nimme mooie echo meid! heerlijk geniet momentje. En het is weer tijd voor een buik foto! voor mijn gevoel is mn buikje niet meer gegroeid maar nu ik de foto's zie is wel duidelijk dat anders is!
Xdoo, Mooi buikje! Jeniyah, ook bij jou al een mooi mini buikje. Gisteren naar de diëtiste geweest en in drie weken driehonderd gram aangekomen. Dit komt echt door het niet sporten omdat ik zo moe ben. Nu maar snel weer proberen op te pakken. Zodat ik niet te c veel ga aankomen. Verder ook even over het eten gehad, ik mag mijn warme maaltijd vervangen door 3 boterhammen en wat magere kwark. Misschien wel een optie omdat ik regelmatig misselijk wordt van die braadlucht
Ben je zo zwaar dan?? je bent zwanger.. dus dat is toch logisch dat je aankomt??? 300gr lijkt mij niet vreselijk ofzo.... en ook dat je niet sport vind ik ook logisch. lijkt me nu best zwaar als ik ook nog moet gaan sporten. Wel fijn dat je je warme maaltijden mag vervangen... hopelijk ben je dan idd minder misselijk.
Mijn bmi ligt net boven de 30 maar ik ben sinds het begin van dit jaar bij de diëtiste en wil dat ju volhouden omdat ik juist in en na mijn vorige zwangerschap veel ben aangekomen vandaar. En ik heb het dan over 20 kilo. En die zijn rr ook na de bevalling niet afgegaan. Zodoende mijn streven nu om het binnen de perken te houden
Wauw wat een buikje al, xDoo! Mooi hoor, is het nog wel te verbergen met het paardrijden? Jeniyah, bij jou groeit ook al een mooi buikje! Mijn buik is ook echt aan het groeien al, maar aangezien ik ook te zwaar ben ziet het er eerder uit alsof ik ineens erg aan het aankomen ben. Terwijl ik gelukkig wel af en toe nog wat af val. Ik hoop net als Prutske het aankomen binnen de perken te houden. Voor de zwangerschap was ik ook bezig met afvallen maar het sporten red ik nu echt niet meer. Het scheelt nu dat ik maar weinig binnen kan krijgen.
Dankje voor de leuke reacties op mn buik foto's! Bailief Met paardrijden rij ik in een slobber trui. Dus ze zien het gelukkig niet. Zelf merk ik weldat de trui rond mn buik wat strakker is. Ach het gaat er om dat jij weet dat je niet dikker bent geworden en dat kleine hummel er voor zorgt! Jeniyah Jij krijgt ook een buikje! Lijkt me wel handiger als nog klein en beschijden is aangezien ik denk wel snel op gemerkt gaat worden dat zwanger ben. Terwel liefste nog niet wil dat iedereen het weet
Oh hier weten mensen t al... ook door mijn dochter natuurlijk Wordt overal al gefeliciteerd... Haha.. ach, k geniet er gewoon maar van! Als je eenmaal een goed kloppend hartje hebt gezien is de kans op een ma/mk aanzienlijk minder. Garanties heb je nou eenmaal niet in t leven... Ja eentje...
hoi meiden, ik kwam even kijken hoe het me jullie ging, ben blij dat het met iedereen goed gaat. wat een mooie echos al zeg! en die buikfoto's wat prachtig, en al best goed zichtbaar! ik zag dat ik nog op het lijstje stond van wanneer ik ben uitgerekend daar kan ik vanaf worden gehaald. succes nog allemaal met de zwangerschap allemaal! liefs xxx
Pearll ik heb je der afgehaald. hoe gaat het nu met je? heb je het al een beetje kunnen verwerken? nog heel veel succes met zwanger worden!
Goedemiddag dames, hoe gaat het met jullie? Ik ben nu ook 8 weken echt fijn, woensdag mijn echo , vind het echt spannend! Niet zo veel te melden hier , gewoon lekker rustig weekend aan het houden.
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 2 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 9 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 5 juni - 1e echo - Debbie81 5 juni - poppoli gesprek - xDoo 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 12 juni - 3e echo - Nimme 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief 28 juni - 4e echo - Nimme 18 juli - pretecho - Nimme
Dames dit is mijn buik maar echt geen babybuik het drukt nu wel alles goed omhoog dus als je niets zou weten dat ik zo zwaar ben... Bekijk bijlage 327369 Verder een rustige zondag
ja het gaat al weer wat beter met me, sommige momenten wel moeilijk bijv de datum van mijn intake bij de verlos moet nog komen, dan zal ik het wel even moeilijk hebben. en de datum van de eerste echo hetzelfde verhaal, hoop dat ik het snel weer mee mag maken, het gevoel om zwanger te zijn, vanochtend nog een hcg test gedaan en er was nog een heel dun tuurlijntje te zien dus ik denk dat het hcg hormoon nu bijna uit mijn lichaam is.
Wauw nimm je kan echt wel zien hihi bij mij nog niet maar als ik lig heb ik 1 rol die bijna weg is klinkt raar maar is ook lastig uit leggen via typen snapje hihihi en vandaag samen met me meisje verkouden bah bah Nog fijne zondag avondje alvast