vandaag de "12 weken echo" gehad met 11 weken en 1 dag. Uitgerekende datum blijft 30 december, dus kindje groeit helemaal volgens schema, verder geen bijzonderheden gezien. Ook vandaag voor het eerst het hartje gehoord, zo mooi......... Ook nog tussen de beentjes gekeken en een foto ervan gehad maar ze kon nog niet zien of het een jongetje of meisje was. Heb de foto nu ook in het NUB topic gezet misschien dat daar iemand wat zien?? Ik wil het zo graag weten hahaha Over 4 weken hebben we weer een echo bij de Gyn ivm de vleesboom, misschien dat hij het geslacht dan kan zien? Anders doen we denk ik een pretecho bij 16/18 weken, ik wil niet wachten tot de 20 weken echo, omdat die erg medisch is en ik dus waarschijnlijk toch niet echt kan genieten dan......
Debbie, sterkte 2501, heftig verhaal zeg. Bailief, raar verhaal van die termijn zeg. Bij mij dacht de verloskundige ook dat ik nu pas elf weken zou zijn en ik had gisteren toch ook een echo (eindelijk). Maar kop op het zit vast goed!!!!!!! Staffie, gaaf he de echo! Zo ik heb even geprobeerd mijn banner te veranderen naar de goede uitgerekende datum
Debbie, bah... sterkte! Jeniyah, inderdaad die bij de vk. Vond ik genoeg reden om niet te gaan. Angelsound heb ik ook over gedacht om te bestellen. Ook al even rond gekeken, bij de Wehkamp zag ik (denk ik) een goede. Waar heb jij hem vandaan? Staffie, mooi zeg! Geweldig geluid he! Prutske, ja ik vind het ook raar. Zeker omdat ik hier veel zie dat er termijnbepalingen zijn voor de 12 weken, net als bij jou. Ik denk dat het een andere manier is om te zeggen dat ze mijn afspraak gewoon niet een paar dagen eerder wil zetten... tsja dat het druk is wil ik best begrijpen, maar ik word een beetje moe van de verhalen die ik krijg. Net als het verhaal van gisteren: als ik een extra echo wilde dan moesten zij hem gratis geven. Nou ik wil er ook best voor betalen als het niet vergoed word. Ach ja, ik probeer geen aandacht te schenken aan dat rare gevoel en dat werkt aardig. Volgens mij is het gelukt met je banner morgen ben je al 12 weken! Voelt dat als een mijlpaal?
Deb...heel veel sterkte en hoop dat je snel goed komt weer knuff Pffff zenuwe gieren door me lichaam dadelijk tog proberen slapen *zucht* Zal moeilijk zijn En staffie mooi echo en heb je nub gekeken maar ik ben geen held in srry Zo de laatsen uren hoe ik ben en na 12 uur dan weten we of in wiljen zijn of niet (afspraak 11 uur) maar het loopt uit en pas morgen avond kan ik nieuwsje delen Truste xxx
Komt vast goed, 2501! Wel jammer dat je ons tot de avond in spanning laat Gelukkig heb ik morgen ook genoeg te doen. Vanmorgen had ik alles al gedaan en was ik de rest van de dag moe... dan kijk ik hier heel vaak haha.
Lees eigenlijk veel mee maar vaak te brak om te reageren. Slasp zo ontzettend slecht afgelopen weken dat mijn energie overdag echt op is.. dacht dat ik me vertilt had 3 weken geleden.. nou nee dus bekkenpijn met een zenuw die uitstraalt naar mijn been. Loop nu sinds een week bij de fysio. Hoop zo dat deze pijn weg gaat!! Maar goed genoeg gezeur. .! We hebben 18-6 de combitest en 18-7 de geslachtbepaling! Spannend!
Goede morgen meiden ..nog maar paar uurtjes en ik probeer tog een berichtje plaatsen als lukt want vandaag is me broertje jarig en me dochtertje ga gewoomn vandasg na peuterschool en me vriedin vang haar op als de echo lang duurt en dan rijren we door mn meisje ophalen richting verjaardag maar hoop dat we mooi om 11 uur worden geholpen en dat niet lang uit loopt nou meiden srry voor veel berichten van mij afgelopen dagen maar ik ben super zenuwachtig en voor mij is wel rust gevent als ik berichtje kan plaatsen Zo ik zeg tot snel hoop voor goede nieuwd! Xxx25012010
2501, succes meid komt vast goed. Probeer er ook van te genieten. Bailief, jeey, 12 weken. Voelt niet echt als een mijlpaal. Dat gevoel had ik echt bij d3 echo toen we het hartje hoorde. En ze heeft meteen alles nageken omdat we gern combinatie test laten doen. Alles ziet er goed uit. Debs, succes hopelijk ben je snel van de pijn af bent
2501, maak je niet te druk meid. vandaag is een leuke dag! Je gaat de tweeling zien en je broertje is jarig. Vergeet je er niet van te genieten? En dat je ons lang in spanning houd was een grapje hoor voel je niet verplicht om hier gelijk te vertellen hoe het was. Dat komt vanzelf wel. Succes vandaag! Debs, vervelend zeg! Doe het naar rustig aan.
Goedemorgen , Hoe is het verder met iedereen ?? Debs ,ik wens je heel veel sterkte toe ,wat een oneerlijkheid Ivm.kwalen ben nu pas op mijn positieven aan het komen en dacht vorige week dat het mis zat echt gewoon uit paniek. Toen ik eergisteren dan via de doppler de kleine hoorde (hartslagje)viel die angst weg als sneeuw voor de zon... Gisteren ook een mooie echo gehad volgens mijn berekeing is 06/01 nog steeds de datum maar van 09/01 naar 07/01 gezet is ook al goed want heb veel veel bijgeslapen ,was echt een marmotje elke dag als ik kon als ML later moest gaan werken sliep ik bij! Ons verslagje : Klavertje 4 doet het goed ,was wel komisch de echosonde ging in geen beeld ,dacht ojee maar eens beeld profiel van de kleine echt geweldig en toen begon het gewriemel,gedans ,gesjot en geboks! Dit hadden ML en ik nog nooit gezien bij de andere 3 dus we waren echt geamuseerd aan het kijken Hartslagje was niet op te meten mede het gewriemel maar alles zag er tip top uit ben nu stipt 10 weken (07/01/2014) 2 dagen vooruit gezet Bekijk bijlage 330899 Liefs x
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 29 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 29 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Debbie81 - 31 jaar - 2e kindje - 13 januari Afspraken: 12 juni - 3e echo + Gyn - 25012010 18 juni - 3e echo - MaDe87 19 juni - afspraak vk - Prutske 19 juni - 2e echo- Mamvanjessie 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief 28 juni - 4e echo - Nimme 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84
Wat super zeg nimme! Mooie echo! Ben gister naar concert van Korn geweest dus de kleine kon mooi mee dansen! Ik hield het momenten ff niet meer vol en moest ff gaan zitten. Dat is zó niet hoe ik ben normaal, maar goed ik luisterde dan maar goed naar m'n lichaam en liep dan de zaal maar uit. Ben nu echt kei kapot.. Wens iedereen een fijne dag toe!
@2501210: Ik heb ook PCO.. toch spontaan zwanger.. wat een wonder @Debbie: wat erg (dikke knuf). Veel sterkte de komende tijd. @Nimme: gefeliciteerd! Mooie plaatjes!! Ik heb gisteren ook mijn termijnecho gehad. Ben 1 dagje vooruit geschoven. Alles leek goed, alleen vond ik de vk die ik deze keer had helemaal niet zo aardig en ze was heel gehaast helaas. Morgen moet ik langs het ziekenhuis voor de nekplooimeting en bloedprikken.
Mooi Nimme en LA85! Vervelend voor je Nimme dat je zoveel last hebt van de vermoeidheid. Maar het lijkt me ook heel zwaar voor je, je hebt al een paar kindjes thuis en dan ook nog de vermoeidheid van de zwangerschap erbij. Gelukkig kun je soms bijslapen. Nono, leuk dat je naar dat concert geweest bent! Kan me voorstellen hoor dat je het niet de hele tijd kon volhouden, maar je bent in ieder geval geweest. LA85, hoe is het nu met je? En met alles rondom het uit elkaar gaan?
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 29 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 29 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Afspraken: 12 juni - 3e echo + Gyn - 25012010 18 juni - 3e echo - MaDe87 19 juni - afspraak vk - Prutske 19 juni - 2e echo- Mamvanjessie 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief 28 juni - 4e echo - Nimme 1 juli - vk - Bailief 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84 Ik zie dat er een paar op de lijst staan die zich aangemeld hebben maar eigenlijk nooit langskomen. Waaronder Ellencooper en Hartmannetje. Meiden als jullie nog steeds mee willen lezen en kletsen willen jullie het dan even laten weten? Want anders denk ik dat wij ze wel van de lijst kunnen halen of niet? Debbie, ik heb jou van de lijst gehaald. Leek me niet leuk voor je als je jezelf nog op de lijst zou zien staan. Nogmaals sterkte.
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 29 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Afspraken: 12 juni - 3e echo + Gyn - 25012010 18 juni - 3e echo - MaDe87 19 juni - afspraak vk - Prutske 19 juni - 2e echo- Mamvanjessie 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief 28 juni - 4e echo - Nimme 1 juli - vk - Bailief 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84
Pff net ben ik wezen bloedprikken. 8 buisjes moest ik! Vond het wel heel veel, moesten jullie ook zo veel?