Wat een slecht nieuws zeg! Heel veel sterkte toegewenst en dat snel weer raak mag zijn voor jullie lely en pearl! LA85 hoe is met jou? Al gestopt? Duim voor je dat goed komt!
Heey meiden... Hoe gaat t met jullie??? Hier helaas een rotnacht gehad... En tot overmaat van ramp, geen douche!! Cv ketel heeft een storing die we zelf helaas niet op kunnen lossen. Ijskoud water dus! Nou chagrijniger kun je mij niet krijgen.... Bah en dan ook nog herfst achtig weer
@la85 is het al over? verdorie vind zo erg he slechte nieuwsjes hoop echt dat toch alles goed komt...voor iedereen @jeni pfffff koude water dat is pas fijn als het warm weer is of benauwt weer! en met de krampen is ook ook niet fijn meid! is het beetje over? en ja helaas we leven in kikkerlandje aleen maar slchete weer...kan nog niet geloven waneer komt mooie weerstje dat iedereen in t-shirt kan lopen 18 graden ofzo dat is vol doende hoef ook niet meteen super warm maar goed vandaag ga ik niet veel doen met deze weer bah bah
Lieve allemaal, dankjewel voor jullie belangstelling. Het rood is inmiddels gestopt, maar helemaal gerust ben ik er nog niet op. Ik heb volgende week woensdag pas een intake/echo gepland staan, en ik heb besloten ook niet te bellen om eerder te gaan. Had ik in eerste instantie gisteravond wel meteen willen doen maar daar zie ik van af. Ben vrij rustig op dit moment en heb zoiets van wat het is, is het. We kunnen er toch niet meer en niet minder van maken. Vorige keer met m'n mk toen het rood begon zette het ook gelijk door, dit keer is het netjes gestopt, en het was ook niet veel, dus ik hou goede moed.
@la85 , je heb gelijk dat je aangeeft dat je zelf er zelf niks aan kan veranderen, ik vind het knap dat je kan wachten tot je 'normale' echo datum. Ik duim voor je dat het gewoon nog goed zit! Knuf
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Debbie81 - ? jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 20 mei - 2e echo - Jeniyah 21 mei - 2e echo - Saskia (Poekies) 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 2e echo - Bailief 21 mei - intake vk - Mamaess 22 mei - intake vk/1e echo - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes zo heb mijn nieuw afspraak bij gevoegt
is stilletjes hier ja ik heb ook niet veel melden dus ja wil iedereen ondanks minder nieuws fijne weekend pinksteren wensen! xxx
Ik ook niet.. ja behalve dan dat ik me natuurlijk zorgen maak... Maar jah.... dat helpt ook niemand. Maandag weten we het.. gelukkig heb ik de afspraak al vroeg. LA85, wel knap van je hoor dat je zo denkt... ik zou m flippen. Idd je kan er weinig aan doen... maar t idee. Ik hoop echt dat iedereen hier blijft ook en goeie echo's heeft. Ik duik zo maar me bedje in.. ben helemaal kapot!
Hallo meiden! Gisteren bij het rijksmuzea geweest. was erg leuk maar super vermoeiend, ook nog langs de h&m geweest en 2 zw leggings gekocht en 1 zw broek. en nog wezen eten daar. Vandaag was echt beroerd heb tot 1 uur in bed gelegen en de misselijkheid is niet bij kokhalzen gebleven gelukkig voel ik me nu al stukje beter. hoop morgen weer de ouwe te zijn. jullie plannen voor het pinksterweekend? 15e was mijn schoonvader jarig dus gaan we er zondag heen. de andere bezoek komen zaterdag. hun zeiden al aan telefoon dan weet iedereen het dat we opa en oma worden.. vond niet zo leuk en heb gezegd dat ze moesten wachten tot na de 12 weken. hoop nu dat ze ook echt hun mond dicht houden. ben blij dat ze zo enthousiast zijn en daarom willen vertellen, maar hoop dat ze wel respect hebben voor mij dat ik dat nog niet wil. Ook heb ik vandaag brief binnen gekregen wanneer ik op gesprek kan bij de gyn voor de pop poli. Moest de verloskundige bellen met de afspraak data en of ik daar nog moest blijven komen. toen zei ze dat ze me na 13uur zou terug bellen maar heeft ze niet meer gedaan en ze zijn telefonisch niet meer na 13 uur te bereiken. erg jammer.. maandag maar weer proberen.. Veder hier geen nieuws. ik wens jullie vast een fijne pinkster dagen!
Heey meiden... Hier helaas niet echt een goed gevoel meer... Mijn kwaaltjes heb ik bijna niet meer... Ben bang dat we hier weer tegen een ma aanlopen. Maandag zullen we dat zeker weten... Maar ik had dit de vorige keer ook en toen had ik geen idee.
@Jeniyah, Bij mij zijn de kwaaltjes ook de ene dag meer aanwezig als de andere hoor.. niet gelijk van het slechte uitgaan. Al snap ik dat omdat je al zoiets meegemaakt heb je dan eerder van het slechte uitgaat ter zelf bescherming. Hopelijk is het voor jou snel maandag en heb je je zekerheid Als ik vragen mag , de vorige keer wanneer was je kindje gestopt met groeien met hoeveel weken? Vandaag ga ik niet zoveel bijzonders doen. Boodschappen en moet stofzuigen , heb alleen geen zin erin haha. Misschien vanmiddag een lekkere slagroomtaart maken Fijne dag allemaal!
Met 6 weken... en kwamen er pas achter met 8+3 Niets vermoedend naar de echo... en binnen een paar seconde.. weg is geluk! Heb gister voor de grap een testje gedaan.. had er nog 1tje over en die was lichter dan een week geleden. Wel was test streep t zelfde als de controle streep. Heb m heel gauw in de prullenbak gegooid... Misschien ligt het idd aan mezelf dat ik t gewoon niet durf te voelen en dat ik uit angst voor een herhaling gewoon in een ontkenning zit. Maar dat weten we maandag pas.. wel droomde ik over een hele mooie echo.. dus wie weet.
@jeni snap hoe je voelt meid (knuffel) ik voel me ook zo...*zucht* je haal worden uit mn mond En met die 8 weken en +3 dagen dat heb ik ook zo mee gemaakt weg geluk ...week bijna 2 weken later curetage ...ik blijf duimen meid dat toch goed zal komen voor iedereen! xxx
@Jeniyah .. ik snap je angst.. hopelijk zie je Maandag een beeb met een kloppend hartje! Vanochtend eerst ochtendmisselijkheid gehad.. ik lag nog in bed en ik kon echt niet meer liggen van de misselijkheid.. strompelend naar de bank.. proberen rustig te blijven en proberen controle te houden over mijn misselijkheid. Ging wel weer na een paar uurtjes.... Toch raar, want zoals nu ben ik misselijk maar ik heb zo'n zin in taart en patat... niet normaal.. lol! Verder vandaag niet vergeten mijn vitamines in te nemen, want gister was ik het perongeluk vergeten! Damn....
@nono ik denk dat 1 of 2 x je pillen vergeten niet super erg is. maar natuurlijk niet blijven vergeten he! Tot hoeveel weken zijn jullie van plan om de pillen te blijven slikken?
Ik maak het doosje foliumzuur op ern dan stop ik dat is met ruim 12 weken. Hier echt veel meer last van kwaaltjes als bij f. Dacht eerst dat ik het gewoon drukker had. Maar nu b is het echt heel erg met de vermoeidheid. En werk dag is al bijna teveel. En s avonds vaak zo misselijk dat ik mijn avondeten echt niet weg krijg. Hopelijk is v het over een paar weken over. Zo valt het namelijk niet mee om niks te verklappen