Me88: Nou ja er zit ook een uitknop op hoor Klinkt makkelijk zo'n easyfix. Zolang ze niet met hun oren boven de bovenkant uitkomen is het nog goed he qua veiligheid. En eigenlijk moeten ze helemaal geen jas aan in een autostoel maar goed dat werkt zeker op korte stukjes voor geen meter. Hoe is het eigenlijk met werk zoeken? Prutske: Klinkt geweldig die kleren. En hij ontwikkelt zich ook lekker. Hoe gaat het met jou? Werken en de kids hoe is die combinatie? Lijkt me heel druk. Nog even foto's van ons snoepje.
Jefta heeft ook al aardig wat haar! Ze zien er zo groot uit als ze los staan Bij lange stukken trek ik hem ook een vest aan ipv een jas. Maar met korte stukken is dat inderdaad geen doen. Werk zoeken is een drama. Wordt nog steeds overal afgewezen. (Te oud, een kind en dus niet flexibel, niet fulltime beschikbaar, kan niet als oproepkracht werken ivm opvang) Maar we solliciteren vrolijk door. Prutske: pittig zeg, 4 weken lang hele nachten op. Lekker dat hij nu weer doorslaapt. Drinkt L. veel water? Als Jens geen flessen melk meer zou drinken krijgt hij nooit genoeg vocht binnen. Jens heeft nu ook al 4 nachten doorgeslapen en slaapt meteen tot 7.30/8.00. Voor het eerst sinds hij is geboren dus voor ons echt geweldig.
Saar, werken is best druk en de afgelopen tijd met die gebroken nachten is het erg heftig. Maar ik geniet van het werken echt. Dat zou ik niet willen missen. Heb sinds de zomer een vast contract en per december ga ik naar 24 uur per week. me, L drinkt een halve rietjes beker, de kleine van nuby met de handvatten, melk bij de boterham s morgens en s middag. En dan in de ochtend middag en na het avond eten nog minimaal een volle beker water of dikzak. Het is een echte vreetzak qua brood en drinken. Behalve toen met zijn flessen dat wat een drama. fijn dat hij nu Doorslaapt.
@Me: hij lijkt niet heel erg onder de indruk van het mooie uitzicht hahahaha. Hij heeft al behoorlijk wat haar, leuk zeg! Ben het met Saar eens wat betreft die piano.. dat geluid hahahaha! En hier ook.. Z wil tussendoor geen water o.i.d. drinken.. @Saar: een hele taart? Wow, dat je dat "durft" lekkere knoeiboel lijkt me Had even de laatste pagina gemist dus zie nu pas jouw foto's.. ahhhh... stoer kereltje! @Prutske: zo zo, nu al geen flessen meer.. wat worden ze snel groot he? Z krijgt 's morgens en voor het slapen gaan wel nog wat uit de fles.. 's middags tuitbekertje (maar moet hem helpen daarmee) @verjaardags outfit: ik weet nog niet wat ik Z aan ga trekken.. ik heb nog wat dingen liggen die hij nog nooit aan heeft gehad.. dus denk dat ik gewoon daar uit kies. Edit: thnx dames.. we hebben allemaal lieve kleintjes he *smelt*
La: hij zat rustig te kijken en dat is al heel wat voor ons drukke spookje haha stilzitten is namelijk niet zijn sterkste kant Jens dronk ook niet zelf uit een tuitbeker. Ik heb nu een rietjesbeker van Nuby. Deze hoeven ze niet omhoog te houden om te kunnen drinken. Nu drinkt hij wel zelf en pakt de beker ook regelmatig van de tafel voor een slokje. Hij is ook altilek dus geen probleem als ze hem op zn kop houden.
Me88: Wat vervelend zeg met het werk zoeken. Ben je al zo oud dan? Die 88 in je naam doet dat niet denken, maar goed die 22 in mijn naam klopt ook niet hihi. Heerlijk dat hij doorslaapt joh geniet ervan! Hier ook een nuby rietjesbeker. Alleen hier is'ie kapot en hoor ik niks van nuby dat is wel weer een beetje jammer. Prutske: Kan het me voorstellen. Werk je nu 4 of 2 dagen? Ik vind het heel knap dat je het zo doet. La85: Ik zal even een foto opzoeken van mijn dochter op haar eerste verjaardag Verjaardagsoutfit: hier gewoon zijn 'zondagse' kleren. Gewoon mooie kleren.
Haha geweldig zo een grote slagroomtaart bij zo een klein meisje. Ik ben inderdaad in 88 geboren. Maar bij veel winkels (supermarkt, blokker, kruidvat enz) hebben ze liever 16-jarige. Die zijn natuurlijk een stuk goedkoper. Ik heb een aantal weken geleden een mail gestuurd naar bibi ivm die spenen die niet veilig waren. Heb ook helemaal niks meer gehoord. Kan je niet terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht, misschien kunnen zij iets regelen.
Daar heb je gelijk in me88. Ik ben een jaar ouder, maar ik ben er ook bang voor als ik weer aan de gang wil. Maar goed dat is een zorg voor later. Die taart deden we wel voordat de visite kwam hoor dus ze had verder geen afleiding. Ik zou terug kunnen gaan, maar heb geen bon meer en contant betaald. Hij doet het op zich wel, maar 't is niet handig.
Ik ga maar eens op zoek naar een rietjesbeker dan.. Hij heeft nu de gewone tuitbeker (ook van Nuby). Is die dan pas voor als ze wat ouder zijn?! Ik zie soms door de bomen het bos niet meer.. sta ik voor het rek in de winkel, tig producten die allemaal hetzelfde lijken (en misschien dat ook wel.. of niet.. zijn ). Die foto vind ik echt prachtig Saar! Ik probeer wel een soort thema feestje te doen (ook al komt alleen familie).. heb dan ook maar 1 taart denk ik.. en die durf ik niet voor zijn neus neer te zetten denk ik hihihihihi Trouwens dames.. nu vind ik mij wel heeeel oud als ik jullie zo hoor.. ben 2 jaar ouder dan Saar (als ik dat goed heb begrepen) Wou ook altijd al vroeg kindjes maar dat is er nooit van gekomen... heb ik een tijd heel erg gevonden en me er toen maar overheen gezet. Je hebt het niet altijd voor het kiezen. En toen gebeurde er een wonder en kwam Z en vind ik het (bijna) niet meer zo erg dat ik voor mijn gevoel al wat ouder ben.
La85: Het is ook gewoon een kwestie van doorhebben hoor met zo'n beker. Tuitbeker kan volgens mij ook prima. Ik vind zo'n rietjesbeker gewoon handiger. Ze leren gelijk dat de beker rechtop kan blijven (handig voor als ze uit een gewone beker gaan drinken) en ze kunnen zo ook makkelijk uit een pakje drinken. Het valt toch wel mee als je 29 bent? Er zijn zat vrouwen die pas op hun 35e hun eerste kindje krijgen. Ik was 24 bij de oudste en 26 bij de tweede, dat schijnt dan weer vrij jong te zijn Maar goed er is nergens een wet die zegt dat je zo en zo jong/oud moet zijn gelukkig.
Wat een heerlijke kindjes allemaal @Nono wat een heerlijk meisje! en lekker verwend haha @la Mooi mannetje! Mooi tintje ook @me Ook al zo'n boef haha, hij kijkt lekker ondeugend op de foto @Saar Wat een grote bink al en met mooi blond haar @tandjes Op een paar vieze luiers na heeft ze er niet echt last van. Wel veel kwijlen en alles in dr mond stoppen maar ze is niet ziekig of huilerig @Autostoel hier zit ze nog in de maxicosi past makkelijk alleen met de dag een grotere strijd want ze wil er niet meer in! De vervolgstoel is pas vanaf 9 kilo maar ik denk toch dat we snel over zullen stappen. Wil het liefst achterwaards vervoeren maar ben nog aan het zoeken want we hebben geen isofix systeem in de auto @ongesteld hier al sinds maart 2013 niet meer hahaha en als het aan mij ligt blijft het nog wat langer weg Mocht deze poging mislukken dat moet ik er helaas aan geloven @verjaardag Hier niet echt een thema maar wel een grote nijntje taart in roze en zilver en een meppertje voor haarzelf en ook de versiering roze, paars en zilver. Ik ben niet echt een "tuttige" mama maar heb voor dr verjaardag wel een vreselijk tuttige jurk gekocht Jurk 1 JAAR barok roze | Jurkjes Verjaardag | Dottig Ik spam zo nog ff wat foto's van de sinterklaas, is ze ook goed verwend en was ook erg leuk om voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens pakjes avond te vieren Officieel mag ik volgende week dinsdag testen (18 dagen na fictieve eisprong), vandaag kwamen de testen binnen en is het 11 dagen vanaf fictieve eisprong. Van N. teste ik op dag 10 licht positief dus ja.... KOn me niet inhouden vanochtend Het is dan ook te vroeg maar.....wel een 2e streepje Heel voorzichtig blij dus...het was echt een lichte streep maar wel een teken dat er iets gaande is in mn lichaam. Ik voel me ook al een paar dagen zwanger/anders dus ik heb echt goede hoop.......het is weer zo spannend!!!!!!!!!!!!!!
Hee meiden. Pff wat zijn jullie weer actief. Lees geregeld mee maar niet echt tijd/zin om te reageren. Maar zal nu ff poging wagen! Staffie. Gefeliciteerd meid ik zie heeeel licht streepje! Voel je ook al wat aan je lichaam of had je dat ook niet in begin bij n? Zozo ze is goed verwend zo te zien! En wat een geweldige verjaardag outfit Wat leuk om iedereen hun kindjes zo te zien en wat worden ze toch al groot.. Verjaardag outfit. Hier nette broek met blouse en stropdasje. Verjaardags taart. Ik maak een klein soort appelflapbananen taart voor hem en grote versie voor de rest. Maxicosi. Hier zit hij nog in is een 0+ en hij vind niet erg en qua lengte kan ook nog goed dus zal voorlopig nog niet veranderen. La85. Kan me voorstellen dat je liefst een volle zusje of broertje voor z. Wilt. Maar lastige situatie om voor elkaar te krijgen... maar wie weet krijgt z. Een broertje of zusje er bij binnenkort! Nono. Kan me voorstellen dat je gestopt bent! Vind dat je lang hebt vol gehouden! Kolven de heletijd lijkt me niks en dan ook nog eens dat niet vanzelf komt! Hier. Gaat alles goed eindelijk lekker ritme te pakken al ben ik wel super moe.. moet echt met Samael zijn middag dutje er ook in kruipen anders hou ik dag niet vol. Ik geen overdag geen borstvoeding meer maar nog wel in de avond nacht en ochtend. Veder drinkt hij ook uit een rietjes beker thee. Heb voor zijn verjaardag een leuk hobbel paardje gekocht en voor kerst een super leuke kinder fauteuil! Zelfde styl als de banken. Hopelijk heb ik niemand gemist met reageren... en zal proberen om wat vaker te reageren. Vind zo vervelend dat anders zo veel wordt en maakt steeds makkelijker om uit te stellen. Ik verwacht weer 13e ongesteld te worden.. en ga dan maar weer braaf aan de pil. We spelen een beetje met vuur.. Fijne avond nog meiden!
Staffie: Ik zie hem, hopelijk loopt'ie de komende dagen mooi op. Wat een geweldig jurkje voor haar verjaardag. Wat een heerlijk meisje. Ook al een bijna dreumesje. Gaat zo hard ineens. Xdoo; Oh heb jij dat ook al die vermoeidheid. Ik ben benieuwd of het minder wordt als ik de bv heb afgebouwd. Mijn moeder en zus knapten dan altijd op. Nou ja als het wel welkom is, is het op zich toch ook niet zo erg of heb je zoiets van nog maar even niet. Hier geen pil, maar condooms. Ik heb zulke moodswings van die pil dat ik niet meer mag van mijn man. Wie is er eigenlijk als eerste jarig?
@XDoo Nee ik merk nog niet echt iets, alleen wel erg verkouden en dat was ik bij N ook dus misschien is dat iets? Bij N. had ik ook niet echt zwangerschapsklachten maar het is nu natuurlijk nog wel heel pril. Leuk zo'n hobbelpaard! Hier een hobbelolifant en daar is ze echt gek op Klinkt heerlijk appelbanaan, receptje? haha @Saar Hij is vandaag al duidelijker Kan het gewoon echt nog niet bevatten en durf het nog niet te geloven. Wat een geluk zou dat zij zeg...gewoon de 1e keer al raak volgens mij is Prutske als eerste en dan N.
Nou het is jullie gegund! Ik zie van dichtbij wat het doet als het niet lukt en dat is echt vreselijk. Ik duim voor jullie. Wel een goed teken dat hij oploopt! Ik dacht dat Prutske ook rond de kerst is bevallen, maar goed mijn hoofd werkt nog niet echt.