Goed hoor. Straks weer werken, de eerste keer dat ik tot 1 uur moet dus hoop dat Jens morgen niet te vroeg wakker is. Hoe is het jou Saar? Zijn er toevallig meer kindjes met driftbuien? Als Jens iets niet mag gaat hij gillen, huilen, hij strekt zich uit zodat hij uit je handen glijdt, hij gooit zn hoofd achterover en hij wilt bijten. Als hij ons niet kan bijten bijt ie bijv. de tafel of zn eigen hand. Het maakt niet uit of we nee zeggen of niet doen of dat we hem zonder iets te zeggen weghalen en hem afleiden, die driftbui komt sowieso. nu laten we hem gaan en is het na een minuut over. Helaas doet hij dit zo 15x op een dag en ook in de supermarkt. Iemand een tip om dit te voorkomen??
Oh ja hoe bevalt het?! Kun je het allemaal een beetje combineren? Oei dat is lastig op deze leeftijd. Jefta lacht me gewoon uit Geen driftbuien, maar lachbuien dus hier. Ik zou heel consequent blijven en er niet in mee gaan. Als hij bijv. in de supermarkt op de grond gaat liggen zeggen mama gaat nu weg en dan om de hoek wachten. Dit deed ik bij mijn dochter ook en dan was het zo over, maar goed die was wel wat ouder. Het is echt een kwestie van uitproberen wat voor Jens werkt. Hier heb ik de mat in de keuken inmiddels als strafplek voor meneer gebombardeerd, al neemt hij dat nog niet al te serieus
Het is wel weer even wennen het werken. Dus 20 uur per week is wel even genoeg nu. Ik zit Jens in de hoek maar dan gaat hij lachen en loopt hij weg..... Nee is en blijft nee hier, ik hoop dat Jens dat ook snel door heeft.
Meer kun je er ook niet aan doen. Heb je de box nog staan? Niet om hem voor straf in te zetten, maar gewoon nog even lekker rustig spelen en mama lekker tijd voor zichzelf.
Ja de box zit hij elke dag wel in. Altijd tijdens het koken en ook wel als hij alleen maar dingen doet die niet mogen. Meestal is het even huilen maar daarna gaat hij lekker spelen. Die box blijft hier nog heel lang staan haha Heeft het bij jullie gesneeuwd afgelopen weekend? Hier in het westen waarschijnlijk morgen wat sneeuw, ben benieuwd wat Jens er van vindt
Ja handig ding. Ik denk dat het straks na een zomer buiten wel lastig wordt om meneer er weer in te krijgen, maar goed we zien het.. Ja zaterdag lekker gesleed. Ze vonden het allebei geweldig!
Hier niet echt driftig meer.. wel geweest maar gaat beter. Hoe gaat het met jou Saar? Hier is de griep over de vloer. Amy vannacht heel dr bedje onder gespuugd..vanochtend ons bed (paar min na de fles) en vanmiddag moedermelk wat ik nog in de vriezer had. Ze heeft ook koorts. Tusssendoor slokjes water blijven wel erin. En ikzelf verkouden, koorts enzo.
Ach wat sneu nono. Hopelijk slaapt ze goed en is ze er morgen weer een beetje doorheen. Zeker dat overgeven is erg vervelend. Beterschap en hopelijk ga je er zelf niet achteraan. Hier gaat het wel hoor. Alle uitslagen bij de huisarts zijn goed. De cyste in mijn schildklier mag ook blijven zitten. Ik moet het nu tot juni geven om op te knappen en anders moet ik terug komen. Dus ik ben helaas slecht in zwanger zijn en ontzwangeren Alle babyspullen zijn weg nu of staan op marktplaats. Dit is het (voorlopig) voor ons. Zeg nooit nooit.
Nog niet bijgelezen dames.. Hier hondsberoerd geweest.. allerlei soorten virussen tegelijk leek het wel. Kon zelf niet voor mijn zoontje zorgen, dus die is noodgedwongen naar familie gegaan een paar dagen. Ben nog steeds niet lekker, maar nu goed genoeg om weer voor hem te zorgen. Z heeft ontzettend last van doorkomende kiezen.. al de hele week dunne ontlasting en wel 10x per dag.. stinken dat het doet Vandaag langs de dokter gegaan ivm de uitslag die hij daardoor heeft.. heb een anti schimmelzalfje meegekregen waardoor de roodheid in ieder geval minder zou moeten worden. Of het echt gaat helpen weet ik niet.. het is constant vochtig bij zijn billen.. zonder luier is geen optie omdat hij om de haverklap een beetje poept. Hoop maar dat het snel beter gaat met hem.. hij huilt echt van de pijn bij het verschonen.. zo zielig!!
La85: Wat heftig zeg. Lijkt me heel moeilijk. Hopelijk knappen jullie goed op. Die kiezen ook brrrrr.
Hoe is het met iedereen? Allemaal geveld door de griep? Hier heeft mijn man een andere baan gekregen. Wel lange dagen (7-17.00) maar wel een auto van de zaak zodat ik de auto hou. Echt fijn. Maar goed zal straks wel even wennen zijn.
Wat fijn dat hij een andere baan heeft. Meer uren dus ook meer inkomsten waarschijnlijk. Ik ben vandaag jarig. Mijn moeder en een vriendin komen even langs en vanavond uiteten met mijn man. Verder vier ik het niet. 2 weken geleden gestart bij McDonald's. Afgelopen maandag hebben ze al gevraagd of ik hostess wil worden. Dus krijg een baan met wat meer uitdaging
Gefeliciteerd met je verjaardag en je promotie. Leuk hoor. Gezellig om uit eten met je man te gaan. Gedoe ook altijd met verjaardagen vieren. Ja het betekend zekerheid qua inkomsten(ipv 80% 100%) en hij krijgt ook een hoger salaris + geen uitgaven voor de auto. Met kilometervergoeding kom je er nooit eigenlijk.
Hoi meiden hier ben ik weer, moet nog ff bijlezen Helaas was het dus toch te mooi om waar te zijn en is mn duidelijke 2e streepje weer verdwenen Dus in overleg met ziekenhuis gestopt met de medicatie en 2 dagen later werd ik al ongesteld. Nu dus alweer aan de hormonen voor de laatste cryo tp, al heb ik daar nu ook weinig hoop op.... Ik probeer maar niet te veel te denken waarom het niet lukt... Borstvoeding? Slechte embryo's? Gewoon pech? Of pikt mn lijf gewoon heel snel een embryo op waardoor ik al vroeg positief test terwijl de innesteling nog niet 100% is?? Ik weet het niet....maar ik weet wel dat ik bij de volgende cryo pas 10 dagen na terugplaatsing ga testen. Als het meezit 17 februari de terugplaatsing Afgelopen weekend zijn we er even lekker tussenuit geweest met zn drietjes en de hond naar het Heijderbos. Echt genoten!! lekker gezwommen, gegeten en N. verwend haha Echt super!! Dus we kunnen er weer tegenaan. Gelijk maar afgesproken dat we dat wat vaker moeten doen, gewoon even een paar dagen weg, voorheen konden we dat nooit omdat 3 honden gewoon niet meekonden en pensionkosten niet te betalen zijn, nu hebben we er maar 1 dus is het wat makkelijker Iemand van jullie toevallig ervaring met de parken van de Oostappen groep? Nog een leuk nieuwtje... Ik had N. weer 2x opgegeven als modelletje voor 2 webshops en bij allebei is ze uitgekozen Echt zo leuk haha, helemaal trots Zie dr nu al regelmatig voorbij komen op facebook bij de reclame's en dat wordt nu nog meer haha
Staffie, wat onwijs naar. Is stoppen met de bv op een gegeven moment een optie? Heerlijk is het Heijderbos. Is zo'n mooi zwembad. Geen ervaring met oostappen alleen van redt mijn vakantie geloof ik. Dus daar schiet je niet mee op. Wat leuk voor N zeg. Wordt een echt fotomodelletje!
Ja stoppen met bv vind ik nog steeds een heel lastig punt... Het toeschietreflex kan er voor zorgen dat een innesteling bemoeilijkt wordt maar dat hormoon is hetzelfde als vrijkomt als je sex heb. Het is niet verboden, of wordt niet afgeraden om sex te hebben na een tp, dus ja, of het nou echt daar mee te maken heeft... Daarnaast ben ik gewoon bang dat als ik nu stop met bv, en er nooit een 2e kindje komt ik voor altijd spijt ga hebben van het stoppen. Maar goed, nu heb ik vrij makkelijk praten want we hebben nog wel wat kansen, eer dat, dat minder wordt is N. al een stuk ouder en de bv ook over. Als deze cryo niet lukt dan nemen we tot mei een pauze (2 december kindjes wordt wel erg druk en duur haha) en dan in mei starten met een nieuwe IVF, dus spuiten en punctie Maar we wachten af, misschien blijft ie nu wel goed plakken Oh...red mn vakantie klinkt niet echt positief hahaha Moet zeggen dat het er allemaal erg mooi uitziet op de site, en de prijzen schelen ook wel veel met CP Ja vind het zo leuk haha, en hoop dat N. de camara ook leuk blijft vinden want anders is de lol er snel vanaf natuurlijk
Nee geen dingen doen waarvan je denkt dat je er spijt van krijgt. Je hebt nu weer 3 pogingen of niet? Hopelijk is het niet nodig. Hadden jullie cp niet geboekt met de link van de babydoos? www.centerparcs.nl/oudersvannu Scheelt 40-50%.
Ja gelukkig hebben we weer 3 volledige pogingen tegoed Dus best wel weer wat kansen. Ja via die link heb ik geboekt haha, scheelt idd aanzienlijk, heb ook nog een bon van prenatal maar dat is dezelfde prijs. begreep ook dat via België boeken ook nog scheelt maar weet niet hoeveel
Ik heb pas ook gekeken bij Landal. die huisjes zijn veeeeel mooier. Alleen ja de faciliteiten zijn wel stukken minder.