Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier ook makkelijk hoor met dit weer.
    Soep uit de vriezer en een warm worstebroodje.
    En morgen eten we wel wat op de braderie

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, nu al je 13e x?? Is het je hobby? :p ik vond het bij ons al veel met 3x in 2 jaar haha.

Een pretecho moet je inderdaad voor betalen. Daarop kijken ze bv naar het geslacht. En sommigen doen het omdat ze hun kindje vaker willen zien. Prijzen verschillen hier enorm. In een dorp 15 km hier vandaan kost de geslachtsbepaling (bv) 35,-. En in een grotere stad hier kost het al 65,-! Voor hetzelfde aantal foto's en tijdsduur.

En je bent gek haha, nu op pumps zo'n eind lopen :p

Ik maak zo lekkerbekjes met spinazie en ovenfriet denk ik. Maar dat is omdat ik de afgelopen dagen slecht gegeten heb. Anders had ik liever een pizza in de oven gegooid.

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    nee helaas geen hobby. veel verhuist toen klein was voor mijn vaders werk. daardoor ook in buitenland gewoond voor 5 jaar (Engeland en zweden) mijn record is 4 jaar op 1 plek wonen. dus dat verklaard een hoop.

oke! moet je dan ook ergens anders heen voor een pretecho? of kan dat gewoon bij de verloskundige?

Gelukkig eten jullie ook makkelijk! dacht al dat aan mij lag hihi.

momenteel geen goede schoenen meer en ben nogal kieskeurig en niet de leuke schoen gevonden dus moet maar doen met de schoenen die ik heb :p en daar zit over een hak onder.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, dat verklaard zeker een hoop. Lijkt me ook best heftig, steeds een andere plek.

Ja voor een pret echo moet je naar een speciaal pret echo bureau. Meestal doet je eigen verloskundige dat niet. Ik weet niet welke verzekering je hebt? Ik ben verzekerd bij FBTO en daar krijg ik tot de 100,- vergoed voor een pretecho of een combinatietest, kan dus kiezen. Misschien heeft jouw verzekering ook wel zoiets. :)

Haha ik ken dat met schoenen. Ik moet en wil echt nieuwe maar ik ben veeleisend haha. Ik heb voor dit weer alleen pumps en slippers dus nu hou ik het maar even op slippers :p.

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ik heb net even opgezocht.
    in de plek waar ik nu woon is het 80 euro. en waar ik naar toe ga verhuizen 55euro voor 2d echo.
    en voor 3d 110euro hier en andere plek 75euro. maar als hun graag mee willen naar echo dan moeten zij dit zelf betalen.
    aangezien wij niet breed zitten qua geld en jammer vind om hier voor uit te geven. en niet vergoed wordt door verzekering net even op gezocht.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ja heb je helemaal gelijk in hoor! Zij willen het toch graag, dan hebben ze dat er vast voor over. Snap ook dat je ze niet mee wil nemen naar bv de 20 weken echo ofzo. Daar wil je geen mensen bij waar je niks mee hebt. Ook weer opgelost ;)

7. nono

nono Niet meer actief

Goedenavond dames!

Hoe gaat het met jullie? Lekker van het zonnetje genoten?

Ik ben echt ontzettend moe en ben niet vooruit te branden! Begint dan nu de moeheid toe te slaan? Heb het nog niet eerder gehad zo. Liep net samen met vriend-lief in de winkel en hij zei op gegeven moment 'Ga alsjeblieft slapen als je thuis bent, je lijkt net een zombie'
    Ow, ehh.. ja.. pfff.
    Verder qua misselijkheid gaat het wel, meer momenten nog ipv de hele dag dus dat is positief! Nog steeds niet hoeven braken. :p

Heb vandaag de brief van de gyn gekregen en moet 5 Juli er heen. Eerst echo maken en daarna dingen bespreken.. ben dan als het goed is 14 weken. Spannend!

8. nono

nono Niet meer actief

♥ JAARWISSELINGS MAMA'S♥

xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december
    Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 29 december
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari
    'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari
    MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari
    NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 9 januari
    Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari

Afspraken:

5 juni - 1e echo - Hannes
    5 juni - intake vk - Staffie84
    5 juni - 1e echo - Debbie81
    7 juni - 2e echo - MaDe87
    10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo
    10 juni - 1e echo - Prutske
    11 juni - 2e echo - LA85
    11 juni - groei echo - Staffie84
    12 juni - 3e echo + Gyn 25012010
    12 juni - 3e echo - Nimme
    18 juni - 3e echo - MaDe87
    19 juni - afspraak vk - Prutske
    19 juni - 2e echo- Mamvanjessie
    21 juni - intake vk - Hannes
    21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief
    28 juni - 4e echo - Nimme

5 Juli - 3e echo & gyn - nono
    10 Juli - vk - nono
    18 juli - pretecho - Nimme
    29 Juli - Geslachtsbepaling - nono
    5 augustus - GUO - Staffie84

9. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Goedemiddag,

Ik werd gebeld door de verloskundige, of ik vandaag wou komen voor een extra echo vanwege een onderzoek wat ze doet. Ik ja natuurlijk :D

Dus kruimel vandaag weer gezien, volgens echo nu 10 w en 3 dagen :D

kruimel09-06-2013.jpg kruimel09-06-20132.jpg

10. 25012010

25012010 Niet meer actief

wauw mooie echo! ik moet nog 3 dagen wachten en hoop ook zon mooie echo

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Oog wauw!! Ik moet nog een weekje wachten... En dan ben k ook over de 10 weken... Zo benieuwd!! Gaaf hoor

12. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @mamvanjessie: dat is nog eens een leuke verrassing, zomaar een extra echootje ertussen door!
    Ik mag dinsdag weer :)

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat leuk mamvanjessie!

Ik moet nog wachten tot de 21e. En de laatste echo gehad op 21 mei. Ik vind dat zo lang duren. Las ik vandaag ook nog op het "miskraam" gedeelte dat iemand eerst een goede echo had gehad, daarna af en toe wat krampen en later met een week of 11 geen hartje meer. Dat had ik niet moeten lezen met die enorne krampen die ik had nog in mijn achterhoofd. Sukkel dat ik ook ben. Zit nu toch te denken dat ik maandag even bel om te vragen of ik deze week naar het hartje mag komen luisteren. Wat zouden jullie doen? Ik maak me nu nog steeds geen zorgen, maar het spookt wel rond in mijn hoofd.

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    mamavanjessie
    super leuk zo'n extra echo. en echt al een klein kindje!

Balief
    als je echt prettiger bij voelt moet je gewoon doen. die onzekerheid is ook niet goed.

maandag naar de vk hopelijk krijg ik nog een echo aangezien de termijn nu vast staat.. wat denken jullie zouden ze dan nog een echo doen? of alleen de intake?

15. nono

nono Niet meer actief

Mooie echo zeg! :D Dat is nog eens geluk hebben haha!

Bailief, zou gewoon even bellen hoor.. voor je eigen gerustheid.

Doo, hoeveel echo's heb je nu gehad? Sommigen krijgen alleen intake.. sommigen krijgen echo erbij.. ik kreeg ook een echo erbij. Was mijn tweede echo.

Oh, vandaag geen leuke dag :( Ik heb al een week last van mijn stuitje.. vandaag ook weer.. moet ik ff lopen en dan gaat het wel weer.. ga ik weer ff zitten is het weer mis.
    En kreeg vanochtend erge kramp net onder mijn maag. Was echt voor een paar minuten, dacht dat ik door de grond ging. Sindsdien blijf ik een naar gevoel daar houden als ik in adem enzo.. denk puur spieren? Misschien omdat het aan 't groeien is van binnen? Geen idee, fijn is het niet. Sorry voor mijn geklaag.

Hebben jullie verder lekker genoten van het weer? Veel mensen gingen bbq... :p

16. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Balief zou ook gewoon morgen bellen hoor als je je ongerust maakt.

Hier inderdaad lekker genoten van het weer en gebarbecued :D

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Mamvanjessie, gaaf dat ze daar even voor bellen.

Bailief, gewoon bellen bij twijfel!

Morgen eindelijk mijn echo! Gelukkig al om 9.00 uur.
    Kom morgen wel effe showen/vertellen

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Nono.
    ik heb nu 2 echo's gehad.
    toen ik daar voor eerste x was zeiden ze dat ze gingen kijken hoever ik dan was. maar aangezien we dat nu al weten omdat bij de pop poli ben geweest twijfel ik dus of ze nog wel een echo maken.

prutske
    Spannend! heel veel plezier en ben benieuwd naar de echo aangezien wij even ver zijn!
    ik moet helaas wachten tot 5 uur :(

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

#1399 Bailief, 9 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2013
    Dankjewel meiden! Dan ga ik morgen gewoon even bellen.

Nono, je klaagt niet hoor ;). Dat soort dingen zijn gewoon heel vervelend, die last die je bij je buik hebt klinkt volgens mij ook alsof het van binnen aan het groeien is.

xDoo, kan maar zo dat je dan geen echo krijgt. Maar dat ligt er ook aan of dit al in he dossier bij de vk staat. De gyn zou toen een uitslag van een bloedtest aan de vk doorgeven, maar ik heb haar de uitslag toen zelf moeten vertellen. Dat was bijna 2 weken nadat de gyn het zou doorgeven. Dus misschien gaan ze het zelf even checken.

Prutske, succes morgen!
    xDoo, jij natuurlijk ook succes!

20. 25012010

25012010 Niet meer actief

pruske su6!!spannend meid
    en Xdoo jij ook su6 morgen

wij hebben ook Bqq eindelijk (me man is niet zo fan van bqq) jammer ik vind dat kei leuk en gezellie maarja

vandaag naar groot speeltuin geweest was leuk...en veder niks gedaan lekker lui zijn ...en met me gedachten bij de woensdag 10:45 moet ik er zijn en zal toch uit lopen rond 11:00 bah ik hoop wachten waard is .
    @bailief ik snap hoe je voelt meid...moet eingelijk nergeren want ieder lichaam is anders en als je belt naar de vk wie weet mag je eerder...
    nou dames wil iedereen fijn avondje wensen! groetjes

Deel Deze Pagina