Yes Ballief! Ben blij voor je. Ben erg benieuwd naar de echo foto! Hoe gaat het met jullie dames? Morgen hier 8 weken.. qua misselijkheid valt het niet mee, heb ook het idee dat eten sneller omhoog komt en langer het gevoel heb dat het hoog zit. Maar ach, het gaat prima verder! Zolang ik hier niet hoef te kotsen. Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen? Ik zal een beetje tv gaan kijken, werken in huis enzo. Mijn ouders krijgen een nieuwe keuken dus ik zal daar ook nog even gaan kijken.
Dankje Nono! De foto staat een pagina terug. Van het eten dat hoog zit herken ik wel. Vooral na het avondeten heb ik dat. En dat blijft dan ook gewoon een paar uur. Ik ga vandaag weinig doen, ik ben nogal onder de indruk van de echo en vriend ook. Gelukkig allebei een dagje vrij dus we kunnen het rustig aan doen.
Wauw bailief! Mooie echo foto hoor. Top dat je de echo uitwendig had, en dat er al zoveel te zien is! Amazing. Geniet er maar lekker van Is fijn he, als er zo'n last van je schouders af valt.
Dankje! Ja dat verbaasde mij ook. Zeker omdat ik onder de categorie overgewicht val had ik het helemaal niet verwacht. En die last die eraf is gevallen is inderdaad zo fijn. Je hoort wel eens dat zorgen maken om je kindje al begint tijdens de zwangerschap. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, niet dus. Haha
Bailief, fijn zo'n goede echo. En ook fijn al uitwendig Begin er steeds minder van te begrijpen dat ik zo lang moet wachten Moet op een andere plaats voor de echo omdat dat een beter apparaat is bij overgewicht. (Ik zat net op het randje hiervoor) en we konden beter wachten want anders zouden ze niks kunnen zien. Beetje irritant maar goed. Eten. Hier ook na het avondeten de hele avond een heel vol gevoel. Beetje te vol soms. Terwijl ik echt veel minder eet
Prutske, wat raar dat je daarom naar een andere plaats moet. Als ik jou was zou ik nog eens bellen of anders als het mogelijk is een ander bureau bellen. Ook al heb je overgewicht, zelfs inwendig is er dan genoeg te zien. En uitwendig absoluut ook. Ik zit ook te denken, is het dan ook niet te laat om het te hebben over de combinatietest? Wanneer jij je echo hebt bedoel ik. Want ik heb er nu al een boekje over gekregen. Ook al zou je die niet willen, dan nog lijkt het mij vrij laat.
wow bailief! mooie echo en heerlijk zon last van je af... hier is misselijk gekomen op een leuke moment in de super markt ik denk ik ga dadelijk in de winkel spugen AUB niet nu dan thuis...maar spuge hoef ik niet...bah maar misselijk maar goed hoort er bij ... en ik heb gelukkig thuis gehaalt lekker veilig...en strakjes toch even me fiets ophalen bij mn vriedin want die had me thuis afgezet ze vond maar niks dat ik misselijk ben hihih(nog niet vertelt) zo vandaag niks bezonders...iedereen die echo hebben su6! xxx
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 20 mei - 2e echo - Jeniyah 21 mei - 2e echo - Saskia (Poekies) 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 2e echo - Bailief 21 mei - intake vk - Mamaess 22 mei - intake vk/1e echo - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 5 juni - 1e echo Debbie81 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes debbie81 jij zit der bij
He Bailief, fijn dat alles goed was! Ik ben net ook geweest, alles goed, hartje klopte mooi. Nu 8wkn en 4 dgn en vooralsnog 5 dagen eerder uitgerekend, op 27/12. Zal straks even kijken of het scannen vd echo foto lukt. Uitwendige echo was niet heel duidelijk, de baby zat lekker verstopt!
Dankje 2501! Fijn he die misselijkheid. Haha. Misschien heeft ze het nu wel door Mamaess, gefeliciteerd met je goede echo! Leuk dat ze ook al kan zeggen hoe ver je bent. Bij mij kon het nog niet echt, dat is denk ik het nadeel van uitwendig op deze termijn.
Ik vond vooral het nadeel dat het het uitwendig lastiger te zien was. inwendig ging dat veel makkelijker. Officieel maken ze de schatting met 10 weken, ik was gewoon nieuwsgierig en heeft ze toch even gemeten. Bijna een week verschil met de gyn. Dus over 2 weken maar afwachten wie het aan het rechte eind had...
Jaa dat had ik ook Bailief... Ze had t over tussen de 5-6 weken maar das toch echt onmogelijk... Ben namelijk toch echt 7 weken zwanger..... Maja uitwendig enne wanneer we m op zijn kleinst zagen ging ze meten... Ja dat werkt niet heh!? Maar t klopte wel met vorige week dus ik vind t prima!
Mamaess jij ook van harte meid en tijd vliegt als je voor uit wordt gezet dan schiet het op hihih @bail nee nog niet in de gaten maar met 28mei dan mag ze weten hihi beetje zelf bescherning snapje Deze week is en zal raar zijn van wegens miskraam van vorige jaar was ik 8 weken en 3 dagen beetje raar gevoel en ik weet elke zwangershap is anders maar is toch raar gevoel ...maar goed me vader zei al het komt goed ik praat met imavelke dag (ze leeft niet meer) lief van me pap leuke gedachten en mijn man zegt bij elke avond tegen mijn buik :dag babytjes wel groot worden mana en papa en zus wil jullie zien en dan kusje oo buik...hihihi kei lief ze doen echt alles om mij op gemak voelen en geen negatief gedachtens het werkt wel maar kkein angstje zit in klein hoekje en die mag niet komen! Ps ik heb trouwens last van tand vlees doet niet pijn maar intstoken vrijdag na tandarts had tog afspraak staan komt mooi uit hihi Xxx
Bailief, gelukkig maakt de plaats van de echo qwa afstand niets uit voor ons. En idd het is dan al Aan de laatste kant ivm combinatie test. Maar die c willen wij toch niet laten doen. Wij zitten niet in en risico groep en een kindje met down is ook heel welkom hier. En het is bij ons ook wel echt de gewoonte als er geen bloedverlies is engeen eerdere mk om dan pas rond de 10 weken een echo te doen. En aangezien ik volgens de vk ongeveer een week korter ben dan ik zelf denk te zijn. Is het nu gewoon laat en heb ik veel te weinig geduld Tja de kwaaltjes zijn hier nog goed aanwezig dus het zal wel goed zijn. Hormonen, moe (ben al weken niet meer gaan hardlopen), en misselijk na het avondeten. Mamaess, gefeliciteerd met de goede echo