Super!! Ik ben erg benieuwd wat er uit de test komt. Als het geen blaasontsteking is dan heb je in ieder geval zekerheid dat het echt weeën zijn en moet je het nog beter in de gaten houden en al helemaal niet twijfelen om de vk gewoon weer te laten komen
Geen blaasontsteking! Wel eiwitten in mijn urine en dus moest ik gelijk weer de vk bellen van de hap. Gelukkig heb ik geen symptomen van een zwangerschapsvergiftiging dus dat was waarschijnlijk gewoon afscheiding. Grote kans dat het voelen wat heeft opgewekt maar het kan natuurlijk ook nog een hele tijd duren. Ik hoop dat het vannacht ff goed doorzet.
Gelukkig! Dan is het echt begonnen haha Hopelijk duurt het allemaal niet te lang en heb je dr straks lekker in je armen. Heb je de vk al weer gesproken?
Staffie: Dat is in ieder geval fijn dat ze geen koorts heeft. Hopelijk houdt dat spugen snel op. 't Is wel zo met spuug dat het al snel heel veel lijkt. Ik kreeg toen de tip om eens 30-50cc op een spuugdoekje uit te gieten, dan is dat doekje echt doorweekt. Dus soms lijkt het meer als dat het is. Vervelend blijft het wel. Als je op verzoek voedt komt het vaak vanzelf goed met een ritme. Hopelijk heb je een beetje een goede nacht gehad? Kan kloppen dat het er op lijkt, alleen is die van Chicco niet ergonomisch volgens mij. Dus voor je eigen rug en de heupjes van je kindje minder goed. Niet slecht overigens, anders worden ze niet verkocht, maar in de beco zitten ze in de kikvorshouding met de beentjes (knietjes hoger als de heupjes). Ik ga het morgen zien met haar. Grote kans dat ze gigantisch gaat uitproberen, maar lukt het niet dan bel ik mijn moeder. Ze gaat nu in ieder geval zelf in de box, vanmiddag het bed proberen. En anders gooi ik haar gewoon even met een bal buiten Bailief: Wat spannend, hopelijk ben je inmiddels al een mooi eind op weg of zelfs al bevallen.
Helaas echt een ontzettende klote nacht gehad, sorry Heb allerlei tijden op de wekker gezien en echt flink pijnlijke weeën gehad maar het zet gewoon niet door... echt heel frustrerend en dit ga ik ook niet lang trekken als er niks gebeurd. Ik hoop heel hard dat het allemaal wat gedaan heeft, dan kan ik er ook wat mee. Heb wel ontdekt dat ik het zittend beter op kan vangen dan liggend, niet erg handig 's nachts maar het scheelt een boel.
Meid, wat ontzettend kl...! Wanneer moet je weer op controle?. Ik hoop dat het heel snel gaat doorzetten! Hier gaat het met ons heel goed. Ik vloei sinds gisteren al niet meer. Erg fijn kan ik van de week even lekker in bad. F. Vind alles met zijn broertje erg interessant en leuk. L. Doet het erg goed. Komt om de 3 a 4 uur en krijgt 6 voedingen van 90cc en s nachts 60 a 70 cc. Saar, succes morgen
Om kwart over 4 vanmiddag mag ik weer. Maar ik denk dat ik zo maar weer een tijdje onder de douche ga staan en anders daarna weer de vk bel als het zo door blijft gaan. Ze blijven namelijk om de 3 tot 4 minuten komen, net als gisteren alleen dan heftiger. Ik zie mezelf daar al zo in de wachtkamer zitten .
@Bailief Balen zeg dat het nog niet doorzet maar waarom bel je nu niet gewoon? Misschien zit je al best ver qua ontsluiting maar zetten de weeën niet hard genoeg door? @Saar Ja dat het meer lijkt dan dat het is, is wel vaak zo maar ja, ik weet natuurlijk niet precies hoeveel ze drinkt aan cc. Gelukkig drinkt ze nog wel iedere keer goed dus maak me niet echt ongerust maar vind het gewoon vervelend voor dr. Haha met de bal buiten gooien doe ik hier vaak met de honden Werkt perfect We hebben zo'n ei, als ze er tegen schoppen vliegt het alle kanten op (wel een vreselijke herrie) maar ze blijven dan bezig Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen en dat het anders mooi weer is om buiten te spelen @Prutske Wat fijn dat je al niet meer vloeit! Hier helaas nog wel, echt super weinig maar ben het wel zat Heerlijk dat het zo goed gaat met L en met F. N. komt ook vaak om de 3a4 uur s'avonds soms wel wat eerder maar qua voeding heeft ze ook dr ritme al wel. @Nachtrust Vanacht weer niet best geslapen. Ze ligt echt heel de nacht op mn borst dus slaap ik zelf echt niet lekker. Rond 12 uur weer flinke krampjes, duurde een half uur ofzo. En als ze dan in hele diepe slaap ligt, leg ik dr in de wikkeldeken in dr voorverwarmde wiegje (wat wil je nog meer) en dan is het max 5 minuten, dan begint ze met dr hoofd te draaien, armpjes te graaien, en dan spuugt ze weer en is ze wakker. Dus weer op de borst...3x geprobeerd en nu ligt ze dus wel vanaf 9 uur in dr eigen bedje en gaat het wel goed. Ik denk dat het gewoon niet lekker ligt op dr rug/zij omdat er dan snot in dr keel loopt? Maar ik durf dr nog niet op dr buik te laten liggen..
Staffie, misschien een keer proberen op de zij te leggen met een opgerolde handdoek tegen de rug, wel proberen als je het kan zien
De vk is geweest, ik ben gewoon helemaal niks opgeschoten . Nu ga ik vannacht in het ziekenhuis slapen met slaap medicatie en dan morgen weer verder kijken. Misschien word ik morgen ingeleid maar er wordt pas morgen een plan gemaakt na aanleiding van aankomende nacht. En ik wil heel graag bevallen, het maakt me ook niet uit waar maar ook nog eens dit in het einde van mijn zwangerschap... pff ik ben echt even verdrietig nu. Ik wil ook helemaal niet zonder mijn vriend slapen en ik wil de hond helemaal niet bij mijn ouders achter laten. Ze zijn hartstikke goed voor dr hoor, maar ik wil gewoon iedereen bij mij hebben. Sorry, beetje warrig dit geloof ik...
Getver Bailief Dat is balen:x Ik hoop echt dat het nachtje slapen in het ziekenhuis niet nodig is en het alsnog echt goed gaat doorzetten nu! Hoelaat moet je naar het ziekenhuis toe? is het niet mogelijk dat je vriend ook daar slaapt? Of dat je voor thuis een slaappilletje krijgt?
Bailief: Wat ontzettend naar. Hopelijk slaap je vannacht dan goed en word je morgen goed geholpen of zet het toch nog door! Mag je best even emotioneel om zijn hoor 't is ook niet niks. Prutske: Lekker dat je niet meer vloeit, hier ook minimaal. Durf nog niet zonder maandverbandje aangezien ik nu langzaamaan meer ga doen en je dan meer kunt gaan vloeien. Heb geen zin in doorlekken. Heerlijk ritme zo met L. Staffie: Haha ja ik hoop ook dat het morgen droog is. Ik ben nu elke keer blij als ik boven ben 's middags dus. Ach Hanna is een lieverd dus het zal wel goed komen. 't Is ook vervelend voor zo'n kleintje. Jefta begint nu ook te snotteren. Lastig een winterkindje. Hanna werd pas na 7 maanden voor het eerst verkouden, ook goed met gelijk bronchitis maar goed. Inderdaad een rolletje in de rug, dan blijven ze lekker liggen en rollen ze niet terug. Hier is het ritme compleet zoek. Ene keer komt'ie na een uur en de andere keer na 3 uur. Echt heerlijk haha.
Dankjewel meiden. Ben gelukkig al wat rustiger eronder maar leuk is anders. Als het niet te vol is dan is er een kansje dat mijn vriend mag blijven. Straks begint het wel en is hij er niet, moet er niet aan denken. Of dat hij zijn wekker niet hoort ofzo, nou jullie horen het, ik ben nogal een controlfreak. Ik moet er om 9 uur zijn, krijg dan ook gelijk een ctg. Ik denk niet dat een slaappil mee kan krijgen voor thuis, anders hadden ze het wel gezegd denk ik. En morgen ochtend willen ze gelijk weer kijken wat de situatie is. Hebben jullie nog tips van dingen die ik mee kan nemen? Behalve een pyama, fototoestel, toiletspullen, babyspullen en voor mij extra kleding. Zou ik daar morgen ochtend ontbijt krijgen? Dit is duidelijk mijn eerste keer slapen in een ziekenhuis . (En de laatste hoop ik!)
Ontbijt krijg je gewoon hoor. 't Is all inclusive voor jou. Misschien: MP3-speler, extran voor extra energie als je gaat bevallen, koekjes voor je vriend, flesje water, wat te lezen, evt. laptop, je na bevallingsonderbroeken, maxi cosi in de auto. Luiers etc. hoeft niet alleen kleertjes voor de kleine. Handdoeken voor jezelf ook niet. Misschien slippers/sloffen en badjas.
Idd wat Saar zegt en neem wat te snacken mee voor jezelf, weet niet hoelang je moet blijven natuurlijk maar ik kreeg in het ziekenhuis om 17 uur een broodmaaltijd en dat was het....dus ik had om 20 uur echt wel honger
Haha all inclusive, bijna een vakantie . Goede tips, laat ik straks gelijk even halen. Dankje! En staffie, alleen een broodmaaltijd is ook weinig zeg, kun je ook niet op leven een hele avond.
Oh en wat muntgeld en een opgeladen chipknip Weet niet in welke ziekenhuis je gaat maar hier heb je van die snackautomaten maar daar moet muntgeld in of met chipknip. Ook voor de evt parkeergarage @Zijslapen Ik heb N. eigenlijk al vanaf het begin in de zijligging ipv rugligging. Ze draait pas de laatste dagen zelf op dr rug dus de tip van de handdoek is wel een goeie, op de rug loopt het snot nog maar nar binnen natuurlijk
Oh dat is ook een goede, staat erbij! Het heeft toch iets gedaan, ik ben mijn slijmprop verloren! Ik weet het, hoeft niks te betekenen maar zo voelt het dat het toch niet voor niks is die pijn.
Bailief Klinkt zo als wat ik had! Je krijgt die morfine achtinge spuit. Slaapt er heerlijk op maar bij mij zette het door en omdat je zo moe/suf van wordt vond ik het te moeilijk om weeën op te vangen. Ik had geluk dat mn moeder bij mij kon blijven slapen. Hoop voor je dat pas door zet na goede nacht gehad te hebben zodat je op eigen kracht kan doen! Zal mn bevallinsverhaal pas vertellen als je deze nacht achter de rug heb hihi anders ga je misschien wel tegen op zien. Heel veel succes in ieder geval!
@Saar: Broekje is inderdaad van Noppies! Met z'n 46 cm past Jens maatje 50 van Noppies wel redelijk.. en ze hebben heel veel leuke kleertjes Handig dat je een extra box hebt. Ben benieuwd hoe het morgen gaat. @LA: Wat vervelend dat ie zo een last heeft van krampjes Ik snap dat het voor jou ook erg zwaar is, wel fijn dat je moeder je helpt! @Staffie: Wat zielig dat ze nog steeds zo een last heeft! Jens is af en toe ook heel onrustig met zn armpjes. Door het zwaaien met z'n armen maakt hij zichzich wakker en spuugt hij ook meer. Wij bakeren hem af en toe in. Buik slapen zou ik ook nog niet doen! @Prutske: Fijn dat alles goed gaat! @Balief: Jeetje wat vervelend dat het allemaal niet opschiet en doorzet. Hoop voor je zo het nu snel gaat! Weet iemand wanneer je terug kan naar 6 voedingen?? Wij zitten nu op 7 voedingen van 100cc (hij drinkt 3 a 4 flessen leeg en de rest tussen de 70 en 90cc). Overdag krijgt hij om de 3 uur en vanaf 19.00 om de 4 uur.