Jaarwisseling mama's 2013-2014

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    ja ik kan dr hier ook echt niet troosten aan de borst bij krampjes ofzo, want dan gaat ze echt gillen:(

Ik ben vandaag begonnen met een theelepeltje zonnebloemolie want ze heeft nog steeds niet gepoept maar is al wel 2 dagen aan het drukken
    Ik hoop dus dat ze vanavond een flinke spuitluier heeft:D

Nee mn vriend is niet zo van afwijken van de standaard haha
    Ik zie precies hetzelfde tegen hem haha, had ie idd niet aan gedacht
    Kom op..hoe maak je, je eigen soep warm:(:(
    Ach ja..hij weet het nu voor een volgende keer haha

@Prutske
    Ja voor dat geld wacht ik idd liever even ;)

Vervelend van het huiluurtje(s)
    N heeft het ook even gehad, maar gelukkig is het nu over.
    Ik deed dr dan vaak na een uurtje huilen in bad.
    en dan erna lekker drinken (of ervoor lag eraan hoe het uitkwam)
    dan kalmeerde ze wel en viel ze lekker in slaap.
    Misschien helpt dat bij L ook wel?

Gelukkig kan hij over zn smalle luchtpijp heen groeien maar lijkt me best schrikken als hij zo gaat hyperventileren.
    Wat moet je er dan aan doen? In een zakje ademen werkt vast niet voor zo'n kleintje?

As maandag weer beginnen?
    Ik begin volgende week woensdag, dus deze week nog even lekker genieten van het thuis zijn

@Verlof
    Mn laatste week gaat in:(
    Dus extra genieten van mn vrije tijd. Ik had/heb heel veel dingen die ik in mn verlof wilde doen maar er is tot nu toe niks van terecht gekomen:(
    Toch wil ik proberen om deze week in iedergeval een begin te maken aan het baby album, dan kan ik straks gewoon op mn vrije dagen er mee verder gaan, anders ben ik bang dat ik er nooit meer aan toe kom:(
    ook wil ik alvast maatje 62 uitgewassen en gestreken in de kast hebben hangen haha
    Als het goed weer is sluiten we volgende week zondag mn verlof af met een dagje Blijdorp. Wij met zn drietjes en mn vader, zus en zwager.

@Ledikantje
    Hier willen we straks ook de middag slaapjes in het "grote" bed op dr eigen kamer laten doen. Als ze dan niet meer in dr wiegje past dan is het niet gelijk zo'n overgang

@Hond
    Helaas gaat het weer niet goed met mn hond :(
    We zijn de prednison aan het afbouwen maar sinds gister gaat hij weer achteruit, vandaag al weer slechter dan gisteren...
    maandag dus weer terug..ik begin het steeds somberder in te zien:(

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gisteren een heel verhaal getikt, maar ging niet goed met plaatsen. Dus nu opnieuw.

Prutske: Succes vandaag! Lekker zo'n huiluurtje.. Hier niet echt een huiluurtje maar vaak wel wakker van 6-8 uur 's avonds. Dan meestal een uurtje slaap en dan nachtvoeding. Wat naar die nauwe luchtpijp, lijkt me een erg naar geluid.

Staffie: Hoe gaat het nu bij je met de hond? Heeft N alles al lekker ondergepoept? Geniet van de laatste paar daagjes echt thuis. Doe nog even rustig aan.

Bailief: Hoe is het met je en je dochter?
    En hoe is het met de rest?

Hier zijn we op mijn man na allemaal helemaal niet fit. Dochter heeft zaterdag gespuugt, Jefta is vreselijk huilerig en snotverkouden (alweer) en ik ben ook niet echt fitjes. Hele dag met de kindjes op schoot, ben blij als het weer weekend is:). We hebben besloten dat we Jefta in zijn grote bed gaan doen en de wieg weg. Hij ligt sowieso bijna klem en ik word heel vaak wakker van hem als hij loopt te knorren. Hij ligt soms ook gewoon te kletsen 's nachts, heel irritant dus.

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, ik hoef pas morgen te beginnen gelukkig. En dan deze week alleen maar halve dagen.
    Zijn luchtpijp heeft hij zelf niet veel last van. Alleen als hij heel hard huilt en dat doet hij gelukkig niet zo vaak.

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    En wat spannend dat j naar zijn grote bedje gaat.

Staffie, hoe gaat het nu? Wat erg dat het niet echt beter wordt.
    Maatje 62 is hier al echt passend:)
    Geniet van je laatste weekje verlof.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoi meiden!

Ben ik weer eventjes. I. in de draagdoek en ik aan het typen terwijl ik heen en weer beweeg haha.

Hoe is het met jullie? Ik ben erg druk geweest en heb niet eens tijd gehad om fatsoenlijk bij te lezen, sorry.

Staffie, laatste weekje alweer! Zie je er erg tegen op om weer te beginnen? Wel heel leuk dat jullie nog naar Blijdorp willen gaan :). Wat naar van je hond :( hij is echt op klinkt het... Jullie hebben er alles aan gedaan, hij mag blij zijn met jullie als baasjes.

Saar, beterschap voor jullie allemaal! (behalve je man ;)) Wat is Jefta al groot als hij helemaal klem ligt! Pff ik zou I. en Jefta wel eens naast elkaar willen zien haha.

Prutske, succes alvast met je werkdag! Gelukkig heeft hij zelf niet veel last van zijn luchtpijp. Klinkt wel naar.

Hier, we zijn vandaag naar het CB geweest. I. is nu 53,5 cm en weegt 4135 gram. Een heel raar idee dat er ook gewoon kindjes geboren worden met haar lengte en gewicht haha. Wij kiezen er trouwens bewust voor om een paar maanden later te beginnen met de vaccinaties en we willen er dan ook niet telkens 2 tegelijk geven maar elke maand eentje. Was het CB niet zo blij mee.

Verder ben ik dus echt druk. Inbakeren lijkt toch niet echt nodig te zijn voor I. Dus bedankt voor het aanbod, Staffie :) maar voor nu probeer ik het weer even zonder. Ze is me namelijk al een paar keer spontaan in slaap gevallen op de bank. Niet de ideale plek maar ze kan het dus wel. Elk vrij moment dat ze me geeft probeer ik dingen te doen hier want het is zo'n zooi geworden.

Mijn wond is ook een stukje open gesprongen, al een week geleden aan een uiteinde en hij wil niet dicht. Was ook wat ontstoken dus ik doe er telkens betadine op omdat het elke keer weer open gaat. Erg vervelend...

Sorry, ik weet dat ik vast op veel dingen niet gereageerd heb, maar ik doe mijn best ;)

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Beterschap voor jullie!
    Hopelijk snel weer opgeknapt...

Hoe gaat het in het grote bed??
    Ik wil straks wel de middagslaapjes in het ledikant gaan doen, maar verder zo lang mogelijk in de wieg, maar N. is dan ook heel rustig en past er nog gemakkelijk in

Helaas nog steeds geen poepbroek:(
    Heel het weekend heeft ze behoorlijk last gehad, echt wel persen maar er kwam niet meer dan poepjes;)
    Gisteren dus gewoon de huisarts gebeld, en gelukkig lactulosesiroop gekregen, maar dit heeft ook 2 dagen nodig om in te werken, ik hoop dus dat we vanavond eindelijk poep spotten haha
    Gelukkig heeft ze nu wel iets minder last dan van het weekend

@Prutske
    Succes met werken!
    Gelukkig mag je halve dagen, ze hebben mij ook super ingepland.
    Boven sterkte dus nog niet in functie ;)
    maar 3 dagen ipv 4 en geen sluit diensten dus ik kan gaan wanneer ik wil:D:D, is wel een fijn idee dat als het thuis niet gaat, dat ik gewoon weg kan

@Bailief
    Gek idee he ;)
    Hadden we hier ook...N. al 10 weken terwijl qua gewicht en lengte e ook een pasgeboren baby kan zijn haha

Gelukkig lukt het nu ook zonder inbakeren.
    Dan bewaar ik m, misschien wil nummer 2 het hier wel ;)

En die rotzooi...herkenbaar hoor ;)
    Ookal is N. wel wat makkelijker qua slapen, ik kom er ook gewoon niet echt aan toe...kleine dingen wel, maar ff flink aanpakken zit er niet in
    Ja..als vriend thuis is, in het weekend maar ja..ook niet gezellig als ik dan alleen maar aan het poetsen ben haha
    Ach ja..het stof en de vieze ramen lopen niet weg, en mocht er iemand last van hebben dan zal ik ze laten zien waar ze de schoonmaakspullen kunnen vinden:D:D:D

Ja echt zin in Blijdorp:D
    Ik heb er een paar jaar gewerkt,meeste weten ook van mn MMM dus het is en gewoon een leuk dagje uit en N. showen:D:D

@Hond
    Zaterdag ging het weer helemaal mis:(
    Dus in overleg met de dierenarts weer 3 pillen prednison en gisteren zijn we terug geweest.
    70 tot 80% komt er weer bovenop maar ja...ook een deel niet dus.
    Zoals hij nu is, is het gewoon niet hondswaardig...
    NU heeft hij dus weer een prednison stoot gekregen, iedere dag 2 pillen, 2 weken lang.
    Over 2 weken moeten we terug en dan moet zn toestand echt verbeterd zijn, dan gaan we afbouwen en moet zn toestand ook goed blijven.

De DA geeft 6 weken voor herstel (we zitten al over de 3...) is er na die 6 weken geen verbetering is de kans op herstel eigenlijk zo goed als nihil:(:(

Er zit dus niets anders op dan hopen en afwachten....

Verder gaat het hier zn gangetje, N. heeft al 9 dagen niet gepoept, maar hopelijk komt het eraan nu met lactulosesiroop
    Ze heeft er nu niet echt last van ook (het weekend wel) dus dat scheelt.
    Wel slaapt ze heel veel, normaal staan we tussen 8en9 op, even beneden zodat ik kan eten, dan N. in bad dan doet ze een dutje en in de tussentijd maak ik me klaar. Dan naar beneden , wordt N. wakker spelen in de box en na de voeding naar bed meestal rond 1 uur.
    Maar vandaag...na het wassen inslaap gevallen, rondje met de wagen gedaan en nu slaapt ze nog steeds:$

Dus ochtenddutje en middagslaap in een denk ik:D
    Ondertussen ook al wel 5 uur geleden dat ze heeft gedronken dus maak dr over een uurtje echt wel wakker
    Ik heb in de tussentijd wel gekolfd want ja..ze liepen leeg hahah
    150cc :D:D echt zo blij mee!!
    Want ik heb nog haast geen voorraad in de vriezer omdat het natuurlijk "slechte" melk was

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: Hoe was je eerste dag? Lekker zo rustig opstarten. Fijn dat hij er niet echt last van heeft misschien huilt hij daarom wel niet zo veel;)

Bailief: Haha ik wil ze niet naast elkaar zien hoor, dan heb ik echt een reus! Hij zal inmiddels de 60 cm gepasseerd zijn. Maar I doet het goed zo te lezen. Wat naar dat je wond open is gesprongen. Als hij openblijft anders gewoon even naar de huisarts? Heb je er ook nog pijn aan? Hier heb ik toen echt een paar dagen (lang weekend) niet zwaar getild en zo min mogelijk gebukt enzo. Daarna was het dicht en nu is het echt een mooi litteken aan het worden. Met de zooi zal het ook wel meevallen.

Staffie; Wat naar met jullie hond. Hoop echt voor je dat hij opknapt van de medicijnen. En hopelijk heeft N eindelijk gepoept. Hier hebben we het probleem niet gelukkig, heb er wel 2-3 op een dag of Jefta dan. Lekker dat je zoveel hebt gekolfd. Ben je er nog uitgekomen met de kolf die je wilde kopen? Zo bouw je in ieder geval een lekker voorraadje op als je zo goed kolft.

Jefta doet het prima in zijn ledikant. En ik slaap weer door tot zijn voeding. Dus goede keus tot nu toe. We laten de wieg tot zaterdag staan, als hij het dan nog zo doet gaat'ie op zolder (denk ik). Ik vind het altijd wel spannend zo'n eerste nacht zonder kind die je hoort, maar goed je moet op je kind vertrouwen. Hier gaat het huishouden in grote lijnen wel gewoon weer door. Nu ben ik wel erg perfectionistisch dus ik loop af en toe te lang door. Maar sommige dingen, zoals ramen lappen, zijn ook gewoon ontspannen buiten bezig zijn. Vandaag kijk ik wel weer uit naar manlief aangezien ik echt maar 10 minuten zonder kind heb gezeten. Ze zijn allebei niet fit hier.

8. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Staffie: lekker genieten van deze laatste week!
    @Saar: Beterschap! Hopelijk is alles snel weer wat rustiger. Ukkie ligt nog altijd bij mij in bed 's nachts trouwens :p Ik vind het wel "gezellig" omdat ik alleen ben ;)
    @Prutske: Wow maat 62 al? Mijn ukkie heeft 56 aan.. sommige truitjes nog 50, maar er zijn ook truitjes/pakjes maat 56 die vallen zo groot dat hij erin verzuipt (verschilt een beetje van merk tot merk).

@krampjes: hier ook nog steeds last.. iets minder dan toen hij net geboren was, dat wel. Gaat misschien toch de goede kant op? Ik gebruik nu wel Infacol.. geen idee of het echt werkt, veel verschil zie ik niet echt behalve dat hij tussendoor veel scheetjes laat nu.

@terugaanhetwerk: ik ben afgelopen week langsgegaan bij mijn werk, ik dacht even horen hoe de zaken ervoor staan maar mijn bureau was al helemaal opgeruimd, geen laptop meer daar etc. Kreeg dus ook te horen dat baas niet van gedachten was veranderd (over werkende moeders) en dat ik dus kan opzouten. De eerste vraag die ik kreeg was of ik al ander werk had gevonden. Botte boer. Enfin, eigenlijk had ik nog 1 week moeten werken tot einde contract, maar ik hoef niet te gaan (mijn "vervanger", een man, begint zelfs al die week). Nu op zoek naar ander werk..

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Al een beetje opgeknapt?
    Ik denk dat ik toch maar voor mn 1e gedachte ga, van de week maar even langs de winkel hiervoor

@La85
    Fijn dat het zo goed gaat bij jullie!
    Vind je onderschrift ook erg leuk om te lezen:D:D

Wat een hork van een werkgever zeg....
    Ik hoop dat je snel wat vind..gelukkig begint het seizoen weer dus is er qua receptie/horeca/hotel wel weer veel werk te vinden al is het tijdelijk, je weet nooit waar het op uit kan lopen

N. heeft nog steeds niet gepoept:(
    Sinds maandag aan de lactulose siroop maar nog steeds niks...
    Het zou 2 dagen nodig hebben om in te werken dus als er morgen nog niks uit is dan bel ik weer naar de huisarts

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    La85, fijn dat het goed gaat. Enn L was bij zijn geboorte al bijna 4 kilo dus vandaar het verschil. Wat stom van je werk zeg. Ik hoop dat je snel iets vind.

Staffie, ik hoop dat je kleintje snel gaat poepen. En anders vandaag bellen. Anders gaat er weer een weekend overheen.

Saar, hoe gaat het daar? Fijn dat het goed gaat in zijn ledikant.

Bailief, succes meid. En wat fijn dat ze toch zelf in slaap valt. Wij gebruiken de puckababy alleen snachts zodat L. In slaap blijft zeg maar.

Werken viel alles mee. Gewoon zoals het was. Nu vanmiddag nog een paar uurtjes en dan lekker weekend.
    Alleen is F nu ziek vanaf dinsdag al. S ochtends niks aan de hand maar na zijn middagdutje komt de koorts tot ongeveer 39, 5. Maar ik ga hem niet heel lm de tijd temperaturen dat vind ik zo sneu. Ik merk het toch wel aan hem zelf. De dokter konniks vinden. Ook zijn urine was goed alleen meer drinken. Ik doe mijn best maar hij zweet zich suf met die koorts.

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat vervelend voor F. zeg! en voor jullie natuurlijk, volgens mij heerst er weer van alles
    Gelukkig viel het werken weer mee, ik moet zeggen dat ik ook wel zin heb om weer te beginnen al vind ik het ook heel spannend hoe mn vriend het gaat vinden om alleen met haar te zijn, en hoe ik mn draai weer moet vinden straks.
    mama zijn en werken, maar het zal vast allemaal goedkomen

Vanochtend heeft N. eindelijk gepoept:D:D
    en veel ook hahaha hele luier vol en zonder luier ook nog een lading dikke drap. gelukkig had ze er geen last van, zat echt hard te kreunen haha moest er gewoon om lachen:D:D
    Dus het zal nu vast opgelucht zijn bij dr.

Wel ga ik het weekend nog even door met de lactulosesiroop, en dan kijken we of het vanzelf blijft komen

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

La: Wat een baas zeg! Heb je nog wel recht op WW of duik je gelijk de bijstand in?

Staffie: Fijn dat N eindelijk gepoept heeft. Zat het tot achter haar oren? Hopelijk is he nu opgelost.

Prutske: Beterschap met F. Hopelijk steekt hij L niet aan. Fijn dat het werken is meegevallen.

Krampjes: hier ook nog krampjes maar een stuk minder. Ik hoop dat het zo blijft als ik weer melk ga drinken.

Hier gaat het met de kleine meid beter, maar Jefta en ik blijven nog een beetje achter. Gelukkig heeft Jefta nu maar 1 nachtvoeding en houdt hij het daar ook bij.

13. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Nou bijna Saar haha maar ik was er optijd bij, ze zat zo te kreunen en toen een diepe zucht dus snel in de luier gekeken, nou die had ze in 5 minuten tijd helemaal vol gescheten haha
    en toen die los was ging ze vrolijk verder, maar ik was erop voorbereid dus had al een oude handdoek op het verschoningskussen gelegd;):D
    Die is dus zo de kliko ingegaan:D

Fijn dat Hanna zich beter voelt, nu jullie nog.
    lekker nog maar 1 nachtvoeding.
    N. slaat heel vaak de avondvoeding over...gister ook weer om 19 gedronken en toen om 01.00 weer en dan om de 3/4 uur
    Wakker maken ben ik eigenlijk niet zo'n fan van maar ja heb natuurlijk liever dat ze na 23 uur lekker 6 uurtjes achter elkaar slaapt
    Misschien vanavond toch maar om 23 gewoon aanleggen?

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha slim! Nou ze is in ieder geval een hoop kwijt. Hier om 21 uur de laatste voeding, dat is de enige voeding die ik stuur. Daarna ga ik ook slapen (dus lig om half 10 te pitten). Dan weer tussen 3-4 uur en dan 6-7 uur. Overdag laat ik hem zijn gang gaan. Hij wordt om 9 uur trouwens niet altijd uit zichzelf wakker, maar we hebben ontdekt dat als we zijn deken van hem afhalen hij binnen 5 minuten goed wakker is. We trekken hem dan een pyjama aan (roze haha van Hanna) en zijn druppels en dan lekker drinken.

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Staffie, jeej :D haha. Wat kan het opluchten als ze dan ineens een poepluier heeft he. Hoe is het nu met je hond?

Prutske, he wat naar, beterschap met F. Fijn dat het werken gewoon normaal was :).

Saar, haha een roze pyjama, schattig :D. Beterschap voor jou en Jefta weer. Vervelend!

LA, wat een idioot van een baas. Heb je recht op ww of heb je daar te kort voor gewerkt? Je mannetje is ook nog lekker klein!

Voeding 's avonds: hier meestal rond 5 uur, 8 uur en 11 uur. Dan laat ze er 6 uur tussen zitten dus dan komt ze om 5 uur 's ochtends weer.

Ik heb advies gevraagd voor dat stukje wond dat steeds open gaat/blijft maar dat moet gewoon vanzelf dicht gaan. Ik denk dus dat dat uiteinde lelijk gaat worden omdat het open is gegaan 6 weken na de operatie en ik er nu nog steeds mee bezig ben. Maargoed maakt niet uit, als het maar eens dicht gaat.

Verder niks bijzonders hier :)

16. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wat is het stil hier...

Ik ben aan het genieten van mn laatste verlof dagen, en nog geluk ook met dat mooie weer:D
    Gister gezellig met mn vader, zus, vriend en N. natuurlijk naar Blijdorp geweest, was heerlijk weer en N. heeft echt genoten:D
    De dieren krijgt ze niks van mee natuurlijk maar de momenten dat ze wakker was lag ze heerlijk overal naar te kijken en te lachen
    Gisteravond is ze dan ook om half 7 al in slaap gevallen haha

Ik maak dr nu dus idd ook wakker rond 23 uur, als ze niet zelf komt,
    kan ze er vast aan wennen want als ik straks van mn werk thuis kom wil ik dr toch ook gewoon aanleggen ipv kolven.

Morgen gaan we babyzwemmen:D
    Ik heb er echt zin in en hoop zo dat N. het leuk gaat vinden

Met de hond gaat het helaas niet goed, de prednison doet niks, en lijkt dus niet aan te slaan.
    Hij kan niet normaal poepen, dit doet hij half lopend want als hij door zn hurken gaat, zoals het hoort, dan valt hij om
    Ook is hij al weer een paar keer van de bank gevallen.
    Hij springt niet als we thuis komen, sloopt zn kleedje niet meer (is echt een tip van hem) en hij is aan het afvallen.
    ik ben bang dat we snel afscheid zullen moeten nemen:(:(

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

't Is mooi weer he?! Lekker van genieten, tenminste ik doe dat wel voor zover ik er tijd voor heb.

Bailief: Lekker ritme toch? Of is het nog niet helemaal zoals je zou willen. Naar hoor met je wond. Wordt het al beter?

Staffie: Wat naar met de hond. Moeilijk hoor lijkt me(al heb ik zelf geen huisdier kan me voorstellen dat je erg aan hem gehecht bent). Je treft het qua weer nog wel even in je verlof. Fijn dat het zo leuk was in Blijdorp. Jullie hadden er prachtig weer bij. N. krijgt ook een hoop indrukken mee dan he?! Werkt het om haar om 11 uur wakker te maken?

Hier heb ik een dip. Ben 's avonds echt gewoon leeg. Dus weer 2 nachtvoedingen, maar goed dat is heerlijk voor je productie. Gelukkig wordt Jefta niet boos. Hanna werd altijd boos als ik niks meer had. Jefta zuigt gewoon, wat wel weer vervelend is voor je tepels trouwens. Verder probeer ik zoveel mogelijk buiten te genieten, maar buiten voeden vind ik helaas nog te koud in de schaduw. Dus ja 't is af en toe een beetje lastig om mezelf tussen 2 kinderen op te splitsen.

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo eindelijk even tijd voor een berichtje. En het zal wel een heel verhaal worden dus maar even de laptop opgestart.

staffie, leuk babyzwemmen. Komt zeker goed. Neem wel een warme wikkeldoek mee want na het zwemmen krijgen ze het vaak even koud. En slapen zal daarna ook wel goed gaan.
    Wat sneu dat het niet beter gaat met je hondje. Niet leuk om zon beestje te zien lijden

Saar, wat knap dat je het positieve kunt zien van 2 nachtvoedingen. Heerlijk genieten he dit weer. Fijn ook voor de oudste dat ze lekker buiten kunnen spelen. Even uitrazen.

bailief, fijn nachtje heb je al. Ik hoop dat het overdag ook al wat beter gaat bij jullie.

Hier weer lekker aan het werk. Het gaat allemaal weer vanzelf. Het is wel extra fijn dat de kleine man het goed doet.
    Wij zitten nu in een nieuw ritme alweer. Nog maar 4 flessen per dag. Omdat het manneke telkens wakker gemaakt moest worden voor de laatste voeding.
    Nu dus eten om 7.30, 11,30, 16.00 en 20,15 en dan naar bed voor de nacht.
    met de grote man gaat het ook weer wat beter. De koorts is weg en zijn snotneus loopt telkens leeg.
    Hij had het wel taai vandaag voor de eerste keer op de peuterspeelzaal. Maar hij vond het wel leuk.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske, zoo wat een verschil is dat dan. 4 voedingen tegenover 8 hier denk ik. Frustreren over nachtvoedingen werkt alleen maar averechts he?! Lig je je daar na een voeding te irriteren aan je kind:) Fijn dat je werk alweer zo normaal is geworden. Word je er nog moe van of valt het mee? Moe kunnen ze zijn van ziekzijn he?! Hier ook nog eentje die snel moe is al zal het mooie weer ook wel een handje mee helpen.

Staffie: Veel plezier bij babyzwemmen. Hopelijk vind N het leuk!

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Ja ik maak haar nu wakker maar helaas maakt ze daarna geen ruk van 6 uur, wat ik wel had gehoopt;);)
    Ze krijgt nu rond 19 uur de borst en naar bed, en dan maak ik dr gewoon rond 23 uur wakker, als ik straks van mn werk kom wil ik dr toch ook gelijk aanleggen, dus dan kan ze dr aan wennen.
    Hopelijk drinkt ze dan bij mij lekker veel en slaapt ze dan wel de nacht redelijk door. Op dit moment komt ze ook s'nachts gewoon om de 3 uur, en dat begint wel vermoeiend te worden, zeker als ik zo weer ga werken.
    Idd wat je zegt, ik irriteer me er niet aan, meisje kan er ook niks aan doen ;) maar ik hoop wel dat ze snel een ronde overslaat;)

@Prutske
    Fijn dat het werken weer bevalt.
    Is het terug werken nu makkelijker dan met F?
    Heerlijk zeg, maar 4 voedingen op een dag:D
    Dat gaat hier voorlopig niet gebeuren haha

Babyzwemmen was geweldig:D:D
    Ik heb echt genoten en N. ook, het was heel rustig maar 4 baby's dus lekker knus beginnen, normaal was het wel iets drukker zeiden ze maar max 8 ofzo. Liedjes gezongen, gespettert enz enz vooral de andere kindjes vond ze heel interessant
    Na 20 minuutjes begon N. te huilen, was snel getroost maar ze bleef wat jammeren dus ik ben eruit gegaan (normale les is 30 minuten)
    het was gewoon genoeg voor dr ;) zei de badjuf ook dat zeker voor ene 1e keer 30 minuten te lang is.
    Dus lekker gedoucht idd in een warme doek want zelfs ik had het koud haha en lekker de kleertjes aan. De rest van de middag heeft ze heerlijk geslapen hahaha

Morgen naar de kapper en nog wat winkelen, donderdag naar het ziekenhuis voor een echo van dr heupjes, en een extra weegronde bij het CB en dan om 3 uur naar mn werk:) echt een raar idee....

Deel Deze Pagina