Ik lig al de hele middag met menstruatie achtige krampen op bed, ging net naar de wc kwam er helderrood bloed ik ben echt down nu, vrees het ergste.... Morgen staat mijn echo gepland ik hoop zo dat alles goed is.... Mijn borsten zijn ook helemaal niet meer gevoelig...
Jeeej, kloppend hartje gezien! Voor zo ver ze kon zien, wel een paar dagen korter zwanger, maar volgende keer kan ze het beter zien natuurlijk
Hoi allemaal , ik wilde even iedereen dikke proficiat wensen met de echo's en de nieuwe dames die bijgekomen zijn. Aan degene die het nu moeilijk hebben en onzeker zijn ik tel mee af naar jullie echo's. Hier hebben we dinsdag (gisteren onze 1e echo gehad)hij is niet zo duidelijk als jullie echo's maar dat is niet hetgene wat teld. Ons kleintje doet het goed ,ben naar 09-01 verzet maar dat is te stom want in't begin kan verkeerd opmeten je al dagen kosten en de weken erna krijg je ze cadeau ons kindje mat 2.1 mm ,5w5d ver en een flikkerend hartje weliswaar pas aan de gang dus nog moeilijk om echt te laten horen tussen die 2 lijnen. 24 mei krijgen we de 2e echo En beloof wat meer mee te komen kletsen ,met 3 kindjes en een fulltime huishouden en overal meepraten is moeilijk daarbovenop ben zo misselijk doorheen heel de dag echt slopend ! Bekijk bijlage 325082 liefs x
Pearll: oh nee pff dat is echt klote nieuws. Ik duim voor je voor morgen, we hebben aan Lely gezien dat het niet gelijk verkeerd hoeft te zijn. Maar ik zeg je er ook eerlijk bij dat mijn borsten ook niet meer gevoelig waren toen het verkeerd ging de vorige keer. Sorry, maar ik wil het ook niet ''mooier'' voor je maken snap je. Heel veel sterkte! Seentjuh: Ook een kloppend hartje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! (wel erg dubbel om deze 2 berichten achter elkaar te zien en erop te reageren, zo zie je maar dat het helemaal niet gek is dat we ons allemaal zorgen maken in het begin) Nimme, jij ook een goede echo, gefeliciteerd! Hannes, mijn huisarts weet het al wel, maar dat is ook omdat ik voor mijn traag werkende schildklier bij de huisarts moet zijn. Sowieso is het verstandig dat je het laat weten, ook bij de apotheek (mocht je er wel eens komen). Dat zeiden ze mij namelijk de vorige keer. Bij de verzekering heb ik mij nog niet aangemeld als zijnde zwanger, ik wil daar nog even mee wachten. Ook heb ik me nog niet aangemeld voor zwangerschapsboxen.
Oja ik ben nu echt zo misselijk, zo heb ik mij nog niet gevoeld. En ik heb enorme zin in de Mac Donalds. Die is vriendlief nu halen voor mij haha. Ik vind het zo'n rare combinatie, maar ach, voor een keertje. Ik hoop alleen wel dat ik het naar binnen krijg
Haaahaha zei me man ook... Nou daar zaten we op te wachten heh.. Eeeh nou niet bepaald eigenlijk. Was bij Melody ook niet misselijk... Ja 1x
Ooh en Melody mag volgende week waarschijnlijk afzwemmen!!! Dat binnen een jaar zwemles joh! Zo trots!! Wou t gewoon ff delen.... En Pearll meis, wat k ut zeg!!! Ik hoop zo dat t niets betekend.. Heel veel sterkte en hoop toch op een positieve echo morgen
Jeniyah, wat goed dat ze waarschijnlijk mag afzwemmen! Ze zal het wel spannend vinden? Ik heb spijt van de Mac... had het kunnen weten haha.
Haha niet nog misselijker geworden? Hier staat het meeste nog onaangeraakt, les voor de volgende keer haha.
Jeniyah Super zeg! fijn dat ze zo snel al af mag zwemen. ik weet niet wat gemiddelde is dat normaal is. heb zelf in zweden leren zwemmen en daar gaat heel anders. Gelukkig is je misselijkheid over en heeft je pizza lekker gesmaakt.
Hier begint de misselijkheid nu ook af te nemen. Telkens neem ik een klein beetje. Wat ik nu wel heb is dat ik voorlopig echt niet meer aan de mac moet denken. Lekker weer gezond eten bevalt me toch iets beter xDoo, even nieuwsgierig hoor, in Zweden? Kom je daar vandaan?
bailief hehe ik heb precies zelfde vind gezond eten nu stuk lekkerder dan dat vette kant en klare hap. Ik heb in Engeland en in Zweden gewoond vanaf mijn 5e tot mijn 10e dus ong 2,5 jaar per land van wegen mijn vaders werk.
Pearl, wat ontzettend sh*t zeg. Hopelijk is morgen toch alles goed. Echo, meiden met en goede echo. Super! Gefeliciteerd. Verder weet ik het niet meer. Ben zo moe en werd vanavond ook helemaal misselijk van de braadlucht van het vlees. Dus bijna niks gegeten.