Nono: Fijn dat je productie weer op peil is. Hard werken die borstvoeding af en toe he?! Ja hoor hier ook afgeleid. Wat bij Hanna hielp was in de slaapkamer voeden, maar goed dat kan ik nu niet meer doen. Zoveel mogelijk mijn mond houden, geen tv aan enzo, speelgoed uit de buurt. Ach ja als ze iets minder binnen krijgen is dat helemaal niet erg. Staffie: Haha komt snel genoeg hoor, dat draaien. Maar 't is af en toe wel lastig ja. Nu heb ik ook wel eigengereide kinderen geloof ik.. Hoe was het in het ziekenhuis? Foto gelukt? Slaapt ze nu overdag al in het grote bed, want als ze dat doet zal de overgang naar de nacht ook makkelijker zijn. Heerlijk he dat dragen buiten. Ik heb een beco butterfly, wij vinden het allebei een fijne draagzak. Dure hobby die draagzakken inderdaad. Maar goed aan een draagzak heb je best een tijd wat (tot 4 jaar ofzo wel). Oh bah de auto, stomme dingen zijn dat. Xdoo: Kijk dat viel wel mee dan. Toch blij dat je de stap genomen hebt denk ik?! Oeh lekker dat smeren. Heb nog ergens een foto van Hanna van de zomervakantie oioi. Die zetten we toen maar in d'r luier in de kinderstoel, daarna direct in bad. Haha heerlijk die fase krijgen we ook nog weer met de kids: zelluf doen. Zo maat 74 alweer. Wauw, gaat hard. Leuk kopen bij de zeeman. Met de tandjes weet je het nooit, maar je kunt het wel zien hoor. Als je streepjes onder ziet dan zitten ze eraan te komen. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.. Lekker dat er meer tijd tussen de voedingen komt te zitten. Wel lekker, hopelijk gaat de nachtvoeding er snel af, al mag het in principe ook gewoon nog. Hier zit Jefta in een beruchte sprong. Niet alleen willen slapen 's middags. Maar hij wil ook wel erg veel nu, kruipen.. Ach ja gaat weer over. Volgende week mogen we naar het heijderbos. Dochter zegt steeds: zwemmen, zwemmen? Dus we gaan wel genieten daar.
Hee meiden Saar. Ik zou wel slecht slapen wetende dat kleine op buik ligt. Gelukkig kan jij dat los laten! Leuk dat H. Er al zin in heeft! Dat wordt dus lekker zwemmen. Verveelde is van buren dat ze met zn alle bij deur komt staan en vervolgens slecht Nederlands praten. Ik zie nog niks bij zn tandvlees. Denk dat ze nog niet komen. Ik kreeg ze pas na 8maand en mn vriend pas na een jaar. Dus kwa genetisch materiaal zou nog wel even kunnen duren. Nono. Hier thuis geen last van aangezien ik altijd op zijn kamertje voed. Maar ergens anders blijft zn hoofdje maar draaien en komt die daarom ook vaaker. Staffie. Hier heeft die thuis alleen nog in zn eigen kamertje geslapen. Ik kan juist slechter slapen bij mij in kamer. Als bij mn moeder blijf ligt die nl in zelfde kamer. Hier. Had zo'n zin om te wandelen helaas elke x dat dacht nu kan het begon hard te regen hoop dat snel weer mooi weer krijgen! Fijne dag nog!
Xdoo: Nou het was echt heerlijk weer ahum. Hier vanmorgen wel buiten geweest, maar vanmiddag was het ook niet gelukt hoor. Meestal volgen de kids het tandenschema van de of 1 van de ouders. Dus kan best zijn dat hij laat tanden krijgt dan. Je moet vertrouwen hebben in je kind, maar hij draait ook zijn hoofd op zij dus ja dan zal het wel goed gaan. Hij doet het zelf, kan moeilijk de hele nacht naast hem gaan zitten
Saar. Dat is zo. Hier gaat meneer als hoofdje niet meer omhoog kan houden face down liggen denk dat daarom die angst ook zou hebben. Oke wist niet dat dat zo werkte bij tandjes krijgen. Weer wat geleerd hihi.
Even een zwaai van mij! Ik loop de afgelopen 2 weken ineens zo te kwakkelen met mijn gezondheid Net niet ziek genoeg voor griep maar wel sommige dagen koorts en dan weer niet maar dan heb ik weer wat anders, bah. Saar, veel plezier alvast volgende week, lekker! Met I. Gaat het goed. Ik ben begonnen met de eerste hapjes. 'S ochtends banaan en 's avonds wortel staat er de afgelopen dagen op het menu. Heb ook al broccoli gemaakt en sinaasappels liggen ook klaar om te maken Wel nog steeds ontzettend veel wakker overdag, maar 's avonds gaat het prima dus ik vind het wel goed zo. Beter dit dan andersom Nu ga ik even verder bijlezen
Nou, ik ga een poging doen om veel te reageren maar ik zit op mijn telefoon, ondertussen krijgt I. haar fles. Nono, wat fijn dat je productie weer op pijl is gekomen! En wat een mooie meid! Prutske, vervelend de waterpokken! Gaat het al wat beter? Staffie, lekker klein is N. nog XDoo, lastig die buren! Zou inderdaad eens met ze gaan praten. En wat is S. al groot! Wagenbak van de kinderwagen, als het niet meer past kun je ook de zitting plat leggen (als je die optie hebt). Wij hebben een andere kinderwagen gekocht via Map, een Bugaboo. Onze kinderwagen liep zo moeilijk, de zitting kon niet naar ons toe gericht en niet plat. Daar wilde ik niet de komende jaren mee doen. Omrollen heeft I. 3x gedaan en toen niet meer haha. Ze wil constant zitten. Lukt haar ook steeds beter maar natuurlijk nog niet helemaal los. Ze vermaakt zich gelukkig de laatste dagen enorm in de swing. Prikjes, hier nog niet gegeven, wij geven ze bewust wat later (na 6 maanden). Maar later herinneren ze zich er toch niks van dus zo erg zullen ze het vast niet vinden Slapen op eigen kamer, is de eerste avonden echt lastig! Maar je zal zien dat je kindje beter slaapt dan jij en uiteindelijk slapen jullie allebei goed. I. Slaapt inmiddels al een maand op haar kamer, ze vond het niks meer bij ons. Ik hoop dat ik een beetje op alles gereageerd heb Sorry dat ik niet overal de namen bij heb maar ik weet niet uit mijn hoofd wie wat schreef. Ben nog zo vergeetachtig.
Xdoo: Pin me er niet op vast he Straks is het bij jullie net anders haha. Maar nee kan me best voorstellen dat je het eng vind, maar ik ben het al gewend van mijn dochter. Dat scheelt denk ik ook. Bailief: Ah wat een vrolijk meissie! Ze is lekker gegroeid de afgelopen tijd of niet? Wat vervelend dat je zo aan het kwakkelen bent. Let je op met sinaasappel, want daar kunnen ze krampjes van krijgen. Is niet gezegd hoor, maar als ze er last van krijgt weet je waar het van is Fijn dat het beter gaat nu met I. Fijn dat je nu een fijne kinderwagen hebt, is toch wel belangrijk dat je er fijn achter loopt.
Bailief. Wat vervelend dat niet lekker door zet en echt uit kan zieken of ophoudt. Leuk dat I. Ook al hapjes krijgt maakt ze ineens stuk minder baby hihi. Kan me voorstellen dat je andere wagen hebt gehaald lijkt me niks dat je ze in begin niet naar je toe kan zetten. Wat is ze een schatje zeg! Al een stuk gegroeid.
Saar, goed dat je het zegt van de sinaasappel. Ik heb gewoon naar zo'n tabel gekeken wat ze al mogen maar er niet bij stil gestaan dat krampjes ook (weer) mogelijk waren. Ze is inderdaad erg gegroeid! Ik moest eigenlijk deze week naar hrt CB maar dit heb ik afgezegd omdat het in totaal een uur lopen is heen en terut en ik dus echt niet lekker ben. Nu moeten we 3 juni pas. Was wel heel benieuwd wat ze woog, net op onze weegschaal gewogen en daar kwam ik uit op 6 kilo precies inclusief kleding. Vorige maand was ze 4950 gram. Maargoed, ze is echt een flinke inhaalslag aan het maken. Ze begon op de -2 lijn en gaat nu echt naar het gemiddelde . Wat vervelend dat Jefta in de sprong zit,best een pittige sprong toch? xDoo, haha ze krijgt er nog niet veel van binnen hoor, hooguit 3 inieminie hapjes. Maar ze vindt het wel hartstikke leuk. Hoe gaat het eten bij Samael? Dankjewel meiden!
Xdoo: Hier geen wagen die met de inzet naar me toe kan. Vind het zelf niet zo'n probleem, maar goed weet niet anders Bailief: Ik hou zelf het introductieschema aan van Stefan Kleintjes en die adviseert 9 maanden, maar goed dat heeft ook te maken met allergieën enzo. t Is ook niet echt lekker weer om zolang te lopen, nat! Fijn toch dat ze zo goed groeit. Deze fase is pittig, hij wil meer als dat hij kan. Het liefst doet hij met z'n zus mee.
Oh dat ken ik helemaal niet. Moet ook zeggen dat het hier nog lang geen echt eten is hoor. Gisteravond heeft ze haar worteltjes ook niet gehad, ik heb haar geloof ik aangestoken want zij is ook niet zo lekker. Hou het nu alleen even bij melk drinken en veel slapen op mij vandaag. Dan slaapt ze wel lekker lang en vanaf 19:00 gewoon weer lekker in haar bedje. Haha met zijn zus meedoen, dan zal hij wel boos worden als het niet lukt? Gelukkig is alles een fase
Maakt niet uit. Staat op borstvoeding.com. Wat naar dat ze niet helemaal lekker is. Doe rustig aan samen!
Hee meiden. Sinds paar dagen menstruatie achtige krampen. Sinds vandaag echt last van. Wat zou dit kunnen zijn? Ik herken gevoel alleen van begin van zwangerschap met S. Maar denk niet dat dit het geval is. Ook heeft S. Moeilijke dagen hij wilt niet alleen zijn beneden. In zn bedje geen probleem. Maar in box of speelkleed en je loopt kamer uit gaat die huilen als die je weer ziet stopt die. Ookal blijf ik met hem praten als ik wegloop.
Xdoo: Slik je de pil of niet? Ik heb ook weleens wat krampen en slik de cerazette. Anders misschien menstruatie die op gang komt? Kan heel anders zijn na een zwangerschap. Hier exact hetzelfde liedje met Jefta. Is een fase en gaat gelukkig weer over
Saar ik slik ook de cerazette. Hoort het dat soms zo'n pijn doet dat je ff bij zitten moet? Hoelang duurt zo'n fase ongeveer?
Xdoo: Oh zo heftig klinkt niet erg goed. Anders even de huisarts bellen erover. Poeh die fase, ik weet van Hanna dat dit best een heftige periode was. Duurde wel een paar weken bij haar. Maar hoe lang precies weet ik niet meer.
Sterkte bij de dokter, x Doo, waarschijnlijk ben je daar al klaar, wat zei hij (zij)? Wat S. betreft: onthoud: het is een fase, het is een fase I. ligt eindelijk even zelf te spelen, ze is echt haar zelf niet. Ze heeft ontzettend veel geslapen en ik heb het idee dat haar dat wel goed gedaan heeft. Wel heeft ze weinig tot geen kleur op haar gezichtje, arm kind. Maargoed het komt vast weer goed.