Dankje 250.... Haha als jij al minder kwaaltjes hebt en dat met een tweeling... Geeft mij een hoop vol gevoel! Hier ook een man die zijn bed bijna niet uit komt hoor. Maja zoals vandaag laat ik m ook ff lekker liggen. Wel net even gehuilt bij m.... Gewoon puur die angst en die spanning er uit. Ben niet zo'n jankerd maar moest t nu wel ff kwijthoor. Ik ga zo ook Mel naar school brengen en naar me werk...
Jeniyah, ik denk echt dat het per dag verschilt. Gisterenavond had ik ik ineens nauwelijks nog gevoelige borsten. Ik dacht echt dat het wel eens voorbij kon zijn. Tot ik me vanmorgen wilde omdraaien. Toen waren ze weer aanwezig misschien heeft je lichaam de slaap hard nodig en word je daardoor niet wakker. Dames die vandaag een echo hebben: succes!! Ik ben benieuwd naar jullie foto's.
oja was vergeten zegen bruin verlies is weg en soms begie tussen door maar vanaf gister meer witer dan bruin! en hoe is het bij jou meid @lely? zo ukkie zit op school en boodschapjes gedaan even bijkomen en dan maar weer aan de slag @jeni leuk he is dat man wakker maken die van mij zei dood leuk nog vanochtent Toen hij boven kwam rennen ..SHIT ik had een uur eerder moeten zijn ...(hij was dat vergeten zeggen tegen mij en dat zei die ook want je bent mn wekkertje) en Bedankt Mr ik denk dat ik toch maar eens geld ga vragen hihihi
Hier al 72h geen bloedverlies Bruin nog wel maar t wordt steeds lichter.. t is al bijna beige.. en soms zelfs al doorzichtig! Kwaaltjes lijkt hier ook in golfjes te komen.. gister had ik er best wel behoorlijk last van.. vanmorgen met wakker worden voelde ik eerst niks.. maar nu inmiddels wel mn borsten weer. Denk dat t hcg nog niet hoog genoeg is om continue aanwezig te zijn echo's: heel veel succes! Ik tel de uren af tot morgen.. ik vind t echt doodeng!
Goed te horen dat de kleur bij jullie allebei bijna weg is! Hier nog steeds niks meer gezien gelukkig. Nu moet het ook helemaal wegblijven vind ik. Het komt vast goed morgen met de echo, Lely! Snap wel dat je het doodeng vind hoor, maar we gaan ervoor dat iedereen nu een goede echo krijgt. En dan allemaal mooie (iets verlate) kerstcadeaus krijgen.
Super mooie echos! Hopelijk krijgen de dames die vandaag moeten ook mooie echos! Ben ik tot nu toe de einige die uitwendig een echo heb gehad? Miskraam droom dat heb ik ook wel eens gehad. Maar dromen hebben vaak andere betekenis dan dat je denkt. Dus zegt nog niks Fijn dat bruin bij jullie bijna weg is! Ik ga nog even een dutje doen mn ogen vallen bijna dicht! Hoop straks mooie echos te zien hier!
xDoo, ja ik denk het wel. Ik had ook inwendig en dat heb ik volgende week dinsdag ook weer is mij al verteld. Slaaplekker
Wij hebben de echo gehad en we hadden een mooi knipperend lichtje! De vk was tevreden over hoe het eruit zag. Ben nu precies 7weken.
Ik zie hier mooie echo's voorbij komen! Ik kan niet wachten tot 27 mei.. duurt lang Haha ik lees een hele hoop herkenbare dingen: aan borsten voelen, kijken in de onderbroek etc. Leuk om te lezen dat iedereen dat toch tot op zekere hoogte heeft. Hebben jullie ook zon last van veeeel honger en daarna een kwartier over 1 boterham doen? Eetlust is heel wisselend hier. Liefs
Nee ik heb juist minder honger en minder zin in eten.. heb echt moeite om ook iets te verzinnen om te eten. maar als ik de misselijkheid voel op komen ga ik snel wat eten want dat is de einige manier om er vanaf te komen. ik heb net ook bij de tuinen gezoete gemberblokjes gekocht zou moeten helpen tegen de misselijkheid. want s'ochtends moet ik bed uit snel eten want anders ga ik over mn nek. dus leg deze naast mn bed zodat snel wat in mn maag krijg. wordt jullie misselijkheid ook steeds erger? en wat doen jullie er tegen? nono Super mooie echo! zie bij jou al echt klein mini mensje ontstaan! dus je bent iets langer zwanger dan je dacht? in je onderschrift staat namelijk 6 weken en 5 dagen zwanger.
Dankejwel iedereen! XDoo, het misselijk zijn.. gaat hier op en af.. het word niet echt erger tot nu toe gelukkig! Als ik uitging van mijn normale cyclus kom ik inderdaad op 6w5d.. maar ik heb mijn eisprong eerder gehad.. dus eigenlijk wist ik al wel dat ik op 7w uit zou komen.
Misselijk ben ik niet echt. Alleen soms wel wat vlagen als ik inderdaad echt een lege maag heb. Maar niet dat ik kotsneigingen krijg. Op een dag wanneer ik veel kan eten, heb ik er dan ook helemaal geen last van. Maar net als vandaag, dan moet ik echt een boterham naar binnen forseren en dan merk ik het wel wat meer. Ik merk dat de kwaaltjes toch wel heel wisselend zijn hoor! Alleen mijn tepels zijn chronisch gevoelig, de rest komt en gaat
Misselijk.. vooral eind vd middag.. rond 15h begint het op te komen Verder voelen mn borsten als beton hihi En ik kwam er net achter dat ik niet raar moet bukken auww mn rug! Eten is hier ook drama.. ik lust bijna niks meer.. en krijg het vervolgens niet weg Drinken, het enige dat lekker wil blijven zitten is citroen thee en appelsap haha Nou ja, als ik dit over moet hebben voor een knipperlichtje morgen, dan graag
Wauw! Wat een gave echo's, zo goed te zien allemaal. XDoo, ik heb tegen de misselijk en het overgeven zetpillen van de huisarts. 6 zetpillen voor 20 euro, werd niet vergoed.
wauw mooie foto meid! nono gister had ik echt bijna kots momentje maar dat kwam denk groot deel echo hihi en ja is op en neer beetje met hormonen nu heb ik last van onderug ..en beetje moe en klein beetje maagzuur ofzo???...dus ja maar kan ook liggen natuurlijk hoeveel hcg in je bloed zit toch? maar goed 28 mei mijn 2de echo spannend en als dat goed is dan afspraak maken met de gyn...weet nog niet zo goed welke ziekenhuis...maar eerst wachten op die 28 mei! en gaan jullie iets leuks doen met pinksteren?
Wauw nono mooie echo joh!!! Hier met de vk gesproken... Ivm duizeligheid en krampen enz. Die zegt dat ik nu pas op 6 weken zit waarschijnlijk en dt we daarom niks zagen op de echo. Voel me nu wel wat geruster!
Wat een mooie echo's zeg, prachtig! Ik moet nog 3 weken wachten tot de eerste echo. Het mag natuurlijk wel eerder als ik dat zou willen, maar ik wil wel wachten, daarna gaan we het meteen ook aan iedereen vertellen (ouders, schoonouders, collega's enzo! Ik ben dan 10 weken. Maar ik ben wel aan het aftellen hoor! Verder begint mijn bekken nu al op te spelen, das balen ik hoopte nog even door te gaan met hardlopen, maar dat zit er denk ik niet in, balen! Jeniyah het is ook wel echt spannend hé, wanneer had je een volgende echo?
Hebben jullie trouwens de huisarts al gemeld dat je zwanger bent? En aangemeld bij kraamzorg, verzekering en dergelijke? Het is nog een beetje vroeg hé? Ik weet trouwens nu al dat ik een doula wil, omdat mijn vorige bevalling nogal traumatisch was.