Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    LA85, gaaf hoor een goede echo! geniet ervan

2. 25012010

25012010 Niet meer actief

Mooie foto la85 echt mooi hoop volgend week ook zon mooie echo alle bij babytjes spannend

3. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames.. Ben indd echt heel blij. Oh en Bailief de echo was inwendig :) ik moet 11 juni alweer terug voor volgende check.

4. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank voor het toevoegen van mn resterende gegevens.

Alleen ik heb 5 juni geen echo hoor, maar intake bij de verloskundige.
    De echo laat nog even op zich wachten.

5. nono

nono Niet meer actief

Goedemorgen dames, lekker geslapen?

Ik ben al weer vroeg op ivm afspraak die ik zo heb. Daarbij verwacht ik moeders voor moeders rond deze tijd om de kannen op te halen. Gelukkig is virend-lief thuis dus die kan ze eventueel ook geven.

Hoe gaat het met jullie klachten? Ik heb sinds gister wat mens krampen.. niet ernstig.. maar wel aanwezig.. misschien stress ik ook wel gewoon even teveel. Het zou wel groeipijn zijn? Daar gooi ik het tenminste maar op om mijzelf gerust te stellen.
    Ook zijn m'n darmen heerlijk op hol weer, kan echt zo moeilijk naar de toilet.

Nou, fijne dag dames! Ik zal hier vandaag nog wel paar keer gaan lezen.

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heey moggeh...
    Ik heb vooral last van misselijkheid... En duizeligheid.
    Soms ook nog wel een krampje hier en daar. Voel me best belabberd.. Maar heb morgen een gesprek op mijn werk over mijn contract dusss doe hard me best om toch nog een contract t krijgen...

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

La85, 11 juni alweer een check? Leuk dat je weer zo snel even mag kijken! Ik zou zo graag over 2 weken ofzo weer een echo hebben, want een maand duurt echt enorm lang haha.

Nono, komt Moeders voor Moeders bij jou aan de deur? Ook handig! Hier moet ik het krat op een bepaalde plek neer zetten en ik neem het dus ook pas mee naar binnen wanneer ik niemand in de buurt zie omdat nog niet iedereen het hoeft te weten. Haha.

Krampen herken ik niet, wat ik wel heb is af en toe een soort spierpijngevoel heel laag in mijn onderbuik. Ik denk dat het beiden gewoon te maken heeft met het groeien hoor.

Jeniyah, alvast succes morgen! Vervelend zeg, duizeligheid.

Ik ga vandaag maar weer bloedprikken voor mijn schildklier (omdat die te traag werkt en ik daar al medicatie voor heb). Ik ben zo moe dat ik echt niet meer kan functioneren. Vriend die doet zo ongeveer alles hier wanneer hij thuis komt omdat ik bijna de hele dag op de bank lig. Als ik iets wil doen dan moet ik heel snel stoppen omdat ik zo slap en vermoeid ben. Ik herken het van toen mijn medicatie niet goed afgesteld was en ik heb het sterke vermoeden dat het dat weer niet is. (het moet ook omhoog gezet worden in een zwangerschap maar dat is bij mij nog niet gebeurd).

Morgen krijg ik ook nog de uitslag over of ik wel of geen antistoffen aan maak tegen mijn schildklier. (wat een gedoe zeg...) Als ik die wel aan maak dan kom ik onder controle van de gynaecoloog te staan omdat dat extra risico met zich mee brengt. Als ik die niet aan maak dan mag ik gewoon bij de verloskundige blijven. Ik hoop natuurlijk op het laatste!

Vandaag 8 weken :D, die mijlpaal elke week vind ik ook zo fijn!

Fijne dag allemaal!

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Nono.
    ik herken die krampjes! ik denk dat het groei pijn is. aangezien je baarmoeder zich op rekt. soms heb ik wel zo erg dat ik even bij moet liggen en dan denk als nu rood of bruin spot kan niet anders dan fout gaan. maar tot nu toe nog nooit rood of bruin gespot. mn moeder vertelde dat ze dat ook heel erg had de eerste 3 maanden.

LA85
    fijn dat je zo snel weer heen mag! lijkt me heerlijk. ik kan over 2 weekjes ook weer!

bailief
    Vervelend zeg van die vermoeidheid! ik heb hier ook wel dat echt super moe ben en sommige dingen wat meer bij inschiet. maar gelukkig kan ik de grote lijnen nog wel gewoon doen.

Hier ook precies 8 weken!

9. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik afgesproken dat de kratten bij ons achter naast de poort staan en die man wisselt ze gewoon om. Ze staan wel aan de kant van de tuin, dus niemand die het ziet haha.
    Ik heb ook wel eens steken, maar ga er ook vanuit dat het groeipijn of bandenpijn is.

Vermoeidheid is echt slopend, maar kan nog wel alles. Alleen geen puf. Kan me indenken dat als het zo erg is, dat dat echt rot is! Hopelijk is het met medicatie op te lossen.

10. 25012010

Dag dames hier een kwaaltje extra bij Strooi haar :(en ik ben al pluizig en krullend haar van me zelf en sins vandaag viel me op maarja doe je nix aan de hormonen schiete alle kante

Voor dames die echo hebben morgen veel su6 ik moet nog 6 daagjes wachten ik tel af ..groetjes xxx

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nimme, succes met je echo vandaag! Wel even een foto komen showen he :D

2501, vervelend van je haar! Misschien een speciaal iets in de winkel kopen voor dat soort haar? Dat is er vast wel :)

Vannacht droomde ik dat ik aan het bloeden was, en het gekke ervan was dat ik het heel normaal vond... Nouja, het was maar een droom gelukkig!

Als het goed is krijg ik voor 12 uur beide uitslagen vandaag. Ik ben benieuwd.

Fijne dag allemaal!

12. 25012010

@bailief spannend de uitslag
    en over je droom Brrrr ook zon naar droom nou ik heb ook zo naar gedroomt...ik was na de wc en 1 van de tweeling viel er uit in de wc pot ik schreeuwde me man kei hard en me man bleef kalm en deed uit de wc pot halen en in een bakje leggen en ik bloede niet en toen gingen we met de trein weg heel raar ik zei nog moeten we geen VK bellen?

maar geen antwoordt maar de stomte van alles is in de wc pot was het heel klein babytje (2 cm) en later in dat bakje waar me man in had gelegt was het denk ik (15 cm) vaag allemaal maar het wil echt niks beteken anders waren me ander dromen lang uit gekomen ;) (rijkdom kunnen vliegen heel veel kinderen geen oorlog en enz enz)
    zo nogmaals @nimmi su6!
    vandaag niet veel doen rustig aan doen
    iedereen fijne dagje

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Thx, zit nu in de wachtzaal :)
    Stress amai!

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Spannend nimme! Heel veel plezier!

15. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

We zijn terug van onze 2e afspraak bij de Gynècoloog en alles was goed.
    UD 9/01/2014 blijft behouden, vruchtje was net geen 11 mm groot , hartactiviteit gezien en gehoord !!!
    Wat zalig om te zien ook al is het onze 4e x <3 .
    Bekijk bijlage 326922

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Jeej Nimme, gefeliciteerd! Mooie echo!

17. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Mooie echo joh!!!

Gefeliciteerd!!!

18. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    nogmaals gefeli Nimme!

@Bailief: dat soort dromen ken ik ja.. ik heb laatst ook zo'n nacht gehad met eigenlijk de ene na de andere slechte droom. In de ene was ik was aan't bloeden en had twee hele maandverbandjes vol en wist niet zeker of het nog wel goed zat, en in de andere kwam een zwarte vogel een gat in mijn hand pikken en iemand riep dat het "the bird of death" was. Nou.. heerlijk wakker worden zo. NIET! Ik denk dat het gewoon komt doordat we toch nog wat onzeker zijn.. en 's nachts gaan onze gedachten met ons op de loop hehe

@nono: ik heb ook dat soort krampen.. gister niet maar vandaag zijn ze er weer. Hoort erbij denk ik want ik had het ook al voordat ik mijn goede echo had dus niks aan de hand waarschijnlijk.

19. 25012010

Nimme van harte meid met jullie 4de wondertje!:)

20. mamaEss

mamaEss Lid

10 mei 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaaf Nimme, lekker genieten!!

Deel Deze Pagina