Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    25012010: aww lief konijntje hihi

Bailief: hier ook heel geregeld hoofdpijn, meer dan anders. Vooral aan de zijkant van mijn hoofd bij mijn slapen zeg maar. Ik heb ook al hier en daar gelezen dat het erbij hoort. Hebben we de misselijkheid (grotendeels... was gister opeens kotsmisselijk) gehad krijgen we nu hoofdpijn hihihih

2. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Wat is het rustig hier...
    Vervelend dat jullie zo een last hebben van hoofdpijn! Gelukkig heb ik daar (nog) geen last van.

Vandaag alweer 14 weken zwanger :)

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    2501
    wat een poepie!

Hier.
    net laminaat en verf gehaald voor nieuwe huisje. mn vriend en zn vader gaan morgen beginnen. ben zo benieuwd hoe het er uit ziet als het klaar is :D!
    ook stonden er 2 gigantische struiken die wel 3/4 meter hoog waren. gelukkig haalt de woningbouw die weg.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

2501: Wat een schatje. Nou wie weet heeft je dochtertje op een gegeven moment geluk.

La85: Ja bah Ik zei het gisteren nog tegen mijn man: ik ga het goede trimester in en ik wordt moeier.

Me88: Oeh wat gaat het hard he?!

xdoo: klusse!

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Dit is mijn 14 weken buikje.
    aardig gegroeid in de 2 weken vind ik :D

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wauw xDoo, mooi buikje! En je haren erbij waar we het laatst over hadden ;) mooi lang zeg! Dat van mij lijkt niet verder te groeien dan 20 cm over mijn schouders. Dan heb ik allemaal dode punten. Maar ach, dat is ook lang.

Moet je zelf ook veel klussen of mag jij lekker rust houden?

Vandaag naar verschillende winkels geweest en daarna boodschappen gedaan. Vanmorgen nog even gepoetst maar ik merk als ik meerdere dingen achter elkaar doe dat ik niet meer goed kan denken. Heel raar. Ik kan dan niet zo goed op mijn woorden komen terwijl ik dit nog nooit heb gehad.

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    Dankje. ja had inderdaad expres mijn haar los gelaten! het lijkt nu iets korter omdat altijd in frummel knot het waardoor wat meer op krult. maar zal denk ik niet super veel schelen.
    haha dat ken ik ook. mijn schoonzus is schots dus praat altijd Engels mee. normaal niet zo veel moeite mee maar kom laatste tijd heel slecht uit mn woorden dan. ik heb ook dat maar paar dingen op een dag kan doen. omdat anders te veel word.

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    nee hoef zelf niet veel te klussen. maar wil wel wat ik kan doen mee helpen. altijd fijn om ook in je eigen huisje wat gedaan te hebben! maar als ik zou willen zou alles zo voor me gedaan worden.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Mooi hoor!
    Haha gelukkig heb jij het ook. Ik dacht echt dat het niet normaal was. :p
    Klopt, altijd fijn om zelf ook wat te doen. Maar jouw lichaam werkt nu ook al heel hard. ;)

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Xdoo: mooi buikje! Lijkt ook al wat "omhoog" gekomen te zijn hè?
    Wou dat ik dat ook had.. ben nog niet heel ongerust ofzo, maar als ik al jullie foto's zie vraag ik het me wel af.. mijn buik is niet gegroeid de afgelopen 2 weken en zit nog altijd superlaag. (ver onder mijn navel zeg maar).. mm...

11. 25012010

25012010 Niet meer actief

@la85 elke buikje is andes....bij mn dochtertje toen ik curus had was een vrouwtje die 28 weken zwanger was en je zag niks...ze zei ook al ik heb echt iets in mn buik zitten en ik baal er van mn buikje zie je niet... maar ze heeft gezonde dochtertje gekregen....

en ik ben zwanger van 2 en 3 :) miss scheeld dat ook wie weet

zo dames ik wil iedereen veder fijne weekend wensen vnmiddag gaan we op pad voor mn dochtertje kamertje verf kleur want ze moet van grote kamer na klein kamertje gaan...Raar meestal is het andersom hahaha maar als we 1 baby kregen dan was het gewoon simpel ;) kleur weten we al ze krijg heel heel licht roze tegen wit aan.....wilde toch net kleurtje in de muur...en ook kijken voor bed...denk een stapelbed (puur voor kamertje grooter maken) het scheeld we hebben zon ding die je moet gebruiken dan vallen ze niet uit bed...nou meiden ik wil jullie fijne weekend wensen alvast groetjess

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    La85, geen zorgen maken om je buik. Hier ook nog weinig v te zien hoor.

Zo even een zwaai want ik ben kapot. Was pas om 4 uur thuis vannacht.
    Wel heerlijk genoten op de foute party:D
    Nu lekker slapen. Mag heel de middag in bed blijven van mijn man.

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    LA85
    Voor je het weet heb jij ook een mooi bolletje! denk dat zo verschillend is per persoon wanneer en hoe groot je buik wordt.

2501
    Veel plezier met met de dingetjes zoeken voor jullie dochtertjes kamer! ben benieuwd hoe het er uit komt te zien.

prutske
    Fijn dat het een geslaagd feest was! kan me voorstellen dat je nu moe bent.

Hier.
    Afwas gedaan stof gezogen gedweild dekentjes van bank gewassen en opnieuw omheen gelegd straks nog een was ophangen en een andere was vouwen en dan naar de winkel. ben bekaf maar heb toch maar alles gedaan!

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Xdoo, ik zeg goed bezig. Ik heb niks gedaan alleen net een paar eitje gekookt en salades van gemaakt voor vanavond. Even een relax avondje voor ons tweetjes als de kleine man op bed ligt.

15. nono

nono Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Allemaal goed te pas of?

Heb een paar dagen niet gereageerd omdat ik eigenlijk behoorlijk druk was. Heb de bruiloft gehad en het was echt super gezellig! Maar oooo, wat was het slopend. Ik zou de volgende dag ook nog weer richting kroeg gaan gezellig met vrienden afspreken. Begin van de ochtend zag ik het niet zitten maar ben 'savonds toch gegaan. :) Gister nog steeds bij komen, heb nog even een middag dutje gedaan. :p

Merk dat de baby meer omhoog gaat zitten nu. Met de doppler hoef ik niet helemaal meer onderin te zitten. :) Hartje is trouwens ook veel duidelijker te horen! Heel bijzonder. :D
    Heb af en toe nog wel last van misselijkheid.. kan ook niet echt een patroon vinden wanneer ik er misselijk van word. De ene keer word ik misselijk van brood maar dan gaat een pizza er zonder moeite in. :p En word ik erna ook niet misselijk.

Hoe zit het met jullie libio? Ik vind het heel vervelend maar bij mij is 'ie echt 0,0. Vriendlief wil wel graag en maakt soms vervelende opmerkingen. Gister barste de bom, moet ik mijzelf maar dwingen terwijl ik absoluut geen zin heb? Ik moest erna huilen en ben gaan douchen.. hij kwam naar mij toe en bood z'n excuses aan.. dat hij het niet zo 'dwingerig' bedoelde..

Nou dames, nog dingen op de planning vandaag of gewoon lekker rustig aan doen?

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Nono

Leuk dat je hartje nu nog beter hoort. ik heb ook het idee dat mijn baarmoeder omhoog is gekomen. als ik ligt en op mn buik voel voel ik al klein bolletje!
    en lekker druk heb je het zo te lezen! was dit eenmalig of heb je altijd zo'n druk leven?

Libido
    Bij mij is het ook 0,0 erg onhandig als je vriend heel hoog libido heeft. ken je verhaal precies! maar ik had er al wel iets last van voor de zwangerschap. toen ik ben begonnen met mirena spiraaltje is het eigenlijk dood geworden. na 4 maanden heb ik ook om die reden verwijdert en toen na 3 maanden zwanger geraakt omdat mijn cyclus niet op gang kwam. maar weet dus niet of komt door zwangerschap of iets anders omdat ik al last van had

Hier weer erge hoofdpijn.. wordt zo naar van.. niks helpt en wordt maar erger :( als morgen nog zo is even de dokter bellen..
    ook heb ik gisteren via marktplaats een leuke zwarte box gereserveerd! als mijn moeder terug is van vakantie gaan we hem ophalen.

17. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @libido: ben ik de afgelopen weken helemaal niet mee bezig geweest maar ehm, lekker handig (aangezien mijn partner de benen heeft genomen), ik merkte laatst toevallig dat ik wel wat tlc kan gebruiken. Ik mis een stukje intimiteit.. komt misschien ook doordat ik een arm om me heen wel kan gebruiken want ik voel de lege plek die mijn ex heeft achtergelaten meer en meer.. weet niet zeker of het alleen dat is of dat ik echt de eh "daad" zelf mis.

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoi hoi :D,

Gaat goed hier hoor Nono :). Jij bent echt druk geweest, fijn dat de bruiloft geslaagd was! En wat leuk dat je het hartje al zo goed hoort! Ik kan het zelf niet vinden. Vriend lukt het gelukkig wel. Wat ik wel raar vind is dat het haryje op de doppler ongeveer 128 slagen heeft en bij de vk met de echo was het 158.

Wat rot dat je vriend zo'n lullige opmerking maakte. Ook al heeft hij zijn excuses aangeboden, ik kan mij voorstellen dat je het niet zomaar vergeet. Libido is hier helaas ook slecht. En vriend wil elke dag wel. Sinds dat ik gestopt was met de pil was dat ook ongeveer de frequentie, maar nu ik zwanger ben... Gelukkig kan hij er w mee omgaan. Ik moet zeggen dat het nu wel lijkt alsof mijn libido heel iets begint te stijgen. Zo'n 1 keer in de week "lukt" mij nu wel. Helaas was de eerste keer seks na een aantal weken geen seks gewoon pijnlijk. Zo raar, dat word nog wat na de bevalling.

Wat leuk dat je een box hebt gevonden, xDoo! Ik heb vrijdag "beddengoed" voor de kinderwagen binnen gekregen. En ook het matrasje. Ik heb een poging hedaan om het op te maken, gewoon voor de leuk even. Maar ik moet daar wel wat handigheid in krijgen zeg. Haha. Alles is zo groot en het moet zo ver onder het matrasje.

Vervelend van de hoofdpijn weer. :( heb je het ook een hele dag en dan de volgende dag niet? Hopelijk kan de dokter wat voor je betekenen! Wil je het laten weten? Want ik ben daar ook wel heel benieuwd naar.

Vandaag even lekker met vriend de stad in geweest. Knalroze glimmende ballerina's gekocht en nog leuke open schoentjes met een sleehak. Ik vind het nu minder fijn om op gewone hakken te lopen maar die sleehakken lopen veel makkelijker.

Morgen controle bij de vk. Waar ik haar trots kan mededelen dat ik 2 kilo minder weeg dan de vorige keer! Afvallen tijdens de zwangerschap is natuurlijk niet goed. Maar dit is niet bewust gebeurd. De baby heeft geholpen laten we maar zeggen. :p

Slaaplekker iedereen!

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh LA, toen jij je berichtje plaatste was ik druk aan het typen. Op mijn telefoon dus dat duurt altijd even.

Denk dat het bij jou vooral de intimiteit is hoor. En logisch! Want ik merk zelf dat ik vaker behoefte heb aan even vastgehouden te worden. Emoties en dat soort dingen... bah je positie lijkt mij echt heel rot. :(

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    LA
    ik denk ook dat je meet de intimiteit mist dan werkelijk de daad zelf. hier wel heel erg behoefte aan knuffelen en veel bij elkaar te zijn. dus kan me voorstellen dat je dat erg mist en een legde voelt!
    Hoe gaat het veder met je nu? heb je al iets voor huisje kunnen vinden?

Bailief
    Gelukkig heb je nog even de tijd om het onder de knie te krijgen hihi! kan me voorstellen dat even wennen is hoe je dat moet doen.

Ik heb vaak in de ochtend nog niet. en rond de middag begint het weer.. en s'avonds is eigenlijk niet meer uit te houden. vandaag dutje gedaan en dan lijkt het iets te zakken maar zodra ik uit bed gaat komt weer binnen no time weer terug. moet zeggen toen ik ijskoude doek(natte doek even in diepvries) op mn hoofd hield en stil op de bank lig dat toch zakt met behulp van paracetamol.
    maar ga toch even bellen. want kan me niet voorstellen dat goed is om bijna elke dag zo'n hoofdpijn te hebben en paracetamol moet slikken.

wel fijn om te horen dat meer meiden dood libido hebben! mn vriend zit constant te zeggen dat er wat aan doen moet. maar ja hoe?? van internet wordt je ook niet wijzer en dokter heb ik wel eens aan gevraagd en die zat ook beetje met mond vol tanden niet weten wat je daar nou mee doen aangezien ik niet depressief ben geen medicatie slik geen slechte relatie heb en wel tijd voor voorspel neem.

Deel Deze Pagina