Jaarwisseling mama's 2013-2014

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Grr rotding!
    Nou dan moeten jullie m zelf maar draaien haha

2. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja zie je hem ook Saar:D:D
    Ik dus ook maar ja...nu maar hopen dat de testen wel donkerder zullen worden.
    Vind het zo spannend, nog erger dan vorige keer, wordt er gek van haha

Doe je alles weg?

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja kan het me ook wel enigszins voorstellen. 2e poging nog 1 in de vriezer. Is toch anders dan de natuurlijke weg. Zou wel gaaf zijn hé.

Ja ik doe alles weg. Positiekleding, kleertjes, slaapzakken, spuugdoekjes, de wieg etc. Ik heb geen zin om alles te bewaren en zoals we het nu zien blijft het helaas bij 2. Gewoon omdat als ik elke zwangerschap ruim 2 jaar zo ontzettend moe ben ik dat er niet voor over heb. Ik voel me nu echt falen als vrouw en moeder en dat is niet echt fijn.

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Jammer dat het zo gaat Saar :(
    Maar je eigen gezondheid is ook belangrijk, niet te vergeten dat bij en 3e kindje er nog 2 zijn die je hard nodig hebben, wie weet als ze straks echt wat ouder zijn?

Welke maat positiekleding heb je:):D

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat is ook de reden hoor. We hebben nu 2 (op het oog) gezonde kinderen en daar moet ik er voor zijn. De volgende zou ook weer een keizersnee worden. Maar wie weet vinden we het over een jaar of 4/5 wel weer leuk. We laten ons ook niet helpen ofzo. Ik ben 27 dus nog lekker jong. Heb in principe nog 13 jaar ofzo...
    M en in jurkjes L. Positiekleding staat hier op zwangerschapspagina bij vraag en aanbod. Heb niet zoveel aangezien ik veel had gekregen. Dat geef ik weer door aan mijn zus.

6. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja precies, dat is het voordeel van jong beginnen ;)
    Misschien als ze strask beide naar school gaan, nu zit je natuurlijk al een lange tijd in de luiers, en straks mis je het misschien weer.
    3 kort op elkaar lijkt me erg heftig! 2 ook maar te overzien:D

Wij hopen wel dat we 3 kindjes mogen krijgen maar dan echt als nakomertje, zal voor een 3e dan ook niet de mmm ingaan voor de 2e verjaardag van kindje 2

Maar goed, eerst maar afwachten of een 2e kindje ons nog gegeven word

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik vind een nakomertje ook wel weer sneu soms. Tussen mijn broertje en mij zit 9 jaar en nu zijn we allemaal al 5 jaar het huis uit en woont hij nog thuis. Maar goed we zien wel. Ik hoop dat het nu gewoon raak is. Anders zou die test toch ook niet positief uitslaan nu of kan dat nog door de hormonen komen?!

8. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja lijkt mij wel weer leuk haha, niet te lang natuurlijk, vind 9 jaar wel lang maar een jaar of 3/4 met de jongste

Mn moeder was ook en nakomertje, scheelde 25 jaar met dr oudste broer en 10 jaar met de jongste haha, zijn vrouw en mn oma waren samen zwanger:D:D

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik denk niet dat het binnen nu en 3 jaar weer kriebelt bij me, maar zeg nooit nooit. Ik sla alleen niet alles op aangezien ik het dan wel weer van marktplaats haal.

Ja dat is wel heel apart. Mijn oma heeft dat ook gehad met haar oudste dochter.

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Testje van vandaag :D

Bijgevoegde bestanden:

11. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Duidelijker dan die van gisteren toch?!!! :)

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw die loopt goed op Staffie. Voorzichtig gefeliciteerd.

13. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Testje van vandaag :D

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hij stuurt dezelfde reactie? Vreemd

Maar echt he! Een stuk duidelijker als ik ze naast elkaar heb, hoop zo dat het nu goed blijft gaan...

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik hoop met je mee. Heb je ook al een zwanger gevoel?

16. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja heel erg:D
    Al een paar dagen:D

Hij is nu ook wel donkerder dan dat ie vorige keer is geweest

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ziet er goed uit! Geniet van je zwangere gevoel ik hoop dat je over een week of 36 weer zo'n klein hummeltje in je armen mag houden!

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag weer duidelijker:D:D
    Begin toch wel steeds meer vertrouwen te krijgen dat het goed zit:)
    Ik test nu nog even met sensitest en zondag doen we een clearbleu, is die ook posi dan gaan we maandag de naaste familie inlichten:D:D

19. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    ...

Bijgevoegde bestanden:

20. nono

nono Niet meer actief

Ik was te snel met antwoorden. :p Hij ziet er inderdaad positief uit! Super! Ik vind 'm er op de vorige pagina al positief uit zijn. Echt blij voor jullie Staffie!

Deel Deze Pagina