Jaarwisseling mama's 2013-2014

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb een cyste van 6 mm in/op mijn schildklier, maar volgens de echoman konden de klachten daar niet van komen. Terug naar de huisarts maar weer, maar het zal er wel op neerkomen dat ik het nog een paar maanden moet aankijken en wie weet verdwijnt dan mijn zeurzak zomaar:)

2. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Vervelend dat je nu nog niet weer waar je klachten vandaan komen.

Gebruiken jullie al zwemvleugels? Jens vindt een zwemband waar hij in moet zitten namelijk niks aan.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Ja irritant. Ik moet weer even een nieuwe afspraak maken. Heb echt slechte dagen gehad maar ja niks aan te doen. Jefta heeft in nov. al met zwemvleugels gezwommen en dat ging best ok. In het pierenbadje moeten ze ook bandjes om vandaar. Hij bleef bijna drijven. Wel een beetje lomp aan die kleine armpjes.

4. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Vervelend saar dat je niks wijzer van geworden bent..
    Ik heb 2ehands gazelle bloom.
    Mijn oude fiets had maar 1 rem die het slecht deed kapotte versnellingen waardoor ik zelf al moeite had om vooruit te komen.

Hier.
    Samael heeft weer koorts. 1ste jaar niet ziek geweest en nu voor 3e x in 4 weken!
    Hij heeft 39, 0 graden en ligt helemaal te rillen van de kou echt heel sneu. Paracetamol natuurlijk op dus zo ff snel nieuwe halen.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: Mooie en fijne fiets heb ik ook;) Vind hem wel zwaar met 2 kids maar goed dat zal elke fiets wel zijn. Sneu is dat beterschap voor hem.

Hier is dl weer naar de psz en Jefta al even slapen dus heel rustig. Ga lekker even alleen koffie drinken.

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    wat vervelend zeg dat ze niet achter de oorzaak van je klachten kunnen komen! Blijven zoeken hoor, want je niet prettig voelen moet toch ergens vandaan komen?

Ik zit sinds donderdag weer in de wachtweken. er is een blastocyste teruggeplaatst, dat is de hoogste kwaliteit dus de duimen draaien weer.
    De ontdooiing ging weer gelijk goed dus er ligt er nu nog 1 in de vriezer:D

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat spannend weer staffie. Hopelijk is dit een plakker en mogen jullie over 8,5 maand weer een kleintje verwachten!
    Ik kan komende week weer bellen aangezien de Lyme-uitslag er nog niet was. Ik wil ook nog wel eea weten over die cyste..

8. nono

nono Niet meer actief

XDoo, hoe gaat het nu met Samael?

Saar, hopelijk krijg je snel meer te weten waar je klachten vandaan komen.

Staffie, spannend! Mijn duimen draaien voor je!!! Hopelijk is deze ronde succesvol en heb je weer een klein mini mensje in je buik groeien. :)

@Hier, MOE! Niks anders op te zeggen. Amy slaapt echt zo beroerd. Vanaf 3 uur vannacht lag ze al tussen ons in en word ze wakker, huilen en valt ze weer in slaap. *gaap* en dat vaak.. nu al 2 nachten. Laat maar snel weer over zijn.. iemand die dit herkend?

9. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Spannend Staffie!

Nono: Jens heeft vorige week ook een paar nachten gehad dat hij slecht sliep. Volgens mij was hij niet helemaal lekker. Hij wordt dan ook vaak huilend wakker. Wij nemen hem dan ook bij ons in bed, dan kan ik hem snel troosten en weer verder slapen.
    Ik hoop voor je dat ze snel weer goed slaapt.

Jens heeft sinds gistermiddag knalrode wangen. Betekent dit dat er kiezen gaan komen??

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nono: Nee helaas niet herkenbaar. Maar misschien kiezen of verlatingsangst? Of iets aan het leren en daar onrustig van?!

Me88: Zou kunnen hoor die kiezen. Maar kan ook nog wel eventjes duren die kiezen. Jefta loopt al 3 weken met rode wangen en er zitten dikke bobbels, maar ze komen nog niet door.

Slapen jullie kids ook nog 2 keer overdag? Ik zit me te prakkiseren wanneer we met de oudste overgingen naar 1 slaapje, maar weet het niet meer.

11. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    We zien wel wanneer ze komen. Hij heeft er volgens mij (nog) geen last van.

Jens slaapt nog 2x. In de ochtend meestal een klein uurtje en in de middag ruim 2 uur.
    1 slaapje zou hij echt nog niet redden.

12. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Staffie.
    Fijn zeg dat tot nu toe allemaal zo mooi ontdooien en hopelijk blijft deze goedzitten!

Nono.
    Hij was2 dagen beter en nu is het hoesten en verkouden dus ook hier rot nachten..
    Samael had met zijn 13 maanden sprong ook zulke nachten dat je echt denkt na 6 x wakker geworden te zijn SLAAP TOCH EENS DOOR! Na een week was het over en sliep die ineens hele nachten tot dat hij ziek werd natuurlijk :p

Saar.
    Kan me voorstellen dat 2 kids zwaar fietsen is!
    Over het algemeen slaapt Samael 1x nog overdag.
    Hij slaapt meestal tot 9 uur en dan gaat hij tussen 1 en 2 dutje doen van ongeveer 1 á 2 uur en dan gaat hij tussen kwart voor 7 en kwart over 7 slapen.
    Vervelend dat je de uitslagen nog niet weet hopelijk vandaag!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Nou ja Jefta zeurt niet hoor. Hij ligt tijdens zijn ochtendslaapje nu vaak gewoon te kletsen/spelen in bed. Prima, maar goed ik zat het me gewoon weer af te vragen. Kan me niet herinneren dat dl tijdens de vakantie nog 's ochtends sliep en toen was ze 14,5 maand. Nog maar eens teruglezen..

Xdoo: Zo Samael slaapt lang uit zeg. Ja dan is het op zich ook niet gek 1 slaapje overdag. Op zich fietst het niet zwaar, maar het op de standaard en er vanaf halen is zwaar. Maar goed hoort erbij. Allang blij met mijn fiets;)

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Ik zou idd ook verder vragen hoor.
    Ik had een cyste op mn eierstok, kon allemaal geen kwaad maar ik had er wel last van, misschien drukt de cyste wel net tegen een zwak plekje aan ofzo??

@Nono
    Gelukkig niet herkenbaar, N. is wel regelmatig wakker maar valt dan aan de borst weer in diepe slaap

@me88
    N. heft ook al 2 dagen rode wangen maar zie nog niks, ze begint net met dr voortanden dus hopelijk duren de kiezen nog even

@Slapen
    N. slaapt 1x per dag, zo rond 12 uur tot 3 ongeveer
    maar ze is s'ochtends meestal pas rond half 9 wakker.
    Als ze een kort vroeg slaapje doet van half 12 tot 1 ofzo dan slaapt ze eind van de middag nog wel eens maar dat gebeurt niet vaak

@hier
    Nog steeds in afwachting, pff wat een ellende haha
    Woensdga voor het eerst een testje doen, dan zit ik op 10 dpo dus zou er al wel wat zichtbaar moeten zijn, als het gelukt is

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat een langslapers allemaal:D Hier zijn ze allebei rond half 8 wakker. Dan doe ik eerst de oudste en die kan zichzelf aankleden, maar niet tandenpoetsen natuurlijk. Dan Jefta. Dus ook niet enorm vroeg. Sta zelf wel altijd om half 7 op, ontbijt ik samen met mijn man en dan ga ik altijd 15 minuten hard aan het werk. Dan krijg ik een hoop gedaan.

Spannend hoor Staffie. Duimen draaien.
    Wie weet krijgt N ze allemaal achter elkaar. Bij Hanna ging het toen ze begon heel snel. Elke week een tand geloof ik.
    Ja ik weet het allemaal niet met die cyste. Ik vraag me af of die de werking van de schildklier kan beinvloeden, maar goed bloed was allemaal goed. Vraag me af of ik hier zo moe van ben. Woensdag weer eens bellen.

16. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag een testje gewaagd, heb gewoon zo'n goed gevoel erover
    maar dat maakt het ook zo lastig;)
    geduld is niet mijn ding zeg maar :D:D:D

Hieronder een foto vandaag in principe 9 dpo

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Foto

Bijgevoegde bestanden:

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Waarom draait ie nou :(

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha nee niet, zou bij mij ook niet zo werken hoor.
    Ik zie een streepje! Spannend.

Ik doe hier juist alle babyrotzooi weg:).

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Poging 2

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina