Jens heeft er voornamelijk 's nachts last van. Veel wakker en bijna elke nacht wel een keer dat hij 1,5/2 uur wakker is. Best wel pittig! Overdag wilt hij continu bij mij zijn, dus kruipt de hele dag achter me aan. Waar heeft Amy last van?
Xdoo": fijn zeg zo met de hond. Vervelend die dip brrr. ik wacht nog steeds op mijn menstruatie.. Nono: Wat een heerlijk meisje is het toch ook. Zelf haar speentje zoeken. Me88: Ja leuke spelletjes hier hoor met eten. En Hanna doet vrolijk mee want wat jefta mag, mag zij ook natuurlijk.. Wauw knap zeg dat zelf staan. hier doet'ie het ook en ja dat is op zich een begin. Maar meestal leren ze lopen door van de bank naar de tafel te gaan en dan steeds een stukje verder, zodat ze niet eens doorhebben dat ze los lopen. Snap je hem? 9 maandensprong: pfffff 't is hier de combinatie van tanden, verkouden, verlatingsangst en heel veel willen.. En ik geloof dat Hanna de 2,5 jaar sprong heeft hihi. Heerlijk. Maar dit had Hanna echt niet op deze manier.
Hoi meiden, Wat gaat het hard he Heb alles gelezen maar veel om overal persoonlijk op te reageren Met N. gaat het goed, ze is echt een lange dunne meid. Broekmaat 74 heeft ze nodig qua lengte maar zakt van dr kont en qua bovenkleding past 62 nog Ze kan nu goed staan en loopt langs de tafel. Ze is gek op dansen, zodra er maar iets van een muziekje voorbij komt begint ze al met de kont en hoofd te schudden, zo grappig Ze krijgt nog steeds BV maar begint gelukkig wel steeds meer te drinken want ik kom een beetje in problemen met mn voorraad. Als ik aan het werk ben drinkt ze nog 2a3x en ik kolf maar 1x en dan nog niet eens een hele voeding. Ik kolf nu dus overdag extra maar dat begin ik wel echt zat te worden. Hopelijk dus meer prakkie s'avonds en minder melk Ze begint ook met bijten...gelukkig heeft ze nog steeds 0 tanden maar het is wel pijnlijk 17 November hebben we eindelijk een afspraak in het ziekenhuis voor een brusje en als alles meezit in december al een cryo terugplaatsing. Echt heel spannend allemaal weer!! @XDoo Er is geen reden gevonden waarom N. zo klein is geboren. Waarschijnlijk dus gewoon genetisch. Ze is nu nog niet groot maar groeit wel goed op dr eigen lijntje. @Saar Ondertussen heb ik een hoop onderzoek gedaan naar bv en ivf en ik heb besloten in het ziekenhuis te verzwijgen dat ik nog bv geef. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik dus medicatie om mn menstruatie op te wekken en dan kan ik starten met de rest @Nono Ik vind het van de sprong vooral moeilijk dat ze s'nachts zo vaak wakker is/schrikt. Ze zit of staat dan echt half slapen, huilend in dr bedje, echt zo zielig Verder lijkt ze nergens last van te hebben
Hier is de sprong volgens mij over.. ze slaapt weer lekker lang. Maar was inderdaad dus het slapen, hangen.. in combi met boventandjes die door komen. Behoorlijk pittig vond ik deze ook! Gelukkig slaapt ze nu van 20:00 tot 9 in de ochtend.. heerlijk! Spannend zeg dat jullie in November kunnen langs komen Staffie, ik duim voor jullie dat je snel weer zwanger bent!
Nono. Hier had hij last van niet tot weinig willen eten en veel wakker zijn in de nacht. Fijn dat dip over is hier heeft ook ongeveer 2 weekjes geduurd. Wat een fijne slaap tijden! Meneer gaat om 7 uur naar bed en komt rond 5 of 6 uur voor voeding en slaapt dan tot 8 of 9 uur. Staffie. Wat leuk dat ze zo dol is op dansen! Spannend dat je volgende maand al gaat beginnen voor een 2e! Zolang de medicatie om je menstruatie op te wekken geen invloed heeft op n en je borstvoeding is er niks mis mee. Ai bijten met of zonder tandjes pijnlijk hun kaakjes zijn hard en hebben kracht! Meneer bijt soms in mijn vinger maar als ik auw zeg laat die gelijk los. Kunnen jullie kindjes allemaal al zelf gaan zitten? Hier kan hij nog niet maar zelf staan sinds vanochtend wel! Veder kan hij op de grond niet spelen en kan hij zich alleen vermaken door stoute dingen te doen (kattenbak inspecteren, katten pesten, xbox slopen) alleen in de box gaat die lief spelen hihi. Zijn 2e tandje is van de week door gebroken. 2 weken geleden was mn moeder jarig gingen we uit eten. De serveersters hadden Mooie blauwe jurkjes aan waar hij even aan moest voellen en stiekem op kontjes slaan hihi. Ook ging hij expres speelgoed op grond gooien zodat hun voor hem op raapte hihi. Vorige week was mn vriend jarig en heb ik mijn auto theorie binnen! Morgen ben ik jarig en dan is eindelijk de drukte weer een beetje over.
Staffie: Wat spannend! Hopelijk gaat het deze keer ook snel. Bijten kan ook een teken zijn dat de tandjes eraan komen. Hier doet'ie het ook weer. Brrr. Leuk dat dansen. hier ook eentje die op en neer gaat. We hebben elke morgen een dansmomentje met z'n drieën Xdoo: Jefta ging met een maand of 7 zelf zitten. Grote kans dat het nu snel gaat en dat hij vanuit de stastand gaat zitten. Dat stout doen is ook erg herkenbaar. Pfff wat een gedoe he?! Veel met ze op de grond zitten. Fijne dag morgen! Hier loopt Jefta nu net 2 stapjes los, echt super snel. Ben benieuwd hoe snel het verder gaat. Ik vind het nu al te snel gaan. Maar 't is een echt handenbindertje nu. Trekt alles open enzo. Lekker achteraan jagen.
Nog gefeliciteerd xDoo! Jens zit al een tijdje. Hier wordt ook alles onderzocht: planten, lades die hij zelf open kan maken, tassen als er eens 1 op de grond staat. Verder klimt hij ook overal op: kinderwagen, wipstoel, opbergboxen en de trap! Saar: Jeetje al losse stapjes, hij is echt snel! Hier zijn tandjes 5 en 6 bijna door. Hoe gaat het slapen bij jullie sinds de klok een uur is terug gezet? Jens was altijd al vroeg wakker, maar nu al 2 ochtend om 5 uur!!!
Me88: Ook een klein aapje dus. Lekker vangen Hij gaat inderdaad hard, maar goed een ander kindje kan nog wel sneller los lopen. Het begin is er nu maar of hij ook doorzet... Hoe is het met jou en werk zoeken? En hoe is het met je gezondheid? Slapen: Hier was hij gisteren wel rond half 7 wakker, maar ik heb hem laten liggen totdat hij echt begon te huilen. Dat was kwart over 7. De rest van de dag ongeveer zo gedaan als normaal en om half 7 gewoon naar bed. Vanmorgen heb ik hem weer om half 8 uit bed gehaald (is zijn normale tijd) dus hier gaat het wel goed. Ik moet zeggen dat het naar de zomertijd prettiger is. Dan pak je het makkelijker op vind ik. Ik heb er zelf last van.. Maar goed ik merk altijd dat het het handigst is om gewoon het oude ritme zsm weer op te pakken.
Werk heb ik helaas nog steeds niet. Gezondheid gaat gelukkig goed. Morgen naar het ziekenhuis voor controle, maar denk dat dit de laatste afspraak is. Lekker dat het slapen bij jullie wel goed gaat. Slaap Jefta altijd van 18.30 tot 7.30?? Lijkt me heerlijk!!!!! Ik probeer Jens ook zoveel mogelijk op zijn normale tijden naar bed te doen.
Fijn dat het met je gezondheid tenminste goed gaat. Hopelijk vind je snel weer een leuke baan. Nou hij ligt uiteindelijk rond 7 uur in bed en slaapt dan inderdaad meestal tot half 8, maar hij is ook wel eens half 7 wakker maar ik laat hem gewoon liggen. Doe ik met mijn dochter ook. En heel af en toe is hij 's avonds/'s nacht nog wel wakker. Maar dan voelt hij zich niet in zijn hum. Wij hebben echt super kids qua slapen.
Saar. Op de grond zitten helpt helaas niet. Hij kruit gewoon over me heen hihi. Voel me net een politie agente. Me88 Pittig al om 5 uur wakker! Ga je dan ook al echt je bed uit? Fijn dat met je gezondheid beter gaat dat is wel wat belangrijker dan een baan.. hopelijk gaat dat ook weer goed komen. Hier slaapt meneer van 7 tot ongeveer 8 uur soms langer soms korter. Eerste dag was hij om 6 uur wakker heb hem ff laten huilen (7 min) en toen werd hij pas 9 uur wakker daarna heeft hij maar 1 dutje gedaan. Gisteren was hij om 8 uur wakker en heeft hij 2 dutjes gedaan. En geeft Snachts altijd nog 1 voeding en voor zijn eerste dutje en voor het slapen gaan. Dus 1 voeding minder wat erg prettig is. Veder krijgt meneer zijn 3e tandje.ook kan hij nu in zn handjes klappen hihi.
Xdoo: Oh pfff ik voel me ook zo in het kwadraat inderdaad. Nee, nee, nee, nee. Grrrrrr. Hier helpt het trouwens wel op de grond met ze spelen. Zijn ze toch rustiger. Ook lekker die nachtvoeding Dat is wel jammer, trek je het nog een beetje? Kijkt hij ook zo trots als hij in zijn handjes klapt? We hebben een tijdje geleden een fotoshoot laten doen en het resultaat mag er wezen.
Xdoo: Nee zeker niet. Jens blijft ook gewoon in zijn bedje. Vanmorgen was het weer 5 uur, om 5.50 ging hij huilen dus toen zijn speentje gegeven. Uiteindelijk is hij om 6.30 nog even in slaapgevallen en ik dus ook! Op de grond spelen samen is hier ook niet echt een succes. Na 5 seconde is hij mij zat en gaat ie er vandoor haha Super leuke foto's Saar!!
Had heel bericht getypt is ineens de pagina fout geladen.. Saar. Wat een heerlijke boeven hoofdje heeft hij! Vannacht heeft hij mij gelukkig gespaard hij kwam pas om 7 uur voor zijn eerste voeding! Hopelijk houdt hij dit aan. Trek het anders gelukkig wel wordt eigenlijk vanzelf wakker. Hij is inderdaad heel trots dat hij in mijn handjes kan klappen. Me88 Fijn dat hij toch nog ff gaat slapen. Anders zou het wel een moeilijke opgaven zijnals je al om 5 uur er uit moet. Hier. MMeneer heeft een boos kijk dag... Krijg niks anders dan boze blinkken...en onder tussen wordt ik kei hard gebeten AUW!
Me88: Oh dat is wel lekker nog even doorslapen. Xdoo: Hahaha wat een lekker jong zeg. Belooft nog wat met dat boos kijken. En wat een lange haartjes heeft hij al zeg. Leuk! Je moet al zo naar de kapper. Hier lukt het meestal wel als ik met de duplo primo torens bouw. En daar zitten ook leuke dingetjes in zoals een rups en rammeldingen. Dat werkt meestal wel. Slaan op potten en pannen werkt hier ook meestal goed.
Hooooooooi! Saar en Xdoo wat een leuke foto's zeg!! Gaat goed met jullie kleintjes lees ik. Hier ook vaak 'Nee, dat mag jij niet' .. vooral als ze aan de kabels van mijn computer wil zitten. Krijssen en drama, kleine meid met een temprament .. maar ze moet het maar leren, ze zit alleen 'sochtends nog even in de box om wakker te worden maar verder niet meer. Verder een heerlijk meissie, gister 10 maandjes geworden. We hebben paar dagen terug al haar verjaardagscadeau gekocht want December is al een dure maand met kerst en sinterklaas alleen al. Ze het voor elkaar gekregen om achter een loopkar te lopen.. kei leuk.
Wat krijgt ze voor haar verjaardag Nono? Jens heeft vanmorgen zijn eerste stapjes los gezet. Loop Jefta al wat meer los Saar? Of is het bij die stapjes gebleven? Hier was meneer vanmorgen weer om 5 uur wakker Eerst in zijn eigen bed gelaten maar hij krijst de hele boel bij elkaar. Hij is echt klaarwakker en gaat met geen mogelijkheid meer slapen. Jullie nog tips?????? Wij hebben Jens zijn cadeau ook al klaar staan:
Nono: Wat heb je gekocht? December is zeker een dure maand. Hoewel.. wij hebben overal gewoon vaste bedragen voor dus het valt ook wel mee. Me88: Wauw knap hoor. Hier doet hij het nu af en toe echt uit zichzelf, maar het schiet nog niet zo op. Maar meestal gaan ze ineens meer lopen terwijl je het niet verwacht. Ach het hoeft nog laaaaang niet. Wat een leuk cadeau zeg. Slapen, misschien gewoon een sprong/verlatingsangst? Heb je al een voeding geprobeerd en dan gelijk weer in bed? Het kan er best wel bijhoren hoor deze periode al hebben wij het nog nooit 's ochtends vroeg gehad. Jefta krijgt van ons een gegraveerd besteksetje en iets van toet toet. Sinterklaas krijgt hij de garage al. Hd pas 5 auto's, de brandweerkazerne en de garage voor 25 euro op marktplaats. Mooi prijsje dus. Van mijn man zijn werk krijgt hij een rugzakje.