Ik lees wel mee maar heb de puf even niet om uitgebreid te reageren. Wil jou, 2501, heel veel sterkte wensen morgen meid. En ook veel succes voor woensdag. Ga er niet van uit dat het je verdriet gaat brengen woensdag, je kindjes waren elke echo goed gegroeid en deden het goed. Nu zal dat vast niet veranderd zijn, je bent al over de 12 weken. Ik snap dat het nu allemaal heel erg moeilijk voor je is, maar geef je kindjes het voordeel van de twijfel meid. Nu ga ik weer liggen, ben zó moe. Druk geweest vandaag en dat kan ik merken. Fijne avond allemaal!
2501 Heel veel sterkte morgen met crematie van je neefje. Snap dat alles heel dubbel is. maar je moet wel vertrouwen hebben in je kindjes. de kans is heel klein dat niet goed is! dus houd moed meid.
2501, heel veel sterke morgen en heel veel succes woensdag. Komt zeker goed. Heb vertrouwen in je lijf en je kindjes. Zo ik ben nu denk ik wel een stuk lichter als vanmiddag denk ik. Zo voelt het wel namelijk. Eindelijk is die "steen" eruit. En hele opluchting. Nu wel een beetje een pijnlijk achterwerk om het netjes te zeggen.
dankje lieve dames.... ja ik zei ook tegen me man het zal ook fijn zijn als er iemand in de famillie ook tweeling had..maar dat is er niet...en het is nog steets on geloof volgens mij of zijn dat mn zwangerschap kwaaltjes onzekerheid hoop ieder geval verdwijnen ... truste voor straks en voor de genen al slapen goede morgen knuf
Prutske Hahahhahaha moet wel even lachen om je berichtje hoor! 2501 jij ook slaaplekker en doe rustig aan!
Xdoo, dan klinkt het leuker dan het was. Op het moment zelf wel een paar traantjes gelaten helaas. Heb na de geboorte van f en scheurtje in mijn kringspier gehad. Dus dat blijft en gevoelig plekje. Ik toen ook vaak geroepen laat mij nog maar een keer bevallen dat deed minder zeer. Ook niet helemaal waar maar zo voelde het toen wel als ik weer jankend op de wc zat. Probeer de boel nu dus goed soepel te houden. Klaagstand uit. Haha Zo m maar eens uit bed om te gaan werken, man en kind liggen nog lekker te slapen. Oo dinsdag is het hier papa dag.
2501: heel veel sterkte vandaag... Bailief: rustig aan. Hier ook de vermoeidheid die toeslaat en gewoon geen puf om ergens aan te beginnen. Prutske: oh fijn! Ik heb er geen last van. Moet te vaak kan ook nog. Ik heb aambeien over gehouden van de eerste zwangerschap en bevalling en een totaal ruptuur dus ik weet wel waar je het over hebt qua onderkantje..
Prutske. het klonk inderdaad leuker dan het was. vervelend dat je zo'n last van hebt! gaat ooit over? en is erger geworden nu dat je zwanger bent? Bailief erg benieuwd hoe het vandaag zal gaan met nieuwe vertellen tegen je schoonmoeder! Nono is het nog gelukt met kamertje? ben erg benieuwd hoe die er uit ziet! Hier. Vanavond mijn laatste paardrijd les ze hebben altijd zomers een stop vanwege alle ponykampen en trektochten die ze organiseren. als lessen weer beginnen is niet meer verstandig om paard te gaan rijden helaas. zal wel gaan missen zeg!
Prutske, het klonk inderdaad best grappig totdat ik je ''uitleg'' las. Jeetje wat een pijn moet dat gedaan hebben. Leuk vooruitzicht voor ons . (ik ga graag van het ergste uit want dan kan het alleen maar beter worden. ) Saar, ja ik doe het ook lekker rustig aan. Voel me soms net bejaard haha. Ik doe zo af en toe aan een middagslaapje wanneer ik er de tijd voor heb. Vervelend he, dat je de puf niet hebt om ergens aan te beginnen. Ik merk dat ik het huishouden vooral erg verwaarloos, heb je daar ook last van? xDoo, ik ben ook heel benieuwd! Ik laat het nog weten. We gaan er dalijk heen en zullen , als alles goed gaat, er vanavond pas wat later weer zijn. Jammer dat vanavond de laatste paardrijd les is! Ben je van plan om na de bevalling wel weer te rijden? Ik had net wat roze en een klein beetje rood bloedverlies op het papiertje bij het afvegen. Bah!! Het voelt de hele dag van binnen ook al beurs aan terwijl wij geen seks gehad hebben. Herkennen jullie dit? Ik heb voor de zekerheid de vk gebeld, zij zei dat ik mij geen zorgen hoef te maken omdat ik ook al over de 12 weken ben en vrijdag een goede echo had. Tenzij het erger word. Daarna ben ik nog weer even naar de wc geweest en toen was het weer gewoon wit. Toch vind ik het raar. Ik heb gelijk een doppler besteld want ik ben die onzekerheid zat. Dacht dat dat klaar zou zijn na de 12 weken grens maar dan krijg ik dit. Sorry, ik klink wel erg negatief nu. Maar jullie begrijpen mij vast.
Bailief. Hier wordt het huishouden ook erg verwaarloost. Vooral de was! gelukkig doet mijn vriend ook wat huishoudelijke klusjes. anders was drama geweest. hoop dat snel meer energie krijg om weer bij te werken. Ik wil op zich wel weer gaan rijden. maar hangt van de kleine af. als goed gaat dan ga ik weer rijden. maar mocht mijn zorg nog te veel nodig zijn moet paardrijden helaas nog wachten. dus we zullen zien tegen die tijd wat gaat worden. Hopelijk blijft het daar bij! heb zelf tijdens zwangerschap geen roze gespot. hopelijk blijft zo want zou me rot schikken en alleen maar denken dat fout gaat. zit nu ook al wat als de 20 weken echo niet goed is... Hopelijk blijft het hier bij en kan je met de doppler hartje horen en weten dat alles goed is!
@ balief das zeker ff schrikken.. ik ben toen ik dat bloedverlies had met 8 weken ook erg geschrokken maar gelukkig was alles goed. Het kan best zijn dat er een adertje gesprongen is. Maar ik snap je ongerustheid .. ik heb toevallig vandaag ook een Doppler besteld. Hopelijk zijn ze morgen dan al binnen!
@Bailief: Ik heb precies een week geleden ook wat bloed verloren (wat donkerder bloed). Ook direct de verloskundige gebeld. Zij gaf aan dat dit heel vaak voorkomt en dat ik me echt niet druk hoef te maken. Moest het alleen in de gaten houden. Afgelopen vrijdag de kleine weer gezien op de echo en was helemaal niks aan de hand.
Dankjewel meiden! Jullie woorden stellen mij meer gerust dan die van de vk. Haha. MamvanJessie, waar heb jij hem besteld? Ik bij bol.com. hij zou inderdaad morgen binnen komen.
Bailief: wat vervelend. Bij mijn eerste zwangerschap tot week 14 regelmatig bloedverlies gehad. Kan ook door hoesten of niezen komen of ontlasting. Is allemaal erg gevoelig down under. Het huishouden verwaarloos ik ook een beetje meer, maar ik werk niet dat scheelt een hoop. Maar mijn man neemt nu dingen van me over: de douchehoek en het dweilen aangezien ik last van mijn rug krijg. Xdoo: jammer dat het paardrijden ophoudt. Maar inderdaad even aan jezelf en je kindje denken! Vandaag zijn de laatste kratten van MvM opgehaald. Pfieuw na 7,5 week weer lekker op de wc zitten. Ik kreeg last van mijn rug van het hangen. Ben benieuwd hoe dat straks op de camping gaat, want daar ga ik ook echt niet zitten.
Saar inderdaad lastig op de camping. misschien een potje aanschaffen? als die een volwassen kan houden te minstens haha.
Even snel: net verteld! Ze begon te huilen, had het niet verwacht maar is wel blij!!! Ze zei wel gelijk dat we het bij 1 moeten houden. Euhh tsja dat bekijken we zelf wel . Dit hadden we echt niet verwacht.
Ik heb hem besteld bij de vos healtshop. Ben benieuwd moet morgen wel werken dus kan morgenavond pas proberen.
bailief. Super joh! dacht ik al wel! hihi als je eenmaal 1 hebt is ze zo verliefd dat ze 2 vast niet erg zou vinden.