Mooi meisje Nono Hier gaat alles zijn gangetje. Jens krijgt weer 2 tandjes, daar heeft hij wel wat last van. Vanmorgen zijn we naar een indoor speeltuin geweest. Kan Jens lekker zijn energie kwijt. Hij klimt zelf op de glijbaan en komt netjes op zijn buik (met de beentjes eerst) naar beneden. Het blijft mij verbazen hoeveel die kleintjes al snappen. Als ik bijvoorbeeld tegen Jens zeg dat we naar buiten gaan rent hij naar de gang, pakt hij zijn schoenen en gaat hij op de onderste tree van de trap zitten (daar trek ik zijn schoenen altijd aan).
Nono: wat een grote meid alweer zeg. Ze is best lang of lijkt dat zo op de foto? Me88: haha wat een boef. Ik zie veel overeenkomsten met meneertje hier. Over in klimmen en klauteren. Ja heel handig is dat, dat ze alles begrijpen. Als zijn zus naar de wc moet staat meneer als eerste bij de deur om vervolgens de trap op te klimmen ofzo. Af en toe hou ik mijn hard vast hier.
Hier geveld door de griep. Eerst N. echt snot verkouden maar ook reutelen op de borst en koorts. Huisarts wilde antibiotica geven maar omdat ze vorige keer zo heftig reageerde en we nog geen provocatietest hebben gehad was dat geen optie dus nu heeft ze een puffer voor dr longen en gaat het gelukkig al weer een stuk beter. Nu ben ik aan de beurt Koorts, verkouden hoesten bah!! N. heeft van de week dr eerste stapjes los gedaan maar tot nu toe is het daar bij gebleven haha Ik heb alvast wel hel enthousiast schoentjes gekocht Morgen krijg ik hopelijk weer een terugplaatsing van een embryo. de laatste dan is de vriezer leeg dus we duimen weer dat het nu wel mag lukken
Oh het is zo'n naar virus Staffie, beterschap hoor. Hopelijk knapt N snel op. Mooie meid, is dit weer zo'n shoot? Wat knap zeg dat ze stapjes los doet, voor je het weet rent ze overal naar toe! Spannende dag en tijd voor jullie. Sterkte met wachten. Ik hoop nu dat je testen over een paar weken mooi oplopen!
Ik heb weer een embryo aan boord Voelt wel fijn dat ze alle 3 een kans hebben gehad en niet tijdens het ontdooien kapot zijn gegaan. Nu weer die vreselijke wachtweken... Ja deze foto is van de shoot van vorige week, toen werd ze smiddags ziek dus was al niet fit maar gelukkig wel leuke foto's geworden Op jayno.nl staan er nog meer en op babykindenmama.nl
Oeh spannend Staffie. Over 2 weken weet je meer. Ik hoop dat 3 keer scheepsrecht is in dit geval. Leuk hoor die shoots. Zeker als ze het zelf ook leuk vinden. Krijg je er verder ook wat voor of is het gewoon echt fun.
Ja het wordt weer spannend De vergoeding is echt heel wisselend, bij deze alleen een kortingsbon en knufeltje, was ook maar kwartiertje en natuurlijk de gemaakte foto's En bij de andere tot nu toe een kledingpakketje of tegoedbon van de webshop
Staffie: Nou ja als jullie het allebei leuk vinden is het toch alleen maar leuk. Je hebt alweer bijna een week wachten gehad!
Ja de tijd gaat ineens snel, moet zeggen dat ik er weinig mee bezig ben want N. is weer zo ziek begon 3 weken terug met hoge koorts en piepende/krakende longen, toen paracetamol en een puffer en toen knapte ze snel op. van het weekend begon ze erg te hoesten, met overgeven en alles dr bij. Afgelopen maandag naar de ha geweest, longen waren helemaal schoon, dus waarschijnlijk nasleep van de griep omdat de slijmvliezen aan het herstellen zijn. Klonk logisch, verder ook geen klachten dus hoestsiroop en klaar. Krijg ze maandagavond opeens koorts 39,4 en s'nacht 40 toen om 4.00 zetpil gegeven en om 8.00 uur al 40,6 koorts. het is heel de dag ondanks de paracetamol niet onder de 39.8 geweest. Ze was zo ziek en lamlendig Dus gisteren weer naar de ha. Mogelijk toch iets op de longen maar het is makkelijk te missen bij die kleintjes. NU een antibioticakuur...wel andere dan eerst omdat ze mogelijk allergisch is, dus afwachten of deze werkt. Ook zwaardere paracetamol, gebruikte 120 omdat ze nog geen 10 kilo weegt nu toch de 240 en eindelijk is de koorts nu gezakt en slapt ze redelijk Wat een getob...was er gisteren echt zo verdrietig van...ze lag alleen maar, vuurrood en heel de dag mamamamamamamama en huilen echt zo erg Gelukkig kon ik vandaag vrij nemen op mn werk. Zo zelf ook een beetje bijslapen haha
Sjonge Staffie, wat pittig. Hopelijk ga je of N weer de goede kant op. Zo sneu is dat als ze zo ontzettend ziek zijn. En je word er zelf ook zo ontzettend moe van. Beterschap en rust uit.
Staffie. Wat sneu.. hopelijk knapt ze snel op want dit is niet leuk! En wat is het trouwens een mooi meisje om te zien! Snap dat iedereen haar uit kiest voor de shoots. En je moet zo iets alleen doen voor de fun en niet om rijk op te worden. Me88 Wat een boefje zeg! Hier kan meneer ook aardig wat klauteren en moeten we ook weer wat aanpassingen maken omdat hij ontdekt heeft waar water bakje van de kat stond dus hadden we vaak weer een waterbalet.. Hier. Al een week zeurende krampen in mn baarmoeder en rugpijn. Dokter kon niks vinden dus heb pijnstillers gekregen voor 10 dagen.maar voel soms pijn wel een beetje en ook pijn in mn borst gekregen. Kan alleen slapen als ik op mn rug lig. En aanleggen doet ook onwijs pijn. Morgen even bellen de huisarts bellen.. Veder gaat het zn gangetje en met Samael gaat het goed hij kan nog steeds niet lopen maar dat komt wel. Als hij zoals zn vader is dan gaat dat ook nog wel even duren die ging pas met 18 maanden lopen. Hopelijk wordt het snel lente en kunnen we lekker veel naar buiten!
@Staffie: veel beterschap! Leuk zeg dat ze vaak wordt uitgekozen, veel "trotse mama" momenten denk ik @Me88: Haha, leuk ventje! @XDoo: balen zeg, misschien toch een beginnende ontsteking oid? Sluit me verder volledig aan bij jou.. dat het snel wat beter/zonniger weer mag worden! Deze week lijkt het vooralsnog dat het veelal zal regenen helaas. @Saar: alles goed bij jou?
Staffie: jij mag zeker 1 dezer dagen testen?? Spannend, ik duim voor je! Xdoo: gemiddeld gaan ze geloof ik ook pas rond de 15 maanden lopen. Ik hoop ook dat het mooie weer snel komt. Als we nu 10 minuten buiten spelen zijn zn handjes al ijskoud. Meneer wilt geen wanten aan helaas. Hoe is het met jullie Saar en La?
Xdoo: Wat naar joh. Kon de dokter nog iets vinden. Dat lopen komt vanzelf. Ze hoeven niet allemaal supersnel te zijn. Zodra ze lopen ben je je rust helemaal kwijt En inderdaad laat de zomer/lente maar komen. La85: Ja gaat goed hier. Binnenkort een afspraak op een basisschool voor de oudste. Allemaal alweer nieuwe fases. Gaat het bij jou ook goed? Jefta doet het prima. Ik heb de afspraak op het cb wat moeten verzetten. Anders kon hij de bijwerkingen van de bmr precies tijdens onze vakantie krijgen. Dat willen we niet. Gaan de kids lekker een weekje uitputten. En onszelf ook geloof ik Eerst nog een hoop klussen thuis.
@Me88: hier ook indd, dus ben voornamelijk binnen. Dat gezegd; handschoenen vind ik voor Z niet zo fijn, heb het idee dat hij zich beter kan opvangen als hij niks aan zijn handen heeft als hij soms zou struikelen (ongelijke stoep overal ) @Saar: goh, spannend zeg.. de tijd vliegt! Gaan jullie bij meerdere scholen kijken? Enne... wat lees ik, gaan jullie lekker op vakantie? Leuk zeg! Wanneer gaan jullie? Lijkt me heerlijk er even tussen uit te kunnen Hier: ik kwakkel nog wat met mijn gezondheid.. gewicht wil ook maar niet blijven plakken (nog steeds onder de 50kg) dus misschien hangt het allemaal samen, geen idee. Weet alleen dat ik dood en dood moe ben de hele dag (en nacht haha) door. Z heeft vorige week de BMR en Men. C prikken gehad.. hij had al last van tandjes, kan niet zeggen dat ik hem nu echt zoveel "zieker" vindt dan andere keren dat hij last had van (alleen) zijn tandjes dus op zich valt me dat mee Vanochtend had hij toch nog iets verhoging dus nog wat Sinaspril gegeven. Had laatst een tentje bij de Hema gekocht en dat staat nu op; is weer iets nieuws voor hem om te ontdekken dus hij heeft even wat extra afleiding
La85. Volgens de huisarts was inderdaad beginnende borstontsteking maar kon niet door medicatie komen gelukkig ondertussen weer weg. Me88 Wat eigenwijs om geen wandjes aan te willen. Hier trekt hij ze wel uit maar als hij koude handen krijgt en ik doe ze weer aan danlaat hij ze me rust gelukkig. Saar. Lekker vakantie klinkt goed. Nu al op zoek naar scholen wat vliegt de tijd zeg! La85 Hopelijk knap je snel op! Want zo moe zijn is echt verschrikkelijk vooral met een kleintje die barst van de energie. Hier heeft Sam geen last gehad vannzn prikjes dus dat scheelt. Leuk zo'n tentje kunnen ze sich demk ik goed mee vermaken. Hier. Genieten van mooie weer gaan zo ff weg wandelen! Hopelijk blijft het zo aan houden.
La: leuk tentje. Heb je al bloed laten prikken? Saar: Lekker hoor op vakantie! Waar gaan jullie heen? Jens heeft 4 dagen hoge koorts gehad. Dacht eerst dat het van de bmr prik was maar dat duurt niet zo lang. Gisteren toch maar de hap gebeld en ze wilde hem zien. Hij heeft een oorontsteking, erg rode keel en opgezette klieren. Heb een antibiotica kuur gehad en gelukkig gaat het nu al beter. Hij heeft geen koorts meer en hij speelt weer. Xdoo: Geniet van het weer. Wij gaan zo ook lekker wandelen.
La85: Nee hoor gewoon bij de christelijke basisschool in onze wijk geweest. Wij willen graag christelijk onderwijs en de andere basisschool is openbaar. Niet zo moeilijk dus. Oeh joh wat ben jij licht. Dan heb je inderdaad ook niks over als je niet fit bent. Hoe is het nu met je? Fijn dat Z er niet heel erg veel last van heeft gehad. heeft hij zijn tand(en) nu? Kan soms zolang duren... Xdoo: Ze wordt in mei 3 dus het gaat al over volgend schooljaar. Ook al is het maar een maand of 1,5 wat ze dan naar school gaat, ze moeten er al wel het hele schooljaar rekening mee houden. Ik vind het ook nog wel vroeg hoor. Vind de psz al meer dan zat 1 ochtend in de week Me88: Is meneer alweer opgeknapt? Zelf er niet achteraan gegaan? Poeh hier super druk geweest. Eerst Hanna ziek. Toen die was opgeknapt begon Jefta. Die liep helemaal blauw aan rond zijn mond, handjes en voetjes dus hup in de auto naar de HAP. Gelukkig viel het mee. Maar die was echt zo hard ziek. Vervolgens begon ik donderdag en nu ligt mijn man Nou ja hebben we het allemaal weer gehad zullen we maar denken. We gaan naar centerparcs Erperheide in Belgie. Met name om en het zwembad en de binnenspeeltuin. Lekker een midweekje weg.
Hey dames, Heb inderdaad een afspraak staan bij de HA om bloed te laten prikken. Ik wil nu wel weten of er niet echt wat aan de hand is (naast het emotioneel zware/stressvolle gedoe met ex dat denk ik ook zijn tol eist op mijn lichaam), 't voelt in ieder geval niet goed. Z heeft nu weer last van tandjes.. ik zie ook echt de grote bobbels op de plaatsen van de hoektanden (alle 4). Hij heeft wat verhoging, snottert en hoest maar volgens mij komt dat dus puur en alleen door die tandjes.. vorige keren was dat ook zo namelijk. Hij heeft in zijn onderkaak trouwens pas 4 tanden tot nu toe.. de twee middelste (voor) en 2 kiezen En dan nu lijken de hoektanden te komen.. Gekke volgorde als je het mij vraagt haha Hebben jullie kindjes al hun tandjes al? Ik vier in principe niet echt Pasen, maar het is wel een leuke gelegenheid om wat te knutselen (zeker op deze bewolkte, regenachtige ochtend) dus ik ga zometeen proberen handafdrukjes van Z te maken. Ik wil een kuiken maken en zijn handjes zullen de vleugels worden @Me88: ah wat sneu.. oorontsteking kan echt gemeen zijn! Fijn dat hij zich al wat beter voelt.