Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Fijn, Me88!

2501, lastig met slapen he dit weer. Je dochter zal morgen wel kapot zijn. Leuk dat je het een moeder van school vertelt hebt! Probeer wel te genieten he meid. En dankjewel!

Prutske, fijn dat ze het hartje zo snel gevonden had. Dit was een gewone controle?

Ik vraag mij even iets af. Je hoort toch wel eens dat mensen moeten huilen van geluk als ze het hartje horen? Ik had dat helemaal niet. Ik vind het heel leuk en mooi hoor, maar dat is het ook. Hebben jullie dat ook? Of mis ik echt iets?

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    Ik heb geen idee of ik dat ga hebben. heb nog nooit gehoord..

Prutske
    Fijn dat hartje snel gevonden was!

2501
    Echt vervelend dat met dit soort weer zo slecht slaapt. vooral voor de kleintjes.
    en leuk dat ze zo positief reageerde.
    je zou altijd nog kunnen op bellen of echt niet eerder kan. denk ook dat de meeste meiden pas goed gevoel kunnen hebben als ze de kleine voelen. sommige hebben helaas hele zwangerschap onzeker gevoel pas na de bevalling en alles is goed kunnen ze genieten van de kleine. heb gelukkig geen last van!

Me88
    Fijn zeg dat uitslag goed is! lijkt me echt een opluchting.

En wat een mazzel hebben jullie meiden met die extra echo's!
    Worden jullie over opgebeld of hebben jullie ook ergens aan gegeven dat jullie gevraagd willen worden?

Staffie
    aah gossie zielig van je hond!
    Hopelijk komt het goed.

Meiden met honden
    Hebben jullie honden allemaal laten helpen?
    aangezien kans op melkklier tumoren dan minder wordt..?
    Ik heb gelijk gedaan toen haar leeftijd het toeliet.

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, wij hebben het nog niet gedaan. Ze is ook nog niet loops geweest en het mag pas na de 1e loopsheid omdat er een deel herder in zit. De katten hebben we w laten helpen toen het kon. Ik twijfel nog of ik de hond wil laten helpen, de kans op melkkliertumoren is vooral groot als ze de prikpil krijgt. Er is wel weer een kans op kanker bij haar baarmoeder. Bij de katten heb ik echt een groot verschil in gedrag gemerkt en ik twijfel of ik dat wel wil bij de hond. Juist omdat ze nu zo waaks is. Vriend wilde erg graag een hond waar je wat aan hebt zeg maar. De katten zullen geen inbreker pakken :p. Ik ben bang dat ze dalijk een mak schaap word. Dus dat is nog een overweging...

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: Ja dat kan heel goed kloppen dat ik dicht in de buurt woon;) Heerlijk he buiten. Ik heb geen hond dus kan je niet verder helpen.

Bailief: Oh joh ik snap je wel. Ik had ook tot de termijnecho zoiets van pfff wat als het niet goed is. Het is nu al woensdagavond dus zo vrijdag! De termijnecho vind altijd plaats tussen de 10e en 12e week volgens mijn vk. Volgens mij is dat de beste termijn. Ik zou die vroege echo ook niet hebben gehad als ik niet zo'n rare cyclus zou hebben. Ik heb dat emotionele ook niet hoor. Bij de echo zelfs niet. Wel heel blij en opgelucht en blijf het bijzonder vinden.

Staffie: vervelend die misselijkheid. Kan best zijn van te veel doen. Probeer kleine beetjes te eten, helpt mij wel. Wat spannend met je hond, hopelijk gaat alles goed. 17 juli al oi da's al zo! Is de 20 weken echo bij jullie extra medisch door jullie traject of begrijp ik je nu verkeerd?

Me88: fijn dat het goed was en heerlijk dat je nog even mocht kijken.

25012010: Heftig voor jullie hoor. Wordt een zware week voor hen en jullie als familie. Over een week of 20 zeg je vast ooooh lagen die 2 kinderen nog maar een keer stil.

Prutske: Wat heerlijk. Jij mocht alweer snel naar de vk! Fijn dat je het hartje hebt gehoord.

Zo nou heb weinig meegekregen van het mooie weer. Ons meisje heeft nu al voor de 3 dag hoge koorts. Vanmiddag 40 graden en toen maar een zetpil gegeven. Morgen maar even de huisarts bellen als ze nog steeds koorts heeft. Maar niet prettig. Ben zelf erg moe (te lang op gebleven gisteren;) ) en dan dat gehang. Maar dames ik hou op met klagen haha.

5. 25012010

25012010 Niet meer actief

@bail ik heb nog ook niet gehuilt...maar ik huil op iets anders merk ik...voorbeeld: toen me meisje in mn buik zat had ik muziek doosje van liedje:some where over the Rainbow... en toevallig was op tv bij comdey central srubs deden ze ook dat liedje draaien...moeste traantje prikken want dat was ons liedje ...wie weet volgend week huil ik als een klein babytje...(op goede manier bedoel ik )

@saar...ja denk dat ik ga zeggen wees stil in mn buik..maar ooooh kan niet wachten elke pijntjes en slaap loos nachten gelukkig ben ik een nacht uil :D en natuurlijk kan ik zeker gaan klagen maar in mn achterhooft weet ik dat mooiste wat is iets groeit in je lichaam en die luister elke dag naar je hartje horen kloppen babytjes weten niet beter dan moeders hartje horen kloppen voor de baby is het muziek in hun oortjes.. en als je savond wakker ben en dan beweeg je kleintje of wil zeggen: hoi mam ik ben der nog:D
    maar kan niet wachte tot die tijd en voor iedereen ...en ook voor dames die nieuwe ronden !

6. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Hier even een berichtje van mij. Gisteren de 12 wk echo, en wat was de kruimel druk aan het koppeltje duikelen. Hij/zij was zich ook helemaal aan het uitstrekken :) Uitgerekende datum 02-01-2014

kruimel19-06-2013wk12.jpg

7. nono

nono Niet meer actief

Vooral niet. Het schijnt dat vrouwtjes honden na een sterrilisatie juist agressief/feller kunnen worden richting anderen. :)
    Mannetjes worden lui en dik na een castratie. :p

8. nono

nono Niet meer actief

Wauw mamavanjessie! Super mooie echo foto! :D

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nono, haha echt waar? Dat wist ik niet. Goed om te weten!

MamvanJessie, leuk zeg dat hij of zij zo druk was!

Vannacht heb ik gedroomd dat ik hier goed nieuws kwam brengen over de echo. Hopelijk zijn niet alle dromen bedrog. ;)

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

25012010: Nou inderdaad. Ik voel die kleine al. Kleine plopjes, zo begon het de vorige keer ook met 14 weken. Wordt vanzelf duidelijker.

Mamavanjessie: Gaaf mooie echo. Fijn he om dan te zien dat alles goed is.

Bailief: Hou dat vast! Bijna vrijdag!

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    Mijn hond is nog steeds erg waaks. hoeft geen vreemde binnen te komen of ze gaat af. ze is ook niet veranderd.

mamavanjessie
    Mooie echo!

hier weer een rot dag hoofdpijn en overgeven..

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat leuk dat je de kleine al voelt, Saar!

xDoo, vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk voel je je snel wat beter.

Goed om te horen dat jouw hond ook niet veranderd is. Misschien moet ik een kat ook maar niet vergelijken met een hond. :p

Het is alweer bijna donderdag avond! (Optimistisch blijven...) dus nog even en dan ben ik al weer klaar met de echo. Om kwart over 9 mag ik, dus lekker op tijd.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo bah beterschap. Je zou zeggen na de 12 weken... Er heerst ook heel veel trouwens.

Bailey: hou vol!

Hier vandaag zelf helemaal niet fit. Dochter begint gelukkig weer wat op te knappen. In ieder geval niet meer zulke hoge koorts.

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief

Gelukkig is tijd toch nog snel gegaan! nu hopen dat morgen goed nieuws is.
    klopt bij honden werkt het anders.
    Bijv als je een hond laat castreren die angstig is worden zijn angsten alleen maar erger. dus hij mannetjes moet je echt kijken waarom je wilt en of echt opgelost wordt of erger maakt.

Saar
    Heerlijk dat je je kleintje voelt.
    hier soms idee dat ik het voel maar kan ook zijn dat graag wil dat idee zo is hihi
    Fijn dat je dochtertje aan het opknappen is! niet lekker met dit warme weer koorts te hebben

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik dacht bij de eerste met 14 weken nee dit kan nog helemaal niet. Maar het werd steeds duidelijker.

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik hou het goed vol! :D gisteren was ik meer gespannen dan vandaag.

Hier nu ook al een paar uur hoofdpijn. Ik word er gek van. Saar, heb je hrt van je dochter overgenomen? Beterschap! Gelukkig gaat het met haar al wel een stuk beter.

Ik hoop de kleine ook snel te voelen. Ik heb het idee dat mijn baarmoeder echt heel erg naar voren ligt, zo voelt het. Zou je de kleine dan ook eerder kunnen voelen?

xDoo, dankje voor je uitleg! Dat wist ik helemaal niet, weer wat geleerd. Het is een vrouwtje dus dan zou het prima kunnen zo te horen. Ik kan hier kiezen voor mijn eigen vaste dierenarts, maar ook voor een dierenarts aan huis. Dat de hond ook thuis wakker word. De katten heb ik allemaal bij mijn vaste dierenarts laten doen, wat zouden jullie doen? Op z'n vroegst kan ik haar pas eind van het jaar ongeveer laten helpen, ik gok dat ze dan loops is geweest. Maar het is handig om het nu vast te bedenken. :p

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief.
    Wordt ze dan ook thuis geopereerd? want dat vind zelf beetje eng idee. aangezien alles goed steriel moet zijn. van kleinste infectie kunnen ze erg ziek worden. daarnaast bij de dierenarts hebben ze alles bij de hand mocht het fout gaan. en je kan ze in begin van de middag al ophalen.

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo net heerlijk uiteten geweest. Heerlijk genoten met zijn tweetjes. F is lekker logeren bij mijn ouders.

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Prustke
    Lekker hoor! wat heb je gegeten :D?
    Hier eten besteld. te beroerd om te koken. was erg lekker maar veelste veel dus de dieren vonden geen probleem want hun kregen restje vlees.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, nee in een mobiele OK zeg maar. Die staat dan bij ons op de parkeerplaats. Ze schijnt goed te zijn en heeft er bij operaties ook een assistent bij. Bij mijn ene kat zijn wij erbij geweest toen ze uit de narcose kwam omdat ze een keizersnede had gehad, dat vond ik wel fijner. Was trouwens ook bij onze vaste dierenarts. Bij de andere niet want die werd niet omverwachts geholpen maar gewoon normaal gepland. Ik weet niet of het dier het nou fijner vind om in zijn vertrouwde omgeving wakker te worden of dat het niks uit maakt. Konden ze maar praten. ;)

Deel Deze Pagina