zei al 2 hihihi wel toeval...maar wat zullen we druk krijgen maand December..mn kleine meis is van november en als de tweeling komen eind november begin december en dan sinterklaas en kerst...pffff moet niet aan denken en achja alles komt goed gelukkig houden we niet van luxe we zijn al blij met iets kleins..:D

@nono Beterschap meid en goed drinken

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd 2501! Super hoor!!

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik snap het ja, 2501. Jammer dat je er zo anders mee om moet gaan door je moeder! Ik kan me er echt aan irriteren als ik het lees, ook vanwege het gedoe bij mij hoor. Ik ben al bevooroordeeld ;)

Maar wat leuk dat ze al zei dat er 2 in zaten! Kinderen schijnen dat wel te weten he, sommige kinderen weten zelfs al dat hun moeder zwanger is als de moeder het zelf nog niet weet heb ik eens gelezen. Dus misschien moet je vast aan haar vragen wat de tweeling word ;) Word wel een drukke tijd voor jullie inderdaad. Vooral een prijzige tijd met al die cadeaus haha. Maar dan ben je er wel weer voor een heel jaar van af :p

5. 25012010

@bailief ja inderdaad dan zijn we ook snel klaar hihih ach komt goed:D en ja ik vind ook erg dat gedoe met jou schoonma maar echt we moeten zo denken als ze niet normaal kunnen zijn dan missen ze heel hoop leuke dingen met klein kinderen hoe hard ook klinkt en jou mannetje zal ook moeilijk vinden dat heeft me man ook (heb geen goede band met schoonvader) haha klinkt echt dat aan mij lig hihi nee maar echt je heb mensen in leven die willen niet veranderen en moeten volgens hun boekje leven..nou nee heb zelf eigen leven iedereen heeft zijn eigen boek en eigen hooft pagina die mag zelf in vullen!want wij zijn hooft rol spelers en hun niet meer ;) srry voor me onduidelijk heid ik ben nog steets van de kaart af

@ ander dames dankje dankje nu jullie allemaal nog mn vingers zijn gekruist en mn duim staan om hoog !!! op naar mooie echo's ik gun iedereen van harte! want zwanger zijn is echt een wonder..

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha ik snap je wel hoor. En je hebt ook helemaal gelijk. Wij gaan nu ook lekker aan onszelf denken en genieten. Want dat is het belangrijkste; je eigen gezinnetje.

Ik zit telkens te denken om de echo van volgende week dinsdag naar deze week te zetten. Ik wil ook zo graag :D En ja, ik heb natuurlijk al een echo gehad, maar nog geen hartje gezien. En dat is wat ik wil zien.

7. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    hoi meiden vandaag een geweldige echo gehad. met en kloppend hartje. helemaal in de wolken. de grote klopt bij de termijn. volgende week mag ik naar de verloskundigen. di de 21ste
    en een week later weer naar de gyn maandag de 28 ste.

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Poekies, mooie echo en gefeliciteerd! Je zal wel helemaal stralen nu :)

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden ook hier vandaag een prachtige echo gehad
    met een knipperlichtje:D Zo bijzonder!!

9,7mm klein is de baby, klopte goed met de termijn.

Ik wordt nu door gestuurd naar de gynaecoloog in ons streekziekenhuis want ik heb een kleine vleesboom in mn baarmoeder.
    Niet ernstig maar ze wilde dat de gyn hier de beslissing zou maken of ik naar de verloskundige kon gaan, of bij de gyn moet blijven.
    Morgen kan ik bellen voor een afspraak

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

wat een geweldige echo's!!!

Zijn ze allemaal inwendig???

11. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    wauw staffie ik was al op een bericht van jou aan het wachten. geweldig dat het allemaal goed is. wel een vlees boom hoop dat het geen belemmering gaat zijn. ik ben zo blij voor je.

mij echo was inwendig.

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Die van mij was inwendig, maar de foto's niet heel duidelijk

Vind die van Poekies veel duidelijker!
    Vast betere echo apparatuur haha

13. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    bij ons hebben ze sinds kort nieuwe echo apparaten idd maar vind jou echo ook duidelijk hoor. ik heb gezien dat hij of zij naar je aan het zwaaien is hihihih

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hahah ja het was echt heel duidelijk aan het knipperen haha
    De gyn verwachtte geen problemen omdat de vleesboom tegen de rand van mn baarmoeder ligt, maar een vleesboom groeit altijd het 1e trimester mee, dus grote kans dat ik in ieder geval tot 12 weken bij de gyn moet blijven

15. 25012010

wow staffie poes ook mooie echo's !! van harte meiden!:D

en ik had ook inwendig echo ;)

iedereen weltruste en morgen alvast heel veel su6 met echo's!

16. lely27

lely27 Niet meer actief

Wat fijn dat iedereen zulke goede echos had!!

Geniet er lekker van en weltrusten!

17. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Mooie echo's dames! :D

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Super mooi om te zien... Hoop zo dat ik ook een goede echo heb maandag...

Heb vannacht alleen gedroomd dat ik weer afscheid moest nemen en gelijk viel me op dat ik de laatste twee avonden helemaal niet meer zo moe was en dat ik er s'nachts niet uit hoef om te plassen. Wat ik eerst wel had.... Ik hoop dat dat gewoon toeval was natuurlijk maar ergens maakt t me ook bang...

19. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie echo meiden! Wij mogen vandaag ook om 16.10 uur, spannend!

Probeer je niet druk te maken jeniyah, misschien juist minder moe omdat je er snachts niet uit hoefde ;)

20. 25012010

geen zorgen @ jeni ik heb ook gedroomt over miskraam (toen ik net zwanger was) en dat wil niet altijd iets zeggen...reden waarom je zon droom krijg omdat je on bewust met je gedachten toch zitten denken hoop geen miskraam hoop geen miskraam...en dromen zijn eingelijk gedachtens snapje wat ik bedoel?

en ik wordt savonds ook niet meer wakker maar vind niet erg vind heerlijk door kunnen slapen vooral ALS JE WEKKER moet spelen Door de weeks ...voor je man Grrrr moet elke dag hem wakker maken duwen enzo hahaha maar een Oom zei al Dat die al sins een kindje was al moeite had met opstaan...ik hoop echt niet dat mn kleine meid niet zo heeft dan wordt wat in ons huis hahaha dan ga ik een hoorn kopen of muurboor machiene(die gaat hard) :p zo dadelijk na peuterschool en dan boodschapjes doen en dan huisje schoonmaken maar nog iets ik mag wel zanger zijn van tweeling maar ik heb weinig kwaaltjes aleen klein beetje moe en klein beetje misselijk meer niet...zo zie je maar weet ieder vrouw is anders en elke zwangerschap is anders nou meiden toedels! xxxx en nogmaals su6 met echos!'dames

Deel Deze Pagina