Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Jeniyah

oke dan snap ik het! leuke wagen. speciaal voor groen gekozen?

Bailief
    ik ga geen combinatie test doen. aangezien mijn leeftijd heb ik geen verhoogde risico en met de 20 weken echo zouden ze ook kunnen zien.

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Jaaaah groen is mijn lievelingskleur!!!!
    Zeker dat lichte lime/appeltjes lente groen...

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Oke! Is beetje fijne kinderwagen? Zit over na te denken ook zo 1tje te halen!

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Als je de mijne bedoeld... Absoluut!
    Ik was vreselijk verbaasd voor zo'n goedkope, en t lijkt op een goede kwaliteit. Stevig, veert goed... En is heel makkelijk.

Wij zijn er heel tevreden mee, en ligbak is lekker ruim en groot...
    En n bijpassend luiertasje... Ideaal

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    oke fijn! en de banden? zag dat geen luchtbanden zijn maar heb eigenlijk geen idee wat voren banden goed zijn.
    ik zag 1 net iets ander model maar komt bijna wel over 1 met die jij hebt gekocht ( kinderwagen DeLuxe Zwart 5052 )
    zat anders over na te denken om een 2e hands te kopen via marktplaats maar vond een nieuwe wel prettig eigenlijk.

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik wou ook graag nieuw... Naar kunnen gewoon die dure niet betalen.

Ik vind deze wielen heel fijn! Kunnen tenminste niet zomaar lek gaan zoals luchtbanden... Gewoon lekker stevig

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

en zijn lekker breed...

ooh trouwens... ken niet meer normaal eten.
    Had net heerlijk bloemkool met sate en aardappeltjes... een van me favorieten... kreeg t gewoon niet weg!!
    Baal zo vreselijk...

8. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Mooie kinderwagen zeg!!!! Wij hebben een Maxi Cosa Mura 4 tweedehands van Marktplaats. We hebben getwijfeld tussen die en een Mutsy Rider, maar deze bak was iets groter, dat leek me handig (was nog steeds al snel te klein :). We mochten ook een nieuwe uitzoeken, maar die zijn zooooooo duur, het kwam al snel op 800-900 euro, dat was schrikken! We hebben bijna alles van Marktplaats of van de rommelmarkt (badje, kinderkamer, box, schommelstoel, kinderstoel, buggy) en in totaal waren we 2000 euro kwijt inclusief de verbouwing van het kamertje (stucadoren en laminaat en dergelijke). Dat had ik ook ongeveer begroot alles bij elkaar. Nog steeds veel geld hé, maar toch ben ik er wel trots op. Voor een meisje had ik denk ik wel meer kleertjes gekocht hahahahaha, wie weet komt dat nog, anders zijn we helemaal goedkoop uit deze keer als we weer een jongen krijgen is het wel heel makkelijk dan hoeven we echt bijna niets nieuw.

9. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    He getsie Jeniyah niet fijn dat je je niet lekker voelt. Hopelijk gaat het snel beter.

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Jaah heb helaas slechte ervaringen met tweedehandse kinderwagens.... en manlief wil graag een twee kindje met mij.. voor mij een derde dus. Dus dan gewoon een nieuwe voor t geval dat. Eentje die voor j/m kan en hopelijk lang mee kan.

En thnx.. wist wel dat me eet lust zou veranderen.. maare ik ben bijv weg van BBQen.. nou ik walg er momenteel gewoon van.
    Alles wat ik lekker vind.. vind ik nu gewoon helemaal niet lekker.. ik leef nu op vla/beschuit met hagelslag/fruit/snacks

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Mooie kinderwagen, weet effe niet meer van wie die was. :)
    Wij hebben een mutsy transporter ook zonder luchtbanden. En heel tevreden erover.
    We gegaan ook f geen dubbele wagen aanschaffen. Ik wil wel graag zo'n meerijd plankje.

Hier is de eetlust weer ver terug. Nu de vermoeidheid snel weg hoop ik.

Nog maar ruim ern week voor mijn eerste echo!!!!!
    Door omstandigheden op het c werk iedereen daar al ingelicht en dus na het weekend aan iedereen vertellen. We wilde eigenlijk graag wachten tot na de echo maar ja

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Spannend... Nieuwe week, nieuwe echo's!!!

Ik mag Dinsdag weer.... :)

13. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja Prutske, je bent de hekkesluiter met de 1e echo en ik vond al dat ik lang moest wachten :) Ik ben woensdag aan de beurt, ik kijk er heel erg naar uit. Ondanks dat ik een mk heb meegemaakt die bij een 1e echo aan het licht kwam, ben ik nu vol goede hoop dat het goed zit, ook omdat ik mijn klachten aanblijven (moe en vol gevoel).

14. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Jeniyah , mooie kinderwagen! Leuke kleur inderdaad!

Benieuwd weer naar de echos deze week!

Hier is het bruinverlies sinds gisteren gelukkig helemaal weg, en moet het wegblijven!! :)

Zometeen gaan we naar de camping en morgen naar de Efteling , heb er zin in!

Iedereen nog een fijne zondag!

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    mamavanjessie
    Veel plezier!

Ik zit heel erg te twijfelen.
    na de 10 weken echo wil ik graag aan iedereen vertellen dat ik zwanger ben. te minstens als die goed is.
    Wat vinden jullie? is dit niet nog te vroeg?
    En wie van jullie gaan ook na de 10 weken echo aan iedereen bekend maken. en hoe gaan jullie dit doen?

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wij gaan het der komende week vertellen en ik heb nog geen echo gehad.
    Dit komt door omstandigheden op mijn werk

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, een 10 weken echo heb ik niet. Maar als ik die zou hebben dan zou ik er alsnog eventjes mee willen wachten. Voor mijn gevoel dan he. Maar als het voor jullie goed voelt dan moeten jullie dat gewoon doen! Ligt er natuurlijk ook aan of jullie een hechte band hebben met alle mensen die het dan te horen krijgen of dat het allemaal wat minder is.

MamvanJessie, fijn dat het bruinverlies weg is! En veel plezier!

18. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij gaan het na de echo van woensdag (10 weken) als de echo goed is aan iedereen vertellen, ouders, broers en zussen, collega's enzovoort. Ik weet nog niet goed hoe we dat gaan doen, waarschijnlijk veel telefoontjes en een paar bezoekjes!

19. 25012010

25012010 Niet meer actief

#1259 25012010, 3 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jun 2013
    hoi dames niks bezonder hier aleen buikpijn/krampjes miss banden groei?? maarja en ben nog af en toe misselijk als ik niet op tijd eet denk ik hihihi en weekend niks veel gedaan...markt geweest en bezoek geweest...

en met vertellen aan iedereen thja door heel lang verhaal om kort doen ik was net bijna 9 weken zwanger en heb ik tegen me famillie verteldt...en de vrienden en rest krijgen horen na 12 juni ..dan ben ik 11 weken ...dan vind ik prima :)
    @ kinderwagen mooi Groen...lekker fris kleur ...ja ik moet ook nog nieuwe kopen voor de tweeling...ik wacht nog even dat komt goed
    @kraamzorg verzekering...ik heb vandaag een @mail gestuurt hoe dat zit met een tweeling enzo en waneer want ik moet pakketje eerder krijgen van wegens vroeg geboorte ...ja aan de ander kant dan hebben we alles gehad in ziekenhuis maarja ik zie nog wel is nog ver weg hihi...zo opruimen en dan in de middag mn meid naar peuterschool brengen en vanavond nieuwe ID kaart ophalen ben benieuwt want ik woon in ander gemeente en me handtekening is verandert omdat ik getrouwt ben hihih en me man moet ook nieuwe id halen op de zelfde dag ...En zo zo maand juni is druk met afspraken :D alvast su6 voor iedereen maand juni en ander maandjes ook natuurlijk

♥ JAARWISSELINGS MAMA'S♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 29 december
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari
    'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari
    MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari
    NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari
    Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 9 januari
    Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari

Afspraken:

4 juni - 3e echo - Jeniyah
    5 juni - 1e echo - Hannes
    5 juni - intake vk - Staffie84
    5 juni - 1e echo - Debbie81
    5 juni - poppoli gesprek - xDoo
    6 juni - 2e echo - Nono
    10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo
    10 juni - 1e echo - Prutske
    11 juni - 2e echo - LA85
    11 juni - groei echo - Staffie84
    12 juni - 3e echo + Gyn 25012010
    12 juni - 3e echo - Nimme
    19 juni - afspraak vk - Prutske
    19 juni - 2e echo- Mamvanjessie
    21 juni - intake vk - Hannes
    21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief
    28 juni - 4e echo - Nimme
    18 juli - pretecho - Nimme
    5 augustus - GUO - Staffie84

20. 25012010

25012010 Niet meer actief

oja een vraag voor iedereen :hebben jullie al namen voor jullie ukkies?

wij hebben nog niet een naam maar we moeten wel 4 namen bedenken ..

2 meiden namen of 2 jongens namen of jongen/meisje ..
    we gaan pas bedenken denk ik pas na 15 weken ofzo dan wordt het na mij idee pas echt dat ik zwanger ben :D

Deel Deze Pagina