Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    fijn dat de hond mee mag naar de Efteling! ik ben er nog nooit geweest maar zou wel graag een keer heen willen. als ik zwanger ben is mooi excuses waarom ik er niet in ga haha! ben benieuwd naar de kennels. moet natuurlijk wel redelijk zijn anders is wel zielig voor de hond.

hier ook boek van babydump met witte sokjes binnen gehad. alleen moet ik even kijken wanneer ik naar de winkel toe ga voor de box te halen aangezien niet om de hoek is.
    ik heb rond de 7/8 weken alles aangevraagd. en gisteren adres wijziging door gegeven. niet dat straks alles hier naar toe gestuurd wordt als ik er niet meer woon.. Dus denk me net kan ook zijn dat ze daar heen hebben gestuurd hihi ach mn vriend gaat zaterdag weer heen dus we zullen het wel zien.

Zo eten maken.
    Ga zelf maar eens wat nieuws proberen. geen idee of het lekker is of uberhaud wel gaat werken. maar leek me lekker (tortilla's met kip in kaas saus met paprika bosui en gewone ui. )

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: ach voor de tent is elk tijdschrift leuk;) En makkelijk ook dat je ze achter kunt laten.

xdoo: klinkt goed je tortilla's. Wij eten broccoli met aardappels en vlees. Heel hollands, maar wel handig want dan kan Hanna makkelijk mee-eten. En morgen en overmorgen eten we niet thuis dus een beetje gezond mag wel.

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik had de dozen ook gelijk aangevraagd maar bij felicitas was er iets niet goed gegaan. Moest hten eigenlijk ophalen voor dat ik 10 weken was,. Dus net maar opnieuw ingevuld.

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, finn at met een jaar ook gewoon met ons mee. Met 10 maanden al anders hadden weer een soort van oorlog aan tafel:) dus vandaar dat we maar alles zijn gaan proberen

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja Hanna eet op zich ook wel alles mee, maar hele pittige dingen niet. Of ik maak het even anders voor haar. En op zaterdag eten wij bijv. 's middags patat en dan slaapt ze dus dan eet ze ook niet mee. Ach 't is nog een beetje zoeken. Op vakantie doe ik gewoon potjes. Dan kan de kleine meid naar bed en kunnen wij gewoon om half 8/8 uur eten.

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, ik heb eens wat rondgezocht over de kennels maar zo te lezen bevallen ze goed! De kennels zijn groot genoeg, er kunnen b.v. makkelijk 2 boxers in 1 kennel las ik. En ze hebben de hele tijd vers water. Ook zijn de kennels koel. Wel zelf een dekentje meenemen en dus ook voer. Wij zijn allebei voor het laatst geweest toen wij nog klein waren. :p Maar we vinden het zo geweldig.

Je eten klinkt lekker hoor! Ben benieuwd of dat het ook was ;)

Hier nog geen idee wat wij gaan eten...

Ik zat eens rond te kijken naar bevallingsbaden. Toen bedacht ik mij dat het misschien juist leuk is om er eentje te kopen i.p.v. te huren omdat je er dan langer wat aan hebt. Er lekker met de kleine in enzo. Maar aan de andere kant zijn de bevallingsbaden die je kunt kopen natuurlijk iets minder stevig dan de baden die je kunt huren. Wel ook geschikt om in te bevallen hoor. Is er toevallig iemand die hier ook al over nagedacht heeft? :)

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Kijk dat klinkt leuk bailief. Uhm ik beval in ieder geval niet in bad. Tenminste is niet de bedoeling. Ik beval in het geboortehuis en daar kan het wel. Ik kijk gewoon op het moment zelf wat het beste is en voelt. Baarkruk mag ik nu ook niet meer dus anders gewoon op bed.

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oja, Saar. Vind je het niet vervelend dat het niet op een baarkruk mag of was je daar al geen voorstander van? Ik kan mij even niet herinneren of je dat verteld hebt.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

De zwaartekracht kan soms een handje helpen als je even 'vast' zit in de bevalling en ik heb begrepen dat het ook kan helpen als je weeën afnemen. Maar ik heb echt zoiets tzt moet dat kind er toch uit hoe en waar kan me niks schelen. Ben vrij nuchter op het moment.

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha ik moet wel even lachen om je laatste zin. Dat is zeker waar! Maar wel graag zo comfortabel mogelijk. ;)

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha ik lees het terug.. Maar ik denk maar zo het moet toch gebeuren.. De vorige keer kon ik het ook dus nu ook.

12. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    bailief
    ik denk dat huren het makkelijkste is. kopen is niet de goedkoopste oplossing en daarnaast moet er aardig veel water in om af en toe gebruik van te maken. je bent al snel 1 of 2 uur kwijt om te laten vullen dacht ik ergens te lezen. maar als je zelf beter bij idee voelt om te kopen en echt denkt vaker te gebruiken zou je wel kunnen overwegen.

Eten was gelukt en erg lekker!

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Heb je helemaal gelijk in hoor, Saar!

xDoo, ja dat is ook wel weer zo. Moeilijk moeilijk... Ik ben nogal besluiteloos sinds ik zwanger ben. :p

Ik heb mij aangemeld voor kraamzorg en ik krijg daar een lidmaatschap voor een bepaalde site bij. Van die site kan ik ook nog een welkomstpakket ophalen. Dat is een tas met een boek en wat tijdschriften, maar ook met zalfjes en dingen. Leuk!

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    bailief
    Zeker leuk! ik heb veder nog niks gehoord over kraamzorg. zou binnen aantal weken bericht krijgen.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Das ook leuk bailief. Hier heb ik de papieren vorige week gehad. Gelijk ingevuld en opgestuurd. Hier krijg je, tenminste de vorige keer, bij de geboorte een beer van Kika.

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Die beer van KiKa is zo lief. Leuk dat je die gekregen hebt! Ik heb in mijn mail al een kaartje zitten waarmee ik de tas op kan halen. Ga ik gelijk deze week even doen want ik ben wel nieuwsgierig. Haha.

Vandaag nog geprobeerd het hartje te vinden. Denk maar niet dat ons eigenwijze kindje zijn of haar hartje wilde laten horen. Was druk aan het bewegen en schopte/sloeg soms. Achja hij of zij heeft het in ieder geval leuk daar binnen. :p

17. 25012010

25012010 Niet meer actief

Moet ik ook doen foldertjes in vullen en van kruitvat vat en van wij jonger oudersvpuur om de mutsje gratis is hihi enne las kika beertje? Van onze verzekering man(voor auto en inboel) we wonen in huur huis maar hadden we ook kika witte beertje gekregen toen was ons meisje 2 weekjes oud en ben benieuwt wat voor nieuws krijgen miss weer kika beertje :D en me man moet volgend week maar Cz bellen voor kraampaket ook al beval ik in ziekenhuis wil ook iets hebben hihihi en gister hadden we cinees gehaalt maaru we hadden iets anders besteld dan anders maar ik ben genezen bah te pittig haha geef me gewoon oude nummer ;)

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ♥JAARWISSELINGS MAMA'S♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december zien jullie haar nog wel eens hier? of halen we haar uit de lijst?
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december
    Liesbethh - 27 jaar - 1e kindje - 31 december zien jullie haar nog wel eens hier? of halen we haar uit de lijst?
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari zien jullie haar nog wel eens hier? of halen we haar uit de lijst?
    Seentjuh - 28 jaar - 2 januari zien jullie haar nog wel eens hier? of halen we haar uit de lijst?
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari zien jullie haar nog wel eens hier? of halen we haar uit de lijst?
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari zien jullie haar nog wel eens hier? of halen we haar uit de lijst?
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 7 januari

~*Afspraken*~

5 Juli - 3e echo & gyn - nono
    8 juli - vk - LA85
    8 juli - vk - Prutske
    9 juli - gyn - Staffie84
    9 juli - vk - saskia (poekies)
    10 Juli - vk - nono
    10 juli - vk - MaDe87
    11 Juli - vk - xDoo
    11 Juli - vk - Seentjuh
    16 juli - vk - saar22
    9 juli - Geslachtsbepaling - saskia (poekies)
    17 juli - Geslachtsbepaling - xDoo
    17 juli - Geslachtsbepaling - Staffie84
    17 juli - vk - Mamvanjessie
    17 juli - vk - Hannes
    18 juli - pretecho - Nimme
    22 juli - Geslachtsbepaling - Bailief
    26 juli - GYN -25012010
    29 Juli - Geslachtsbepaling - nono
    29 Juli - vk - Me88
    5 augustus - GUO - Staffie84
    5 augustus - GUO - xDoo
    6 augustus - controle bij nieuwe vk - xDoo
    6 augustus - 20 weken echo - Me88
    7 augustus - 20 weken echo - prutske
    9 augustus - 20 W echo - saskia (poekies)
    16 augustus - 20 weken echo - Saar22

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik dacht mamavanjessie een paar dagen terug nog te hebben gezien hier, maar dat weet ik niet 100% zeker. Geef het anders een weekend. De dames die niet reageren, halen we maandag van de lijst?

20. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    mamavanjessie heb ik inderdaad nog wel eens voorbij zien komen.
    De rest eigenlijk niet.

Deel Deze Pagina