Goedemorgen! Jeniyah, nee dat werkt inderdaad niet. Ze had het bij mij over 6 weken en een paar dagen maar het kon ook anders zijn. Met andere woorden, niet te zeggen. Ik weet ook zeker dat ik al bijna 8 weken ben. Ik vertelde haar nog dat ik had getemperatuurd en daardoor zeker wist wanneer mijn eisprong was, maar dat zei ook niks volgens haar. Tsja... Ik hou lekker mijn eigen berekening aan, die is volgens mij betrouwbaarder. 2501, snap dat het een lastige week voor je is. Ik had dat ook toen ik richting de 6 weken ging. Maar we moeten van het positieve uitgaan, anders is het zo jammer dat we hier niet van genieten. En naar de tandarts, bah haha. Ze zeggen toch dat elke zwangerschap je een tand kost? Sinds gisteren heb ik ineens een stuk van mijn kies af... Maar ik ga nog niet naar de tandarts. De meningen zijn erg verdeeld over een verdoving zetten als je korter dan 3 maanden zwanger bent dus ik neem het zekere voor het onzekere. Mijn dokter zei de vorige zwangerschap zelfs dat ik, als ik het kan uitstellen tot na de zwangerschap, dat zeker moest doen. (ik moest toen nog een wortelkanaalbehandeling ondergaan die al gepland stond, maar waar ik geen last van had.) Ach ja, ik ga ook nog even informeren bij mijn tandarts, al is zij zo'n die-hard eentje die per se je hele gebit wil vernieuwen, wat het ook kost. Prutske, haha ja logisch dat je weinig geduld hebt. Zeker met alle foto's die hier al voorbij komen. Ik twijfel trouwens nog over die combinatietest. Die hele berekening van het down-syndroom maakt mij eigenlijk niks uit, daar zou ik het niet voor willen doen. Maar er zijn ook andere chromosoom afwijkingen die ze kunnen opsporen. Afwijkingen waardoor het kindje bijvoorbeeld maar maximaal een jaar kan worden als het überhaupt de zwangerschap doorstaat. Maargoed, wij vallen ook niet in een risico groep dus ik weet nog niet wat ik er mee moet.
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 22 mei - intake vk/1e echo - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 5 juni - 1e echo Debbie81 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief Even mijn volgende echo erbij gezet. De termijnecho. Pff wat duurt dat nog lang!! LA85, ik zie dat jij vandaag je echo hebt, succes!! Hoe laat mag je?
Blegh , zijn jullie ook misselijk? Als het blijft ga ik volgende week misschien toch maar even langs de huisarts.. Heb nog niet overgegeven gelukkig. Over precies een week mijn echo , heb der nu al zin in!
hallo dames! even paar dagjes niet online geweest en je mist gelijk een hele hoop. Fijn dat de meeste nog niet hoeven over te geven zeg! helaas is bij mij elke dag wel raak als niet s'ochtends is is het wel s'avonds. gelukkig niet heel veel maar tis niet echt lekker. Ook zag ik een paar mooie echo's voor bij komen! echt mooi om te zien. zal ook even mijn nieuwe afspraken op de lijst zetten.
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 22 mei - intake vk/1e echo - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 5 juni - 1e echo - Debbie81 5 juni - poppoli gesprek - xDoo 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief
@bail ik heb zeker gaatjes (als kind heb ik antibionica pillen gekregen voor me keel amandels) en tot die tijd aleen maar gaatjes poets 3x perdag maar wat belijkt nou dat komt door die pillen in me jeugd. En ik ben geen fan van tandsarts heb ik dat weer en ja ik ga ook wachten met verdoven enz en dat heb ik ook gehoirt zwanger kost je een tand hihihi liever niet... Zo dadelijk me meid van peuterschool halen heb net heerlijk dutje gedaan @la85 su6 vandaag !
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Pearll - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 22 mei - intake vk/1e echo - LA85 24 mei - 2e echo - Nimme 27 mei - 3e echo gyn - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 5 juni - 1e echo - Debbie81 5 juni - poppoli gesprek - xDoo 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 13 juni - 4de echo (termijn) vk - Saskia (poekies) 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief gisteren weer een mooie echo gehad. hebben nu al een filmpje echt zo bijzonder. ons wondertje was al weer goed gegroeid en het klopte precies met de terugplaatsing. vandaag bij de tandarts geweest en gelukkig was alles goed heb best sterke tanden dus ben er niet heel erg bang voor.
Ja, ik ben ook enorm misselijk. Nog niet hoeven overgeven maar dat ben ik ook niet van plan. Voornamelijk geuren, ik kan ze gewoon echt niet verdragen. Vanochtend werd ik om half 5 wakker van de misselijkheid.. bah Ik denk dat ik eventueel ook even aan de huisarts ga vragen om iets..
Oh wat fijn allemaal goede echo's! Bailief, Jeniyah en Mamaess super! Ik was vorige keer volgens de vk ook 5 dagen later uitgerekend dan ik zelf zeker dacht te weten en uiteindelijk is J. ook 6 dagen voor hun uitgerekende datum geboren en dus heel dicht op mijn eigen datum, maar ja dat zegt misschien niets maar ik vond het wel leuk. Eigenlijk maakt het ook niet uit als alles maar goed is! Ik ruik nu alles ook extreem goed, maar nog niet super misselijk gelukkig.
Hier ben ik ff snel vanaf mijn mobiel.. Kloppend hartje gezien Zoooo fijn! Volgens vk ben ik 8w 3d, verder dan ik zelf dacht?!
Mooi LA85! Echt een goed beeld en een hartje! Heerlijk gevoel he! Mag ik vragen of die inwendig of uitwendig was? Omdat je op die van jou alles duidelijker ziet.
Prachtig ,ja nu kan de gynè wel preciezer opmeten maar dat je verder bent kan heel goed zijn want als ze goed groeien kan dat vaker 3-4 dagen verschillen.
Ik ben 8 weken vandaag! Ik vind het altijd leuk die mijlpaal elke week, aftellen tot de 1e echo met precies 10 weken (volgens mijn berekening dan, volgens de vk ben ik dan 10w2d, maar zij gaan uit van de laatste dag dat je ongesteld bent geweest)!