Nono, ook al aan gemeld ik vind het echt een goed doel om mee te doen aan moeders voor moeders. Dankzij de hulp van zwangere dames ben ik ook zwanger geworden dus ben er heel blij mee geweest en nog. Prutske,jenyah, lely,bailief , me88, welkom hier!! Gefeliciteerd!! Deps, wat leuk op de ambulance, ik heb ook wel eens gesolliciteerd als chauffeur maar daar heb je vrachtwagen rijbewijs voor nodig en die zal ik dan eerst moeten halen. Ik gebruik de utro nog steeds heb aan gegeven dat ik hier mee door wilde gaan dus blijf ze trouw innemen. Ook al is het een zooitje daar onder hihihi gebruik jij ze ook nog? zo ja welke dosis. morgen lekker een dagje vrij. kus sas
Sas; gebruik de utro ook nog.. 3x dd 2 bolletjes. Tot zeker de eerste echo waar een kloppend hartje is gezien en mogelijk tot 12 weken! Ben er wel klaar mee met die kledder boel. Maar ja nu voor een goed doel!! En jij hoelang moet jij ze gebruiken? Ook ik ga me morgen aanmelden voor MvM. Ben erg benieuwd!
Dank je wel Ik vind de ambulance broeders zoo ongelooflijk dapper. Veel respect! En t is een goede zaak dat er met 16 weken vervangend werk word gezocht
Hier afgelopen woensdag al aangemeld, maar nog niks gehoord Ik ga dinsdag t/m donderdag weg.. Als ik daarna nog niet gebeld ben dan zelf nog maar eens bellen Of zou ze bang zijn voor me? Is mn mk te confronterend voor haar? Zal toch niet? (al zit ik ook niet op haar 'medeleven' te wachten..)
Hier ook veranderd in n geval winterslaap Gister ochtebd gewerkt, en vervolgens 2.5 uur liggen slapen haha Ego: ik heb énorm pijnlijke bekken.. Herkent iemand dat? Niet heel practisch.. Aangezien ik zo'n 8,5 uur sta op n werkdag.. Hoop dat t komt van t feestje gisteravond
Zeker een bijzondere datum. Niemand weet het nu nog... Hoop dat mijn vriend het er mee eens is dat we het deze week tegen ouders, broers en zussen vertellen. Ik kan namelijk niet wachten haha Vrienden enzo willen we het pas na de 1e echo vertellen. Hebben jullie het al verteld?
Nee ik wil proberen te wachten tot na de echo. Wel leuk hoor, vertellen wil je t op een speciale manier doen?
Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Afspraken: 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' Sooo we hebben nog een anonieme meelezer die graag op de lijst wil (ik kreeg een pb) en anoniem moet blijven tot de 12e week en daarna gezellig mee komt kletsen. Welkom Anoniempje!
Leuk! Maar ben wel beetje benieuwd naar de rede waarom ze tot die tijd anoniem is!maar dat horen we tegen die tijd wel!
Ik heb toch iets stoms ik durf de vk praktijk niet te bellen, omdat ik bang ben dat ik die ene krijg die ik vorige keer niet fijn vond en ik wil graag zeggen dat ik liever bij één vk op controle ga en niet bij alle vijf. Maar pffff stel je voor dat ik juist de 'niet fijne' aan de lijn krijg, wat moet ik dan zeggen. Oh nee verkeerd verbonden Vinden jullie het stom om te vragen of je bij een bepaalde vk op controle mag voor alle afspraken en niet bij de andere in de praktijk? Ik vond mijn zwangerschap niet erg leuk en een aantal bezoekjes bij de vk hebben daar niet aan bijgedragen Ik heb al geprobeerd bij een andere praktijk, maar die willen me niet aannemen omdat ik verder dan 15 minuten rijden weg woon.
Pff nog iets, mijn moeder belde straks en ik durfde niet op te nemen, omdat ik bang was dat ik het zou verklappen haha. Angsthaas ben ik toch.
Ohja nu ik toch bezig ben nog een onzekerheid spuien: ik heb eigenlijk echt helemaaaaaal geen zin in de echo's. Omdat het eng is, maar ook omdat ik bang ben dat ze weer iets gaan zeggen over dat ze het niet goed kunnen zien omdat ik te dik ben. Wat overigens feitelijk ook wel waar is dat ik veel vet op mijn buik heb en daardoor is het moeilijker, maar ik vind dat zooooo genant.......
Hannes het is niet raar om aan te geven dat je liever niet haar hebt. Als je t niet fijn vind.. T is toch jou lichaam. Enne ik ben ook een grote verklappert hoor daarom weten mensen die ik t meeste spreek wel zoals mij pa en mijn stiefma... En vriendinnen. Mijn moeder mag ook een tijdje wachten net als mijn schoonmoeder. Van mijn ma krijg ik weinig steun en mijn schoonmoeder houdt toch der mond niet. Ook met Melody wachten we. En meis maak je niet druk.. Dan is t wat lastiger te zien... Zullen er vast meerderen zijn. Maar vind t niet subtiel dat ze dat zo even zeggen.je bent in ieder geval zwanger!! Maar vind t naar voor je...
Ben trouwens wel akelig vroeg wakker elke keer... En moet er twee keer uit al om te plassen. Anderen ook last van veel gerommel in de buik... Inc krampen?
Hannes, ik vind het helemaal niet stom dat je eigenlijk maar bij een vk wil. Hier moet je ook telkens bij een andere. En ook n hier zijn ze niet allemaal even aardig en tactisch. Het ids toch ook niet eerlijk als ze over je gewicht beginnen. Ik dacht trouwens als he echt veel te zwar was dat je dan naar de gyn moest, dat is hier namelijk wel. Ach ik ben ook niet de lichtse hoor. Yeniyah, hier ook iedere keer wakker om te plassen Anoniempje, welkom, maar ben wel heel benieuwd wie je bent
oeeh volgens de site van me vk ben ik 3 jan uitgerekend.. 1 dag langer zwanger dan gedacht!! Haaahaha wacht de termijn echo wel af.. vandaag bellen!! krijg m als t goed is vroeg ivm de ma van november... Enne dacht ik doe nog even een dipstick... nou ook lekker betrouwbaar die dingen. Eert een vrij duidelijk streep en ineens issie weg... binnen tien minuten... Ik blij met me digi!! pfffff....
Hannes, ik zou inderdaad gewoon aangeven dat je liever die ene persoon niet wil of een aantal juist wel. Het is natuurlijk wel zo dat je met de bevalling geholpen zou kunnen worden door die ene vk.... Dat is de reden dat ik bij onze praktijk ook alle vks te zien krijg op een afspraak. Ik zou bij de intake wel proberen aan te geven waarom het bij de eerste niet prettig verlopen is. Ook ik ben zeker niet dun en vond dit bij mijn 1e zwangerschap ook zo genant en erg. Ik moet zeggen dat ik dat nu al een heel stuk minder heb en als ze vervelend doen van me af bijt. De vk vroeg of ik voor de 1e echo 3 glazen water wilde drinken, zodat ik een volle blaas zou hebben. Heb meteen aangegeven dat ze toch waarschijnlijk uitwendig niet veel kunnen zien omdat ik niet dun ben haha. Dit was allemaal geen probleem. Ik zou proberen me er niet te druk over te maken. Gisteren reageerden mijn moeder en stiefvader heel leuk! Mijn broer vond het ook super haha. Volgende week mijn schoonouders.... Hier wat last van een rommelende buik, maar dat zijn echt mijn darmen. Geen last van krampen ofzo, wel heel soms steekjes