Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Hoi dames tis me eindelijk gelukt. Ik doe altijd snel reageren net als nu ;)
    Mag er trouwens van mij ook nog een nieuwe afspraak op het lijstje. Heb 25 juni combinatie test. Ben kapottt zenuwachtig en onzeker.
    Tot voor kort zijn ineens al men kwaaltjes weg. Hoe zit dat bij jullie?

Ps nog bedankt voor de uitleg hoe ik mijn foto's ken uploaden :)

2. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je wel Jeniyah, very proud. Waarom ben je zenuwachtig?
    Sorry hoor maar kom zo weer uit het niets binnen vallen en volg eigenlijk niets meer.
    :Schaamt:

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee meiden.
    heb de sleutels van nieuwe huis opgehaald. en toen gelijk naar bed voelde me zo verschrikkelijk ook over mn nek gegaan. heb van 1 tot 6 geslapen :|

Maar vakantie. dit jaar niet. ga wel in aug naar hotel met mn vriend. hij wou me verassen omdat we dan 3 jaar bij elkaar zijn. (nou jah iets langer nog maar gaat om idee ) hij had al geboekt voor dat we wisten dat we kleintje zouden krijgen. maar nu vind nog belangrijker om te doen laatste x met zn 2e.

Bailief

ik hoop dat jou schoonmoeder net zo bijdraait als mijn schoonouders. ben super benieuwd hoe het afloopt het vertellen!

soraya
    Mooie echo! snap dat je spannend vind de combinatietest.
    wat zou jij doen als de uitslag niet goed is?

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Jeniyah, spannend!

Xdoo, veel plezier met je nieuwe huisje.

Soraya, mooie echo!

Zo net naar de dietiste geweest en 1.1kilo afgevallen. Is goed mag nog best nu.

Oja vakantie, ik kan niet wachten wij gaan over een paar weken een weekje naar menorca

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Prutske
    Menorca?? nog nooit van gehoord. waar ligt dat ergens?
    en fijn dat je nog wat bent afgevallen. en dat geen kwaad kan.
    vanaf wanneer mag je niet meer afvallen?

6. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Allemaal bedankt :)

xDoo gefeliciteerd met de sleutels van jullie nieuwe huisje.
    Als de test niet goed blijkt te zijn ga ik verder en dan kies ik voor waterpunctie denk ik

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, gefeliciteerd met de sleutels van jullie nieuwe huisje! Moet er veel geklust worden?

Soraya, mooi hoor!

Ik heb net 2 frikadellen speciaal op :p ik wil als ik eet echt alleen maar dingen eten die ik lekker vind haha. Gelukkig was ik wat afgevallen dus nu ik eindelijk af en toe kan eten dan eet ik slechte dingen.

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Helaas niks goeds te melden meiden....

Het is gestopt met groeien een dag na de echo.
    Helaas is mijn gevoel goed...

Heb ff niks te zeggen nu...

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Jeniyah, wat ontzettend klote

Menorca is een eiland bij spanje naast mallorca

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Jeniyah
    Dat meen je niet! wat erg.. je was er bijna :( wel fijn dat je zo snel achter kwam.. maar he bah meid had dit niet verwacht.
    :(

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh Jeniyah, hier schrik ik van. Jeetje...

Heel veel sterkte meid.

12. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Xdoo gefeli met je nieuwe huisje!!

@Soraya: mooie echo!

@Bailief: oh jouw vriend komt ook uit het Midden-Oosten? Die van mij ook.. Een van de redenen dat de papa van mijn kleintje zo raar doet.. Bang voor de reactie van zijn familie omdat we niet getrouwd zijn en dat wordt daar over het algemeen niet geaccepteerd.

@Jeniyah: dat meeen je niet... Ohh.. Geen woorden voor ((heeeele dikke knuffel))

13. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Jeniyah heel veel sterkte♡

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    Er moet wel klein beetje geklust worden. maar te is allemaal redelijke staat. alleen waar de babykamer komt is wel echt vies. maar dat wou ik sws helemaal nieuwe en mooi maken. en de beneden verdieping moeten vloeren in maar dat krijg ik gelukkig van mijn lieve moeder.

15. 25012010

25012010 Niet meer actief

@ jeni !!!!! had ik niet verwacht!!! meisje toch ...aaah ik heb geen goede worden voor meid dikke knuffel...:(:(

.............

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

LA85, dat maakt het al heel wat duidelijker... niet dat het een excuus is, zeker niet! Maar ik kan me heel goed voorstellen hoe dat moet gaan tussen jullie. Is hij ook nog erg verbonden met het geloof? Die van mij gelukkig niet, dat maakt het een stuk makkelijker. Maar het typische temperament dat die mannen kunnen hebben... je kent het vast wel. Jullie hebben dus nog wel contact? Is er nog een mogelijkheid dat het goed komt tussen jullie?

xDoo, wat lief van je moeder! Wanneer moeten jullie uit je oude huis?

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    We moeten 1 aug er uit zijn. dus we hebben kunnen op ons gemak overhuizen

18. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte Jeniyah!!

Wij willen in september nog 1 keer met zijn 2e een weekje naar het buitenland. Worden waarschijnlijk de Canarische Eilanden.

19. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Rotterdam
    Wij gaan ook lekker een weekje weg naar Euro Disney was al gepland voor dat ik zwangert was.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#1580 Saar22, 15 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2013
    Jeniyah: Oh nee wat erg meis. Heel veel sterkte met alles wat komen gaat.

Bailief: Oh wat naar joh. Zeker naar voor je vriend, je wilt graag steun van je moeder. Hopelijk draait ze snel bij. Laat in ieder geval niet je blijdschap verknallen door haar en geniet wel van je zwangerschap! Qua campingweer: we gaan gewoon naar het mooie weer toe. Een keer een dagje iets minder mag best, maar ik ga niet 3 dagen in de regen zitten, dan trekken we wel verder. Oeh zelfs 's ochtends om half 7 klinkt een frikadel speciaal heerlijk:D Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap ook hoor met eten. Duurde tot een week of 18. Kon echt geen broccoli ruiken. Nu vind ik het ook niet lekker ruiken, maar kan het wel eten.

Soraya: wat een mooie echo. Die was aan het koppeltjeduikelen? Oeh een week naar euro Disney, lijkt me ook zo gaaf. Wel jammer dat je nu niet overal in kunt, maar het is voor een goed doel.

Xdoo: gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Moet je er veel aan doen? Oh ik lees het al;) Hopelijk voel je je snel beter. Leuk dat je nog even samen weggaat. Wij hebben dat toen ivm financiën en mijn gezondheid niet meer gedaan. Zijn later met de kleine naar centerparcs geweest. Ook een aanrader trouwens;)

Prutske: Fijn dat je toch nog wat afvalt. Alle kleine beetjes helpen. Gaaf naar Menorca, schijnt een echt familie-eiland te wezen of niet?

La85: Had je verhaal wel gelezen, maar niet gereageerd. Hoe is het nu met je? Krijg je het allemaal een beetje op een rijtje? Was het wel 'gepland' of is het een cadeautje? Lijkt me ook wel moeilijk voor je vriend, maar een abortus lijkt me ook niet echt geaccepteerd dan toch of zie ik het nu verkeerd? Hopelijk draait hij nog bij en kiest hij voor de volle 100% voor jullie.

Me88: klinkt ook heerlijk de can. eilanden. En buiten het seizoen om ook goed te betalen! Wij zitten altijd en eeuwig aan de bouwvak vast. Best irritant, maar goed hebben meer mensen last van en wij kunnen nog op vakantie. Da's al iets bijzonders.

We zitten in deze groep echt wel bovengemiddeld met miskramen en Missed abortions. Er zijn al heel wat dames met slecht nieuws geweest. Bah. Maakt me wel extra dankbaar...

Ik las trouwens veel over aankomen etc. Maar uiteindelijk heb je het niet volledig in de hand. Ik hield veel vocht vast bij mijn vorige zwangerschap en was echt, nou verschrikkelijk zag ik er uit en dik. Bij 25 kilo ben ik opgehouden met wegen. Na een paar maanden zat ik gewoon weer op mijn oude gewicht en na 9 maanden 8 kilo onder mijn oude gewicht. Moet zeggen heb tot 3 dagen voor haar eerste verjaardag borstvoeding gegeven en dat heeft bij mij erg geholpen. Is niet bij iedereen zo trouwens. Maar goed als je na de zwangerschap weer normaal gaat eten en tijdens de zwangerschap ook niet denkt ik kan voor 2 eten gaat het best goed komen hoor. Aankomen doen we toch wel.

Deel Deze Pagina