@ Hannes, ik zou het moeilijk vinden om het te zeggen , maar het is jou lichaam dus ik zou het toch proberen aan te geven. Suc6 @ Yenijah: Hier ook af en toe krampen , mijn darmen zijn volledig van slag.. Zo ik ga even de verloskundige bellen voor een afspraak
Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Afspraken: 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 30 mei - 1e echo - Me88
Ik stond er nog niet tussen In vergelijking met jullie heb ik mijn 1e echo best wel laat. Bij mijn verloskundigenpraktijk doen ze die pas rond week 10.
Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Afspraken: 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88
goede morgen ladies! met echo ben ik deze ronden wel ook bang..maar dat komt door vorige jaar miskraam heb gehad. maar elke zwangerschap is anders. wat verschillend zeg met echo's .. als 14 mei echo goed is bij mij dan ga ik pas VK bellen voor aanmelden van wegens MM dus ja ik zal nog even moeten wachten en over 2 dagen komt MvM en krijg de zelfde vrouwtje als vorige keer...ze zal regio hebben
Ik moetnog bellen voor de afspraken, maar krijgt steeds het antwoordapparaat. Een wil niet inspreken want dan bellen ze misschien wel heel ongelegen terug
@prutse je hoef geen zorgen maken als je in spreek zeg je gewoon graag avond terug bellen heb ik ook gedaan vorige jaar... en als je klaar bent met plassen dan word je automaties afgemeld en bij miskraam moet je zelf afmelden
Goedemorgen meiden, wat is er alweer veel geschreven! @Hannes, wat betreft het te dik zijn, hier ook wat kilo's teveel. Was zelfs begonnen met afvallen voor de zwangerschap maar met 4 kilo minder werd ik ineens zwanger. Nog steeds val ik onder de categorie overgewicht en ik herken je angst wel. Maar probeer je er niet te druk om te maken he, het mag geen donkere wolk zijn! Vanmorgen heb ik de gynaecoloog afgebeld. Wij zouden eigenlijk beginnen met het medische traject maar dat hoeft nu dus niet meer. Ik kon volgende week dinsdag al een echo krijgen! Dat had ik echt niet verwacht en ben er wel heel blij mee maar ik ben bang dat we dan nog geen hartreactie zien. Ik ben dan pas 5 weken en 5 dagen zwanger (temp kaartje bijgehouden) alleen zou ik volgens de assistente van de gynaecoloog al 7 weken zwanger zijn omdat mijn laatste menstruatie op 14 maart begon. Nouja dan nog vind ik het heel spannend en dan is er in ieder geval al een vruchtzakje te zien denk ik maar. Ik houd mijn eigen telling nog maar even aan. Oja, hier vanmorgen ook aangemeld voor MvM. De vorige keer werd ik gelijk dezelfde avond nog gebeld door de informatrice dus ik denk dat het wel weer snel zal gaan. Ik zag trouwens dat ik niet meer op de lijst stond kan gebeuren. Heb mijzelf er weer op gezet: Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Afspraken: 7 mei - 1e echo - Bailief 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 30 mei - 1e echo - Me88
Wat goed zeg dat zoveel leden zich aanmelden bij mvm!! ik heb mij afgelopen zaterdag aangemeld, word deze week denk ik wel gebeld.
Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - ?? jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Afspraken: 7 mei - 1e echo - Bailief 8 mei - eerste echo - Debs1 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - intake vk - lely27 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 1e echo - Jeniyah 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 28 mei - intake vk - Jeniyah 30 mei - 1e echo - Me88 Zo mijn echo er ook bij gezet.
@hannes gewoon melden! het is jou zwangerschap en jij moet je goed voelen bij de gene die daar bij is en jou controleert. en laat je niet te gek maken wat andere van je zeggen. momenteel kan jij niks aan je gewicht doen dus moeten ze ook niet over beginnen. zelf weet je ook dat je wat te dik bent dus hoeft iemand anders niet nog eens te zeggen. hier. ik had woensdag de ha gebeld en die zou mij door sturen naar verloskundige. zou er vanzelf bericht over krijgen.. maar vind dat beetje lang duurt.. maar kan ook niet wachten om 1e echo te hebben! bailief ik houd ook mijn eigen telling aan want mijn laatste ongi was 11 januari. maar ook via temp mijn ei op 11 april ontdekt.
Voel me nog wel erg onzeker.... Soms voel ik me borsten heel erg... En dan heel weinig. En die rot test van vanmorgen die t niet deed...
Jeniyah kan me voorstellen! ik heb wel dat mijn soort van ongi gevoel steeds minder wordt en ook minder hevig. maar gelukkig voel ik mijn borsten nog en worden steeds erger.. anders haal je de action testen!? zijn goedkoop en bij mij werkte ze heel goed. geeft je misschien net iets meer de zekerheid dat je nog goed gaat
Snap dat je je onzeker voelt. Ik zou gewoon nog een testje doen ter geruststelling. Hierzo last van obstipatie .. Heb van de thee liggen maar daar staat op dat het niet mag tijdens zwangerschap. Denk ff naar de apotheek om iets te halen wat wel mag. Weten jullie iets toevallig?
ik drink altijd spijsvertering thee! helpt voor mij. en veder heb ik wel tips maar dat kan ook niet tijdens zwangerschap.. wat je wel kan doen is je buik masseren zodat je darmen gestimuleerd worden. ik heb om de dag dat me niet lukt en de andere dag is weer wat aan zachte kant dat ook niet fijn is.. echt lastig die darmen die zo reageren.
Veel bewegen... Ik heb vooral last van winderigheid... Enne nou misschien dat ik m over een paar dagen nog een keer doe. Voel me op en top zwanger hoor. Over 3 weken al de echo... Dus ben benieuwd
@ Jeniyah, trek je niet teveel aan van die test. Jij voelt je zwanger en je hebt die positieve testen niet voor niks gehad. Waarschijnlijk heb je gewoon een test gehad die niet goed was, productiefoutje. Kan altijd gebeuren en dan zal je net zien dat jij er eentje hebt. Gewoon lekker genieten