♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 5 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Debbie81 - ? jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 16 mei - 2e echo - lely27 16 mei - 2e echo - Pearll 20 mei - 2e echo - Jeniyah 21 mei - 2e echo - Saskia (Poekies) 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 2e echo - Bailief 21 mei - intake vk - Mamaess 22 mei - intake vk/1e echo - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 21 juni - intake vk - Hannes
Pearll, hoe is het met je? Lely, spannend vandaag! Ik ben heel benieuwd! Bah ik ben bij elke hap die ik eet misselijk, maar als ik niks eet word ik heel licht in mijn hoofd. Heb net eindelijk mijn ontbijt helemaal op kunnen eten.
Heb opzich een goede nacht gehad (volgens mijn man wel heel veel gepraat in mijn slaap) krampen zijn bijna over en bloedverlies alleen als ik naar het toilet ga en bij het afvegen. Hoop zo dat het goed is! Wellicht was het wel de cyste van 5cm die ook in mn baarmoeder zit. Wie zal het zeggen, vanmiddag meer duidelijkheid. Wil jullie trouwens bedanken voor de lieve berichtjes! En wat zien de echos van gister er mooi uit, wauw hoop dat ik dat ook mag meemaken! Overgens mijn borsten zijn niet meer gevoelig maar ze zijn nog wel "voller" als voor de zwangerschap.
Ik hoop met je mee dat het goed is. Zolang je geen stolsels bent verloren kan het echt nog goed zijn. Hoe laat heb je de echo?
Succes vandaag pearll en lely, mijn duimen draaien hoor! Gisteren belde mijn man zijn moeder om te vertellen dat het allemaal goed was bij de vk. Vertelt ze doodleuk dat ze het gisterenmiddag tegen zijn oma verteld heeft :x Ten eerste wilden we helemaal nog niet dat de familie het al weet en ten tweede is dat toch gewoon egoistisch? Mag mijn man niet eens de eer hebben om zijn oma te vertellen dat hij weer vader wordt... nee, want dat zijn moeder weer oma wordt is belangrijker zeker?? Ben er best wel boos over!
@seentje...snap je helemaal meid...welkom in mijn wereld...zo is mn moeder ook erg voor worden...en daarom weet me moeder nog niet dat ik zwanger ben want bij de mk ging ze tegen iedereen lullen zij wilde in de spot licht staan...terwijl ik ben toch zwanger!! en we hebben ook geen goede band samen! en zijn me schoonzussen zwanger die zijn nu alles voor haar...vind ik zo raar ik kan het beetje verlijken met sprookje van lelijke eendje en assepoetser...maar er zit 1 puntje aan..mn moeder en mn broers blijven in hun oude leventje zitten en ik ben veder gegaan..de nieuwe ik kennen ze niet en ze nemen ook geen tijd voor...zucht moest der uit srry ... maar goed hoe voelen jullie vandaag? hier niks bezonders denk dat ik dagje vrij ben van kwaaltjes
Zojuist meerderevstolsels verloren... Ze waren niet hard kon ze uit elkaar drukken, ik vertrek nu naar t zh voor een echo pffff...
gedver.. Veel sterkte!! Hier ook rustig.. Kwaaltjes zijn er wel maar niet overheersend Nog n uurtje ongeveer.. Over 1.5h dan weten we hoop ik meer! Vind t echt zo enorm spannend Hier gelukkig geen nare ouders of schoonouders.. Iedereen weet t al, dus ik hoop ze te kunnen bellen met goed nieuws straks..
Oh pearll, ik duim zo hard voor je dat alles gewoon goed is! 2501, zeg geen sorry! Het is goed om zo af en toe eens je hart te luchten. Is ook niet niks. Ben blij dat je het op een positieve manier kan zien nu ; jij bent verder gekomen. Goedzo meid!
dankje Nono ja ik zie gelukkig posetief in en ja hartje opluchten dat moet iedereen wel keertje doen dat is fijn... ja me manlief moet dat ook doen maarja zo zijn mannen miss komt het nog wel hihih.. @ lely peal nogmaals heel veel su6! me dochtertje is lekker spelen met duplo blokken toen zei ze Mama kijk twee popjes ! (van het zelfde 2 meisjes) vond wel grappig wie weet
Eindelijk effe tijd ern energie om te reageren. Pearl, Hopelijk was het goed? Lely, succes straks. 2501, op tijd je hart luchten hoor.b wel heel jammer dat het zo moet gaan Seentjuh, irritant. Mijn schoonvader is een echte flapuit die zou het ook zo door vertellen. Gelukkig hij wrl onbewust. Lijst, wil iemand mijn afspraken er weer terug opzetten want doe zijn er af ern mij lukt dat niet op de tablet. 10 juni echo 19 juni 2e afspraak vk Net 6 buisjes bloed laten prikken ern nu lig ik effe lekker op bed. F is hij opa en oma en komt om een uur of 5 met papa mee naar huis. Effe lekker uitrusten
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 5 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Debbie81 - ? jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 16 mei - 2e echo - lely27 16 mei - 2e echo - Pearll 20 mei - 2e echo - Jeniyah 21 mei - 2e echo - Saskia (Poekies) 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 2e echo - Bailief 21 mei - intake vk - Mamaess 22 mei - intake vk/1e echo - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes
Oh nee Pearll... Ik hoop voor je dat alles toch nog goed is. Weet je al iets? Lely, succes! Prutske, 6 buisjes? Waarom zoveel als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Seentjuh, bah wat vervelend en jammer zeg! Natuurlijk hoor jij nu belangrijk te zijn want jullie krijgen weer een kindje. Die eer had aan jullie moeten zijn.
Heey meiden... Zo hier uitslag van me urine binnen... geen blaasontsteking dus we houden t er op dat de kleine gewoon goed aan t groeien is. Lekker hoor Prutske... 6 buisjes... zou gek worden!!! Lely en Pearll Ik hoop dat jullie gauw met goed nieuws komen!
Pearl we denken aan je 2510 idem hier geen melding van zwanger zijn geen zin in kwestie niemand blij was toen nr.3 kwam wat dan bij een 4 e?
Hier foute boel.. We moeten de zwangerschap gaan afbreken.. Wens jullie veel geluk en een voorspoedige zwangerschap. Wil iemand mij uit de lijst halen aub?
@lely dat meen je niet het ging zo goed hoe kant dat ...ik heb geen worden voor vind het zoo erg en had zo hard op geduimt! dikke knuffel meisje .......ik weet nu echt niet wat ik moet zeggen...Sh*t zooi
Lely, ik weet niet wat re zeggen na de hoop dat je dit moet meemaken. Was het vruchtje nu pas gestopt met groeien of eerder? Ik hoop dat alles goed mag gaan dat je naar de toekomst mooie vooruitzichten zult hebben, heel heel veel sterkte!!!x