Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    @Prutske wat voor werk doe je dan?

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Werk in een slagerij, slachterij. Heerlijk koel nu dus.

3. 25012010

25012010 Niet meer actief

Hij is er niet meer mn neefje...amper 4 daagjes oud:(:(:( kort verhaal buiten kant een heel heel mooie jongen alles was perfect van top tot teen...maar binnen in het klein lichaampje was niet goed zo niet goed dat ze helaas 1 keuzen moesten maken om afscheid nenen...zijn hartje is sterk en zeiden ook sterk mannetje! En het is zwarte bladzijde gekomen bij ons allemaal en bij de ouders zwarte hooftstuk..ooit bloeit hun hooft stuk als een bloemmetje maar tot die tijd zal het moeten rusten en groeien....

@jeni je moet doen wat jij prettig bij voelt en is lleuk dat je komt we hebben allemaal toch een soort van band...

Veder mijn ander schoonnzus moet langer blijven we hopen dat nichtje lang blijf zitten met alles goed van binnen lichaampje...

Ik moet wel zeggen ik vind nu ook beetje eng om zwanger zijn...nu veel erger vooral van alles en nog wat wat we beleven...

Nou meiden dit was mijn nieuwsje helaas wonderen bestaat niet...
    En het leven gaat veder straks na peuterschool...huishouden...enz enz en wil iedereen fijn dagje wensen in deze hitte groetjes (over een week intake gesprek)

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    2501, wat een rotnieuws! Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Geef dit verhaal en je angst ook echt aan bij de vk of gyn dan kunnen ze daar rekening mee houden.

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wow 2501 wat een vreselijk verdrietig nieuws zeg!!
    Heel veel sterkte en deel je zorgen idd blijf er niet mee rond lopen heh! Wat is t soms ook vreselijk oneerlijk!

6. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    @prutske oh lekker beter hoor ben niet vooruit te branden :s

@2501, jeetje meid wat een rot nieuws heel veel sterkte.

7. nono

nono Niet meer actief

Bailief, ik heb de doppler van Bol.com gekocht Doppler deluxe-80 .. daar kost ie 59 euro. :)

Prutske, heb jij het goed zitten in de koeling. :D Ben nu toch ook wel even jaloers haha!

2501, vreselijk :( Heel veel sterkte..

@Hier, net weer even hartje geluisterd.. kon hem dit keer gemakkelijk vinden! Ben helemaal happy. :D 168 was de hartslag.. Voorderest laat ik het voor de komende dagen.. ben in ieder geval weer gerust gesteld. Zo, nu maar eerst even een beschuitje eten. :)

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Jeetje, 2501. Wat verschrikkelijk. Ik heb hier geen worden voor... gecondoleerd en heel veel sterkte meid.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nono, dankje! Dan ga ik daar vrijdag ook eens naar kijken ;).
    Wist je dat je aan de hartslag schijnt te kunnen weten wat het word? Mijn moeder vertelde dat. Ze had eerst mij en daarna mijn broertje gekregen. Daarna was ze weer zwanger en wist ze dat het een jongen werd toen ze de hartslag hoorde. En het klopte!

10. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Haaha ja dat klopt bailief en als dat klopt dan weet ik nu wat Nono verwacht ;)

En toch behoort t tot de fabels!

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

25012010: wat heftig en vreselijk. Heel veel sterkte de komende periode. En wat anderen zeggen: bespreek dit heel goed met je vk/gyn.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dat met die hartslag is een fabeltje. Net zoals de chinese kalender en de kooltest e.d. Maar goed aangezien je 50% kans hebt dat het klopt is de kans best groot dat het goed is. De enige manier om zeker te zijn is een geslachtbepaling en dat is nog niet eens 100%.

13. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @25012010: Heel veel sterkte!!

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh haha ik wist niet dat het een fabeltje was. Ook niet opgezocht :p. Ik geloofde mijn moeder op haar woord. ;)

Hoe is het met iedereen?

Hier is de onweer al begonnen en er staat een lekker windje. Ik heb alle ramen en deuren open gezet zodat de warmte hopelijk wat naar buiten trekt.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#1655 Saar22, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2013
    Nou best kans dat je gelijk hebt wat nono betreft aangezien het 50/50 is. Bij mij keek iedereen de vorige keer naar de vorm van mijn buik en zeiden ze: ja typisch een buik voor een jongetje.. Toen kwam hij eruit en was het een zij haha. Wisten niet wat het werd, dus tsja.

Fijn dat onweer... Maar een verkoelend windje is dan wel weer lekker. Zie dat het hier om een uur of 10 begint met regenen. Jij woont zeker meer aan de duitse kant van gelderland dan?

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

#1656 Bailief, 19 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2013
    Klopt, Saar. Enige nadeel van dat onweer is dat mijn hond het nog niet kent en ze is erg waaks. Volgens mij denkt ze dat er een aanslag is op ons huis want ze blaft constant. Ik ben aan het proberen haar er aan te laten wennen en dat ze niet hoeft te blaffen. Een hele opgave :p

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh da's lastig. Eens moet de eerste keer zijn. Hier lijkt het mee te gaan vallen. Zit nu nog lekker buiten.

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dat is waar. Fijn dat je nog lekker buiten kunt zitten. Is het al wel wat minder warm dan gisteren bij jou?

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja het windje is lekker. Maar nog wel drukkend en erg vochtig. Gisteren tot 11 uur buiten gezeten. Had nog wel langer kunnen blijven zitten als ik niet zo moe was geweest.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ja dat geloof ik. Al was het gisteren avond rond een uur of 10 ook nog steeds erg drukkend hier. Jij woont vlak bij de Veluwe toch?

Deel Deze Pagina