Me, wij bouwen als eerste de nachtfles af. L. Krijgt nu 6x vanaf vandaag 90cc met 3 scheppen en snachts krijgt hij 60cc met 2 scheppen. Wij geven al zoveel omdat l al richting de 4 kg gaat. Bailief, succes met slapen straks. Of niet eigenlijk ga maar bevallen Xdoo, je maakt ons wel nieuwsgierig
Ik vind dat Jens veel voeding krijgt vergeleken met andere kindjes. Maar de arts op het consultatiebureau gaf afgelopen vrijdag aan dat we naar de 100cc mochten en eventueel al naar de 120 Als ik de 150ml x 3,1kilo aanhoud hoeft hij maar 465ml per 24 uur te krijgen... we zitten nu al op de 700. Maken jullie L. 's nachts wakker voor de voeding?
Meiden ik ga vannacht bevallen!!! Plannen zijn gewijzigd want mijj baarmoeder was ineens lager gaan zitten en ik heb meer ontsluiting. Omdat het zo ontzettend langzaam gaat gaan we naar het ziekenhuis en daar krijg ik een ruggenprik. Ik vind het spannend!!!
Spannend Bailief! Ruggenprik is goed te doen vond alleen de verdoving in rug vervelend en als ze slangetje in je rug doen voelt beetje apart aan niet onprettig maar ook niet prettig. Vond infuus het ergste. Succes meid en met aantal uur heb je eindelijk je kleine meid in je armen!
Wij maken l. Niet wakker na de fles van half twaalf zet ik de wekker op 6 uur zodat er niet langer tussen kan zitten maar tot nu toe komt hij tussen drie en vier een keer, en dan krijgt hij jn 60+2. Sinds vandaag gieten wij niets meer weg. Dus ipv 90cc melk krijgt hij nu ruim 100cc aangeboden. Gaat net niet helemaal op nog. Bailief, succes!!!!!
Meiden wij zijn om 23:24 trotse ouders geworden van onze dochter I. (Naam zet ik er nog even niet neer, niemand is nog op de hoogte namelijk). Ik heb een keizersnede gekregen. Ze bleek het niet fijn te hebben in mijn buik, haar hartslag daalde na elke wee van 160 naar 100 en ik had nog steeds maar 2 cm ontsluiting. Bij de keizersnede bleek ze veel in het vruchtwater gepoept te hebben. We waren er dus "net" optijd bij... we hebben haar nog niet vast kunnen houden, ik heb haar zelfs nog niet op mij gehad. Ze is gelijk na de geboorte even beademd en ze hebben zoveel mogelijk meconium uit haar proberen te halen. Ze ligt voorlopig nog op de kinderafdeling omdat ze in de gaten willen houden of ze geen longontsteking krijgt. Misschien kan ze morgen even bij mij komen liggen maar dat ligt aan de situatie. Heftig dit allemaal hoor... ik besef het nog niet allemaal. Ze weegt trouwens maar 2440 gram. Erg weinig voor deze termijn.
Gefeliciteerd meid. Wat heftig allemaal. Ik hoop dat jullie je meisje snel mogen vast houden. Inderdaad een klein meisje. Dikke knuffel meid.
Bailief; gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk mag je snel met haar knuffelen. Doe rustig aan! De rest ga ik vanmiddag op reageren.
Gefeliciteerd Bailief met jullie dochter!! Klinkt allemaal heftig zeg.... Ik hoop dat alles goed gaat en je dr snel vast mag houden! echt een klein meisje idd, dat hadden ze op de echo toch niet gezien? Doe rustig aan!
Dankjewel meiden! Haar naam is I.sabella ♡. We hebben haar vanmorgen mogen vasthouden! Ze doet het al zo goed. Ze krijgt ook zuurstof via dr neusje en dat is net ook al gehalveerd. Ze lijkt het er goed op te doen. Er wordt veel bloedgeprikt bij haar om alles in de gaten te houden maar tot nu toe echt alleen positieve berichten. Toen ik haar vast haf hebben we geprobeerd of de borstvoeding wat op gang kwam. Helaas gebeurde dat niet, werd ze best chagrijnig van haha. Ik heb nu een elektrische kolf bij me staan om het te proberen op te wekken. Verder mag ik denk ik niet klagen. Het is natuurlijk echt pijnlijk zodra ik wil bewegen maar ik krijg paracetamol en diclofenac. Ik mag ook nog een morfine spuit als ik wil maar tot nu toe nog niet nodig gehad.
Ze hebben inderdaad niet gezien dat ze zo klein was. Iedereen was verrast. Ze werd geschat op 6,5 pond.
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat. Heerlijk dat je dr al heb vast mogen houden, dat is zo'n fijn moment Geweldige naam! Mochten we ooit een 2e dochter krijgen zal 1 van haar namen ook isabella zijn Heel apart want meestal is het isabelle, met een e Ben wel benieuwd of dit je last minute naam was of toch je eerdere keus haha Apart hoor...krijg je groei echo's, vk's die voelen en dan zitten ze er zo naast... N. werd veel kleiner geschat en bij jou veel groter Kan je nog lekker extra gaan shoppen voor maatje 50 haha Tip; Rompers maat 44 van de hema zijn geweldig En maat 50 van next.com en prenatal vallen echt als 50 Alle andere merken zijn hier ook nog steeds te groot
Me88: Hier is maatje 50 qua broekjes nog te groot, korte pootjes. Noppies blijft ook wel erg mooi moet ik zeggen. Qua flesvoeding zou ik het niet weten. Anders even bij na de geboorte 'flesvoeding' vragen? Hoe is het gegaan vannacht? Bailief: Prachtige naam! Maar wat een heftig bevallingsverhaal zeg en dan een keizersnee. Wel fijn dat de pijn goed te doen is. Doe rustig aan. Mag je vriend bij je blijven 's nachts of niet? Borstvoeding komt zeker met een keizersnede pas veel later op gang (hier al wel op de 3e dag maar dat schijnt vrij snel te zijn). Niet gek opkijken als je de komende dagen nog niet echt veel kolft. Hopelijk kun je snel live voeden dat is voor je productie het lekkerst. Wel heel bizar dat ze er zo ontzettend naast zaten qua gewicht. Hopelijk gaat ze lekker groeien jullie mooie meisje! Seentjuh: Hoe is het bij jou? En hoe reageert je oudste op de kleine? Zo de ochtend is voorbij. Alles ging goed totdat Hanna in haar bed moest. Had mijn man de schroeven dichtgedraaid. Ik heb echt jankend op de grond gezeten om ze los te draaien. Nu echt last van de wond, baal gigantisch en ik denk manlief straks ook. Maar trek het heelgoed. Hanna was ook wel erg lief en gezellig. Zijn van het cb geweest en Jefta is al 4140 gram. Groeit maar een klein beetje hard op mijn voeding Vorige week dinsdag was hij nog 3660 gram. Dus geen klagen, nu hopen dat hij over een paar weken wat meer ritme heeft.
Zoooow Bailief, ze zaten er echt naast qua gewicht. Gefeliciteerd met je meisje en jeetje wat is het heftig zeg! Fijn dat je haar vast hebt kunnen houden..
@Saar Fijn dat het goed gegaan is vandaag, op het bedje na dan Wij hebben ook een redelijke nacht gehad, het eerste deel in dr wiegje tot de voeding toen lukte het niet meer. vandaag voor controle bij de kinderarts geweest, dit is standaard bij een stuitligging. Ik dacht dat we dan vandaag ook de foto zouden krijgen maar dus niet Met 3 maanden wordt er een echo van dr heupjes gemaakt om te zien of ze wel goed ontwikkelen. Vandaag was dus een gewone controle. Ze weegt nu 3260 gram dus doet ze doet het goed op mn borstvoeding Ook hebben we het gehad over het spugen/maagzuur en onrustig liggen in dr bedje. het kan natuurlijk allemaal met elkaar te maken hebben dus misschien is het van de verkoudheid. deze is bijna over dus we moeten het nog een week aankijken. is het volgende week nog zo met het maagzuur dan moet ik bellen en krijgt ze een maagbeschermer. Spugen was niet erg met borstvoeding gewoon een teken dat ze te veel drinkt maar die "aanvallen" is wel reflux hopelijk door d everkoudheid Ook kreeg ik het advies om in te bakeren, zodat ze rustiger in dr eigen wiegje ligt en dan ook daar gewoon lekker kan slapen want misschien spuugt ze daar zoveel omdat ze zo druk beweegt. Even een week aankijken dus maar. Donderdag naar het bureau dan krijg ik advies over het inbakeren, dus dan en week inbakeren en de verkoudheid afwachten, hopelijk zijn die "aanvallen" dan over en ligt ze rustiger in dr bed en anders aan de medicijnen tegen de reflux
Staffie: Goed gevoel he?! Dat groeien op jou melk. Hopelijk helpt het inbakeren en het afnemen van de verkoudheid voldoende. Maar als het reflux is kan het met medicijnen wel goed opgelost worden in ieder geval/hopelijk. Blijft naar dat spugen. Zagen haar heupjes er voor nu wel goed uit?
Bailief Gefeliciteerd meid! Fijn dat het allemaal degoede kant op gaat! Lijkt me welheftig dat zo is afgelopen. En wat een verschil wat sze dachten wat haar gewicht zou zijn met wat het is! Saar Hihi jou borsten pompen goed dus! Hier. Verschrikkelijke nacht gehad had uit eindelijk 4 uur slaap gekregen. Heb mn moeder opgebeld en die heeft toen ik dutje deed op hem gepast mocht die moeilijk doen dat zij het opzich nam. Wel fijn dat het kon en ga nu proberen lekker te slapen en Hopelijk is die vannacht wat rustiger