Ik ben weer thuis kapotte accu....waarschijnlijk omdat de auto zo lang heeft stil gestaan @Nono Geweldig!! Super mooi Wij mogen morgen Ik reageer straks verder, eerst eten
Nono, wauw wat mooi! Staffie, jeetje wat ontzettend kl... dat je een kapotte accu had zeg. Saar, fijn he lekker je gewone kleren aan heerlijk. Hier weinig nieuws. Vanmiddag even lekker bijgeslapen. F was naar opa en oma en mijn man deed L. Heerlijk en hard nodig
@Saar: Jammer dat J. toch na 3,5 uur alweer komt. Paar uurtjes slaap achter elkaar is zo lekker! @Nono: Super mooie foto! @Staffie: Balen dat je precies nu met pech stond! @Prutske: Lekker hoor, wat tijd voor jezelf
Sorry meiden, het was me niet gelukt om nog te reageren en bijlezen ben ik ook nog niet aan toe gekomen. Maar dat snappen jullie vast. I. had gisteren echt een goede dag! Ze mocht van haar glucose infuus af en later is ze ook van haar natrium infuus afgehaald omdat het infuus niet meer goed zat, lekte en haar voetje werd dik. Straks horen we hoe ze het nu doet. Drinken lukt haar zelf nog niet omdat de combinatie van slikken, zuigen en ademen gewoon nog teveel is voor haar. Daarom krijgt ze sondevoeding. Gisteren heeft ze moedermelk gekregen van mij (het komt goed op gang!) en toen heeft ze eindelijknnauwelijks iets gespuugd! Dus ik doe mijn best zoveel mogelijk te kolven voor haar. Geen spijt dat ik naar huis ben gegaan, kan hier zo goed uitrusten. Wel is 2x per dag naar het ziekenhuis gaan de max. Maar we zitten er dan ook rustig 2 uur per keer. Dat mag gelukkig gewoon
Staffie: Gelukkig maar. Altijd vervelend maar nu met zo'n kleintje helemaal! Prutske: Lekker hoor dat je zo even kunt bijslapen. Ik lig elke middag nog plat samen met Jefta en Hanna slaapt dan ook. Scheelt toch wel een hele hoop. Me88: Ja het hoort er een beetje bij he?! Op zich valt het mee, want hij drinkt zich in 20 minuten vol en slaapt dan direct weer. En ik ook, de bv-hormonen doen goed hun werk. Meneer valt alleen nog weleens in slaap na een minuut of 4/5, dat is dan wel weer vervelend. Bailief: Fijn dat je thuis meer tot rust komt. En super dat I het goed doet op je bv. Geeft je weer extra stimulans om te kolven. Ze heeft het zo te lezen wel heel erg zwaar gehad in je buik die laatste week(weken). Doe rustig aan en let goed op jezelf ook he?! Hoe gaat het nu met je schoonmoeder? Hier gisteren voor het eerst 's avonds helemaal beneden geweest. Heel gezellig weer.
@Bailief Pff...wat heftig allemaal maar wel heel fijn dat ze nu goed vooruit gaat! en dat jij nu wat tot rust komt Idd wat Saar zegt, ze heeft het blijkbaar echt niet prettig meer gehad in je buik, en dat terwijl er toch geen enkele aanleiding voor was?? Neem echt je rust hoor! Want I. heeft je straks ook hard nodig als ze naar huis komt Vandaag hadden we de newbornshoot...maar helaas is het mislukt Dus volgende week gaan we nog een keer dan wel zonder mn vriend maar ja..daar maak ik thuis nog wel wat foto's van, vind vooral blote borst, bloot kindje zo mooi en dat zou die toch niet voor de fotograaf doen haha Gister heel de dag en vanacht heeft N. de hele tijd geclusterd. Echt om het uur, anderhalf uur kwam ze. en dan 10 minuutjes drinken of een paar slokjes en weer over. Vanochtend zat er wel ritme in maar als sinds vanochtend vroeg echt erge krampjes. Veel geknetter in dr luier en echt vieze dunne poep. Tijdens de shoot was het dus ook echt drama, alleen maar huilen, 2 spuitluiers, echt zo ontzettend zielig Dus helemaal niet veel foto's kunnen maken en wat er gemaakt is, ook niet echt mooi, dus we mogen volgende week terug komen Hopelijk voelt ze zich dan wel goed, en kunnen we leuke foto's maken met haarbandjes, mandjes kleedjes etc etc N. ligt nu eindelijk te slapen, dus ik hoop dat het in dr darmen nu ook een beetje rustig is
Er was inderdaad geen enkele aanwijzing of aanleiding dat zij het zo slecht gehad heeft. Ik vind het ook wel een heel eng idee want ik denk echt dat ze het meerdere dagen slecht heeft gehad in mijn buik, of misschien zelfs wel weken. Ik ben heel blij dat mijn lichaam de bevalling een soort van tegen gehouden heeft want zij had een gewone bevalling niet aangekunt zei de vk. En dat geloof ik gelijk. De vk komt vanmiddag trouwens langs. Mijn schoonmoeder snapt helaas niet dat dit geestelijk heel erg zwaar is... ze belt wel, het enige wat ze dan zegt is dat het wel goed komt. Maar ze heeft nog steeds geen besef van waarom I. daar ligt. Ze is op die ene keer na ook nog niet weer langs geweest, daar ben ik ook blij om. Wij hebben ook al tegen elkaar gezegd dat we de eerste week dat I. thuis is nauwelijks bezoek willen. We denken dat dat beter is voor haar zodat ze rustig hier kan wennen en hopelijk kunnen we dan ook wat bijkomen van deze heftige periode met zijn drieën. Geboortekaartjes worden ook pas later verstuurd, staat mijn hoofd nu ook echt nog niet naar. Nou ik ga weer even eten en rusten, merk dat de rust ook erg goed helpt voor de wond! Wanneer was bij jullie dat trekkerige/branderige gevoel weg dst je krijgt als je op wil staan/gaan zitten of met trap lopen?
Staffie: Wat sneu voor N. Hopelijk volgende week beter met de shoot. Hier valt Jefta tijdens het drinken steeds in slaap (s nachts dan) ook zo lekker handig. Bailief: Nou inderdaad fijn dat het op deze manier is gegaan nu. Verstandig dat je het straks ook rustig aan doet nog. Je moet eerst samen ook een hoop verwerken! Misschien is het een soort van meeleven/geruststellen van je schoonmoeder? Maar vervelend is het wel! Ik heb dat trekkerige gevoel nog steeds. Met name aan de zijkanten en dan helemaal waar het knoopje zit.. Heb vandaag ook veel last
Nee idd, zeker gezien haar gewicht, ze waren bij mij als zo voorzichtig. Das dan maar een geluk bij een ongeluk dat de bevalling niet door wilde zetten. Kunnen de artsen iets van een indicatie geven over wanneer ze naar huis zou mogen en/of ze blijvende hinder zal ondervinden van dr moeilijke start? Groot gelijk wat betreft bezoek hoor!! Die eerste week is voor jullie. Kan I. wennen aan alles en jullie ook. Hier ook nauwelijks bezoek hoor in de eerste week, ik had genoeg aan mezelf en mn meisje. Gelukkig komt je schoonmoeder niet veel, al is het wel jammer dat er niet zoveel begrip is voor het emotionele deel... Dat trekkerige/branderige gevoel was bij mij na een dag of 10 wel over, al heb ik het nu nog wel eens hoor als ik overeind kom. Mn buik is echt een blubberpudding met 0,0 kracht in mn buikspieren Ik zal blij zijn als ik zo weer wat oefeningen mag doen want ik kan nog steeds niet normaal vanuit liggende positie overeind komen
@Saar We waren tegelijk Ik heb het idd ook vooral aan de kant van het knoopje, daar is mn buik voor mn gevoel ook echt nog wel wat opgezet N. is echt heel zielig...fotografe had ook zo met dr te doen..alleen maar huilen op een gegeven moment had ze echt traantjes in dr ogen
Hier valt het qua blubber wel mee 't staat nog wel strak juist dus ben bang dat het niet meer terugveert hihi. Al wel meer dan 10 kilo kwijt, das wel lekker. Terwijl ik elke avond chips eet en ander lekkers. Ik den dat ik nog meer last heb van de wond doordat Jefta erop ligt tijdens het drinken. Echt sneu voor N. Duurt al best een tijdje die verkoudheid!
Hier is het opgezette wel minder nu, dus ik heb een hoop hangend vel Maar met een strak topje ziet het er wel weer ok uit hahaha Ik ben nu ook 10 kilo kwijt, vind het wel prima zo, wil alleen wel dat mn buik en kont weer wat strakker gaat worden maar dat wordt een kwestie van trainen denk ik Ja de verkoudheid is nu wel zo goed als over, geen groene klodders meer in dr neus, ook met spugen alleen nog maar helder slijm ipv dat groen/gele dus het ergste gehad hoop ik. NU alleen die vreselijke krampen maar ja...ze heeft gister ook zo onwijs veel en vaak gedronken ja druk op de wond (door tillen of idd Jefta ) doet wel zeer, ik heb het ook wel wanneer ik N. verkeerd vasthou dat ze met dr voetjes erop leunt/afzet dat voelt idd neit prettig
He balen, laat het dan maar opgezet zijn Komt vanzelf goed, gewoon wat tijd geven. 't Ziet er wel wat vreemd uit, gelukkig hoef ik sowieso niet meer in bikini i.v.m. mijn tijgervelletje. Wel fijn dat de verkoudheid minder word. Zo sneu als ze zo klein zijn. Krampen zijn ook heel sneu ja. Je kunt zo weinig doen voor ze he?! Dat afzetten ja au, altijd precies midden in je wond. Jefta is nogal van het afzetten dus manlief heeft hem vaak als hij boos is of beter gezegd pijn heeft.
Volgens de kinderarts zal ze geen blijvende hinder hebben van haar moeilijke start, gelukkig! Ze moet alleen nu goed op gang geholpen worden. Met een beetje geluk mag ze begin volgende week ergens naar huis, maar dan moet ze echt eerst goed bewijzen dat ze goed kan drinken uit de borst en/of fles (dan moet ik dus gewoon even blijven kolven). Nu heeft ze er nog te weinig energie voor en het stroomt er natuurlijk nog niet heel makkelijk uit bij mij dus dat kost teveel kracht. Ik wil jullie heel graag een foto van haar laten zien ♥
Wat een dotje Bailief Ze lijkt niet zo klein op de foto. Ik zie trouwens wel echt gelijkenissen met je 3d foto. Gelukkig verwacht de arts geen blijvende problemen!! Fijn dat je vriend zo veel foto's heeft kunnen maken, is goed voor de verwerking. Bij mij heeft een stagiaire de foto's gemaakt, dus ik heb ze ook van de operatie, zelfs van het open snijden Hier is N. gelukkig weer wat opgeknapt, geen dunne poep en krampen meer. Nog wel steeds om de borst vragen al is dat vanavond weer wat beter. Hopelijk vanacht een beetje slapen. Sinds vandaag hebben we de boxmobiel boven de box hangen, zo leuk haha, ze volgt de poppetjes al echt met dr ogen
Dankje Staffie! Ze lijkt inderdaad niet klein, zeiden de verpleegkundigen ook al. Maar dat schijnt te komen omdat alles wel perfect in proportie is zeggen ze en omdat ze een heel tenger meisje is. Vandaag woog ze trouwens al 2530! Bijzonder zijn die foto's he?! Plak jij ze in een fotoboek? Ik merk dat ik door de foto's steeds meer terug krijg in mijn hoofd. Ik heb het vermoeden dat ik veel kwijt ben doordat het ineens een spoedks was, erg heftig als ik erop terug kijk. Of zijn jullie ook veel dingen kwijt? Gelukkig gaat het wat beter met N.! Heel sneu als ze zich niet goed voelen .
Mooie meid Bailief!! en ze lijkt inderdaad helemaal niet zo klein. Hopelijk gaat het drinken snel beter en kan ze lekker met jullie mee naar huis. @Staffie: Jammer dat de shoot niet is gelukt, maar vooral heel zielig voor N. dat ze zoveel last had! Hier ook veel krampjes... Daarnaast al vanaf vrijdagavond geen poepluier meer gehad, dus daar heeft hij ook erg veel last van
Hee meiden. Kleine update van mij Cb net weer geweest en meneer weegt nu 3830 gram. 2 weken geleden 3330 gram. Hij groeit dus goed! X