Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 5 januari Afspraken: 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27
Goedemorgen allemaal, ik was gisteren moe ben vroeg naar bed gegaan Morgen ga ik de verloskundige bellen en mijn laatste test nog doen Wat een verschillend werk heeft iedereen. Ik denk dat ik probeer tot 36 weken door te werken, lichamelijk heb ik geen zwaar werk dus het zal niet daaraan liggen Ik heb gisteren mijn ouders het verteld en mijn schoonmoeder , ze waren allemaal blij
Mamavanjessie wat grappig dat jij op 5 januari bent uitgerekend en ik op 4 jan... We zijn net zo lang zwanger! Ook ik ga t zo lang mogelijk proberen hoor... Door werken tot 36 weken. Hier alleen vriendinnen verteld en verder houden we t nog stil tot we een echo hebben gehad... Na die MA blijf ik er toch een beetje bang voor
Hoi meiden, ik las dat jullie het een klein groepje willen houden. Is er toevallig nog een plekje voor mij? Ik ben uitgerekend op 2 januari. Ik hoor het wel!
Haha ik vat dat op als een ja . Dankjewel jullie allemaal ook gefeliciteerd natuurlijk! Ik heb mezelf erbij op de lijst gezet: Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 5 januari Afspraken: 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27 @xDoo wat leuk dat wij op dezelfde dag zijn uitgerekend! Vind het wel fijn dat ik er hier lekker over kan praten want wij houden het nog even stil voor familie en de meeste vrienden omdat het de vorige keer al snel mis gegaan is. Maar daar gaan we nu natuurlijk niet van uit.
Hoi meiden. Gisteren hebben wij het aan mijn au ers en zus verteld. Kon er niet meer om heen ze wisten van de ivf af. Ze waren heel blij maar toch ook terughoudend om dat het al meerdere keren verkeerd is gegaan. Hier wat last van misselijkheid als deze weg gaat ben ik erg onzeker er denk ik dat het weer kraar is. Ook doen mijn borsten zeer toch weer een beetje een bevestiging. Iedereen. Nog een fijne dag. Kus sas
Hee..! Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd! Ook wij hebben het gister tegen de ouders verteld. Eigenlijk vind ik het te snel maar gezien ons ivf traject kan je het bijna niet voor je houden! Dikke tranen! Zo lief! Onbetaalbaar! Wij krijgen vroeg de eerste echo omdat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad. Zo spannend!! Werk als ambu Vpk. Heel veel wisseldiensten dus. Rond de 16 weken van de auto af en vervangend werk doen.. Er is alleen niet zo veel dus de zwangere dames hebben het altijd relaxt! Sas; heel herkenbaar die onzekerheid! Je bent zo lang bezig geweest in een pittig traject.. Nu moet het gewoon goed gaan! De ene dag zijn de klachten wat meer aanwezig dan de andere dag! En vergeet niet die utro he! Die zou een vroege mk kunnen voorkomen! Fijne dag allemaal!
@Debs en Poekies: wat fijn dat jullie het al verteld hebben en dat ze zo blij voor jullie waren. @Debs: Spannend dat je de echo al zo vroeg krijgt, hopen op een mooi kloppend hartje! Morgen ga ik een afspraak maken bij de verloskundige, ik ben zo benieuwd wanneer mijn eerste echo is. Het is voor ons ook wel een beetje raar, ik was namelijk 17 mei 2013 uitgerekend van ons kindje die wij helaas met 6 weken al verloren hebben. Nu hebben we dus de eerste echo precies rond de uitgerekende datum, tegelijkertijd vind ik dat ook wel heel bijzonder. Klachten/symptomen heb ik eigenlijk niet. Het enige dat ik heb is dat ik elke ochtend vroeg wakker ben en vanaf 3 uur in de middag echt moe word. Aan de ene kant had ik graag meerdere symptomen willen hebben, bij mij vorige zwangerschap had ik vanaf het begin overal last van. Ik denk maar zo; deze zwangerschap begint al heel anders dan de vorige dus dat zal wel iets goed betekenen.
Bailief, welkom Hier weten het alleen mijn ouders en een vriendin. Iedereen vind het weer super leuk. Mijn vriendin vroeg wel of het zat bij Mij gewoon omhoog kruipt aangezien het beide keren meteen raak is, was. Hier de komende tijd erg druk dus moet goed op mezelf passen. En ga toch morgen al bellen naar de vk, huisarts en hopelijk ook voor een echo.
Herkenbaar! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Inderdaad heel bijzonder dat je nu rond die datum je echo hebt! En dat de klachten anders zijn kan alleen maar een goed teken zijn Hier zijn de symptomen vooral heftiger als de eerste keer.. ik ga er ook maar vanuit dat het een goed teken is @Ouders verteld: met een ivf traject is het inderdaad lastig om niks te zeggen. Wel fijn dat iedereen zo positief reageerde
Dankjewel Prutske, jij hebt dus gewoon veel geluk, alleen maar leuk toch! @Lely: Dankjewel, jij ook gefeliciteerd! We moeten er ook weer van genieten dus het is goed om er van uit te gaan dat het een goed teken is. Ik vind het wel fijn om te horen dat het herkenbaar is, geeft mij onbewust weer een beter gevoel. Stom eigenlijk he? Haha.
zozo, lekker druk!! alle nieuwe dames gefeliciteerd!!! na miskramen, lange mmm en ook zonder trouwens, hopen we allemaal op plakbeebs he! het is gewoon spannend!! vanmiddag vertellen we het aan mijn moeder, stiefvader en broer. Dus ben heel benieuwd!! ze weten ook van de medicatie af enzo, dus inderdaad lastig om niets te zeggen dan... hier zijn de symptomen juist vele malen minder dan bij de eerste, maak me er een beetje druk om maar ja... kan er toch niets aan doen Bailief; idd wel speciaal dat je nu een echo hebt rond die tijd! Leuk dat alle mensen zo leuk reageren op het nieuwtje! tot laters!
Haha ja das gek , ik heb gewoon op internet gezocht wat mijn uitgerekende datum is. Ach ja , ik wacht de echo wel af kijken welke datum ze daar zeggen
Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Afspraken: 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27
Graag zou ik me hier ook willen aanmelden: 25 jaar - 1e kindje - 31 december uitgerekend 30 mei gaan wij voor de eerste echo!
Me88, welkom! Vanmiddag lekker gaan fietsen met mijn moeder en f heerlijk. Ben er wel achter dat mijn vermoeidheidsdip iedere dag zo rond half een inslaat. Gelukkig gaat f dan ook effe slapen