♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Seentjuh - 28 jaar - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 28 juni - 4e echo - Nimme 1 juli - vk - Bailief 2 juli - vk - Staffie84 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 8 juli - vk - Prutske 9 juli - gyn - Staffie84 9 juli - vk - saskia (poekies) 10 Juli - vk - nono 10 juli - vk - MaDe87 11 Juli - vk - xDoo 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 9 juli - Geslachtsbepaling - saskia (poekies) 17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 17 juli - vk - Hannes 18 juli - pretecho - Nimme 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 26 juli GYN -25012010 16 augustus - 20 weken echo - Saar22 Volgende controle en 20 weken echo toegevoegd! 6 augustus weten we of we een zoon of dochter krijgen 25012010: Heb jij je afspraak bij de gyn op 26 juli?? Deze staat nu namelijk tussen de afspraken van augustus....
Me88, wat leuk dat jullie in ondertrouw gaan vandaag! Wij zijn beiden niet. Gaan we ook niet doen. We moeten dan wel de erkenning en het gezag regelen en kiezen welke achternaam ons kindje krijgt. Dat is mog het moeilijkste: vriend wil dat hij of zij mijn achternaam krijgt en ik wil het andersom.
♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december 25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari Seentjuh - 28 jaar - 2 januari Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari ~*Afspraken*~ 28 juni - 4e echo - Nimme 1 juli - vk - Bailief 2 juli - vk - Staffie84 5 Juli - 3e echo & gyn - nono 8 juli - vk - LA85 8 juli - vk - Prutske 9 juli - gyn - Staffie84 9 juli - vk - saskia (poekies) 10 Juli - vk - nono 10 juli - vk - MaDe87 11 Juli - vk - xDoo 11 Juli - vk - Seentjuh 16 juli - vk - saar22 9 juli - Geslachtsbepaling - saskia (poekies) 17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo 17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84 17 juli - vk - Mamvanjessie 17 juli - vk - Hannes 18 juli - pretecho - Nimme 22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief 26 juli - GYN -25012010 29 Juli - Geslachtsbepaling - nono 29 Juli - vk - Me88 5 augustus - GUO - Staffie84 5 augustus - GUO - xDoo 6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo 6 augustus - 20 weken echo - Me88 7 augustus - 20 weken echo - prutske 9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies) 16 augustus - 20 weken echo - Saar22
zo gedaan was 2 afsprken raar ? maar goed @me88 jij bent 0 negatief? ik ben 0 posetief hihih vind opzich grappig omdat ik ooit zei tegen mijn gyn ...ik ben 0 posetief...maar nu 0 negatief...arme man die snapte mijn lol niet (nu klinkt het raar hoe ik typ maar als ik vertelde was het leuker) @trouwenen...Mijn man en ik zijn gegtrouwt...ik wou als klein kind eerst trouwen en dan kinderen maar toen we horen kreeg dat ik bijna 18 weken zwanger ben toen ging de trein toekomst heeeeel snel!...en met trouwen heeft 1 voordeel stel je bent Amerika en die hebben liever dat je getrouwt bent...lig ook welke staat ...waarom weet ik niet dat heb ik opgepikt bij een kennis die vroeg aan me man waarom zijn jullie getrouwt en geen samen leven contract...(ik ben geen held van duur woorden of zinnen om berijpen) maar ook trouwen hebben we op maandag bij ons gemeente (gratis)en we hebben klein gehouden goed is goed zeggen we altijd en we gaan ooit op nieuw doen op de goede manier maar dat lig heel ver weg in de planning
Trouwen is inderdaad over de hele wereld geaccepteerd en geregistreerd partnerschap niet. We hebben nu al een samenlevingscontract maar dat is alleen voor ons huis. Wij gaan het nu ook gratis doen.. Mijn vriend heeft er nu namelijk niet zoveel mee. Hij vindt dat het papiertje niet zoveel toevoegd aan zijn liefde voor mij.... Tja als je het zo zegt is het ook niet bijzonder haha Als hij ooit toch nog van gedachte veranderd kan hij mij altijd nog ten huwelijk vragen en dan doen we het groot Maar zie om me heen dat zo een dag met groot feest ook heeeel veel geld kost. Dat geld besteedt ik nu liever aan de baby!
Wij zijn vandaag 5 jaar getrouwd Voor ons was trouwen heel belangrijk: elkaar eeuwige trouw beloven. We zijn ook in de kerk getrouwd om een zegen te vragen over ons huwelijk en om God te vragen of hij met ons mee wil gaan. Wij zijn daarna gaan samenwonen met alles wat daarbij hoort. Ik heb zijn naam aangenomen en de kids krijgen automatisch ook zijn/onze naam. Trouwens kun je net zo duur maken als je zelf wilt. Wij hebben het wel wat uitgebreider gedaan aangezien ik maar 1 keer zo'n dag wilde. Was een compromis bruiloft haha. Me88: super dat je altijd mag bellen, maar zo hoort een vk ook te zijn.
Gefeliciteerd Saar22!! Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag of maken jullie er geen speciale dag van?
Vanavond komen onze ouders voor een bbq en vrijdag gaan we samen uit eten. Normaal gaan we op de trouwdag uit eten, maar we vonden dinsdag niet echt een leuke dag
@bailief miss is dit iets voor jou en je vriend... ik weet wel dat ik ooit zei : jah maar ons kinderen krijgen jou achter naam en ik wil ook toch iets mee nemen van mijn famillie... dus heb ik iets bedacht (ons keuzen) extra namen ze noemen ook wel doop namen maar mn dochtertje is niet gedoopt maar vond wel er bij hoort deel famillie ik heb een naam van me oma gebruikt van me vaders kant en een naam van schoonmoeders kant en ook van me moeder...en de achternaam is van schoonvader ...jah klinkt lekker dubbel maar dat was ons keuzen en idee en bij de tweeling doen we dat ook...dan hebben ze toch van iedereen en van alles wat snapje?
hahah ik was typen en saar ook....Nou meid van harte! lekker genieten ja wij zijn nog niet zo lang getrouwt dit jaar 3 jaartjes maar we gaan dan ook lekker uit eten ofzo gewoon hoef niet duur zijn
3 jaar is ook mooi toch. Tsja 2 jaar geleden waren wij 3 jaar getrouwd Maar je moet de hoogtepunten uit het leven vieren. Ik moet alleen nog even reserveren, maar heb ergens een gat in mijn hoofd want ik vergeet het steeds.
Me88 Gefeliciteerd gaan jullie nog vieren dat jullie ondertrouw gaan voor geregistreerd partnerschap? fijn dat je altijd langs mag komen voor hartje te luisteren. hier niet getrouwd en geen geregistreerd partnerschap gaan we ook niet op korte termijn doen. zou ooit wel willen trouwen maar mn vriend ziet dat niet zo zitten. niet omdat die niet van me houd of bij me wilt blijven maar is zo'n gedoe terwijl wij zelf weten dat we voor elkaar gaan. Net als bailief erkenning voor de beeb. wij hebben al besloten dat het mijn achter naam gaat krijgen. kon hem mooi uit lullen. hij begon eerst omdat ik zo traditioneel wou dat zijn achter naam kreeg. toen had ik als tegen antwoord traditioneel als een vrouw niet getrouwd is krijgt kindje moeders naam. toen was het dat hij bijzonder vond omdat die ook zijn familie mee wou hebben. dus ik vraag ja maar jou familie waar je meeste contact mee hebt je van je moeders kan en die hebben niet jou achter naam. dus ja was het ook niet speciaal meer zijn achter naam hihihi Gefeliciteerd saar met jullie 5 jarige huwelijksdag! ben jij ook speciaal nog maagd gebleven tot op huwlijksnacht?
Haha zo kun je het ook doen, xdoo! Goed opgelost. Wij waren beiden maagd, maar daar hoorde voor ons ook bij nooit bij elkaar geslapen en naakt gezien etc. Een lekkere zoen wel haha. Is een hele bewuste keuze geweest, hoe moeilijk het af en toe ook was. Maar we zijn heel blij dat we hebben gewacht.
Saar Knap van jullie beide om dat vol te houden. lijkt me wel fijn idee dat alleen jullie met elkaar intiem geweest zijn. maar lijkt me in begin wel erg onervaren en klungelig of viel dat wel mee? maar dat verklaard denk ik ook wel dat je man en jij geen seks hebben als 1 niet wilt. de kracht om uit te stellen hebben jullie wel.
Als je graag iets wil dan kun je het is mijn motto en wij hebben ervaren dat we het niet alleen hebben gedaan. We hebben het ook in ons huwelijk rustig opgebouwd je gaat niet ineens van niets naar alles, tenminste wij niet. Heb het als heel fijn, intiem en vol liefde ervaren eigenlijk. We weten wat wachten is inderdaad, we hebben krap 2,5 jaar verkering gehad. Dus dan kan er nog wel een maand bij of langer Ik vind seks iets wat je liefde voor elkaar moet verrijken en niet als iets op zich. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Gefeliciteerd, Saar! Veel plezier vanavond! 2501, dankje voor het meedenken. Maar ons kindje krijgt 1 voornaam en vernoemen willen wij hem of haar niet. De achternaam kwestie komt bij ons voor omdat vriend bang is dat het kindje moeilijker aan werk kan komen met zijn achternaam. Omdat hij daar zelf last van gehad heeft. Maar ik ben daar vrij traditioneel in en wil graag dat hij of zij zijn achternaam krijgt. Daarbij staat een halfbloed kindje met een echte Hollandse achternaam een beetje raar denk ik. We willen ook geen Nederlandse voornaam, dus dat speelt ook nog mee. Saar, ik vind het een mooie gedachte wat betreft het wachten met de intimiteit. Vriend was ook mijn eerste en enige, dat zou ik ook niet willen veranderen. xDoo, haha je hebt het goed geregeld met de naam. En ik moet je ook gelijk geven hoor, zoveel betekent die naam dan ook niet als zijn familie waar hij veel mee om gaat die naam ook niet heeft.
pff. mijn nicht die dus ook zwanger is vind ik wel zo vervelend. om de 2/3 dagen weer een update op fb openbaar hoelang ze zwanger is en hoeveel dagen nog tot de 12 weken. snap best dat je 1x meld dat je zwanger bent maar blijvend berichten plaatsen vind ik wel zo overdreven. moest even met jullie delen . ook heb gevoel dat ik de kleine voel ofz.. zit ongeveer op die plek en weet bijna wel zeker dat het mn darmen niet zijn omdat het toch anders aan voelt als dat.. wat denken jullie? zijn soort van plopjes. sinds gisteren avond voel ik het afentoe
xDoo, oh kan mij voorstellen dat je je daar aan ergert hoor. En al voor de 12 weken? Dat vind ik ook best ehm... bijzonder. Volgens mij kan het best hoor dat je hem of haar voelt, ik heb dat wel eens gelezen.
Stil hier! Net een verassing in mijn brievenbus gevonden: het 9 maanden dagboek van Pauline Oud. Ik wilde eigenlijk geen boekje meer invullen omdat ik de zwangerschap helemaal niet zo leuk vind de afgelopen weken, maar dit boekje is zo leuk. Ik kreeg hem van mijn zorgverzekeraar, heb daar een week geleden geloof ik doorgegeven dat ik zwanger ben i.v.m. het kraampakket.