Jaarwisseling mama's 2013-2014

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee meiden.

Staffie.
    Echt een kleintje!
    Maar ze blijft mooi groeien en daar gaat het om.
    Zijn ze er eigenlijk al achter hoe dat nu komt?

Saar.
    Hij is zeker slanke man bijna alle broekjes zitten veeelste los bij zn middel.
    Hier bleef meneer nog mooi met zn lijntje mee groeien ze zeiden wel dat volgende keer waarschijnlijk niet meer zo is.
    Kreeg ook mee dat als pap niet lukte ook licht bruin brood mocht gegeven.
    Ze vertelde dat zij nog nooit pap aan haar kinderen heeft gegeven.
    Hier niks op rommelmarkt gescord was bij mn moeder en hadden ze maar 5 kraampjes met echte rotzooi.

Me88
    Hij pas het nog wel maar je ziet dat hij nu goed in gegroeit is en dat binnen paar weken wel in 74 moet hihi.
    Leuk dat hij het eten met pplezier doet!
    Hihi lachen om zn eigen grappen erg schattig maar niet lekker voor he oren.

Prutske.
    Hoe gaat het nu met je mannetje zn afgeplate hoofdje?

Hier.
    Vandaag gelopen met wandelwagen heb nu zitje in in plaats van reiswiegje aangezien hij bijna niet meer in past. Hij vond erg leuk .
    Veder maakt die smaak/kus geluidjes en zuigt die graag op zn onder lip.
    Hij eet alles wat ik hem aanbied. De pap gaat ook beter dus kijk nog ff aan.
    Zit helaas nog op 2 nacht voedigen en overdag om 3 uur voeding.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Lastig hoor. Ik vind noppies wel heel smalletjes vallen. Had een spijkerbroekje gehad voor Jefta en die kwam er niet eens in met zijn dikke billen... Brood geven wauw dat is echt wel heel vroeg. Ik begon daar pas met 7 maanden mee toen ze de groente een beetje door had en goed kon zitten. Waarom moet je iets van pap of brood geven eigenlijk?! Met 5 kraampjes schiet het ook niet erg op nee. Wat voor kinderwagen heb je dan als hij er niet meer in past? Hier nog wel en wil het graag nog even zo houden. Pittig met je nachtvoedingen zeg en overdag ook elke 3 uur nog. Vind je het vervelend?

Hier een 'schema' van voedingen om 8.00, 12.00, 16.00, 18.00, 20.00 uur. Prima te doen. Die van 6 uur zal straks(na de 6 maanden) wel snel vervallen als hij een hapje gaat eten. Hier vandaag een zuigzoen opgelopen tijdens het van de trap lopen met Jefta op de arm en Hanna aan de hand:)

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Saar.
    Brood eten vind hij erg gezellig aangezien we met zn 2e samen ontbijten.
    Hij krijgt maar een paar muizen hapjes waar die tijdje op sabbelt.
    Pap geef ik voor dat hij gaat slapen zodat hij ietsje langer door slsapt.
    Pap en brood is zeker geen must.
    Ik heb must 4rider als met zn voeten aan onderkant ligt heeft die max nog 5cm boven zn hoofdje.
    Daarnaast vind die erg leuk om om zich heen te kunnen kijken.
    Ik vind gelukkig niet vervelend al zou ik niet erg vinden als die hele nachten zou maken. Het scheelt ook dat in huis niet super veel hoef te doen omdat mn vriend veel op zich neemt qua huishouden.
    Hihi hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je vriend niet jaloers dat je zuig zoen van iemand anders hebt gekregen?:p

4. nono

nono Niet meer actief

Staffie, als ze groeit is het goed toch :) Volgt d'r eigen lijntje.. maar een extra controle kan nooit kwaad.

Me88, balen zeg dat 'ie nog zoveel spuugt. Ja, stil laten zitten kan natuurlijk ook niet.. Haha dat gillen is erg herkenbaar.. Hij is dus ook echt wel toe aan vast voedsel zo te lezen.

@Saar, ja vreemd is dat altijd he met die dagen. Ben ook wel ff naar rommelmarkt geweest maar hier was het juist te druk. Zijn er een uurtje geweest en hadden we niet eens alles gezien, komt puur van dat uren stil staan omdat iedereen je voor de voeten loopt. Heb verder niks gekocht maar ga a.s Zaterdag wel naar een rommelmarkt .. ook staan met alle kinder kleren die ik over heb. Noppies vind ik zelf een fijn merk maar dat komt omdat Amy redelijk dun is.. past haar echt het beste.

XDoo, pfoe, vooral de nachtvoedingen lijken mij zwaar zeg! Fijn dat de pap nu ook beter gaat.

@Hier, ik had weer een enorme dip met de borstvoeding.. ik moest toch bij de huisarts zijn en heb bij haar aangekaart dat ik graag iets van neusspray wil voor de bv. Gelukkig is ze pro bv en vond ze het goed dat ik het vroeg! Ze had het zelf ook gebruikt vroeger. Kijk, ik dus naar de apotheek maar hebben ze de neusspray voor onbepaalde tijd niet meer. Grrr, heb nu dus domperhuppelup gekregen, gaat geweldig! Ik kolf nu echt meer!
    Met Amy gaat het verder goed.. Overdag drinkt ze nog wel om de 3 uur .. en sinds kort drinkt ze rond de 135 op.. terwijl het eerder 110 max was. 'Savonds huil uurtje, maar verder huilt ze vrijwel niet.. ja, als ze last heeft van de tandjes maar daar hebben we nu spul voor. :)

Voorderest niet echt nieuws hier.

Bijgevoegde bestanden:

• amyyy.jpg
      amyyy.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,1 KB
      Weergaven:
      12
  5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    heb de laptop maar even opgestart om uitgebreid te reageren.
    ga proberen op iedereen even te reageren maar ik moet zeggen dat mijn geheugen me wel eens in de steek laat.

staffie, wat een lekker fijn prulleke hebben jullie toch. En ze groeit toch gewoon. Leuk he als ze zo actief zijn en lekker beginnen te spelen en reageren op je.

nono, wat fijn dat dat dom...spul zo goed werkt. Fijn ook dat het spul voor de tandjes zo goed werkt. hier ook een huiluurtje, dit valt helaas alleen samen met het naar bed brengen van de oudste

xdoo, wat een goede eter heb jij. Nu al brood en pap. Hier net begonnen met s ochtends een half potje fruit en s middags een half potje groenten(maak ik wel zelf). Ik denk dat de mutsy bakken niet zo lang zijn want L past ook bijna niet meer in zijn bak. Maar ik wil toch nog even wachten aangezien dit voor ons de laatste is. Wil ik hem nog graag even als baby houden:)

me88, dat is flink wassen bij jullie dan als hij zo spuugt. En je kunt ze inderdaad niet stil houden als ze op deze leeftijd zijn. ze gaan nu lekker proberen te rollen enzo.
    Lekker gillen. leuk is dat. Echt reactie!

Saar, Jeetje wat is het toch een flinkerd he. nou hij zal het wel nodig hebben. Komt vast goed. En hij hoeft nu nog niet op dieet toch. Stoer wat een womanizer nu al zuigzoenen uitdelen;).
    Ook bij jullie al heerlijke nachten.

hier, F heeft de waterpokken gehad in het paasweekend. Gelukkig nog niks te bekennen bij L.
    L groeit ondertussen lekker door. Hij weegt 6,6 kg en is 63 cm. Zitten nu in maatje 68 en hopelijk blijft dat even zo. Ik heb zulke leuke kleertjes in deze maat.
    Zijn bolletje lijkt de laatste 2 weken echt heel erg veranderd in de goede zin. hopelijk denkt de fysio er morgen ook zo over.
    Drinken en eten is niet zijn grootste hobby.
    Zijn flessen gaan met moeite op of niet eens helemaal.
    Hij krijgt nu 3x200cc en een keer 235cc melk en dan s morgens wat fruit en s middags wat groenten. Ach hij groeit goed en is lekker actief. Meneer kan van buik naar rug en van rug naar buik rollen. En kletsen dat hij doet. vooral tegen zijn broer zo leuk die twee.

6. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Saar: Ik denk dat jouw reactie voor xDoo bedoeld was.....
    Wij waren onderweg naar de rommelmarkt, maar hebben het niet eens gehaald haha
    Onderweg blijven hangen en uiteindelijk belandt het het plein met live muziek.

@xDoo: Heb je het zitje van je wagen wel helemaal plat dan?
    Ik hoop dat Jens wel tot 6 maanden in de bak kan liggen. Bak van de bugaboo is geloof ik 80 cm en dat is ie gelukkig nog niet.
    Jens sabbelt ook op z'n onderlip... gek gezicht is dat haha

@Nono: geweldig dat daar een spray voor is... had ik echt nog nooit van gehoord.
    Zijn der tandjes al te zien?

@Prutske: Wat goed dat L. al beide kanten op rolt!
    Hier ook heel veel leuke kleertjes in maat 68.
    Misschien is het een fase het slechte drinken? Hij dronk toch altijd wel goed?

Vandaag begonnen met Nutriton en een 3 standenspeen. Gewone speen 3 kreeg hij het niet doorheen. Heb het idee dat hij wel iets minder spuugt, nu nog even de juiste verhouding vinden.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: Het maakt mij niet uit hoor, maar vroeg het me gewoon af waarom zo vroeg. Maar 't is ook wel gezellig inderdaad. Hier krijgt Jefta tijdens het ontbijt de borst en ik eet met Hanna een broodje. Dat om zich heen kijken herken ik wel inderdaad. Maar wil nog even wachten tot na de vakantie. Vind ik praktischer. Maar hier wordt de bak ook krapjes hoor, is ook echt een kleine bak. Hij ligt bijna klem. Oh fijn dat je vriend zoveel doet. Hier doe ik alles zelf en dat is soms best aanpoten, maar goed ik vind ook dat ik het moet doen dus het ligt aan mij haha. Nee hij was niet erg jaloers op de zuigzoen, moet ook zeggen dat ik het niet erg lekker vind haha. Maar als ik Hanna aan de hand heb, leg ik Jefta altijd op mijn schouder en dan kan hij helaas in mijn nek. En hij had behoorlijke honger.

Nono: Ja kan me voorstellen dat noppies dan mooi valt. Ik kan altijd wel makkelijk slagen met mijn kinderen bij de wibra en zeeman. Dat valt vaak iets ruimer, maar dat kunnen ze beiden goed hebben. Irritant is dat op de rommelmarkt he?! Hier ook hoor en dan met een brede fietskar, waar iedereen persé eerst omheen wil... Wat vervelend met je dip. Wel fijn dat je domperidon hebt gehad. Ik heb het ook gehad vorig jaar, maar toen was de voeding al opgedroogd door de zwangerschap en Hanna wilde ook niet meer aan de borst. Weet je ook waardoor je een dip kreeg? Ik moet zeggen dat ik hem ook heb gehad net voor/rond de 4 maanden, dit was een vrij heftige met weer vroege ochtendvoedingen. Heb ik bij Hanna ook gehad met 4 maanden. Komt omdat je rond de 3/4 maanden weer gaat werken of actiever wordt en dan keldert je productie ineens.

Prutske: Op dieet? Nee hoor geloof van niet en al zou het moeten zou ik het ook niet doen. Hij krijgt alleen bv. Oh wat vervelend, is hij er erg ziek van geweest? Hopelijk krijgt L het nog niet want het schijnt dat kleinere kinderen er dan niet immuun voor worden. Fijn dat het met L zijn hoofdje goed lijkt te gaan. Hopelijk is die hele helm niet nodig.

Me88: Dat denk ik ook, ben er niet altijd goed bij met mijn hoofd denk ik... Wow grote kinderwagenbak is dat. Nou daar kun je wel even mee vooruit. Hopelijk helpt de 3standenspeen Jens goed.

Huiluurtje hebben we hier rond etenstijd, heel handig.
    Hier net de primeur: Jefta draait nu beide kanten op buik naar rug en rug naar buik. Over 2 weken hebben we lekker vakantie en we gaan toch weg aangezien we een meevallertje hadden. We hebben een mystery park van center parcs geboekt voor 175 euro. Gaan we gewoon koken en dan valt het allemaal ook wel mee. Heb er zin in.

8. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Wat goed van Jefta!!
    Lekker dat jullie toch op vakantie gaan :)
    Wij hadden ook gewoon hier al boodschappen gedaan en alles meegenomen. Scheelt een hoop, want de supermarkt daar heeft nogal hoge prijzen.

Jens heeft gisteravond om 19.00 uur z'n laatste fles gehad en daarna doorgeslapen tot vanmorgen 6.45 uur :D
    Nu hopen dat ie dit ritme vasthoudt!

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Oh wat lekker voor je. Hopelijk houdt hij het vol! Nou he kijk er ook wel naar uit. Zeker omdat Hanna heel erg van zwemmen houdt en als zij geniet, geniet ik ook. Hoe cliché ook. Nu afwachten waar we terecht komen, spannend! Ja van die supermarkt daar word je niet vrolijk. Maar evt. gaat 1 van ons tussen de middag even het park af. We zullen zien.

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee meiden.

Nono.
    Fijn zeg dat ze daar wat voor hebben en dat goed werkt!

Prutske.
    Wat leuk dat F zo tegen zn grote broer aan brabbelt!
    Fijn dat lijkt dat zn hoofdje goede kant op gaat.

Me88.
    Ja ik heb zitje bijna helemaal plat denk ongeveer zelfde hoek als maxicosi.
    Lekker dat die bak zo groot is kan die nog lekker liggen!

Saar.
    Grappig dat meneer dan in je nek begint. Je zal vast lekker zijn!
    Kan me voor stellen als je alles zelf moet doen en 2 jonge kindjes dat zwaar is met huishouden en dan zeggen sommige mensen dat als je geen werk hebt en thuis bent niks te doen hebt!
    Lekker dat je toch op vakantie gaat! En je kan zo duur maken als je zelf wilt.

Hier.
    Begin een beetje irritaties naar de buren te krijgen. Huis is erg gehoorig en hun praten ontzettend hard (buitenlanders) en hoor ze vaak nog na een uur of half 12. Soms zo hard dat S wakker wordt waardoor hij voeding wilt. Ook gooien ze zakdoekjes ofz in heg bijna in onze tuin. Ook loopt hun hond constant in onze tuin en hebben ze niet eens door. We gaan nu iets onder de heg maken zodat niet meer kan want echt vies dat we strond van hun hond bij ons ligt. Wij ruimen altijd gelijk op als onze eigen hond wat doet namelijk.
    Veder gaat goed morgen weer naar mn moeder toe (ik ga elke vrijdag op zaterdag daar heen) ze roept elke dag dat ze wat leuks gekocht heeft voor ons dus ben benieuwd.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: He bah wat vervelend met je buren. Anders gewoon een keer aangeven op een normale manier? Als je er niks van zegt weet je ook niet wat ze er van vinden, misschien valt er wel gewoon met hen te praten?! Vervelend dat Samael er wakker van wordt. Je moeder heeft vast wat voor haar kleinzoon;) Meestal als Jefta uit bed komt heeft hij honger dus hij begint dan gewoon ergens te zuigen als hij zijn duim niet te pakken kan krijgen. Lekker hoor.

Hier kan meneer zelfs met zijn slaapzak aan draaien het maakt hem allemaal niks uit. Helaas wel jammer want na 15 minuten (of langer) vind hij het wel welletjes op z'n buik en terug wil dan niet meer. Maar goed dat komt snel zat. Ik vind ze groot worden, 't gaat zo hard!

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Me88
    Herkenbaar dat gillen haha, hier kan ze soms ok uit het niets gaan gillen, zo hard dat ze er zelf soms van schrikt haha
    Vervelend van het vele spugen, hier is het gelukkig over nu ze koemelkvrij is, misschien is proberen of dat voor Jens ook helpt?

@Saar
    ja vind dat rood aanlopen ook wel wat hebben, maar hoe ze me dan aankijkt daarna:( Zo hulpeloos:(
    Fijn dat jullie toch nog op vakantie gaan!
    Zo'n mysteriepark lijkt me ook wel wat maar ja..hier vlakbij zit Port Zelande, vriend en ik hebben er beide gewerkt en kennen nog veel personeel dus ik zou het echt niet leuk vinden als we daarheen zouden moeten.
    Dat houd ons een beetje tegen om Mysterie te boeken

@XDoo
    Ja echt mini maar volgens KA niets om zorgen over te maken, verder gaat ze qua ontwikkeling gewoon goed
    Hier wordt ook de kinderwagenbak al aan de krappe kant maar hopelijk kan ze er nog wel even in blijven. Voelt gelijk zo "groot" als ze in de gewone wandelwagen gaan:)
    vervelend van de buren, misschien toch proberen het gesprek aan te gaan? Met mooi weer uitnodigen in jullie tuin ofzo voor wat te drinken en er eens over beginnen?

@Nono
    Mooi meisje!!
    Fijn dat je BV nu weer genoeg is.
    N. heeft ook al last van dr tandjes, kluift echt op alles wat ze kan pakken haha. Echt pijn heeft ze nog niet heb ik het idee.
    Wat voor spul gebruiken jullie?

@Prutske
    Vervelend van de waterpokken maar dan is ie daar in iedergeval van af ;)
    Hier ook echt veel leuke kleertjes in 68:D
    In 62 heb ik best weinig kom ik nu achter en aangezien ze er ook nog maar 4 pakjes ofzo van past zal ik van de week er toch maar wat bij gaan halen. Vind zo bij zo vanaf 68 de kleding overal leuker, het echte baby is er dan vanaf

@Voedingen
    Hier heel wisselend soms om de 5 uur maar ook wel eens een dag weer om de 3. Over het algemeen 6 voedingen per dag dus wel wat ritme erin

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Staffie: Ik denk maar zo met de prikjes, later kunnen ze zich er niks meer van herinneren. Daarom vind ik het dus niet zo sneu. Ja heb er zin in, weet nog niet waar we terecht komen. Heb begrepen dat je in de zomer niet zo snel op port zelande terecht komt aangezien die dan volgeboekt is, maar zul je niet zien krijg je het laatste huisje op het park. De vorige keer(toen Hanna net geboren was) zaten we op de eemhof, 20 minuutjes rijden:cool: Ze kunnen best een poos in de bak hoor. het geeft niet als ze er met opgetrokken beentjes in liggen. Oh je kunt nog weer lekker shoppen dus. Veel plezier. Ik heb nu 5 shirtjes met korte mouwen gekocht en verder nog helemaal niks. Krijg echt zo'n hoop. Heerlijk. Lekker zo met de voedingen.

Voor de tanden heb ik trouwens nooit wat gebruikt. Ik dacht trouwens bij Hanna ook rond de 4 maanden dat ze tanden kreeg (rode wangen, kwijlen, bijten) uiteindelijk haar eerste tand met 9 of 10 maanden. Het hoort ook wel een beetje bij de leeftijd om overal op te kauwen, want met hun mond ontdekken ze ook.

Hier is Jefta lekker van de leg. Zit nu net even, maar hoor hem alweer piepen. Komt ook omdat hij steeds naar zijn buik draait in bed. Moet hem toch weer even snel leren om te draaien. Als ik hem op zijn buikdraai, draait hij zo terug en als hij het zelf doet niet. Lekker handig.

14. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Saar: Kan hij nog steeds draaien als je zijn slaapzak onder zijn matras stopt? Jens heeft een slaapzak maat 68/80 en daardoor nog een heel stuk over, dat trek ik helemaal strak en dan onder zijn matras. Deken daarna strak erover. Daardoor kan hij z'n beentjes ook niet ver meer optrekken en blijft hij lekker op z'n rug liggen in bed.

@Staffie: Ik heb hier Dentinox staan voor als de tandjes gaan komen.
    Jens drinkt al H.A. dus denk niet dat het koemelkallergie is.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Dat instoppen werkt hier niet. Bij dochter net zo.. Ach ja vanavond is hij al op zijn buik in slaap gevallen dus komt vanzelf goed. Hier allemaal buikslapers.

16. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Ja als ze echt zo willen slapen houd je het toch niet tegen! Als ie z'n hoofdje ook goed opzij draait gaat het wel goed.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat dat betreft maak ik me niet druk hoor, 't is meer af en toe lastig als hij toch driftig wordt van het buikliggen.

18. nono

nono Niet meer actief

Hier ook Dentinox voor de tandjes.

Hoe gaat het met de dames? Ik reageer straks even wat uitgebreider.

Mijn melkproductie is weer stabiel! Pfoe, wat ben ik blij met domperidon. Ik kolf nu rond de 130/140 per keer af. Zij drinkt nu wel wisselend, maar dat komt meer omdat de wereld om haar heen zo reuze interessant is.. nog meer dames hier last van?

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Ja ik krijg ook nog steeds veel kleertjes maar helaas maat 62 echt vooral voor de winter dus dat gaat niet meer :(
    Maar een beetje shoppen is ook niet erg:D
    Als ik het zo lees moet ik maar blij zijn dat N. nog niet draait haha

@Me88
    Nee idd dan is dat eigenlijk al uitgesloten, misschien reflux?

@Nono
    Gelukkig gaat het weer goed met de productie.
    Ik kolf ook meestal zo'n 130/140 af en N. drinkt 100/120

Morgen gaan we weer naar het ziekenhuis met N. voor wederom een echo van dr heupen, vrijdag krijgen we dan de uitslag.

Eind mei heb ik een weekje vakantie genomen en we hebben besloten dan ook te starten met N. in dr eigen kamer te laten slapen s'nachts
    Vind het echt vreselijk:( maar ja...het wiegje wordt echt krap..qua lengte en qua breedte dus het moet toch.
    Ach ja we zien wel hoe het gaat, voor N. maak ik me niet zo druk, die zal het best vinden maar ikzelf:):)

Vandaag voor het eerst echt buiten "gedragen" heerlijk in de zon!
    N. een zomerhoedje op haha en lekker rond gekeken, gunde zich geen tijd om te slapen dus nu lekker in dromenland.
    Ik heb ondertussen 2 draagdoeken maar ze worden best warm dus nu op zoek naar een echte geweven doek. Mn vriend vind het ook echt leuk maar durft niet te knopen zonder dat ik erbij ben, niet echt handig..
    Dus we gaan ook kijken naar een goede draagzak. jullie ervaring?
    Ik denk zelf over een Bondolino??
    Goede besteding van het vakantiegeld. Helaas moet mn auto ook gekeurd worden en dan zal het wel weer op zijn :(

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    He meiden.
    Eergisteren bij buren langs geweest. Bleek klein meisje te zijn die die dingen in tuin gooide. Daarna niks meer gezien.
    Gisteren zat meneer zo te smeren met eten dat we samen onder de doucht en schone kleding nodig hadden.
    Hij vond nodig om met zn handjes mee te helpen (lepel en bordje vast pakken) ook duurde te lang dus zodra die lepel zag dook hij er met zn hoofdje op af hihi.
    Vandaag gegeten zonder morsen.
    Bij zeeman geweest 5 shritjes en 4 paar sokjes gehaald. Volgende week ga ik over naar maatje 74.ook ga ik volgende week beginnen met fruit.
    Veder denkt iedereen dat meneer tandjes krijgt omdat hij veel kwijlt rode wangtjes heeft en overal op bijt. Zelf denk ik dat is omdat hij alles wil ontdekken met zn mondje en zo druk is waardoor zo lijkt maar we zullen zien.
    Ook gaat de voedingen goede kant op overdag om 3, 5uur en in de nacht 1x wel wordt die paar keer wakker maar met speentje gaat die veder slapen. Ga over tijdje kijken of die ene nacht voeding ook niet is dat hij doet uit gewoonte.
    Zo lekker koken,.
    Fijne avond!

Deel Deze Pagina