Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou er op zich wel op;) Woon aan de kant van het Veluwemeer. Ga mijn plaatsnaam hier niet neerzetten, maar ergens tussen zwolle en amersfoort. ;)

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha snap ik. Heerlijk lijkt mij dat! Wij hebben het er ook vaak over om richting de Veluwe te verhuizen. Maar dan willen we een huis kopen en dat duurt helaas nog even.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja de huizen zijn hier heel duur. Hoewel nu de prijzen aardig gezakt zijn. Ik vind het nu prima, scheelt in de WOZ-waarde en dus in de belastingen haha. Willen hier voorlopig niet weg, misschien wel nooit. En met 5 min. lopen zitten we in het bos. Echt heerlijk.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha dat is nu natuurlijk ideaal voor jullie. Zo dicht bij het bos is ook echt wat wij willen. Heerlijk met hond en straks kind het bos in. Voorlopig blijft het bij dromen. :p

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou dromen moet je ook hebben he?! Wij dromen ook heel veel en al komt het nooit uit het geeft niet. Eerst maar nummer 2 en jij nummer 1!

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    2501
    Wat een naar nieuws zeg :( had het eigelijk niet verwacht.. heel veel strekte.

Saar
    Dan woon je niet zo ver van mij vandaan. ik woon in omgeving van Zwolle schoonouders wonen in buurt van Vaasen.

Net hond uitgelaten in de regen. heerlijk gewoon met een t-shirt.
    Alleen mijn grote teen is beetje ontstoken waardoor lopen niet lekker is :(.
    Gisteren bij mn broer op bezoek geweest en mijn neef kwam ook langs die ik al 8/9 jaar niet meer gezien heb. was erg gezellig s'avonds nog paard gereden was ook erg leuk tot dat we in de waterbak gingen spelen met de paarden ( zonder zadel in waterbak rond lopen) want mijn paard ging tot 2x toe er in liggen. dus helemaal nat!
    Sorry als niet op iedereen heb gereageerd! was ook zo veel geschreven in 1 dag :|

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, wat leuk dat je je neef weer gezien hebt!

Ik moet even mijn frustratie over mezelf kwijt hoor. Vrijdag heb ik dus de echo. Nu zit ik al vanaf vanmiddag in spanning voor die echo. Ik kan mij nergens meer op concentreren, echt een drama. Ik heb zo'n angst dat het hartje er toch mee gestopt zou zijn. Op dit moment ben ik liever niet zwanger, want ik wil mij helemaal niet zo voelen en ik snap ook niet waar het vandaan komt.

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    bailief
    Lastig dat het zo aan voelt voor je :( hopelijk lukt het je toch om afleiding te zoeken en dat de tijd snel gaat. duidelijkheid is altijd fijn om te hebben. kan je ze anders niet opbellen of niet eerder kan?

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik had ze vorige week al gevraagd of ik niet eerder in deze week mocht komen. Als antwoord kreeg ik dat het te vroeg zou zijn voor een termijnbepaling. Dat slaat echt nergens op vind ik.

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief.
    Vind ik ook nergens opslaan. mijn termijn was ook met 10 weken vast gesteld. en soms hoor je dat mensen van 8/9 weken al de termijn vast gesteld krijgen.
    Daarnaast of je vrijdag of gisteren echo zou hebben gehad zit je zo dicht op elkaar..

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Jeniyah
    Wat heftig meid.....heel veel sterkte!
    Je komt sterk over, hou dat vast, en ik hoop dat er heel snel weer een wondertje in je mag groeien

@25012010
    Wat verdrietig:(
    Heel veel sterkte.....

Ik schrijf niet heel veel mee maar lees wel alles ;)
    Maar als ik dan weer eens tijd/energie heb om te schrijven is het zoveel om op iedereen persoonlijk te reageren:D

Hier ook eindelijk 12 weken:D
    En overal zeggen ze dat met 12 weken de misselijkheid afneemt...nou volgens mij begint het bij mij nu pas;)
    Ik ben al 2 dagen zo beroerd...duizelig, licht in mn hoofd en misselijk
    Gister heel de dag op bed gelegen en vandaag gelukkig weer wat actiever..
    Hopelijk gewoon een combi van veel te veel gedaan dit weekend
    (werken gaat me steeds zwaarder vallen, vooral zo'n druk weekend als afgelopen weekend) de warmte en de stress...

Wat Bailief schrijft herken ik heel erg....
    Vorige week de termijn echo gehad en nu pas weer een afspraak over 3 weken...dat duurt zo lang....
    Ik lees ook veel te veel verdrietige verhalen, en daardoor wordt de angst alleen maar groter...

Van een vriendin heb ik een Angelsound te leen..maar kon het hartje steeds niet vinden..dat werkt dus ook niet echt mee..
    Maar Thank God gisteravond gevonden:D:D
    dat zorgt wel voor wat geruststelling maar het liefst zou ik dat ding de hele dag op mn buik hebben...:):(

Dan ook nog een hond die morgen geopereerd moet worden...
    Ze is al 9 en niet echt in beste conditie dus ook daar stress van...
    Mn werk dat niet helemaal lekker gaat, dus dat werkt ook niet mee voor mn lichamelijke klachten..

Gelukkig deze week een extra dag vrij...dus hopelijk voel ik me snel weer wat fitter want ik moet nog zoveel doen!

17 Juli hebben we trouwens een pretecho voor de geslachtsbepaling:D:D kan niet wachten:D

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    ♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december
    Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari
    Seentjuh - 28 jaar - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari

~*Afspraken*~

19 juni - afspraak vk - Prutske
    19 juni - 2e echo- Mamvanjessie
    21 juni - 3e echo (termijn) - Bailief
    26 juni - intake en miss echo?-25012010
    28 juni - 4e echo - Nimme
    28 juni - intake vk - Hannes
    1 juli - vk - Bailief
    2 juli - vk - Staffie84
    5 Juli - 3e echo & gyn - nono
    8 juli - vk - LA85
    9 juli - gyn - Staffie84
    10 Juli - vk - nono
    10 Juli - vk - xDoo
    10 juli - vk - MaDe87
    11 Juli - vk - Seentjuh
    16 juli - vk - saar22
    17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84
    18 juli - pretecho - Nimme
    29 Juli - Geslachtsbepaling - nono
    5 augustus - GUO - Staffie84
    5 augustus - GUO - xDoo
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dat vind ik dus ook xDoo, ik ga er ook zeker wat van zeggen tijdens mijn volgende controle daar.

Staffie, hoe rot ik het ook voor je vind dat mijn gevoel zo herkenbaar is voor jou, tegelijk is het voor mij ook een opluchting. Meer het "ik ben niet alleen" gevoel. Lastig uit te leggen.

Wat heeft je hond? Ik hoop dat hij goed uit de operatie komt!

Leuk dat jullie al zo vroeg de geslachtsbepaling hebben! Heb je een gevoel over wat het is?

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    ja zeker dat ik nu echt niet lekker ben maakt me zorgen...
    En heel de dag op bed liggen.,..daar ga je natuurlijk alleen maar van malen..
    Gelukkig zijn we samen..en hopelijk maken we ons allebei druk om niks..
    Al hoop ik wel dat dit gevoel snel weggaat...hopelijk is het gewoon over als we de baby dagelijks kunnen voelen

Ja we kunnen echt niet wachten om te horen wat het gaat worden:D:D
    En onze 20 weken echo is zo medische en ongezellig...dat we liever een aparte doen voor het geslacht
    Beide zijn we er eigenlijk van overtuigd dat het een meisje is,
    dus mochten we het mis hebben dan hebben we nog een lange tijd om aan het jongetjes idee te wennen.

De hond heeft een melkkliertumor, maar die is binnen een week tijd van de grote van een druif naar een sinasappel gegaan:(

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Is ook zo. Als je wat te doen hebt dan ben je al minder aan het malen. Ik hoop dat jij je snel wat beter voelt!

Wat zielig voor je hond... Onze hond heeft dat ook gehad (toen ik nog thuis woonde) bij haar was er helaas niks meer aan te doen. Was ook een enorme bal. Verschrikkelijk was dat. Knuffel haar maar extra veel.

Leuk dat jullie daar zo van overtuigd zijn. Wij zijn er echt van overtuigd dat het een jongen is, als het toch een meishe blijkt te zijn zal ik echt verbaasd zijn haha.

16. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Zojuist gebeld door het ziekenhuis waar we vorige week de nekplooimeting hebben laten doen. Schrok me rot want we zouden de uitslag via de post ontvangen.

Gelukkig niks aan de hand.
    Ze vroegen alleen of ik vrijdagmiddag tijd heb..
    Er zijn 5 kanidaten die examen moeten doen voor de nekplooimeting en ze konden geen zwangeren vinden in deze termijn.

Gratis driekwartier naar mn kindje kijken.... daar zeg ik geen nee tegen :)

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Me88, wat leuk, extra naar je kindje kijken!

Is de uitslag goed of was de uitslag er nog niet?

18. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Ze zei dat de uitslag goed was: Lager dan 1:5000
    De definitieve uitslag krijgen we deze week per post.

19. 25012010

25012010 Niet meer actief

dankje dames...ja met de ouders zijn nu redelijk kant...en met me ander schoonzusje dat gaat de goede kant op...ze moet nog even blijven in ziekenhuis...

maar wat benauwt weer pfffff..... vanavond haal niks uit slapen denk ik en mn meisje gaat denk ik ook lang voor ze leven niet slapen...maarja doe je niks aan ...

en ja vandaag tegen een moeder verteld van schooltje dat ik zwanger ben van tweeling en ze vond het kei leuk en van harte zei ze... was wel fijn gevoel...maar toch zo raar aan 1 kant ...

ik wil wel verloskunde opbellen om vragen eerder echo enzo maar ik ben toch nog onzeker terwijl ik al over de Gevaar grens over ben. maarja zal goed komen als ik de babytjes/baby ga voelen ...

wil iedereen su6 wensen met slapen vanavond xxx en @ bail en vrijdag echo spannend! hoop voor mooie echo duim duim

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo vandaag weer naar de vk geweest. Alles goed en ze had het hartje snel gevonden. Nu weer heerlijk rustig.

Deel Deze Pagina