Bailief: Lekker die groentesoep jummie. Ik kom even langs met een bakje Hoe gaat het verder met je? Trek je het nog een beetje? Hanna grijpt echt in de wieg en aan alle loszittende delen zoals armen. Ze is heel enthousiast. Of ze het ook al echt begrijpt...? Haha is heel gezellig, maar wel erg warm, kreeg er gewoon rode vlekken van zo warm. Morgen bed lekker verschonen. Die kraamtranen horen er gewoon een beetje bij en zeker als je dan een zware dag hebt met dat reizen ach ja. Manlief heeft er ook lichtelijk last van die heeft hele pittige dagen achter de rug in het ziekenhuis.
Saar Lekker dat je thuis bent met zn alle! Hij groeit goed dus. Lekker zo'n kleintje bij je Hopelijk is die snel weer op temperatuur. Nono Succes meid! Hopelijk kan je snel je kleine meid in je armen vast houden! Slaapt je vriend vannacht bij jou? Bailief Kan me voorstellen dat je onzeker van wordt maar zolang ze wel blijft bewegen zou ik niet te druk maken. Ff een vraagje hoelang hebben jullie de kruiken bij kleine in bed laten liggen? En vanaf wanneer doen jullie het mutsje af binnen? En wat vinden jullie van kraam bezoek de kleine vast houden wanneer laten jullie wel of niet toe? Hier Een lekker rustig dagje wou met hem en hond gaan wandelen alleen weer liet helaas niet toe. Heb echt behoefte om lekker naar buiten te gaan. Morgen komt mn moeder en gaan we ff naar dorp.
Xdoo: Weer is het niet echt om buiten te gaan lopen he?! Nou ja hopelijk knapt het snel op en anders lekker even alleen naar buiten. Is voor jou ook belangrijk! Kruiken: Hier in het ziekenhuis geen kruiken in bed omdat hij zich goed op temperatuur hield. Nu 2 aangezien hij ondertemp. had. Maar als hij zich goed op temperatuur houd hoef je geen kruiken in bed te doen. Kan wel zijn dat hij langer doorslaapt met kruiken dus je kunt het voor de nacht altijd doen een kruikje op de dekens. Muts: Als hij zich goed op temp. houdt hoef je geen muts meer op. Vasthouden: Hier hebben alleen mijn ouders Jefta nog vastgehouden en nu kan hij sowieso niet vastgehouden worden. Ik ben daar vrij terughoudend mee. Zeker als hij slaapt lekker in bedje laten. Dat vasthouden komt wel een keer. Maar ik merkte bij Hanna toen ook al dat ze er heel onrustig van werd en dat wij er dan na het bezoek mee zaten dus dat vind ik gewoon jammer van de energie.
Gezellige dag gehad hier! Gaat de tijd ook wat sneller he! Allemaal berichtjes vanmorgen met succeswensen :x wordt echt niet goed hoor van die gokkende mensen.... zit zelf al zo te wachten en dan al die mensen, beetje irritant! Fijn dat de bv goed gaat saar. Die kraamtranen hou je toch niet tegen inderdaad ook al zou je het willen he haha. Ik heb gelukkig clusterverlichting in mijn boom dus dat zit er zo in en is er ook zo uit haha. Succes nono!!! Hopelijk schiet het een beetje op voor je en is die ballon er zo weer uit Fijn morgen even lekker eruit xdoo, veel plezier!
Saar, haha als je om de hoek had gewoond was ik een bakje komen brengen . Het gaat eigenlijk wat beter dan de afgelopen weken, scheelt een heleboel dat mijn vriend nu thuis is. Hij neemt mij veel uit handen en ik heb wat meer afleiding waardoor de dagen wat sneller gaan. We genieten nog even van de dingen die nu nog wat makkelijker zijn dan straks met de kleine erbij. Lang in bed liggen bijvoorbeeld, haha. Leuk dat ze zo enthousiast is! Zal wel goed opletten zijn voor jullie? Doe het rustig aan allebei, voor zover dat kan. Zo te horen is het allemaal best een aanslag en dat is ook logisch. Probeer goed jullie rust te pakken. xDoo, jammer he dat het weer zo tegen zit. Hopelijk wordt het snel wat droger zodat jullie met z'n drieën naar buiten kunnen. Met vasthouden ben ik ook net als Saar van plan wat terughoudend te zijn. Iedereen krijgt de baby vanzelf wel een keer vast te houden maar dat hoeft echt niet zo snel mogelijk vind ik. Seentjuh, dat meen je niet zeg, die succes wensen. Wat raar ook! Heb je er nog op gereageerd? Fijn dat je dag verder gezellig was!
Oh heerlijk om lang in bed te liggen! Dat mis ik wel inderdaad haha Leuk dat hanna wel enthousiast is! Ik heb terug gereageerd dat vandaag echt niet DE dag is en dat ze het vanzelf wel horen. Tja... Vanavond weer lekker op de bank hangen. Heb nog steeds last van het stofzuigen van gisteren helaas.
Ik had ze niks terug gestuurd als ik jou was, Seentjuh . Hopelijk ben je nu even van het gezeur af. Ook al is het goed bedoeld, het is gewoon super vervelend. Wat naar dat je nog last hebt van het stofzuigen, niet meer doen voorlopig Ik heb net nog even een verschoningsmatje en luieretui besteld. Ik heb geen luiertas gekocht, was maar goed ook want ik heb een hele mooie gewone tas gekregen van mijn vriend . Had dus alleen nog niks voor onderweg voor de baby. Maar morgen wel want dan komt het binnen .
@Bailief Ik heb purelan voor mn tepels. Ook echt super spul! N. heeft al wel een licht tintje maar het pigment heeft even nodig om te kleuren zeg maar haha. Ze was ook echt blank toen ze geboren werd. Nu wordt ze iedere x iets donkerder maar ze zal niet heel veel donkerder meer worden denken we. @Xdoo Wat een mooi kindje! Ik had in het ziekenhuis ook een kloofje boven op mn tepel ook door te lang aan mn borst te houden. Hier kon ik ook gewoon mee door voeden maar deze...oooh wat een pijn zat ook echt bij de overgang van tepelhof naar tepel. Hier vanaf dag 5 geen mutsje meer op en overdag geen kruik meer. S'nachts hebben we nog wel een kruik, dr temperatuur is sinds dag 3 al helemaal goed ook s'nachts maar ik vind een kruik bij dr voetjes nog wel lekker en ik gebruik m om dr bedje voor te verwarmen zodat ze na de laatste avondvoeding in een warm bedje komt en dus lekker in slaapt @Saar Wat een heerlijk ventje! Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. Leuke kraamzorg?? Doe rustig aan, en hou het echt bij de zorg voor je mannetje des te sneller ben je weer fit! @Nono Wat balen van je bloeddruk maar... Je heb nu vast snel je meisje in je armen!! @borstvoeding Gelukkig is mn tepel weer dicht gegroeid haha Dus sinds vandaag kan ze weer uit 2 borsten drinken gelukkig, scheelt een hoop gedoe met kolven @ ongeduldig Moet zeggen nu ik al jullie ongeduldige berichtjes lees, en alle reacties over vragende mensen, dat ik het toch wel jammer vind dat ik dat niet heb gehad. De spanning van zou het nu beginnen, is dit kramp of een wee, plas of vruchtwater enz enz Vind het toch wel jammer dat ik dat heb gemist al kan ik me heel goed voorstellen dat het ook erg irritant is hah haha. @hier Een heerlijke kerst gehad, niks bijzonders, ook niet echt een kerst gevoel maar wel gezellige dagen gehad. Helaas nog steeds niet buiten geweest. Echt geen weer, 2e kerst was ik zelf niet fit. Hopelijk is het zondag mooi weer, ze geven het wel op. N. is vandaag al weer 2 weken oud en je ziet echt dat ze nu wat voller in dr gezicht wordt en vaker wakker. Helaas is ze sinds gister verkouden Zo zielig!! Echt een snotneusje, je hoort het snot echt als ze adem haalt Dus nu matrasje omhoog, ui naast bed (dat stinkt!!!) en zometeen even stomen in de douche, hopelijk kan ze dan een beetje slapen. Vanacht heeft ze steeds bij mij gelegen, lekker overeind
Staffie, beterschap met N. zo sneu, zo'n kleintje en dan zo verkouden. Ik weet mog van vroeger hoe een ui kon stinken, haha. Maar het helpt wel! Grappig dat zessteeds iets meer een tintje krijgt, wel heel mooi hoor. Ook straks als ze de zon in gaat, wordt ze lekker bruin. Ik hoop dat die van ons wat van het tintje van mijn vriend krijgt, hij is best wit zeg maar . Maar word zo makkelijk bruin door zijn pigment. Vind ik altijd mooi. Fijn dat je weer gewoon borstvoeding kunt geven! Kan me ergens wel voorstellen dat je het jammer vind dat jij niet die aanloop hebt gehad tot aan de bevalling. Het is natuurlijk een heel andere afsluiting van je zwangerschap dan dat je voor ogen had. Maar neem van mij aan dat ik me soms het liefste compleet verstop voor iedereen met al die vragen . Ik heb toch weer teveel gedaan vandaag en nu kan ik genieten . De baby speelt ook nog eens voor acrobaat lijkt het, aan beweging niks te kort nu maar om nou te proberen om er via mijn buik uit te komen gaat ook wat ver .
Beterschap met n! En uien werken inderdaad goed haha. Zondag droog weer, heerlijk! Wij gaan morgen ook nog wat leuks doen, naar het bos misschien wel. Oh lekker zo'n beweeglijke baby he bailief! Hier doet het tegenwoordig wat 'pijn' bij veel beweging helaas. Vannacht een betere nacht gehad eindelijk weer een keertje. L heeft ondanks zijn verkoudheid ook goed geslapen gelukkig! Hoop wel dat hij snel opknapt met de baby op komst...
Hoi meiden, Hier schandalig aan het genieten. Zelf had ik maar 1 hechting en helaas een aambei. Geen last van dankzij de curanol. L. Doet het ook echt super roept alleen voor zijn flesjes. Die hij vlot opdrinkt en vooral s nachts weer lekker gelijk gaan slapen. Dus das om half twaalf een fles dan rond half vier daarna weer zeven uur of half acht dus we kunnen hier echt ern nacht maken zelf. F. Vind zijn broertje erg lief. Gelukkig. Wel ben ik blij dat de naweeen over zijn pfff. Bailief, komt goed hoor en laat iedereen maar zeuren. Het komt als het komt. En dat kan van het ene op het andere moment zijn. Seentjuh, succes met aftellen en veel plezier in het bos Saar, fijn lekker thuis. Vind het knap dat jij dat kan op bed blijven liggen. Ik lig overdag alleen op bed als f ook zijn dutje doet. Staffie, balen van de verkoudheid. Uitje werkt hier altijd heel goed zelfs nu nog met f
Seentjuh, lekker even naar het bos. Dat pijnlijke bij de beweging herken ik wel ja, ze hebben ook zo weinig ruimte nu. Prutske, heerlijk zo kunnen genieten! Hopelijk houdt hij dit ritme aan. Fijn ook dat jij er zo goed af bent gekomen, scheelt een hoop denk ik. Heb je lang naweeën gehad? Ik ben alweer een hele tijd wakker. In slaap komen lukt niet meer terwijl ik wel moe ben. Ook nog eens flinke hoofdpijn erbij. Lang niet meer gehad, hoop dat het snel minder wordt.
@Saar: gefeliciteerd!! dus toch een jongetje!! Je had gelijk dat je buik anders was dan andere keer dus @Prustke: jij ook van harte hoor!!!!! Leuke naam hebben jullie gekozen! Hoor je niet vaak en toch makkelijk voor iedereen om te onthouden en uit te spreken @Bailief en Seentjuh: ahhh nog steeds aan't wachten.. hup kleintjes kom!!
@Nono: heel veel succes! @XDoo: bij mij ligt ukkie nu al de hele week bij mij, en zijn mutsje mocht hij al af op dag 3 geloof ik omdat hij zich zo goed op temp kon houden dat hij het bijna te warm had. Wat betreft kruik: alleen eerste twee dagen ff een kruikje gebruikt, maar hij ligt nu nog steeds bij mij in bed dus niet meer nodig anders is het te warm. Wel heeft ie de Snoozebaby de hele tijd om zich heen gewikkeld. Alleen familie heeft de kleine tot nu toe vast gehad. Ook nog geen kraamvisite verder gehad en dat vind ik prima Door de vertraagde post heb ik gister pas de geboortekaartjes binnen gekregen. Dus die gaan straks op de post. Hier: mannetje doet het goed, was gister al weer boven zn geboortegewicht!!! Dikkertje dap hahaha. Hij is "geslaagd" voor de gehoortest dus alles gaat prima. Ook zonder kraamhulp - die heb ik vroegtijdig weggestuurd want ik werd gek van haar. Ze deed niks (ik maakte HAAR zelfs thee ipv andersom) en ALS ze wat deed maakte ze dingen kapot of kwam me storen met de stomste vragen als ik wou rusten. Ik werd zo onrustig van haar dat ik heb gezegd dat ze niet meer hoeft te komen. Vk was er niet zo blij mee maar toch toegestemd gelukkig
Jaarwisseling MaMa's♥ MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! ~ Bevallen ~ ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - N. xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - S. Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - J. LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 21 december - Z. Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 24 december - J. Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - L. ~*Afspraken*~ 30 December - Controle VK - Bailief Even de lijst bijgewerkt. Ik heb alle babynamen alleen de voorletter gedaan, misschien wat fijner?
LA85, he wat een nare kraamhulp. Groot gelijk dat je die weggestuurd hebt hoor en zo te lezen red jij je prima met je kleine mannetje. Toch die Snoozebaby van Groupon gekocht? Snel gekregen zeg!
Is iedereen druk met een baby of bevallen hier? Man man, ik moest net op het laatste moment nog een andere zorgverzekering zoeken voor mezelf en de kleine. Ik probeerde mijn verzekering, fbto, al een tijdje te bereiken maar dat lukte me steeds niet. Vandaag was het eindelijk gelukt, ik wilde mij extra aanvullend verzekeren maar dat ging niet zo goed via internet. Blijkt dat ik daar een wachttijd heb van 6 maanden, ook als ik het voor het nieuwe jaar in wil laten gaan. Terwijl nieuwe klanten gelijk van alle aanvullende verzekeringen gebruik kunnen maken. Kijk, dat ik een wachttijd heb als ik dit in het midden van het jaar wil, dat snap ik. Maar dit vind ik raar en dat vond de man van de klantenservice ook. Naja uiteindelijk heb ik iets anders gevonden en daarom beloon ik mezelf met de Mac Donalds vanavond want ik kan het weer eten zonder misselijk van te worden!
Prutske, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat lekker dat hij zo goed slaapt! Deed Jens dat maar.... nu we hem inbakeren gaat het redelijk met slapen, maar voor zn fles komt hij alsnog vaak om de 3 uur. Saar wat fijn dat jullie weer lekker thuis zijn Dames die nog niet bevallen zijn.. ik hoop voor jullie dat het nu echt niet lang meer gaat duren!
Druk dagje gehad hier. Kerstboom weg, box weggezet, boodschappen gedaan, schoenen gekocht voor L en een jas voor mn man. L zo in bad en dan languit op de bank... pff... Kaarsje is even uit nu dus sorry dat ik verder niet reageer eventjes
Me88, fijn dat het inbakeren een beetje helpt maar het klinkt wel zwaar! Ik ga er van uit dat het hier nog wel 3 weken duurt Seentjuh, veel te druk geweest jij doe het lekker rustig aan!