ik zou graag willen weten ...me man zei ook al het is jou keuzen voor mij maakt niks uit....jah jah dat zegt hij mooi maar hij kan zelf ook niet wachten wat het wordt en ik weet nog dat ik zei als we ooit 2de kindje krijgen wil ik niet weten wat wordt..maar toch kan ik niet vol houden ik hoop eerlijk gezegt dat de baby's niet goed laten zien dan heb ik geen keuzen hihih achja @pruske weet jou kleine al dat jij baby krijg of wacht je even mee? Saar en mama van jessie hannes en mamaess nimmie de vraag geld ook voor jullie! en wie ik mis srry en deze vraag geld trouwens ook voor als je voor 2de kindje gaat ik wacht even mee denk pas bij de volgende echo dan voelt het voor me zelf ook beter ben benieuwt wat ze zal vinden we hadden wel keer gezegt mama baby in de buik maar achter af we wachten toch eventjes
Staffie: oh ik wist helemaal niet dat je dan een uitgebreidere 20-weken echo krijgt, maar dat komt zeker omdat je sowieso al in het ziekenhuis loopt. Bah die misselijkheid. Hopelijk trekt het snel weg. 25012010: Onze dochter snapt het niet, die is net 1 geworden. Die snapt het denk ik ook nog niet als die kleine geboren is (19 maanden dan).
2501, hij weet het wel maar snappen doet hij het niet echt hoor. Wel wil hij iedere keer mijn buik zien en kusjes erop geven. Super lief. Hij was ook mee geweest naar de vk hij vond het erg interessant wat daar allemaal gebeurde. Zo weer lekker weekend. Morgen is mijn vader jarig en Zondag hebben weer en bbq maar ik ga echt proberen goed te rusten. Ben van de week op het werk helemaal niet lekker geworden. Gelukkig net niet flauwgevallen.
'Hee meiden! Wat is er toch veel afgekletst zeg. Zal mn best doen op iedereen te reageren! Bailief Fijn dat echo goed was! lijkt me inderdaad even schikken als eerst niet te zien is. Staffie Fijn dat met je hond goed gegaan is. hopelijk knapt ze snel op! Misselijkheid Hier neemt het gelukkig af ! hoef niet elke ochtend meer boven de wc te hangen. en hoef ook niet gelijk als bed uit kom wat te eten. Geslachtsbepaling. Ik twijfel heel erg of met 16 weken een pretecho wil laten doen om te kijken wat wordt. het kost wel 30 euro.. aangezien we met verhuizing zitten en 1 maand dubbele kosten hebben we niet breed.. maar vind wel fijn om al te weten en kleintje binnenkort alweer te zien. en met 20 weken echo is ook niet het goede moment vind ik.. 20weken echo. ik krijg ook een uitgebreide echo. aangezien mijn moeders zusje na de geboorte is overlijden aan een hart afwijking en ze had klompvoetjes. mijn schoonmoeder is geborenen met 1 nier. dus vandaar. Vandaag even naar nieuwe huisje afgereisd. aangezien ik aantal dingen heb geregeld en krijg ik per post dingen opgestuurd. maar omdat huis tijdje leeg stond was de brievenbus dicht gemaakt.. dus heb even moet oplossen.
@ over kindjes vertelen pruske zo doet me dochtertje ook ongeveer @saar jou meid is nog klein om snappen maar als baby er is dan snap ze beter toch Fijn weekend ladies xxx (we gaan gewoon rustige weekendje houden) en jullie?
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Seentjuh - 28 jaar - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 26 juni - intake en miss echo?-25012010 28 juni - 4e echo - Nimme 28 juni - intake vk - Hannes 1 juli - vk - Bailief 2 juli - vk - Staffie84 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 9 juli - gyn - Staffie84 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 10 juli - vk - MaDe87 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 Zo ff mijn datum veranderd en afspraak erbij gezet. @ 25012010, denk dat ik iets gemist heb maar wel geld vraag ? Hier ook niet zoveel bijzonders dit weekend. Iedereen een fijn weekend!!
Goedemorgen dames, Wauw wat is er veel gekletst...... pfoe! 2501, als ik al een kindje zou hebben zou ik denk ik wachten tot een bepaald termijn (12-14 weken) voor ik het zou vertellen. Weet niet, gevoelsmatig gewoon. XDoo, ja dat is inderdaad keuzes maken of je dan toch die geslachtsbepaling wil doen of niet. Kan natuurlijk altijd met 20 weken nog en als je het dan nog niet weet kan je alsnog een geslachtsbepaling laten doen. Gister wezen shoppen voor de bruiloft volgende week van mijn zus. Helaas niet kunnen slagen. Sowieso is m'n buik al veel groter dan met 4 weken.. en normaal gesproken heb ik ook al geen kleine maat, nou al helemaal niet. Gister met mijn moeder op pad maar vandaag met mijn zus naar Zwolle, in de hoop dat ik daar wat leuks vind. Overigens was ik gister kapot! Kreeg last van mijn heupen en kon mij nog nauwelijks voortbewegen.. voelde mij net een eend te wankelen. Fijn weekend dames! ps ; hier buikfoto.
@nono: goed zichtbaar hoe je buik al beetje bij beetje groter wordt! mooi hoor! En hopelijk vind je alsnog iets leuks om aan te trekken voor de bruiloft. Veel plezier in Zwolle!
Nono je ziet inderdaad je buikje groeien! leuk hoor. Veel plezier in Zwolle. vind zelf weinig leuke winkels maar kom misschien ook omdat ik er in buurt woon en eigenlijk altijd heen ga als ik iets nodig heb.
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Seentjuh - 28 jaar - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 26 juni - intake en miss echo?-25012010 28 juni - 4e echo - Nimme 28 juni - intake vk - Hannes 1 juli - vk - Bailief 2 juli - vk - Staffie84 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 8 juli - vk - Prutske 9 juli - gyn - Staffie84 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 10 juli - vk - MaDe87 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 heb voor je gewijzigd prutske!
@nono: leuk om je buik te zien groeien. Ik ga binnenkort ook maar eens foto's maken. Gister de extra echo gehad. Kleine was druk aan het bewegen en zwaaide zelfs nog even zodat wij het handje met vingertjes konden zien Als cadeau kregen we een dvd van de echo, kleine witte slofjes met de tekst I love papa en een vvv-bon Mijn volgende afspraak bij de verloskundige is 1 juli. Kopiëren en plakken jullie de lijst gewoon telkens in een nieuw bericht? Dan kan ik het zelf ook aanpassen.
Goedenavond Staffie, gelukkig is de operatie goed gegaan! Hoe is het nu met je hond? Nono, leuk die foto's! Je ziet je buik echt al groeien! Me88, wat leuk, die extra echo en ook nog die cadeautjes erbij. De lijst kopieer en plak ik inderdaad gewoon. Dus eigenlijk heel simpel. Alleen niet in een quote zetten omdat de hele opmaak dan verdwijnt. Jeetje, ik heb net bijgelezen maar nu ben ik al bijna alles kwijt wat hier gezegd is... Zwangerschapskwaaltje houden we het maar op. Sorry! Gisteren was ik bij de Kruidvat, daar heb ik een speentje gekocht met daarop: ''Papa is the best''. Die kan hij of zij gelijk al gebruiken dus die neem ik mee naar het ziekenhuis. Heel cliché maar ik vond het zo schattig. Morgen gaan we waarschijnlijk naar mijn schoonmoeder. (Waarschijnlijk omdat vriend nogal eens van gedachten kan veranderen.) Spannend op een niet zo leuke manier. Maar ach, misschien valt het allemaal wel mee. Hoe is jullie weekend?
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Seentjuh - 28 jaar - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 26 juni - intake en miss echo?-25012010 28 juni - 4e echo - Nimme 28 juni - intake vk - Hannes 1 juli - vk - Bailief 1 juli - vk - Me88 2 juli - vk - Staffie84 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 8 juli - vk - Prutske 9 juli - gyn - Staffie84 10 Juli - vk - nono 10 Juli - vk - xDoo 10 juli - vk - MaDe87 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 18 juli - pretecho - Nimme 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 16 augustus - 20 weken echo - Saar22
Me88, gaaf een extra echo en dan ook nog cadeautjes gekregen leuk joh Xdoo, bedankt voor het wijzigen ben eigenlijk altijd op de tablet en dan krijg ik het niet voor elkaar. Nono, mooi buikje hoor. Zal binnrnkort ook eens een buik foto maken. Zo nu met f lekker in bed tv kijken en daarna gaan de mannen naar beneden rn mag ik lekker blijven liggen. Heb het effe een keer nodig Vanmiddag nog een bbq bij vrienden. Morgen bellen voor de 20 weken echo!
Prutske: Mooi weer voor een bbq Gefeliciteerd met je vader. Xdoo: best spannend dus jullie 20 weken echo. 25012010: Mijn zus haar kids schelen ongeveer evenveel, maar echt doorhebben deed mijn nichtje het niet. Was wel even interessant, maar verder vond ze het maar niks de aandacht te moeten delen. Je kunt het dan nog niet super goed uitleggen. Nono: Inmiddels wel geslaagd voor een jurkje? Je ziet bij jou al mooi je zwangere buikje! Me88: wat leuk die extra echo en cadeautjes! Van de VVV-bon lekker voor de kleine shoppen Bailief: Wist je schoonmoeder het al? Succes in ieder geval! Hier sinds gisteren beroerd. Dochterlief was de hele week al ziekjes en ik heb het nu aan mijn darmen. Echt een zere buik bah! En vreselijk moe. Gisterenmiddag lekker mijn bedje ingedoken en manlief heeft voor de kleine meid gezorgd. Hopelijk vandaag iets beter...
Me88, wat leuk zeg! Bailief, cliché maakt niet uit toch.. Gaat er om wat je leuk vind! Prutskw, geniet ervan haha! Saar, ja ik ben geslaagd voor kleren! Niet zozeer een jurkje want helaas staat mij dat niet mooi. Oeii hopelijk voel je je vandaag wat beter! @hier, ik ben kapot en gesloopt.. Wat een drukke dag gehad zeg.. Tot sluitingstijd wezen winkelen, 3 kwartier naar huis rijden en daarna nog een verjaardag waar we zijn gebleven tot 1 uur.. Pfoe. Overigens heb ik wel een super schattig baby mutsje gekocht die ik op wil doen tijdens de Newbornshoot .. Mijn zus is fotograaf en die vond hem ook al helemaal geweldig.. Hij heeft oortjes enzo.. Zo lief! Volgens mij wil ik het liefst in bed blijven maar we gaan vandaag ons kamertje ophalen..
Bailief ben erg benieuwd hoe je schoonmoeder reageerde op het nieuws! Prutske Heerlijk dat je even mocht blijven liggen! ook een ontbijt op bed? of dat helaas niet? Nono kan me voorstellen dat je dan gesloopt bent! vandaag maar lekker lui dagje van maken. Saar Hopelijk ga je snel beter voelen! gelukkig vandaag lekker dagje.
Nono: verkeerd gelezen/onthouden. Maar wel lekker dat je geslaagd bent. Heb je positiekleding gekocht of niet? Ben benieuwd naar het mutsje
@Saar22: Beterschap!! En die vvv bon wordt zeker aan de kleine besteed @Nono: Wat leuk dat jullie het kamertje al gaan halen. Wij gaan over 2 weken een dag naar Babypark om alles uit te zoeken. Ik kan niet wachten