Jaarwisseling mama's 2013-2014

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Doe ik nu ook, voeding op voorraad halen. Met de Friso hoefde het niet, was er altijd. Maar kruidvat is populairder.

Die avonden worden hier vaak in de winkel aangekondigd. Ik ga er wel op letten want dat zijn wel de momenten om speentjes en bepanthen te kopen. Op die laatste zit bijna nooit korting.

Ik ga weer eens proberen of I. in haar eentje wil slapen, ze ligt nu ingebakerd tegen mij aan.

Straks dus de stad in. Babybox ophalen bij Etos, raar trouwens dat jullie daar nog geen ophaalkaarr van hebben. En ik wil fotoalbums kopen. Eentje voor alleen foto's en een andere voor kaartjes en allerlei andere dingen.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: Nou dat scheelt, dat het niet zo vaak is. maar 't blijft toch vervelend. Zo heerlijke nacht hebben jullie hoor. Lekker is dat als je huis weer leger wordt. Wij zijn ook lekker bezig. Sommige dingen leveren nog wel wat op hoor. Leuk dat je naar de beekse bergen gaat, zal F vast fantastisch vinden. Lekker diertjes kijken. Oh wat heftig al weer aan het werk. Wat gaat het verlof dan snel of niet?

Bailief: Is het nu beter gegaan in de winkel? Heerlijk dat je een goede nacht hebt gehad, dat doet een mens goed of niet? Zijn de luiers bij de kruidvat alweer wat minder stug dan? Ik heb ze bij Hanna ook geprobeerd, maar vond ze zo stug. Nu niet meer geprobeerd, gelijk lidl gehaald(kan vanaf maat 3). Ik denk dat je nu nog veel te veel in de emotie zit van de bevalling. Het is ook niet niks wat jullie hebben meegemaakt. De bepanthen is wel eens in de aanbieding hoor. Weet niet of je ook een da hebt, die hebben best regelmatig 20% korting. Je kunt straks dus lekker aan het plakken. Ik heb ook een fotoalbum gehaald voor de foto's, gewoon bij de action, maar moet nog foto's bij bestellen. Ben niet zo snel.

3. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Ik was eigenlijk ook niet van plan om heel streng te diëten maar ja...
    als ik zie wat nu 1 klein verkeerd dingetje al met dr doet:(
    Vrijdag bij een vriendin een boterham meegegeten, en s'avonds spugen:(
    Niet zo veel als eerst natuurlijk maar ja..van 2 boterhammen

Dat gevoel heb ik ook, we blijven kopen en er staat nog zoveel op mn lijstje haha
    Qua huisraad wachten we nu maar even op de verhuizing

Hier trouwens ook een mobielverslaafde :D

@Bailief
    Geef je adres even in PB dat stuur ik m naar je toe.
    De gebruiksaanwijzing moet je even op google zoeken, want er zit verder niets bij.
    Ik wist eerst niet eens wat het was haha, totdat ik het merkje Pacco zag staan en ging googlen haha

Ik zou nog niet opruimen hoor...dat de wens voor een 2e op een laag pitje staat is niet zo raar na alles wat jullie mee hebben gemaakt en de onrust die er nu nog is. Maar wie weet als je straks een half jaar verder bent, dan denken jullie misschien wel heel anders

@Prutske
    Hier kijkt N. vooral heel raar als ze me ziet eten:D
    Ik bewaar alles nog maar want de wens voor een 2e is er wel ;)
    Wel doe ik de kleertjes die N. nu niet draagt naar de kringloop.
    Ik had natuurlijk zoveel gehad, en sommige zijn niet echt leuk/mooi/mijn smaak, dan kan ik het wel gaan bewaren maar bij een 2e gebruik ik het dan toch ook niet

Wat gaat de tijd toch hard he..ik moet ook over 2 weken al weer beginnen met werken

@Luiers
    Ik vind de kruidvat luiers ook niet fijn, erg stug en plasticachtig maar vind ze ook snel naar plas ruiken:) Dus pampers is nog favoriet en in de aanbieding (1+1 gratis) ook nog goedkoper dan kruidvat.
    Ik ga van de week wel een pak van de etos halen, ff testen

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Staffie: Oeh dat is niet prettig. Eigen brood meenemen dus. Nou hier niet het idee dat hij reageert op mijn brood. Hij had het ook m.n. 's nachts. Ik dronk 's middags een glas melk, bij het eten een kom yoghurt en voor het naar bed gaan. Nu is hij een stuk rustiger. Dus ik twijfel nog steeds. Heb van het weekend nog lekker toastjes met brie gegeten en hij is in zijn gezichtje wel wat vuriger geworden, maar ja het is ook de tijd van baby acne. 't Is ook wel lastig. Bij jou is het duidelijk KMA bij Jefta duidelijk niet denk ik. Meer overgevoeligheid. Hier is het kooplijstje er niet meer echt. Hanna krijgt voor haar verjaardag een tafeltje met stoeltjes. Dus ik moet nog een keer naar Ikea.

Oh moet je ook al bijna weer werken. Ik ben niet jaloers geloof ik. Bij de etos heb je ook kleine probeerpakjes. Is wel wat duurder, maar als ze er niet tegen kan zit je niet met een heel pak.

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik ben wel jaloers op jou hahahaha
    Al moet ik zeggen dat de zin om te werken wel weer aan het komen is ;)
    Maar vind het gewoon heel spannend om dr achter te laten....mn vriend kan best voor dr zorgen hoor maar ja...komt wel goed hoop ik;)

Ik dacht ook dat N. last had van babyacne maar dat was toch echt van de KMA, en na 8 weken zou de acne minder moeten worden toch?
    De KA zei dat bij acne het echt een puistje is, dus een geel/wit dingetje in het midden en zit er meer ruimte tussen de pukkels, bij eczeem/allergie, zitten er heel veel kleintjes naast elkaar en lijken het meer vlekken, met sommige die eruit springen zeg maar

Leuk voor hannah, kan ze lekker knutselen:D
    In dit huis zou ik daar geen eens ruimte voor hebben:(
    maar woensdag hebben we een bijeenkomst van de woningbouw en dan krijgen we (als het goed is;)) te horen vanaf wanneer we mogen gaan verhuizen:D:D
    Dus het nieuwe huis gaan wel gelijk helemaal kind en hond proof inrichten haha:D

@Kolven
    Degene die kolven...waar doen jullie dat mee?
    enkel/dubbel, hand/electrische en welk merk???
    Ik heb nu een kolf van een vriendin een isi mini opzich ideaal maar enkelzijdig en dat vind ik voor mn werk toch niet echt handig.
    Daarnaast kan je de snelheid en zuigkracht niet apart van elkaar instellen, leuk voor thuis dus en voor ene keer maar niet om echt veel te kolven. Ik wil dus op korte termijn een andere aanschaffen maar zie door de bomen het bos niet meer en vind ze ook nog eens behoorlijk aan de prijs;):( Marktplaats vind ik dan weer trikkie..want ook daar vragen ze nog best wel een bedrag en ik zou echt balen als het na 2 weken al kapot is ofzo..

Op dit moment heeft de Borstvoedingscentrum Schermer - Alles over en voor borstvoeding mn voorkeur vooral gezien de prijs, en het los instellen van kracht/snelheid

Maar ja...qua prijs wel een groot verschil met de Medela, zou die dan echt zoveel beter zijn?

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Staffie: Het heeft ook wel zijn nadelen hoor. Met name financieel is het vrij pittig. En je neemt je werk altijd mee, ook op vakantie. Kan me goed voorstellen dat je het spannend vind. Een avondje weg vond ik ook altijd al spannend, laat staan een hele dag. Hoeft N niet naar een opvang toe? Baby acne kan ook echt heel vurig zijn hoor. Ik ga het nog even aankijken hoe het zich ontwikkeld. Hanna had het ook pas na 2 maanden en werd na een week of 4 minder. Spannend met de woning dan. Wonen jullie nu zo gigantisch klein joh? Op zich ben je de box t.z.t. wel kwijt he?! Hanna wordt 2 straks en tot die tijd gaat ze in de box en dan is het klaar. De box heeft dan wel een opvolger natuurlijk. Ik kolf handmatig met een avent kolf enkelzijdig. Maar voor die paar keer dat ik kolf. Misschien op marktplaats kijken en een aantal onderdelen vernieuwen??? Of even op het borstvoedingsstukje vragen wat nou handig en fijn is? Ik weet niet hoe vaak je op je werk moet kolven? Met een handkolf moet je echt een ritme te pakken krijgen, maar sommige mensen kolven zelf hun borsten ook in 10 minuten leeg met de hand.

Hier lekker 2 wassen buiten gedroogd en Hanna heeft lekker in de zandbak gespeeld. Echt heerlijk weer.

7. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja financieel kan ik me goed voorstellen, helaas hier ook de reden dat ik gewoon moet blijven werken:(

Gelukkig gaat N. niet naar de opvang, ik werk s'avonds en in het weekend dus dan is vriend thuis. 1 middagje komt mn zusje oppassen omdat vriend dan pas laat klaar is met werken

Niet echt heel erg klein, maar met 2 banken, eettafel, salontafel, box en hondenmand staat het wel echt vol.
    Eigenlijk hoop ik dat de box nog wel een paar jaar blijft staan:D:D
    Als we straks een wat grotere woonkamer hebben en een bijkeuken/woonkeuken dan scheelt dat al een hop want dan hebben de honden daar hun plekkie

Handmatig zie ik toch niet zitten, wil op m werk ook niet al te lang bezig zijn, voel met toch wel bezwaard dat ik 2x op een avond moet gaan zitten:):) Als ik via MP koop dan neem ik zo bij zo wel nieuwe schilden? en slangetjes maar ja..je wet nooit hoe de motor in elkaar zit

Hier ook de was buiten gedroogd, mn dekbedovertrek, die gaat er zo gelijk weer op want het ruikt dan zooo lekker:D:D:D

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik weet niet hoeveel uur je per avond werkt? Maar ik zou dan sowieso een beetje gaan sturen dat je net voor werktijd kunt voeden en zo min mogelijk hoeft te kolven. Het wordt ook vanzelf minder he?! Op een gegeven moment heb je overdag nog een voeding of 6 en gaan ze op tijd hun bed in om vervolgens de hele nacht te slapen:D Wel lekker dat je het zo kunt regelen met oppas(of eigenlijk geen oppas). Oh ja je hebt ook nog de mand voor de honden. Ja dat zal dan niet meevallen. Hoop ook voor je dat de box nog heeeeeeel lang mag blijven staan.
    Tweedehands met een kolf vind ik ook lastig hoor, maar misschien iemand die je kent? Ik kan de kolf lenen van mijn schoonzusje bijvoorbeeld, dat zou ik nog wel aandurven. Oeh lekker he?! Hebben wij vorige week zo gedaan. Vandaag lekker de handdoekenwas. Vind ik ook altijd zo lekker.

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    In principe werk ik van 16 tot 23 uur
    Heb al gedacht om dan zo bij zo om 15 uur te kolven en dan vertrekken naar werk, en dan tussen 20/21 uur weer, eerder gaat niet want dan is het spitstijd op het werk.
    En anders eerder naar het werk, dus 15.30 beginnen en dan om 16.30 kolven.. lastig hihi maar goed het wijst zich straks vanzelf hoop ik

Ik ben in ieder geval gister begonnen met iedere ochtend een keer extra kolven voor voorraad, en kolf dan nadat N. gedronken heeft nog 75 erbij, niet slecht volgens mij?
    En in geval van nood hebben we natuurlijk de kunstvoeding staan, maar ben vooral bang dat mn productie straks terugloopt als ik weer werk:(

hele nacht slapen...oh heerlijk...hahahaha
    Hier al 3 dagen dat ze rond 21/22 uur in slaap valt na het drinken en dan pas om 3 komt:D Qua aantal uur heerlijk, maar de tijd is niet echt handig want na 3 uur gaat ze clusteren en komt ze om de 1,5 a 2 uur haha

Ja van mij mag de box de komende 5 jaar wel blijven staan:D

vandaag heerlijk een uur gewandeld, 15 uur vertrokken, N. gelijk in slaap gevallen, om 16 waren we thuis en nu ligt ze nog in de kinderwagen te slapen, echt zo lief:D

10. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Staffie: Ik had deze kolf van mn zus:
    https://www.google.nl/search?q=medela+borstkolf&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=KfsMU-GpFMye7AauoIGACw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1343&bih=677#facrc=_&imgdii=_&imgrc=cE8NbZXdCpjjZM%253A%3BZPXv3RsAU3jCUM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.borstkolf-info.nl%252Fimages%252Fmedela_pump_in_style_elektrische_borstkolf..jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.borstkolf-info.nl%252FMedela-Pump-in-Style.html%3B225%3B181
    Vond het wel handig dat alles in de rugtas zat, makkelijk om mee te nemen. Deze kolf is alleen wel prijzig geloof ik.

Bij lekker weer ga ik ook altijd een uurtje wandelen. Ben hard aan het lijnen, dus wat extra beweging is niet verkeerd.

Nog maar 2,7 kilo en ik zit weer op mn startgewicht. Krijg mn oude spijkerbroek ook weer dicht, hangt alleen nog een klein randje overheen haha

@Bailief: Ik heb een plakboek gekocht bij de Bruna en daar alle kaarten die we hebben gekregen ingeplakt.
    Gaat het slapen beter nu I. is ingebakerd?

Hier een zware dag gehad met Jens. Vanmorgen om 11.00 uur wakker geworden (bij mij in bed) en daarna tot 20.30 uur NIET meer geslapen :( Zelfs op schoot viel hij maar voor 2 minuutjes in slaap om daarna weer huilend wakker te worden.
    Hoop dat ie nu lekker een paar uurtjes doorslaapt, ga em ook niet wakker maken voor zn laatste fles, denk dat hij zn slaap nu hard nodig heeft.

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Me88, jeetje meid das niet fijn heel de dag zo onrustig. Is de nacht wel goed gegaan?

Saar, lekker he buiten drogen heerlijk. Ja onze nachten zijn echt super hier. We hebben ook echt een heel makkelijk kind,

Staffie, succes met het uitzoeken van een kolf. Daar heb ik geen verstand van. En na F heb ik ook niks verkocht hoor. Want ik wilde ook heel graag een tweede.

Bailief, ik snap jou gevoel nu wel en laat het gewoon even zo. Doe nog niet teveel weg misschien gaat het binnenkort stukken beter en durf je het toch aan.

Hier, gisteren lekker met f naar monkey town geweest. Erg leuk maar de nacht was iets minder omdat hij zo moe was werd hij iedere keer overstuur wakker. En L slaapt gewoon lekker heel de nacht. Die ga ik zo wakker maken.

12. nono

nono Niet meer actief

Staffie, ik gebruik ook de swing en bevalt mij goed! :) Heb geen dubbele omdat ik dat toch iets te duur vond en een enkele gaat mij ook prima af. :) Dat is inderdaad netjes 75 afkolven nadat ze bij je gedronken heeft!

Me88 wat goed zeg dat je op 2,7 kg weer op je oude gewicht zit. Och vermoeiend is het he als de kleine niet wil slapen.. een hele dag lang wakker is heel wat. Hoe is de nacht nu gegaan?

Prutske, balen dat je een k nacht hebt gehad. Lekker dat L zo goed heeft geslapen.. Wel een leuke dag verder gehad?

Saar, hoe gaat het met jullie?

@Hier, gister ging m'n productie ineens naar beneden.. ik gooide het op vermoeidheid tot ik gister avond wat bruinverlies had en vanochtend dus ongesteld ben geworden. Heb gelezen dat je productie daarvan ook wat naar beneden kan gaan. Ik kolf nu nog ff af gezien ik in de ochtend altijd het meeste afkolf en wat ik te kort kom 'savonds is dan weer aangevuld maar verder ga ik d'r vandaag maar aanleggen. Verder gaat het met Amy goed!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Staffie: Oke dat is op zich goed te doen dan. Waarom niet gewoon om 3 uur voeden? Mis misschien wel iets hoor..;) Netjes hoor 75 cc na het voeden. Lekker dan weet je ook wel dat het kolven goed komt. Kan zijn dat je straks een dip krijgt met werken. Valt vaak samen met de regeldagen van 3 maanden. Gewoon thuis dan meer uitleggen. Lekker die nachten he?! Hier hadden we Jefta vannacht zelfs om 5 uur na de voeding van 10 uur. Oh fijn dat ze dan zo vaak komt... doet je nachtrust niet echt goed. Lekker is dat he als ze zo in slaap vallen in de kinderwagen. Ik ga meestal om 11 uur even naar de winkel en dan slaapt Jefta tenminste tijdens het lunchen met Hanna.

Me88: Niet te hard lijnen he;) Maar joh je schiet al zo weer op en je body shape is toch veranderd. Tenminste bij mij wel. Heeft Jens vannacht wel lekker geslapen?

Prutske: Lekker toch, lekker van genieten. Hier wordt het ook steeds makkelijker. Oh leuk monkeytown. Binnenkort ga ik ook een keer naar ballorig is net zoiets. Vervelend dat hij zo onrustig was dan.

Nono: Oh bah alweer ongesteld dat is mooi snel. Nou ja dan weet je dat alles nog werkt haha. Hopelijk is de dip snel over.

Hier gaat het goed. Jefta doet het stukken beter! Ik ben drukdrukdruk. Kom haast niet toe aan zitten voor mijn gevoel. Gisteren uit eten geweest met mijn familie. Kinderen waren ook mee. Hanna heeft heerlijk pizza zitten eten en Jefta is ook rustig gebleven. Toch altijd even spannend. Was heel gezellig en lekker. Jefta komt nu 1 keer per nacht echt goed voor je nachtrust.

14. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Jens heeft vannacht super geslapen, had denk wat in te halen haha
    Rond 20.30 gaan slapen, om 23.00 hebben we hem zijn fles gegeven (half slapend) daarna heeft hij tot 5.40 geslapen. Na die fles nog eens tot 8.30 bij mij in bed.

Vandaag wezen lunchen met familie. Jens heeft al die tijd liggen slapen in de wagen. Voordat we naar huis gingen weer slapend de fles gegeven en daarna zo terug gelegd.

@Prutske: Leuk monkey town :) Wel vervelend voor F. (en jullie) dat hij een onrustige nacht had. Gelukkig is je andere zoon heel makkelijk ;)

@Nono: Is je productie al weer wat beter of blijft dat de hele menstruatie minder?

@Saar: Wat lekker dat Jefta nog maar 1 keer komt 's nachts!
    Makkelijk dat jullie met de kinds uiteten kunnen.

Hier nog een foto van hoe Jens gisterochtend lag toen ik wakker werd naast hem :)

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Me, wat kan hij lekker duimen zeg

Saar, fijn he dat ze zich gedragen als je uiteten gaat heerlijk.

Nono, is je productie weer in orde?

Monkeyb town, was echt super. We hebben genoten.
    Daarna waren we s avonds nog gaan uiteten. L lag te slapen en f heeft lekker frietjes gegeten.

Slapen, vannacht weer heerlijk doorgeslapen

Bailief, meid hoe gaat het bij jullie

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Heerlijk dat slapen en wat ziet je ventje er heerlijk uit zo duimend. Jefta is nog druk aan het zoeken, die schiet niet op.

Prutske: Lekker is dat als je toch even ergens kunt eten. Wij gingen alleen een pizzaatje eten hoor, maar hebben toch 2 uur aan tafel gezeten met zo'n grote groep.

Ik zeg niks meer over de nachten. Jefta was vanaf 5 uur onrustig en liet scheten. Niet meer gezond gewoon. Het jochie heeft zulke gevoelige darmen is helemaal niet herkenbaar. Bij Hanna kon ik echt alles zonder problemen eten.

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Me
    Ach gossie...wat een dag zeg..gewoon te moe om in slaap te vallen??
    Hopelijk gaat het nu beter

Wat een heerlijke foto!
    Krijg er zelf slaap van haha

Netjes al zoveel kilo kwijt!
    Ik zal ook weer eens op de weegschaal gaan staan;)

@Prutske
    Heerlijk dat L zo goed en lang slaapt!

@Nono
    Hoelang ben je ongeveer bezig met de enkele swing, om beide borsten leeg te krijgen? Ik vind de dubbelen namelijk ook wel erg duur...
    Fijn dat alles weer werkt, vast niet gemist die ongi haha

@Saar
    Ja als ze het wil kan ik gewoon voeden om 3 natuurlijk maar hier heeft aanleggen zonder honger geen zin..dan gaat ze gewoon gillen;)

Hier heeft N al 4 dagen last van krampjes en laat ook veel vieze scheten..Vandaag is ook de 4e dag dat ze niet gepoept heeft dus hopelijk heeft ze straks een volle luier

Ze heeft vandaag dr eerste prikjes gehad..zo zielig:(:(
    Gillen dat ze deed...maar gelukkig na 5 minuutjes over.
    Nu ligt ze lekker te trappelen onder de mobiel dus volgens mij heeft ze er nog niet echt last van

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Trouwens woensdag vergadering gehad, dus voor het eerst N. een avondje bij pap gelaten, alles goed gegaan gelukkig alleen wist ie niet meer hoe de fleswarmer werkte;) gelukkig was op dat moment ook de vergadering zo goed als afgelopen dus ben ik maar naar huis gegaan haha
    Ze huilde nog niet van de honger dus het viel mee ;)

Helaas zitten we in de laatste fase van het bouwtraject.
    De 1e fase krijgt vanaf 1 maart urgentie en dus een mooi bedrag mee als ze een andere woning accepteren, wij pas 1 mei 2015....echt balen maar ja, een jaar is best snel voorbij toch;):)

Gelukkig begint de sloop pas in april 2015 dus we zitten niet heel lang in de rotzooi. Verder ben ik natuurlijk gelijk aan het rekenen gegaan:)
    Juni mag ik weer zwanger worden dan is het maart, niet echt handig maar kan..ben dan mei wel weer opgeknapt haha alleen aug, sept moeten we maar overslaan

We gaan gewoon alvast maar lekker opruimen, de zolder inpakken enzo
    en mocht er snel een nieuwe zwangerschap zijn, dan maar even geen kamertje voor baby 2, N. gaat dan naar dr eigen plekje en baby 2 in het wiegje. Maar toch balen dat we niet in de 1e fase zitten, dan had ik van de zomer al groter gewoond:(
    We mogen nu wel verhuizen natuurlijk maar dan krijgen we de verhuisvergoeding niet en dat is € 7400....dus ja dan snappen jullie wel dat ik liever dan een jaartje wacht haha

N. heeft echt helemaal geen last van de prikjes gelukkig!
    Gisteravond in bad gedaan, toen om half 8 gedronken en doorgeslapen tot 02.00 uur:$ en toen weer om 6.00, ze is wel wat slaperiger maar ze heeft ook last van dr buik, vandaag dag 5 van niet poepen, dus ik zit nu lekker veel aan de ontbijtkoek, hopelijk laxeert dat voor haar een beetje

N. pakt nu ook steeds vaker dr duim ipv de speen haha alleen snapt ze nog niet helemaal hoe het werkt en wordt dan boos op dr hand :D:D
    Of ze stopt heel dr hand er te ver in en begint dan te kokhalzen:p
    Maar als ze m eenmaal goed vast heeft is het zo schattig:D

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Staffie: Oh dat is ook weleens lastig. Jefta wil altijd wel eten, Hanna wilde dat ook altijd wel. Wel makkelijk. Als je nou echt denkt dat N heel erg last heeft van de ontlasting kun je een klein beetje olijfolie op je tepel doen voordat je gaat voeden. Dat laxeert ook lekker. Maar goed alles tussen 10 keer per dag en 1 keer per 10 dagen is prima he?! Lekker dat ze niet zoveel last heeft van de prikjes. Haha mannen, hij bedacht ook niet dat het in een pannetje met water kan? Mag zelfs in de magnetron he, als je maar zwenkt en niet schud. Balen van de woning, maar ach het is zo mei 2015 en ik zou die verhuisvergoeding ook niet laten schieten. Al ben je zwanger dan komt het ook wel weer goed toch.

Hier gaat het wel lekker. Er zit nog 2 kilo extra aan me vast dus dat gaat ook lekker. Lijnen doen we hier niet aan, mag ook niet. Nog wel een buikje, maar ik pas tenminste al mijn broeken weer. Dat buikje slinkt heel langzaam. Weet nog dat het bij Hanna ook best een half jaartje duurde ofzo. Wel zonder sporten en buikspieroefeningen hihi. Misschien helpt dat maar daar heb ik geen zin in. Jefta duimt nog steeds niet. Baal er van want hij heeft soms veel zuigbehoefte. Hij stopt zijn hele hand in zijn mond, dus het komt vast wel maar goed. Hij ligt overdag wel in het grote ledikant. Dan is straks de overgang van wieg naar ledikant wat kleiner. Hebben we bij Hanna ook zo gedaan en die heeft geen problemen gehad. Er hangt nu een roze pyjama aan de lijn voor hem, kon geen klein maatje meer krijgen. ach ja maakt het ook uit. Vond meneertje van de week wel overdwars boven in bed ondanks de slaapzak die hij aan had.

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    staffie, balen dat jullie pas als laatste aan de beurt zijn. Maar het geld is wel de moeite waard om even te wachten toch.

Saar, lastig met die gevoelige darmpjes.

Onder het typen ben ik met de kinderwagen aan het wiebelen. l begint een echt huiluurtje te krijgen. Helaas duurt het van half acht s avonds tot half elf s avonds:(.
    Ben van de week ook met hem naar de dokter geweest omdat hij maar blijft knorren.
    Helaas is het geen verkoudheid. Maar hij heeft een erg nauwe luchtpijp. Als hij gaat huilen lijkt het net een speenvarken en of hij gaat hyperventileren hierdoor. hij gaat er gelukkig wel gewoon overheen groeien.

Mijn gewicht blijft maar op hetzelfde hangen. Ruim drie kilo boven mijn startgewicht. Maar ik heb goeie hoop dat het beter word nu ik volgende week weer ga werken.

Deel Deze Pagina