me88 ik zou vast wel helemaal over heen gelezen hebben! maar leuk dat je met je vvv bonnen dingetjes hebt gekocht voor de kleine!
mooi buikje! je begint mooi te zien zeg! Dit was mijn 12 weken buikje. volgens mij vergeten hier te plaatsen
Ik heb jouw foto inderdaad nog niet eerder gezien. Jij hebt ook een mooi buikje Het zal de komende weken bij ons allemaal werd hard gaan groeien!!
Saar, beterschap! Nono, wat leuk dat jullie het kamertje ophalen vandaag. Kom je hem ook showen? Me88 en xDoo, mooie buikjes hoor! En xDoo, heb je je haren geverfd? Je andere foto's waren met lang blond haar. Dat viel mij altijd op. Wij zijn vandaag toch niet naar mijn schoonmoeder geweest, we gaan dinsdag. Vriend wilde het toch liever nog even uitstellen, maar dinsdag staat vast. Blijven we ook bij haar eten, ik heb al weken zin in een speciaal gerecht. Ik hoop dst ze dat maakt. Daarbii ga ik er maar even van uit dat haar reactie meevalt, hoef ik er ook niet zo tegen op te zien. Ik voel mij helaas ook echt slecht de laatste dagen. Flink aan het overgeven en heel lamlemdig voelen, bah.
Me88 Zou wel leuk zijn als buikjes wat groter worden hihi. Bailief. beterschap hoop dat je snel beter gaat voelen. Spannend dinsdag. kook je schoonmoeder altijd lekker? Hopelijk reagerd ze positief! zou wel fijn zijn voor je vriend dat zijn moeder gewoon achter staat. hihihi grappig dat je denkt dat ik blond haar hebt! denk dat het zo leek voor licht val. heb namelijk al jaren mijn natuurlijke haar kleur (bruin) en het is nog steeds lang. maar zit prettigste als beetje op frummel. zou een x foto maken met helemaal los. Smeren jullie je buik in met iets? ik smeer mijn borsten buik en boven benen in met bio olie. niet 2 x per dag zo als aangegeven staat maar om de dag. beginnen jullie al striemen te krijgen? ik heb nog niet gezien.
nono helemaal over heen gelezen het laatste zinnetje aan einde hihi Leuk dat jullie kamertje hebben opgehaald. ben erg benieuwd hoe er uit ziet!
@Bailief: Ik hoop dat je sm enthousiast is!! Oma worden is toch alleen maar leuk!! @xDoo: Ik smeerde tot vorige week met Zwitsal. Sinds een paar dagen begonnen met Bepanthen zwangerschapsstriemen balsem. Tot nu toe ook niks te zien hier en dat hou ik ook graag zo. Geen idee of het gaat werken, maar dan hebben we in ieder geval ons best gedaan!
Insmeren, nog helemaal niet aan gedacht. Ik heb helaas al wat striemen van toen ik in korte tijd veel aan kwam, maar de rest tegen proberen te houden is een heel goed idee. xDoo, oh haha grappig. Zal vast de licht inval geweest zijn. Je hebt echt lang haar toch? Ze kookt inderdaad erg lekker, Iraanse gerechten zijn dat. Wij kunnen het niet maken dus genieten er altijd volop van. Me88, dat zou je wel zeggen ja. Maar zij is nogal een apart geval .
Saar, beterschap Xdoo en me88, mooie buikjes hoor. Bailief, beterschap en heel veel succes dinsdag. Komt vast wel goed. Striemen, hier is mijn buik na de vorige zwangerschap al net zon tijgervelletje ondanks goed smeren toen. Dus ik doe er nu niks aan. Heerlijk gebbqed en f heeft er heerlijk gespeeld. Nu al met zijn alle in bed. Wij tv kijken en f lekker slapen
Zo wat zie ik al zwangere buikjes langskomen. Ik heb inmiddels ook wel een buikje, maar dat zijn darmen... Bailief: Ook een griepje soms? Ik lig ook weer in bed, maar knap wel op. Lekker aan de cola, goed tegen misselijkheid en tegen je darmen. Hou de moed erin met je schoonmoeder. Insmeren... ik heb me rotgesmeerd mijn vorige zwangerschap 2 keer per dag. Helaas op een gegeven moment groeispurtje en pats striemen. Het schijnt dat je meer kans hebt als je al aanleg hebt en je doet er helemaal niets tegen als je ze krijgt. Heb na de zwangerschap een tankini gekocht die ik niet lang meer ga passen. Prutske: Heerlijk de bbq! Nono: oh nu al een kamertje. Spannend hoor. Wat heb je gekocht?
Wat een gezelligheid weer! Ik moet altijd flink bijlezen als ik op dit topic klik Wat heeft iedereen al buikjes zeg! Bij mij is er echt nog niks te zien! Alleen in de avond, maar dat zijn meer opgezette darmen of een opgezette buik van het eten denk ik.. Zijn er nog meer dames bij wie nog NIKS te zien is? En hoe zit het met jullie 'bandenpijn'? Ik had voorheen nog wel eens een steek of een trekkerig gevoel, maar ik moet zeggen dat ik dat afgelopen week niet echt gevoeld heb? Wel heb ik nog gevoelige borsten en ook wel grotere borsten. Nono: ik ben ook wel erg benieuwd naar het kamertje! Leuk dat jullie al ermee bezig zijn. xDoo: ik smeer (nog niks). Ik weet ook nog niet of ik dat ga doen. Eerst maar eens goede echo's afwachten en tot me door laten dringen dat ik zwanger ben (is nog steeds niet gelukt ) Bailief: Vervelend dat je je niet lekker voelt: beterschap! Saar: jij ook beterschap! Prutske: Hopelijk hadden jullie beter weer met de BBQ als dat het bij ons was.. :x Liefs!
Made: Nou niet druk maken om je buik. Ik zag hier op het dorp pas iemand die pas een beetje een buik kreeg bij 30 weken Hier sinds vandaag positiebroek aan, maar die is te groot. Ben na de bevalling van mijn dochter 8 kilo extra afgevallen door de borstvoeding denk ik. Maar goed ik groei er vanzelf weer in. Mijn eigen broeken zaten nu echt niet meer lekker. Qua borsten ben ik geslonken haha klinkt raar, maar mijn dochter hield op met de borstvoeding toen ik 8 weken zwanger was (3 dagen voor haar 1e verjaardag) en dus hou ik nu minder over. Had geen idee dat ze zoveel groter waren geworden trouwens. Ik heb van mezelf al een grote cup-maat dus dan valt het jezelf niet zo meer op. Ik heb wel bandenpijn. Erg vervelende menstruatie-achtige pijn. Maar heb ook nog steeds last van mijn darmen, dus het is dubbelop.
Hier vooral last van mijn darmen. Althans ik kan de ene dag heel goed en de andere dag lijkt het het wel of er een steen in de weg zit. Buik begint hier wel echt te komen nu. Al val ik nog af mijn broeken zitten echt te strak
Ik doe mijn best om me niet druk te maken, maar wordt er zo onzeker van als ik lees hoe dat bij anderen gaat Maar wil niks zeggen, dat weet ik. Hopen dat er hier ook snel wat gaat groeien of dat ik wat ga voelen, dan ben ik wat meer gerust gesteld hoop ik! Last van darmen had ik inderdaad een aantal weken terug ook! Net een steen soms ja! Maar dat heb ik (gelukkig) al een tijdje niet meer. Ik kan nog steeds al mijn eigen kleding aan, ben benieuwd wanneer ik de stad in moet voor positiemode
Ik las op internet dat een dikkere buik tot 13/14 weken van opgezette darmen is. Hierna wordt je buik groter doordat je kindje groeit. Ik draag nu al een week of 3 een zwangerschapsbroek, zit heerlijk met die band!
Me88: klopt wat je zegt. Ik keek even de foto's terug van mijn vorige zwangerschap en bij de foto 13+6 weken zie je een meer zwangerig buikje!
morgen afscheid van neefje en crematie... en overmorgen intake gesprek...pffff wordt dubbel, angt,verdriet Alle Emoties op 1 Berg!...bah ik zit alles tegen op ....verdiet van neefje en wie weet woensdag ook verdiet van me zelf tweeling.(hoop van niet ) .alles speelt door mn hooft 1 voordeel woensdag om 09:00 heb ik afspraak lekker vroeg maar ooooh zo zenuwachtig...en vooral omdat we morgen afscheid hebben van me neefje en dan besef ik dat kindjes krijgen een wonder is ...ook al wis is het al maar is zo raar ...op tv hoor je slechte nieuws baby gevonden of in krant baby leeft niet meer...maar nu is het zo dicht bij vind moeilijk uit leggen... maar hoop na dinsdag gewoon leven draad op pakken en met volle moed naar woensdag kijken voor mooie echo! en jah met buikjes mijn buikje geroeit wel. .vooral savond(denk ik) maar overdag..zie je niks.. ik zal keertje foto maken maar ik heb al tegen me zelf gezegt Na de intake gesprek begin ik elke week foto maken ...
Ik maak altijd s'ochtends of begin van middag een foto zodat dan nog niet te veel heb gegeten. als ik heb gegeten dan krijg ik echt veel dikkere buik.
Ja dat heb ik inderdaad ook wel xDoo! Maar in de ochtend is het weer helemaal plat Over een paar maanden verlangen we waarschijnlijk daar naar terug