Bailief Oke dat scheelt een hoop. denk wel dat voor dier fijner is om in betrouwbaar omgeving wakker te worden. ik heb zelf ook nog wel eens dat als diep slaap en ergens anders wakker wordt dat even goed moet verwerken waar ik ben. daarnaast zijn ze soms nog wat misselijk en zwak van de narcose. dus ik zou dan lekker voor gaan dat ze thuis wakker kan worden. anders moet je ook vervoeren en in auto tillen enzo aangezien ze nog niet te veel mogen doen daarna.
xDoo, ja dat is ook zo. Dat we haar dan ook nog de auto in moeten helpen. Bij die mobiele dierenarts word ze dan ook op een brancard terug gereden naar haar plekje als het goed is. Dankje voor het meedenken! Jullie hebben genoten van het eten zo te horen! Ik ga zo proberen iets naar binnen te krijgen. Heb constant het gevoel dat er een brok in mijn keel zit.
Hier bami gegeten maar is niet super goed bevallen.. ontzettend zwaar op de maag! Overigens heb ik ook last van 'niet naar de wc kunnen' daar word ik ook naar van. Verder hier in veel blikseminslagen in de buurt geweest, pfoe! Ook wateroverlast zo'n 30 km hier vandaan.. bij ons viel het allemaal wel mee. Hoe was het weer bij jullie? Verder heerlijk genoten bij m'n ouders vandaag. M'n neefjes en nichtjes waren daar ook, zijn zulke schatjes! Ik lag eventjes op de bank omdat ik moe was, komt mij neefje tegen mij aan liggen knuffelen.. zo lief! (Hij is 3) M'n nichtje is druk met leren lopen, als ze iets vast heeft dan loopt ze wel maar zodra ze los moet staan dan laat ze d'r kont vallen en gaat ze kruipen.. toch deed ze vandaag een paar stapjes terwijl ze los stond! Nu lekker douchen en slapen. Succes morgen met de echo!!!
Goede morge dames (me man is werken vandaar do vroeg) @mamjessie heeel mooie echo meid! @bail vandaag spannend heeeeel veel su6 meid xxx straks mooe echo delen hier? @nono ik heb ook last van niet na wc kunnen of zit je op wc en dan kun je handig een uurtje voor uit trekken( bij mijn )wel maar wat mooiste is het zijn kwaaltje zwangerschap en wst je kan aan doen is (veel drinken en vezel eten) doe ik maar helaas... thja ben stevige meid lig het daar aan hihi moet maar laxco roosvisee halen (Typ via mobiel en op bed) enne las na 12 weken nemen kwaaltjes af nou denk dat ik misselijker wordt vooral als ik niks ge eten heb ik ga zo na beneden eten scooren.. En over baby voelen ...ja ik heb echt steets meer idee dat ik ze echt voelt ..hoop dat ik me eigen niet in beeld want als zo is dan vertouw ik me lichaam nog beter! En dinsdag wordt mn neefje cremeert..ze zeiden wel dat hij er verkleurt is (ik wilde niet kijken wel toen hij nog leefde zo wil ik bij laten) maar bij babys gaat dat snel brrrrr srry voor eng details maar is de waarheid Zo eerst eten en miss dutje doen tenzij mevrouw uit wil dan zal ik dutje op moeten wachten tot vanavond want ze doet geen middag dutjes meer iedereen fijne dagje veder en nogmaals @bail su6 meid
@nono: Hier in het westen geen onweer of erge regen gehad. @Bailief: Veel plezier bij de echo vandaag Hier ondanks de pilletjes tegen misselijk toch weer een paar keer boven de wc gehangen helaas... Heb ook niet echt het idee dat het afneemt
Dankjewel meiden! Ik hoop dat ik hier straks een mooie echo kan plaatsen. Nu even snel verder klaar maken. Tot straks!
Alles was goed!! Kleine zat wel erg verstopt. De echo moest inwendig. Hartje ook gehoord, een hartslag van 158 nieuwe uitgerekende datum is 4 januari. Ik zal straks de lijst even bijwerken en reageren op jullie.
Daar ben ik weer. Nono, wat schattig van je neefje! Nog even en dan heb je hele dagen zo'n klein schattig kindje om je heen. 2501, wat vreselijk dat je neefje nu al verkleurd is. Dat dat zo snel gaat... Ik snap het wel hoor, dat je hem wilt herinneren hoe hij levend was. Lijkt mij een heel heftige dag dinsdag, heel veel sterkte alvast. Vervelend dat jullie zoveel last hebben van de misselijkheid! Ik was ook weer aan de beurt de afgelopen dagen. Gisteren was het zelfs zo erg: ik at een ijsje en gelijk daarna kon ik rennen om over te geven. Het ding zat nog niet eens fatsoenlijk in mijn maag geloof ik. Zo zeg, ik ben opgelucht! We hebben ook een foto waarop we de vingertjes kunnen tellen, zo leuk! We hebben het ook nog even over het geslacht gehad. Wij zeggen een jongen en de vk denkt een meisje. Ik ben heel benieuwd. Een meisje zou ik natuurlijk ook ontzettend leuk vinden, heerlijk los gaan met de kleertjes. Haha. Ik ga in deze dagen even een afspraak plannen voor de geslachtsbepaling. Ben erg benieuwd.
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Seentjuh - 28 jaar - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 26 juni - intake en miss echo?-25012010 28 juni - 4e echo - Nimme 28 juni - intake vk - Hannes 1 juli - vk - Bailief 2 juli - vk - Staffie84 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 9 juli - gyn - Staffie84 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 10 juli - vk - MaDe87 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 16 augustus - 20 weken echo - Saar22
Prutske: wat lekker uit eten. Wij mogen over 2 weken, dan zijn we 5 jaar getrouwd. Heb er al helemaal zin in. Wat heb je gegeten? Nono: oh ook last van chinees... Of had je het zelf gemaakt. Wij aten gisteren met een groep chinees, maar bah wat vies. Het kwam ook bij de verkeerde chinees weg. 25012010: Wat een heftige week krijgen jullie en je schoonfam. Ik denk inderdaad dat het bij baby's een stuk sneller gaat het verkleuren. Bailief: Wat een mooie echo, hoewel de kleine zich inderdaad lijkt te verstoppen. Schrok je niet toen het inwendig moest? Konden ze nu überhaupt goed meten dan? Wat bijzonder dat je het hartje al hebt mogen horen. Was je nu trouwens teruggezet?
Saar, leuk dat jullie dan alweer 5 jaar getrouwd zijn. Wij zijn nog maar 5 jaar samen, dat klinkt dan alweer heel anders. Haha. Ik schrok best wel toen het inwendig moest. Vriend ook. Ik heb ook gelijk gevraagd of dit een slecht teken is, maar ze zei dat het wel vaker voorkomt. Dan zit je baarmoeder naar achteren gekanteld. Wel apart dat ie dat een maand geleden niet zat, maar zo zie je maar hoe snel dat kan veranderen. Ik ben inderdaad 2 dagen teruggezet, ze zei dat ze het juist heel goed kon meten omdat hij of zij eerst zeker wel 10 minuten stil heeft gelegen. Maar daarna begon het te bewegen en niet zo'n klein beetje ook.
Bailief: kan het me wel voorstellen hoor. Bij mijn eerste zwangerschap testte ik heel laat en dachten we al 10 of 11 weken zwanger te zijn, dus toen ze inwendig moest kijken dacht ik: oooooh nee dit is mis. Toen toch een mooi kloppend hartje. Alleen wel ruim 3 weken minder ver Maar super toch. Heb je lang gelegen haha! Nou wij zijn dan 5 jaar getrouwd en net geen 7,5 jaar samen. We zijn dus snel getrouwd, maar wilden niet samenwonen ongetrouwd dus vandaar.
Oh, dat is ook nog spannend geweest bij jullie dochter! Gelukkig was alles goed. Dan heb je inderdaad heel erg laat positief getest. Bijzonder dat dat zo laat kan. Ja ik heb echt een kwartier voor die echo gelegen haha. Kan het ook zien op de foto's, daar staan de tijden van het nemen van de foto's op. Het was in ieder geval erg leuk om te zien. Oh zo ja, nou dan zijn jullie toch al best een tijdje samen. Leuk hoor
Oh wacht ik lees het nu anders. werd de test nou niet eerder positief of kwamen jullie er heel laat achter?
Nou nee hoor niet vroeg getest. Met 5,5 week en met 6,5 week een echo Nu met mijn dochter al een positieve test op 3+3 weken. Wel heel erg vroeg.
WAuw Bail mooie eco! je kan echt mooi zien het snoetje ! (gezichtje) en ach jongen en meisje als maar gezond is en natuurlijk heb je een klein beetje voorkeur dat is normaal ... en ja toen ik zwanger was van mn dochtertje wis ik niet wat het woord ik dacht ook een jongentje maar met 21 weken echo was het toch een meisje geweldig! en met de tweeling ach als ik 2 meiden krijgen laat maar komen geweldig zijn we Familie kippenhok hahah en mijn man is de haantje ziet al voor me en me man zei ook al maak niks uit als maar gezond is en we zeiden wel handig met kleertjes!
Haha sorry Saar, ik was in gedachten en typte toen "vroeg" ipv "laat". Maar ik had het al snel veranderd. jij was alleen nog eerder met lezen Maar 3+3 is inderdaad vroeg! 2501, ja leuk he! Een voorkeur heb ik niet. Het lijkt mij allebei erg leuk. Hahaha bij jullie zal het dan inderdaad een kippenhok worden, willen jullie het deze keer ook weten?
@Bailief Ja dat hebben wij met een meisje en niet alleen wij maar eigenlijk iedereen om ons heen ook haha Een jongen is net zo welkom hoor maar we zouden het heel fijn vinden om ons eerste kindje te vernoemen naar mn overleden moeder...vandaar ook wel de lichte voorkeur voor een meisje Huilen bij het horen van het hartje had ik ook niet...mn vriend trouwens wel Ik had wel echt flinke tranen van geluk bij de positieve test en de 1e echo Wat fijn dat je zo'n goede echo had! Ik zou idd ook wel schrikken als het inwendig moest, maar gelukkig was alles goed! @Me88 gelukkig was de nekplooi goed en wat leuk dat je zo'n lange extra echo krijgt als ze nog meer kandidaten zoekt??? @25012010 Zo heftig...ik snap wel dat je niet meer wilt kijken nu....lijkt me al ontzettend moeilijk en zeker wanneer je zelf ene kindje verwacht.. Veel sterkte!! @Prutske Fijn dat alles weer goed was! @Xdoo Hier was/is ze niet gesetreliseerd, 1 reu wel gecastreerd (echt spijt van) en 1 reu niet maar die is binnenkort wel aan de beurt Hij is nu 7 en begint nu pas last te krijgen van zn hormonen dus tijd dat ze eruit gaan. @Saar22 Ja ik eet heel de dag door een beetje want als ik 1 boterham op heb, zit ik voor mn gevoel al propvol. Vooral die duizeligheid heb ik last van...dat zorgt er volgens mij ook voor dat ik misselijk ben... Vorige nacht ook voor het eerst echt boven de wc gehangen.... daarna knapte ik wel op haha maar helaas blijft de duizeligheid De 20 weken echo is bij ons idd extra uitgebreid omdat het om een ICSI zwangerschap gaat. Normaal krijg je deze echo alleen als er op de gewone 20 weken echo iets afwijkends wordt gezien @mamavanjessie Mooie echo! fijn dat alles weer goed was! @Nono hier ook die wc problemen, heb ook echt het gevoel dat ik "vol" zit Roosvice laxo helpt bij mij ook niet echt, dus ik denk dat ik volgende week maar even langs de HA ga voor iets sterkers @Hier met de hond is gelukkig alles goed gegaan! De tumor is helemaal verwijderd maar wat een wond zeg Dus dat ben ik nu om het uur aan het koelen om te voorkomen dat het gaat opzetten. Ze blijft er gelukkig wel vanaf. Verder is ze nog wat suf maar ze eet en drinkt wel dus dat komt wel goed Ik ben nog steeds beroerd duizelig/draaierig en daardoor misselijk...echt licht in mn hoofd Vorige nacht ook voor het eerst boven de WC gehangen. Omdat ik ook zo moeilijk naar de wc ga, begin ik echt te denken dat ik gewoon "vol" zit en daarom ook beroerd ben nu... Volgende week maar even langs de HA voor iets laxerends want roosvice laxo werkt niet