Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 25012010

25012010 Niet meer actief

ik was aan eten en was op bezoek geweest in de middag :D heerlijk afgeleid!

en trouwens ben vandaag met 1 baby 14 weekjes :D:D:D en morgen 2de baby 14 weekjes hihihi... en @ bailief en ook voor de rest hoe gaat het met de angel sound?

ik wil eingelijk zon heel aparaat(echo ding) willen huren hahaha of stempel kaartje met volle boekje krijg je korting bij 3d echo :p hahaha achja

meeste dromen zijn bedorg maar als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nog ik voel je adem en ik zie je gezicht je bent de droom die naast me lig je kijk me aan en Rek je uit een keer in de zoveel tijd komen dromen uit!

srry effe uit zingen.. ik heb nog niks gezegt op facebook dat ik zwanger ben...ja komt van wegens me neefje beetje dubbel op maar ik denk dat ik met volgende afspraak op zet want ja iedereen weet het toch al ;)

en jah wat gaan julie doen van weekend? (iets doen in de weekend?) wij hebben feestje van vrienden dochter lief gaat na opa en oma ..heerlijk samen met ze tweetjes is ook fijn... en dan is de weekend over tijd vliegt altijd als woensdag is geweest vind ik hebben jullie dat ook?

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    bailief
    super leuk zeg dat je dat hebt gekregen.

2501
    logies dat je dan niet prettig is om op fb te zetten maar na volgende afspraak zou inderdaad wel weer kunnen.
    Hier nog geen plannen voor het weekend.

Pfff GRRRRRR
    krijg lekker brief binnen van belastingdienst. zou ff 500 euro moeten ophoesten. ik lees die brief staat er ineens een mede bewoner die ik niet ken.. dus gelijk bellen. wat is het mijn boven buurman heeft per ongeluk paar maanden op mijn adres in geschreven gestaan. dus lijkt het alsof wij meer inkomen hebben dan werkelijk is. wordt nu terug gebeld hoe we dit moeten oplossen. bah vind niet leuk hij doet iets fout en dan zou ik in de kosten komen te zitten.
    Veder heb ik leuke middag gehad even met oude vriendin bij gekletst maar wel vermoeid zeg! en weer eens last van hoofdpijn :( maar om de 4 uur 2 paracetamol help de grootste pijn weg te halen.

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, geen idee of je er iets mee kunt maar stel dat ze zeggen dat je het moet bewijzen dan kun je misschien jouw huurcontract laten zien van de periode waar het om gaat. Waarop alleen jou naam staat dus. (En die van je vriend misschien.) Een vriendin van mij heeft het hier eens mee gered voor de huurtoeslag. Maar nu ik dit zo typ vraag ik mij af of je het hier wel mee red. Want dat klinkt wel heel makkelijk. Misschien kan de belastingdienst zijn gegevens opvragen bij de woningbouwvereniging. Zijn huur/woongegevens bedoel ik dan. Dat laatste weet ik eigenlijk ook niet of het kan hoor, maar goed misschien heb je er iets aan voor als ze moeilijk gaan doen. Wanneer bellen ze je terug?

4. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    Denk dat ik ook even naar de buurman moet lopen en even vragen of hij mij hier mee wilt helpen door een brief op te stellen dat hij inderdaad verkeerd heeft gedaan en niet bij mij in woont en misschien zijn en mijn huurcontracten laten zien. denk niet dat huurbaas hier mee kan helpen aangezien bedrijf failliet is en dus door hun bank waar wij dus de huur aan moeten betalen. hun hebben denk ik dus niet de gegevens om aan te tonen wanneer wij er zijn komen wonen en bedrijf is niet te bereiken.. erg handig dus. morgen of over morgen wordt ik gebeld en dan krijg ik te horen hoe ik dit beste kan oplossen. maar baal enorm van.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh dat is wel heel lastig zeg! Heb je wel een goed contact met de buurman? Hopelijk wil hij meehelpen. Snap dat je er enorm van baalt, dit soort dingen geven zoveel gedoe.

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier 2, 5 jaar getrouwd.

Verder is hier zoveel gekletst dat ik het niet meer weet.

Vanavond lekker kleren en boekenb gekocht voor v de vakantie en ook voor f nog wat kleertjes.:D

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Fijn he is dat, gewoon de enige echte man in 1 keer gevonden. Wauw wat gaaf dat boekje. Ik heb het 1 jaar boekje ingevuld. Welke zorgverzekering heb je ;)

xdoo: vervelend van je nicht. Ik heb helemaal geen facebook e.d. nog makkelijker;) Kan super goed hoor dat je die kleine al voelt. Ik voel hem/haar ook al. Wat een gedoe met de belastingdienst en wat raar dat de buurman zijn fout niet heeft veranderd...

2501: Ik had het ook nog even op de achtergrond gehouden in jou situatie. Hoe gaat het nu bij je broer/zus.

Prutske: Wat heerlijk die voorbereidingen voor de vakantie. Lekker als je alles voor elkaar maakt.

Hier een lekkere bbq gehad. Hmmm was echt heerlijk weer.

8. 25012010

25012010 Niet meer actief

@pruske jou vakantie wort zeker toppie! 2,5 jaar getrouwt en lekker vakantie bijna! ;)

@saar het gaat redelijk goed met ze zun vrouw heeft nog last van keizersnee wond maar niet zo veel meer het geneest mooi maar vrijdag ga ik op bezoek (broer is jarig) en dan houden we gewoon beetje gezellig klein groepje

en nu ben ik Echt in week 14 !!!:D jippie

en ik heb idee dat ik iets draaien voelt savonds als ik op mn buik lig:( ja zon raar gevoel moeilijk beschrijven maar als ik op mijn rug lig voelt savonds als een steen op mn buik lig ...en overdag zie je helemaal niks ben ik wel zwanger :p hihihi ben echt benieuwt waneer de duidelijk heid komt waneer ik de babytjes voelt. maar zal even duren bij me dochtertje voelde ik met 20 weken en met 25/27 weken voelde ik iets meer (plasenta lag voor dus je moet zo zien mijn dochtertje zit in baarmoeder en ze lig tegen een zachte kussentje en de kussentje lig tegen mijn buikwand...en als ze ging slaan sloeg ze op de kussentje eerst)

maarja zo dadelijk richting winkel lekker afleiding! en stiekem hoop ik iets tegen komt voor de tweeling..heb nog niks gekocht :) en ik zei nog zo mooi met 12 weken koop ik iets leuks ben nog niet na gekomen beetje schuldig maar goed we hebben nog veel baby kleertjes van me dochtertje die gebruik ik ook natuurlijk heb toch tot maat 62 heel veel neutraal kleertjes...en wat ben ik blij dat ik 2 jasjes met zon beer oortjes er op (1 gekocht en 1 gekregen) vind ik zo schattig maar me man vind beetje maar niks maar hij weet dat hij niet kan winnen want mn kindjes krijgen de jasje aan wat grote zus ook aan gehad heeft omdat zo schattig is en warm

groetjess

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    2501, dat van op je buik liggen herken ik wel heel erg

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief.
    ik kijk de brief goed na en de tijd dat om gaat ging over de vorige bewoners.. dus totaal geen contact meer mee. en weet allen zn voornaam. noujah even afwachten als de belasting belt hoe we dit moeten oplossen.. want heb zo weinig bewijs dat kan laten zien dat echt zo is. dus hopelijk vertrouwen ze mijn woord.

2501
    Jammer dat bij je meisje placenta voorlag! hopelijk ligt die nu zo dat je vroeg je kindjes kan gaan voelen.
    en ik lig eigenlijk nooit op mn buik maar als eens proberen kijken of ik het ook zo voel hihi.
    en Beeren jasjes vind ik zo schattig! ik heb ook al een beren pakje liggen hier. hopelijk vind je wat leuks voor je 2 kleintjes!

Hier.
    net mijn verzekering gebeld en gevraagd of ik ook aan hun moest door geven van kraamzorg dus hun hebben ook in systeem staan en doen dacht ik ook nog een aanvraag. rond de 7 maanden krijg ik gratis kraampakket toegestuurd. en krijg een blad over zwanger zijn. denk dat ik nu kwa dingen regelen wel alles heb gehad..behalve de erkenning nu de spulletjes nog.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

2501: Oh schattig die jasjes en lekker warm. Ik heb bij Hanna dat soort dingen, jasjes, rompers, slaapzakjes etc. allemaal unisex gekocht. Scheelt als het een jongen is. Maar goed Hanna is een lente/zomerkindje en dit wordt toch echt wel een winterkindje. Dat voelen komt vanzelf. Niet iedereen is zo snel toch. En je hebt er 2 dus die hebben eerder geen ruimte.

xdoo: oooh das raar, maar wel makkelijk te bewijzen. Huurcontract aanleveren en klaar lijkt me?!

Ik mag de zwangerbox van de etos ophalen. Maar vandaag even geen zin om op de fiets te springen...

12. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @25012010: Je hebt nog tijd zat om spulletjes te kopen toch...?! :)

@xDoo: Ik denk dat je inderdaad de belangrijkste dingen nu geregeld hebt!

Hier net bericht gehad dat ik de Felicitas Zwanger Box bij de Etos op mag halen. Ga ik uit m'n werk direct maar even doen.
    Ben benieuwd wat erin zit!!

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd wanneer ik hem mag komen ophalen! laat maar even weten wat er in zit hihi.

Saar
    ik hoop dat dat voldoende is. maar we zullen zien als ze bellen wat er aan gedaan kan worden om op te lossen

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, het is inderdaad heel fijn om gelijk de goede man gevonden te hebben. ;) Volgens mij ook best wel zeldzaam tegenwoordig. Ik ben verzekerd bij FBTO. Wat leuk dat jij ook een boekje hebt gekregen, ik neem aan dat dat met Hanna was?

xDoo, nou het word steeds vreemder zeg. Je hebt er wel een gedoe mee en dat ook nog eens midden in een verhuizing. Bah, vervelend!

2501, op mijn buik liggen vind ik helemaal niet meer fijn. Dus dat doe ik ook niet. Zelfs niet voor een massage van vriend :p. En schattig hoor, die jasjes. Ik hou daar ook wel van. Bij de H&M heb je vaak rond de winter van die schattige teddyberenpakjes, zo eentje wil ik heel graag bestellen.

Wat leuk dat sommigen al de Felicitas box op kunnen halen! Ik had het nog helemaal niet aangevraagd, maar dat heb ik net toch maar even gedaan. Mijn vorige zwangerschap had ik het gelijk aangevraagd, met als resultaat dat ik daarna overal mijn miskraam door kon geven. Dus nu heb ik het nogal uitgesteld terwijl ik het juist heel leuk vind om zo'n box te krijgen.

Me88, laat je weten wat er in zit? :D

Ik zit te denken om een Efteling abonnement te nemen. Nu 4 maanden voor ''maar'' €60,- p.p. Bij de Efteling heb je toch al gauw dat je maar in een paar attracties op een hele dag kan vanwege de drukte, daar heb je dan €34,50 voor betaald. Terwijl je hiermee dus vaker kan gaan. Lijkt mij wel heel erg leuk. Wel erg jammer dat ik niet in de heftige attracties kan, maar dat maakt niet uit. Ik ben al genoeg misselijk geweest de afgelopen tijd. :p Nog maar even met vriend overleggen wat hij er van vind. Ik las ook dat de hond daar gewoon in een kennel kan met vers water. Wel zelf uitlaten en voer meebrengen, maar dat lijkt mij ook logisch. Hebben jullie toevallig wel eens die kennels gezien of er gebruik van gemaakt?

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: ben ook wel benieuwd naar de inhoud;) Vorige keer veeeeeeeel tijdschriften en folders. Maar een gegeven paard mag je niet in de bek kijken.

Bailief: Inderdaad zeldzaam. Ik heb het boekje voor het eerste jaar zelf gekocht. Was leuk om in te vullen. Twijfel nog over het vervolgboekje is voor 1-4 jaar. Ik vond dit al vrij arbeidsintensief. Tsja als jij er vaker als 2 keer naar toe gaat zou ik het doen. Voor mij zou het niet echt lekker aan te rijden zijn. En in de droomvlucht en fata morgana zul je wel mogen toch?

Ik had de doos(allemaal trouwens) aangevraagd na de goede echo. Dus ergens rond 11,5 week. Best snel dus.

16. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Saar22: Je krijgt het inderdaad voor niets en de meeste tijdschriften vind ik best leuk om te lezen.

Een paar weken geleden was ik bij Baby-dump. Daar kan je een box meenemen als je een kaartje inlevert. Zaten leuke dingen in :) Romper, lepeltjes, bekers, kleine bewaarbakjes, (strand)tas en een zeehond knuffel.

Kreeg vorige week een boekje van ze thuis gestuurd met kleine witte sokjes erbij!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja klopt inderdaad. Die zeehond heb ik toen gelijk weggedaan, vond het zo'n lelijkerd, maar verder een leuke box.

18. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Haha het is inderdaad niet zo een geweldige knuffel ;)

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

De Prénatal heeft trouwens geen babydoos meer. Nu vind ik dat niet zo erg daar zat echt weinig in. Scheelt weer een ritje.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Met die tijdschriften doe ik eigenlijk niks. De vorige keer wel, maar ook daar had ik nu geen zin in. Apart geval ben ik geloof ik, haha. Komt straks misschien nog wel. :)

Saar, ik geloof wel dat het arbeidsintensief was! Mijn moeder heeft het geloof ik ook alleen van mijn eerste jaar, erg leuk om terug te lezen. Van de volgende jaren heeft zij een heel boek volgeplakt met dingen die ik op de peuterspeelzaal gemaakt heb en natuurlijk fotoboeken. Dat wil ik zelf ook graag doen voor ons kindje. Ik ga denk ik ook geen boekje bijhouden van 1 t/m 4 jaar.

Ik denk ook dat we het (Efteling) gewoon gaan doen ;) vriend zal het vast ook leuk vinden. Het is anderhalf uur rijden voor ons. Best te doen, scheelt ook wel dat wij een enorm zuinige auto hebben. Rijd wat fijner met de benzineprijzen. :p

Me88, wat een leuk pakket van de babydump! Die wil ik ook graag ophalen. Heb het spul voor de kinderwagen daar vandaan en de kwaliteit voelt best goed aan. Die sokjes heb ik ook gehad, maar die moest ik toen uit pure nood gebruiken bij mijn hond haha. Haar poot was kapot, die verbonden met wat ontsmettingsspul erop en het sokje er om tijdens het wandelen. Perfecte maat. :p

Deel Deze Pagina