Hallo dames, eindelijk kan ik het met jullie delen. Ik ben anoniem of laten we zeggen saar. Lees al vanaf het begin mee, maar ivm herkenbaarheid nog even niet herkenbaar meegeschreven. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben saar, inmiddels 26 jaar en heb een dochter van net 1. Vandaag hebben we de termijnecho gehad en een prachtig beweeglijk kindje gezien. Ik zal zo de lijst ook even aanpassen. Als jullie vragen hebben hoor ik ze wel
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 29 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Hartmannetje - ? jaar - ? kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari Afspraken: 12 juni - 3e echo + Gyn - 25012010 18 juni - 3e echo - MaDe87 19 juni - afspraak vk - Prutske 19 juni - 2e echo- Mamvanjessie 21 juni - intake vk - Hannes 21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief 28 juni - 4e echo - Nimme 1 juli - vk - Bailief 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 16 juli - vk - saar22 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84
Leuk dat je jezelf onthuld hebt Saar! Nu kun je gezellig mee komen kletsen. Fijn dat je een goede echo gehad hebt! Weet iedereen in jullie omgeving het nu?
Onze familie wist het allemaal al. de ouders met 4,5 week en de zussen en broers met 6,5 week. Vrijdag en zaterdag nog alle oma's en dan kan het verder bekend worden.
hee meiden. Ik zal eens even op iedereen reageren. Debbie Wat verschrikkelijk.. ik dacht het al aan te zien komen maar leuk is het niet. veel strekte met het verwerk en hopelijk snel zwanger van een goed groeiend kindje die de volle 9 maanden in je buikje blijft! Staffie Mooie echo! lijkt me heerlijk om hartje te horen. hopelijk mag ik ook van genieten bij volgende echo. en het geslacht zeggen ze wel dat je bij 15 weken kan zien. maar vaak is soms wat onduidelijk en dan kan het zijn dat ze zeggen meisje maar dat toch een jongetje wordt of andersom. je kan het vragen! ga ik ook doen met de 15 weken echo. prustke. lekker de 12 weken gehaald. maar denk na goede echo dat miskraam periode ook voor bij is. de vk zei nog tegen mij nu is miskraam periode helemaal voor bij lekker van genieten. Debs Jammer dat je zwangerschap zo zwaar valt.. hopelijk gaat met je bekkenpijn snel beter met de hulp van de fysio. Nimme Fijn zeg! en mooie echo. grappig te zien dat iedereen zo'n andere echo krijgt omdat met andere apparaat gemaakt wordt! heerlijk zo'n klein dansend hummeltje in je. Nono hihi grappig mijn broers luisterde toen ze wat kleiner waren veel naar koRn. goed dat je naar je lichaam luistert als je niet meer trekt! LA85 mooie echo zeg echt al een mensje! jammer dat zo gehaast was. dan voel je ook niet echt dat tijd voor je genomen wordt. Spannend morgen met de nekplooimeting en bloedonderzoek. krijg je gelijk de uitslag of moet je daar op wachten? Bailief 8 buisjes ik hoefde er maar 4! apart dat zo verschild met elkaar zeg. leuk saar dat je nu echt mee kan praten! en natuurlijk fijn dat zwangerschap tot nu toe goed loopt! Hier. Gisteren met de cupcakes naar de manege geweest om nieuws te vertellen. beetje gezonde spanning maar iedereen was heel blij voor me. daarna op fb geplaatst en daar stoomde de reacties binnen. iedereen was super positief. kreeg ook nog een berictje van mijn nicht ( heb veder geen contact mee) en die vertelde me dat ze maand later uitgerekend was. dus die is nu ong 7/8 weken zwanger. Veder heb ik super veel pijn aan mn rechter tepel. wordt naar van als morgen niet over is denk ik dat de dokter bel. Zo ben nu weer helemaal op de hoogte geloof ik hihi!
Hoi dames, Poosje nie geweest. Heb wel foto's geplaatst weet nie hoe je dat in een topic doet. Hoe gaat hetet jullie dames?
soraya Als je op meer opties klikt dan zie je als je wat naar onder gaat zie je beheer bijlage als je daar op klikt kan je foto toevoegen.
Hey dames! Ik reageer niet zoveel, heb echt weinig puf helaas! Debbie sterkte meid! Leuk dat je mee komt kletsen saar! Vandaag hebben we termijn echo gehad en ik ben uitgerekend op 2 januari. Alles was goed en de kleine was heel beweeglijk! Zwaai zwaai!!
Hoi meiden Goed nieuws mijn 2 ukkies zijn er nog steets 2 voor eerst hun hartjes gehoort! twee treintjes! !!! pffff man man wat was ik toch zenuwachtig en het werd erger toen we in wacht kamer zaten en toen kwam een vrouwtje en haar vriend of man uit de kamer en ze hadden alle bij verdrietig gezichtje opstaan...(miskraam) ik vond het zo erg ik moest zelf bijna huilen en ik zei tegen me man dadelijk lopen we ook zo weg met verdrietig gezicht want ik weet hoe is een miskraam krijgen ,,,je bent boos verdrietig en niet berijpen waarom nou ik enzo maar na 10 min werden we geroepen ... op de stoel lag ik ik deed me ogen dicht en huilen huilen en de Gyn zei je kan rustig kijken hoor hun hartjes kloppen ....Nou ik heb gehuilt als een zeehondje...pffff en voor eerst in me leven heb ik gezien hoe een 11 weken deed bewegen en ander baby lag slapen (volgens mij doen ze om wisselen met slapen hihi) maar wat een opluchtig mijn dag was niet meer stuk...de Gyn zei nog wat is jou bloed type ik zei O posetief...maar ik ben nogal O Negatief (was een geintje) maar de gyn wou bijna negatief schrijven hahaha maarja zo ik ga even bij komen en over 2 weken nieuwe afspraak doe ik morgen toevoegen! xxxx liefs en nogmaals iedereen mooie echo en nieuwe welkome en hoi saar eindelijk groetjesss
Jeej 2501! nu niet meer zo bang zijn he? Je kleintjes doen het goed! xDoo, jij maar 4? Daar zit echt verschil in. Bij mij was het: glucose, hb (in dezelfde regel stonden ook nog wat ziektes, weet al niet meer welke) en de 12 weken screening. Daarna ben ik gelijk naar de winkel gegaan en daar werd ik toch wel heel licht in mijn hoofd ineens. Was blij dat mijn vriend mee was. Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je tepel. Misschien is ie ontstoken ofzo? Ik weet ook niet of dat nu al kan hoor. Leuk ook dat je zoveel positieve reacties gekregen hebt! Die hoop ik ook te krijgen. Volgende week vrijdag hebben we de echo. Als die goed is dan gaan we het aan schoonfamilie vertellen en daarna op Facebook zetten. Soraya, ik ben benieuwd naar je foto's. oh ik zie nu dat je die optie niet hebt. Ik zit ook op mijn telefoon en zie het wel. Echt onder het vak voor de tekst invoer staat meer opties. Vanuit daar kun je een uitgebreider bericht maken met bijlage. (Paperclipje geloof ik) Eindelijk kan ik eten naar binnen krijgen in de avond! Dus daar ben ik van aan het genieten.
@Debs1 balen dat je, je niet zo fit voelt, herkenbaar ook Hier ook al een week bij de fysio maar voornamelijk in de ochtend erg veel last van opstartproblemen @Nimme Mooi he dat geschop en gedraai @La85 Jammer dat het allemaal zo gehaast ging, hopelijk heb je volgende keer wel iemand die de tijd neemt @Bailief 8 buisjes Ik vond 5 al erg, helemaal omdat ik zo slecht te prikken ben, en halverwege er dus weer opnieuw geprikt moest worden om uberhaupt 5 buisjes vol te krijgen @Saar Welkom Ik zat al te denken toen ik de lijst net zag..Anoniem zal vast niet lang meer anoniem blijven hahaha @Xdoo Leuk he die reacties Gister heb ik voor de 2e keer op FB een echo geplaatst, en toch weer heel veel reacties, ook een oud collega die 2 weken eerder is uitgerekend @15012010 Gefeliciteerd Mooie echo zeg, heel bijzonder 2 van die kleintjes zo naast elkaar Ik kan me je spanning heel goed voorstellen, gister was ik ook doodop van de zenuwen...ookal had ik al echo's gehad Gister voor het eerst naar de fysio geweest omdat ik al een paar weken met bekkenklachten loop. Ik heb heb zelf het hypermobiliteitssyndroom Hypermobiliteitssyndroom - Wikipedia gelukkig helemaal niet in ernstige maten maar tijdens de pubertijd wel heel veel last ervan gehad voornamelijk van mn heupen. Er doorheen zakken, uit de kom schieten enz enz En nu dus weer Vooral in de ochtend echt opstartproblemen, zodra mn spieren goed op gang zijn dan gaat het allemaal wel, maar s'avonds als ik moe ben is het weer over. Fysio zegt dus ook dat het echt BI is Nu oefeningen en tips meegekregen dus hopelijk kan ik het zo lang mogelijk onder controle houden en wordt het niet erger..... Vandaag de angelsound van een vriendin te leen gekregen, dus volgende week maar is proberen of we het hartje zelf kunnen vinden, lijkt me best leuk om het af en toe te kunnen horen Vandaag voor het eerst de vraag gekregen van een vage bekende (oud collega van mn vriend) of ik zwanger was Mn buik begint dus al echt op te vallen Ik zal van de week proberen een foto'tje te plaatsen
25012010 Leuk zeg om 2 weer te zien! waarom heb je over 2 weken weer een afspraak of krijg je meer afspraken als je tweeling draagt? nu kan je ze super goed samen op 1 echo foto zien . Bailief ik had ook de 12 weken ding en ze had nog iets ingevuld is met hp's ofz.. geen idee en hiv. misschien kijken ze naar de gezondheid leeftijd en nog een factor en daar uit bepalen hoe veel ze moeten prikken? Spannend erg benieuwd naar jou echo. en de reacties als je bekend gaat maken! soraya klopt wat bailief zegt op foon kan je wel zien maar helaas geen foto's uploaden. alleen in foto album kan met mobiel. en dan zou je link kunnen kopiëren en hier plakken!
oja ik heb 6 buisje bloed moeten afgeven pffff Xdoo over 2 weken krijg ik mn intake van VK en dan paar keer en met 23 weken moet ik naar de gyn...en ik moet iets vaker naar ziekenhuis inderdaad verband met 2 babtjes want kunnen ze in gaten houden als ze allebij goed doen en of 1 iets achter loopt enz...dat hoor ik over twee weken met intake gesprek... ben benieuwt is alles nieuw voor me @ bailief nee de angst is echt veeel minder verdwenen en vooral dat ik ook geluk heb met weinig kwaaltjes gewoon geluk zei gyn maar je zul later last krijgen van dikker buik acht we zien het wel en dankje voor berichtjes dames en is zo raar met 8 weken lagen babytjes ver weg en nu liggen ze bij elkaar...samen op 1 foto geweldig! oja volgens de meeting baby 1 is 11 weken en 2 dagen en baby 2 is 11 weken en 1 dag
Grappig. is 1 eitje later gesprongen dat baby wat kleiner is? ik neem aan de 2 eiige tweeling is? volgens mij heb je wel verteld maar ben alweer vergeten hihih
Maak niks uit xdoo Ja 2 eitjes tweeling dus 2x jongen of 2x meisje kan en 1 jonen 1 meisje...en ze zijn zelfde dag bevrucht aleen 1 loopt met groei achter (normaal bij tweeling eige) en wie weet loop de ander keer ander baby iets achter hihi
25012010 Grappig zeg. heb jij al voorkeur? ik zou als 2ling verwachten graag willen dat jongen en meisje werd. maar nu 1 krijg liever een meisje. maarjah zolang maar gezond is ben ook blij met jongetje hoor !
Er is weer lekker veel gekletst @ Nimme Mooie echo! @ La85 mooie echo ook, wel jammer dat vk niet even de tijd nam voor je. @ bloedprikken, ik moest er "maar" 3, viel reuze mee. @ Saar, Welkom! @ 25012010 Mooi hoor zo 2 van die kindjes op 1 echofoto! @ Staffie Vervelend als de bekkenklachten nu al beginnen. Hier vandaag een extra dagje vrij, is wel lekker. Alleen vanmiddag met mijn dochter naar de tandarts. Ze heeft al een aantal gaatjes dus vandaag gaat ze nog een keertje wennen en dan een afspraak om de gaatjes te vullen, vind erg zielig . Ze is heel lang met de papfles gaan slapen en waarschijnlijk daardoor al gaatjes gekregen..
25012010: wat bijzonder om zo 2 kindjes te mogen dragen. En fijn dat je weinig kwaaltjes hebt. Geniet er maar gewoon van, doe ik ook Staffie: krijg je al zo'n buikje? Wat heb je gezegd..? Poeh die bekkenklachten beginnen vroeg zeg. Mamavanjessie: wat vervelend voor je meisje, weet even niet hoe oud ze is.. Hopelijk doet ze het goed. En zelf maar niet te zenuwachtig zijn dan. @bloedprikken: hier doet de assistente van de vk dat tijdens de intake. Ik geloof 2 buisjes en hb+glucose doet ze gelijk met een druppeltje bloed. Gisteren had ze de uitslagen, maar heb ze uiteindelijk niet meegekregen, is ze vergeten. Ben o-negatief dus moet sowieso in week 27 weer bloedprikken. Op zich vind ik het niet zo erg, vorige zwangerschap lek geprikt i.v.m. dreigende zwangerschapsvergiftiging. En ook ingeleid dus met infuus.