Pearll Fijn dat het al wat beter met je gaat . Kan me voorstellen dat de datums waar eigenlijk wat in gepland stond voor je kindje weer eventjes confronterend is. fijn dat hormoon bijna uit je lichaam is! dan kan je weer helemaal voor gaan. Nimme je ziet het erg goed! ik weet natuurlijk niet hoe je buik normaal er uit ziet maar dit ziet er wel mooi rond en stevig uit. geen losse flubbers. en leuk dat ondanks dat je wat voller bent foto der op zet! Mamavanjessie Spannend woensdag echo. ben benieuwd wat er allemaal al te zien is. 25012010 Beterschap voor jou en je dochtertje! Hier. Vandaag wel zo moe. en was vergeten boodschappen te doen. merk dat ik wel zo vergeetachtig ben geworden. komt dit door de moeheid of door de hormonen? Dus stuur mn vriend maar naar de snackbar om wat eten te halen..
Pearll, fijn dat het alweer een stuk beter gaat. En ik hoop dat het snel weer raak is. Xdoo, lekker gegeten gisteren? Nimme, Mooi buikje hoor bij mij is het meer een vetrol 2501, fijne avond gehad? Lekker nog vrij vandaag. Moet vanmiddag met mijn vader naar het ziekenhuis voor een mri scan. Gelukkig niks ernstigs hoor maar hij mag zelf niet rijden. Ben benieuwd hoe dat gaat met f. 19 maanden ern lekker ondernemend.
Goedemorgen meiden! Pearll, leuk dat je toch nog even komt kijken hier. Neem wel je tijd om het te verwerken he, het is echt een heftige ervaring. Ik heb het zelfs nog moeilijk gehad toen de oorspronkelijke uitgerekende datum eraan kwam. Ik hoop dat jullie snel weer mogen genieten van een goede zwangerschap. Nimme, ik vind je buik er echt al wel uit zien als een babybuik hoor! Maargoed ik heb je natuurlijk ook niet gezien voor je zwangerschap. In ieder geval vind ik het er mooi uit zien! 2501, gaat het al wat beter? Hopelijk is de verkoudheid snel voorbij. xDoo, ik denk dat de vergeetachtigheid door je hormonen komt. Vorige zwangerschap kon ik echt niks onthouden. Nu gelukkig wel, maar dat kwam toen echt door de hormonen. Ik was een zeef Prutske, succes met de MRI scan van je vader. Gelukkig maar dat het niks ernstigs is. F. is dus mee? Wel een leuke afleiding voor je vader. Hier: wij hebben verteld van de zwangerschap en mijn moeder zei dat ze het gevoel al had. Ik vroeg hoe lang ze dat gevoel al had, zegt ze dat ze dat al 4 weken had! Toen had ik net die dag een echte positieve test in mijn handen. Volgens mij is ze helderziend haha. Verder veel last van misselijkheid. Nu gelukkig eventjes niet en daar ben ik heel blij mee. Maar de afgelopen dagen ben ik bijna hele dagen misselijk geweest zonder te hoeven overgeven. Dat is nog het meest vervelende want dan kom ik er echt niet af.
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 29 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 9 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 27 mei - 1e echo - MaDe87 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 5 juni - 1e echo - Debbie81 5 juni - poppoli gesprek - xDoo 6 juni - 2e echo - Nono 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 11 juni - 2e echo - LA85 12 juni - 3e echo - Nimme 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief 28 juni - 4e echo - Nimme 18 juli - pretecho - Nimme
Goedemorgen dames, Vandaag een goede echo gehad! Het hartje klopte mooi en we zagen hem/haar een beetje bewegen! Voor zover zag het er netjes uit, klopte met de termijn en mogen we tevreden zijn Wel weer vrij snel twee nieuwe afspraken gepland om een goede keuze te kunnen maken voor ofwel vlokkentest ofwel vruchtwaterpunctie (ivm mijn translocatie). Ik zet de afspraken zo even in het lijstje erbij. Poekies heb jij de echo al gehad? Liefs
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 29 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- ? jaar - ? kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 9 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 27 mei - 3e echo - Saskia (Poekies) 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 28 mei - 2e echo - 25012010 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88 30 mei - intake vk - Bailief 4 juni - 3e echo - Jeniyah 5 juni - 1e echo - Hannes 5 juni - 1e echo - Debbie81 5 juni - poppoli gesprek - xDoo 6 juni - 2e echo - Nono 7 juni - 2e echo (termijn) - MaDe87 10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo 10 juni - 1e echo - Prutske 11 juni - 2e echo - LA85 12 juni - 3e echo - Nimme 18 juni - 3e echo + intake vk - MaDe87 19 juni - afspraak vk - Prutske 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief 28 juni - 4e echo - Nimme 18 juli - pretecho - Nimme Zo mijn afspraken staan er weer bij!
Het allemaal Idd hadden wij vandaag de echo weer en wat voor een ik vond hem geweldig. Zo gegroeid ik schrok er van hihi. Ook was het een. Beetje aan het bewegen zo speciaal Hier nog een fotootje
Wauw Poekies, bij jou ook al echt een minimensje! Kun je zien hoe snel dat groeit... Dat is alle symptomen meer dan waard
Ik heb bijna geen worden voor maar WAUW WAUW! Mooie foto meiden ..hoop ook mooie foto morge ik ben super zenuwachtig dat is normaal en dames die morgen moeten hoelaat? Ik tegen 19:30dat wordt lang wachten maarja En dankje voor betershap het gaat de verkoudheid En @bail hoe wss uitslag? Of ben je nog wachte srry als ik naast zit xxx
2501, lief dat je er naar vraagt! Ik was het helemaal vergeten te schrijven hier. De uitslag was goed! Ik heb geen antistoffen tegen mijn schildklier dus ik mag nu bij de verloskundige blijven. Uitslag van de gewone waardes was tot mijn verbazing ook goed. Die echt extreme moeheid zal dus wel te maken hebben met de zwangerschap. Het is gelukkig iets minder erg aan het worden, maar als ik ook maar iets wil gaan doen moet ik daarna gelijk weer rust gaan nemen omdat ik het niet trek. Wat vervelend dat je morgen pas weer zo laat moet! Kun je de volgende afspraak niet in de ochtend plannen? Of is dat lastig voor je man? Ik kan me heel goed voorstellen hoe zenuwachtig je bent, dat had ik ook heel erg. Alvast heel veel succes! Heb je wel wat afleiding morgen?
Made en poekies, mooie echo's! Nog maar 2 weekjes en dan mag ik ook 2501, veel succes morgen! Bai, gelukkig een goede uitslag. Hier ook extreem vermoeid hoor. Wat kunnen dagen soms lang duren he. Lekker met de voetjes omhoog hier heerlijk
@bail kijk dat is ook goed nieuws meid en ja me man moet laat werken we konden eerst eerder maarja is niet anders morgen idd afleiding zoeken en wachten
2501, vast al wakker? Misschien is hier wat afleiding Hier net voor het eerst overgegeven... wel beter dan die constante misselijkheid. Alleen komt er dalijk iemand om de toilet te maken, er is iets kapot, dus ik hoop dat het even weg blijft haha. Durf ook niks te eten nu.
@bailief Bleeee voor eerst overgegeven lekker zo smorgens vroeg...aaah snu voor je ...ik ben antie spugen! ik doe ech alles voor om niet spugen maar als je moet dan moetje... en ja ik was al om 04:00 wakker en keer om 05:00 en om 07:00 en veder op bed gelegen en denken wat zal ik verwachten vanavond en zal ik de geluk ook hebben enzo ...en gelukkig ga ik straks zwemmen dus heb ik ook afleiding dan is het bijna middag en dan zit de halve dag al er op ...en dan ja denk iets met hobby ...creatief zijn (mn dochterlief vermaakt zich in uppie prima) dat heb ik toch wel handig maarja ik ga spullen verzamelen en iedereen nog een fijne dagje. groetjes