Jeniyah gefeliciteerd !!!!!! dat zal wel een enorme opluchting zijn. hier morgen we morgen ook maar pas om kwart voor 1 een s' middags. ook super spannend.
Jehiyah, gefeliciteerd meid meiden met morgen een echo succes alvast. Ik moet nog 3 weken wachten helaas
oooh wat een mooi nieuws meid en wagt een opluchting...ja hoe moet ik dat zeggen op mijn manier maar snapje dat je eindelijk kan van genieten en dat kwaaltjes met of zonder niks wil beteken! toch?van harte meid! @ mamass & bail & poes heel veel su6 voor morgen met echo ! ik hoop zo dat iedereen met oud nieuw of eerder of iets later allemaal ons kleintjes in armen kunnen sluiten...zwanger zijn is echt een wonder...
jeniyah Fijn zeg! dan klopt het helemaal dat je vorige echo nog niks zag. aangezien je minder lang zwanger bent dan je dacht en verloskundige is dicht. je kan wel voor spoedgevallen terecht.
Jeej! Jeniyah wat fijn, wat zal jij opgelucht zijn zeg. Je was korter zwanger dan je dacht? Ik ben (volgens mijn eigen berekening) ook ruim 7 weken en uitgerekend op 2/1. Hoever ben je nu? Ik ga morgen ook hopelijk horen hoever ik precies ben en natuurlijk of het hartje nog steeds mooi klopt. Ben weer snel verder met de grote schoonmaak, dan vliegt de dag voorbij...
Ooooh yes eindelijk eens goed nieuws ook geniet van je dag vandaag denk dat dat beeld niet weg te krijgen is. Heb je echootje ?
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/67806-albums12606-picture78423.html Hier is me fotootje te bewonderen!
Gefeliciteerd jeniyah! Meiden die morgen echo hebben: veel plezier!! Ik ben echt te moe om te reageren meiden, sorry! Hopelijk binnenkort beter!
heb een weekje niet mee gekletst ivm een midweek die we heerlijk weg zijn geweest. Zag dat er van mij nog gegevens ontbreken op het lijstje. Zou iemand die voor mij toe willen voegen? Weet namelijk niet hoe dit moet. Ben 31 jaar en mn eerste afspraak bij de verloskundige is 5 juni alvast bedankt.
Ik ben zoooo zenuwachtig. Pff. Hadden jullie dit ook? Deze echo voelt een beetje als het moment van de waarheid. "Als het hartje niet klopt dan...". En als deze echo goed is dan zal ik het vast ook hebben met de volgende, maar bah. Wat een vervelend gevoel is dat.
We hebben een kloppend hartje gezien en gehoord! Wat een last vallt er nu van mij af zeg. Echo foto plaats ik straks.
Dankjewel! Nu kan ik echt genieten. Heerlijk! Ik mag van mezelf niet mwer negatief denken, gewoon vertrouwen hebben in mijn lichaam en daar ga ik heel hard mijn best voor doen. De echo was trouwens uitwendig! Ik wilde mijn broek al uittrekken haha. Bij deze de foto: