LA85, snap ik hoor. En je hebt gelukkig ook nog even de tijd. Als ik je een tip mag geven over Facebook: gewoon doen Hij heeft jou toch voor de keus gesteld zonder daarmee rekening te houden met jouw gevoelens? Dan zou ik nu ook geen rekening houden met hem hoor. Je ben terecht trots dat je een kindje krijgt en door het bekend te maken is het denk ik ook makkelijker praten met je vrienden.
Ik denk ook dat je t gewoon moet doen! Lekker op FB delen. Is afleiding en leuke aandacht. En wat urgentie betreft, die kan je aanvragen alleen in eigen gemeente, en gezien jou omstandigheden (zwanger) zou ik gewoon informeren bij je gemeente/woningbouw vereniging. Hier wacht ik nog ff.... Maandag over een week een pretecho dus dan ga ik t delen. Veel mensen weten t al hoor maar t is nog niet algemeen bekend. Hier nu weinig last van kwaaltjes... Voel me banden en met vlagen misselijk. Moe en thats it... Vanavond lekker naar de film... Mel is bij der pa...dus lekker rust in huis
hee meiden LA85 je kan inderdaad even bij gemeente infomeren wanneer je recht hebt op een urgentie verklaring. Zelf was ik ook opzoek naar woonruimte en heb dus vandaag een huisje bezichtigt en als alles goed gaat kan ik volgende week contract tekenen en de sleutels krijgen! omdat zo veel mensen af gezegd hadden omdat ze per ongeluk de verkeerde plattegrond op hadden gezet ben ik in aanmerking gekomen. sneller dan we hadden gedacht. en fb gewoon doen! ik doe dinsdag avond na dat ik mijn paardrijles het grote nieuws heb verteld. hier soms een kriebelend gevoel in mn bm. zou dit kleintje kunnen zijn of is mijn hoop dat het zo is?
xDoo als t je eerste kleine is is t heel onwaarschijnlijk... Maar hey t kan.... meestal bij een tweede is t al vroeg maar dan zou t zelfs met 9-10 weken al kunnen zijn dat je wat voelt. Lol zou wel onwijs cool zijn natuurlijk.. maar denk dat t je darmen zijn.. t lijkt er namelijk ook heel erg op. Kan ik me nog herinneren als de dag van gister toen ik in verwachting was van Melody.
nono gewoon laten zien. mij maakt niks uit dat je overgewicht hebt. en we zullen je echt niet belachelijk om maken! je weet zelf dat je zwaar bent dus hoeven wij echt niet nog eens te gaan zeggen of over te gaan hebben. wij moeten je nemen zo als je bent en anders is het ons probleem als we last van hebben.
hallo meiden, heb al een tijdje niet meegekletst. Klets ook mee in het toppic januari. Bij mij gaat het niet zo heel goed, waarschijnlijk draait deze zwangerschap uit op een miskraam of ma. Heb van de week een echo gehad ivm bloedverlies. vlgs echo was ik 6 weken en geen hartje te zien. Dus ik loop nu 2 weken achter op de groei. Dus kan zijn dat het gestopt is met groeien met 6 weken. Of het is 2 weken onderweg geweest om zich in te nestelen. Dinsdag weer echo en dan valt het definitieve oordeel.
Debbie Heftig. strekte met het uitzitten tot dinsdag! het klinkt niet veel belovend maar hoop het beste!
Oh nee Debbie wat erg en dan nu ook nog wachten. Heel veel sterkte. LA85 volgens mij gaat het helemaal goedkomen. Je klinkt zo verstandig en sterk, terwijl het zal niet makkelijk voor je zijn nu. Hopelijk vind je snel een goede betaalbare woonruimte en kun je aan je nieuwe leven gaan bouwen.
@Debbie: hopelijk heb je een vrij vol programma dit weekend zodat het snel dinsdag is! Bah wat een onzekerheid (knuf) @Hannes: dankjewel voor je lieve woorden @XDoo: Aha, jouw verhaal geeft me wat meer moed. Wie weet bof ik ook wel en heb ik ook sneller dan gedacht een nieuw plekje
Debbie, veel sterkte! Het klinkt inderdaad niet hoopvol maar toch hoop ik op een wonder voor je. xDoo, wat leuk dat jullie een nieuw huisje krijgen! Wij wonen hier pas 8 maanden en nu heb ik alweer in mijn hoofd gekregen dat ik wil verhuizen. Ik wil een huis met een tuin en het liefst direct... Maar dat doen we niet hoor. Eerst goed voor sparen. Nu wonen we ook goed. Een hele ruime flat met een groot balkon en 3 slaapkamers. De kleine zal een tuin het eerste jaar vast nog niet missen. LA85, ik sluit mij helemaal aan bij Hannes. Het komt helemaal goed met jou! Hoe is het met de rest hier? Nog meiden met last van misselijkheid of neemt dat bij iedereen al wat af? Hier vanmorgen weer boven de wc gehangen. Zo uit het niets.
Heey meiden... Hier een bios avond gehad... Me pa ging ook gezellig mee. Lekker startrek zitten kijken. Vraagje heh... Ik heb eigenlijk bijna geen kwaaltjes meer ineens. Me borsten zijn een stuk minder gevoelig. Buik stuk minder gespannen. Minder misselijk... Eigenlijk alleen moeheid en banden voel ik vooral. Dat kan toch gewoon...? Voel me echt een muts hoor... Heb net een echo gehad enz en maak me nu alweer zorgen...
Jeniyah, fijn dat het gezellig was. En ja hoor, dat kan gewoon. Het schijnt tond de 9 weken allemaal wat af te nemen. Volgens mij heb ik ook gelezen dat meerderen dat hier al hebben. Ik in ieder geval ook. Laten we blij zijn dat we (hopelijk) de kwaaltjes piek al gehsd hebben. Mijn borsten zijn pas gevoelig als ik er tegen aan zit te duwen haha. Moe en banden is ook wat ik het meeste voel. Ja toevallig overgegeven vanmorgen, waar dat vandaan kwam kon ik niet plaatsen want misselijk ben ik gelukkig niet meer. Dus meid, maak je niet (te) druk.
Ooh thnx Bailief! Das wel een gerust stelling! Leuk idd een nieuw huisje xDoo!! Hier woon ik in een nieuwbouw woning... Dus wij gaan voorlopig nergens heen.
Zo weer lekker gekletst hier. Ik weet het niet goed meer wie wat heeft geschreven Kwaaltjes, die zijn hier ook zo goed als verdwenen. Vanavond lekker op stap. Het is hier braderie en start van het nieuwe bloemencorso seizoen. Leuk leuk
Veel plezier allemaal dit weekend! @Jeniyah: ik ook bijna geen kwaaltjes meer hoor. Zelfs mijn banden voel ik nu een paar dagen niet.. zal wel normaal zijn. Kan ook niet de bedoeling zijn dat we de hele tijd maar pijntjes etc voelen denk ik Borsten zijn wel nog voller, en 's avonds heb ik meer trek dan normaal (gisteravond waren m'n ogen echter groter dan mijn maag.. pff proppie vol gevoel, lag niet lekker in bed hihi.. eigen schuld dikke bult).
hier worden de klachtjes ook wat minder op het moe zijn na. even een vraagje. mijn schoonouders willen heel graag een x mee naar een echo. maar ik heb totaal geen band met ze en vind dus ook erg ongemakkelijk als ze wel mee gaan. maar mn vriend vind wel dat ze mee mogen omdat mijn moeder ook mee zou mogen naar toekomstige echo's. hoe zouden jullie dit oplossen?
xDoo, persoonlijk zou ik ze dan meenemen naar een (extra) pretecho. Sowieso niet naar een gewone echo. Al snap ik ook dat je ze liever helemaal niet mee neemt hoor. Maargoed omdat je vriend het wel graag zou willen en het natuurlijk zijn ouders zijn zou ik het wel doen. Als mijn schoonmoeder hiermee zou komen zou ik het ook liever niet hebben, maar als vriend het graag wil en mijn ouders zouden ook een keer meegaan dan zou ik dat eerlijker vinden naar mijn vriend toe.
Moe ben ik ook wel beetje dat is mn kwaaltjes meer niet zo vandaag huisje opruimen klussen en morgen tog nieuw plannen lekker na water nix doen heerlijk Fijne dag meiden met mooi weer
Bailief dankje voor je antwoord. denk inderdaad dat dat wel zou worden. maar een pretecho moet je daar voor betalen? of hoe moet ik dat voor me zien ? En huisje dat is de rede dat ik alleen op huisjes reageer dat niet meer hoef te verhuizen dit wordt mijn 13e x dus ben wel beetje klaar mee. net even met de hond naar mn vriend toe gelopen die aan vissen was (1,5 uur heen en terug) was erg gezellig maar ben nu wel moe en pijnlijke voeten maar ja wie loopt er ook op pumps z'n eind echt inspiratie loos qua eten denk dat maar wat ga frituren. wat eten jullie met dit warme weer?