Me88 He vervelend fijn dat hij al zo snel van op knapte is hij ondertussen al weer de oude? Saar. He verlened maar gelukkig niet allemaal tegelijkertijd dat lijkt me zweer vermoeiend! La85 Ik ben heel erg benieuwd wat er uit bloedonderzoek uit komt! Hopelijk iets dat makkelijk gefixt kan worden. Inderdaad een rare volgorde! Hopelijk komen ze snel door en voelt hij zich weer beter. Samael was bij zijn 2 voortandjes ook helemaal ziek van hoge koorst en allemaar slapen. Nu lijkt dat weer rommeld in zn mondje maar zie nog geen bludjes maar hij is elke nacht weer paar keer huilend wakker scherpe dunnen poep al gaat dat nu wer beter sinds ik vsm druppels weer geef. Hij heeft nu 4 boven tandjesnen 2 onder tandjes.
Hoihoi! Hoe gaat het hier met iedereen? Vervelend ook allemaal die tandjes he. Hier beetje druk geweest allemaal. Ben inmiddels bij de vader weg van Amy, nu sinds een anderhalve maand alweer. Hij is een super vader, maar ik voelde niks meer voor hem en het wou gewoon niet meer. Dat na 8 jaar relatie.. maar het is mijn keus geweest en ik heb er rust bij. We hebben in die anderhalve maand veel ruzie gehad terwijl ik nog bij hem inwoonde, hij had namelijk geen plek waar hij naar toe kon. Dus, toen heb ik besloten uit huis te gaan richting m'n ouders. Amy heeft hier niet zo heel veel van meegekregen gelukkig.. we doen nu week om week bij elkaar en gaat goed! Hopelijk heeft ie alleen snel een eigen huis want infact zit ie nu gewoon in mijn huis. Veel gedoe geweest dus laatste tijd, maar ik begin weer een beetje op te krabbelen! En niet zozeer dat ik het moeilijk vond om er een punt achter de relatie te zetten, want daar stond ik helemaal achter.. maar meer de ruzies en de dingen die zijn gezegd. Nou goed, dat was dat.. met Amy gaat het goed! Vrolijk tevreden meisje, loopt er wat af op een dag..
Jens heeft nog een allergische reactie gehad op de antibiotica. Nu gelukkig weer helemaal de oude, met driftbuien en al haha La85: leuk dat jullie hebben geknutseld Nono: wat een vervelende periode, ook al is het je eigen keuze. Wel fijn dat jij daar blijft wonen. Er zal dan zeker straks een omgangsregeling komen, lijkt mij moeilijk.
Nono. He wat een nieuws! Dat had ik niet zien aankomen.. gelukkig sta je er helemaal achter. Kan me voorstellen dat beter is dat je dan tijdelijk bij je ouders bent tot hij zijn eigen plekje heeft. Met iemand samen wonen wat veel ruzies mee brengt doet niemand goed. Gaat hij weer naar zn oude woonplek wat zoeken of wel bij jou in de buurt? Hopelijk is financieel niet te erge klap als hij nu weggaat? Me88 Hihi ondanks dat driftbuien niet leuk zijnis toch wel goed nieuws dat ze er wel zijn!
@Nono: hoe gaat het nu met je? @XDoo: Nou.. ben geen steek verder.. er is niks uit het bloedonderzoek gekomen?! Ik heb nog altijd het gevoel dat er toch iets is, gek genoeg. Weet niet echt wat ik er verder mee moet.. De hoektanden van mijn zoontje willen nog steeds maar niet echt door het tandvlees komen.. hij heeft er ondertussen wel nog af en aan last van, beetje zielig voor hem Hoe is het verder met iedereen? En voor iedereen die Pasen viert, fijne Pasen! (mijn zoontje en ik vieren geen Pasen maar ik maak er "hoera het is lente" dag/feest van, dus gewoon een reden om wat lekkers te koken/eten - mijn familie viert wél Pasen).
Het is hier maar stil.. iedereen hard aan't werk / aan't genieten van het mooie weer? Hoe is het met iedereen?
Gaat het al wat beter met je? Erg vervelend als je je niet helemaal lekker voelt, maar geen oorzaak weet. Jens is een beetje hangerig. Hij heeft de vaccinatie tegen hepatitis a gekregen (we gaan over 2 maandjes naar Turkije) Ook komt zijn eerste kies nu door. Hebben jullie al vakantie plannen? Ik ben weer gestopt met de pil. Na onze vakantie willen we echt voor een tweede kindje gaan! Al zou ik het helemaal niet erg vinden als ik er voor al zwanger ben
Zo daar ben ik ook weer eens.... Nono: wat heftig joh. Kun je je draai een beetje vinden? La85: nog wat uit je bloedtesten gekomen? Me88: Oh vervelend joh kunnen ze daar zo'n last van hebben? Hier drukdrukdruk. Overdag met de kids en 's middags ben ik aan het klussen. Ben 's avonds ook nog bij een vriendin bezig geweest , mijn man is gestart op zijn nieuwe werk (3e week nu)etc.etc. Mijn dagen zitten te vol. Maar vanmiddag nog en dan is het (voorlopig) even klaar. Staan nog wat wel dingen op de planning, maar die moeten maar even wachten, want ik ben helemaal kapot. Wat gaat het hard he met de kids. Hier heeft jefta boven 2 kiezen en onder staan ze op doorkomen. Hoektanden nog niet. Zal blij zijn als hij z eallemaal heeft. Gisteren lekker in de korte broek naar buiten.. hij zat echt te kijken van huh waar is de rest van mijn broek. We zijn nog een weekje weggeweest naar Erperheide. Was echt super leuk! Allemaal kleine geitjes geboren in die week, zo schattig. Kids hebben ook genoten. We zijn inderdaad ook al voor de zomer bezig geweest. We willen graag met de tent naar Oostenrijk (karinthie). Maar goed je moet daar wel een camping reserveren en dat zijn we niet zo gewend. We gaan normaal altijd op de bonnefooi. Maar goed we gaan er binnenkort nog wel weer eens naar kijken.
Ja ze kunnen er net als alle andere vaccinaties ziek van worden. Al kan het ook zijn dat ie last heeft van zijn kiezen die doorkomen. Bevalt de nieuwe baan van je man? Lekker dat jullie een weekje weg zijn geweest. Heeft de Erperheide een indoor speeltuin? En is het een mooi park?
Me88: Ja je weet het uiteindelijk nooit he.. lastige leeftijd dit met al die tanden en kiezen. Met een jaar of 2 is dat klaar! Komen ze in de peuterpuberteit En zo blijft het doorgaan. Ja bevalt erg goed. Was wel even wennen die lange dagen voor ons allebei, maar we hebben een redelijk ritme te pakken. Erperheide heeft een binnenspeeltuin inderdaad. Voor de kleintjes een ballenbak en een klein gedeelte met kruip en klauterdingen (apart gedeelte). In de grote hal een megading waar je elke keer ballen kunt lanceren, blokkenhoek en een klim en klauterding met allemaal glijbanen. Erg leuk. Wij hadden een kinderhuisje en die waren verrassend netjes en lekker dicht bij de plaza. Elke dag langs de geitjes, erg leuk. Zwembad vond ik wel klein. In een vakantie zou ik er niet willen zijn. Peuterbadje is ook wel erg klein en er komen 3 glijbanen op uit. Ze hebben er ook een kleuterbad maar die was voor Jefta nog wel diep. Maar goed wij waren er in een gewone doordeweekse midweek, dus het was niet heel erg druk en het spreid wel op het park tussen het zwembad en de speeltuin.
@Me88: oh ik meen me te herinneren dat een arts mij had gezegd dat inenten tegen Hep A voor kleintjes onder de 2 geen meerwaarde heeft, omdat als ze het al krijgen het zich uit als een griepje. Plus de bescherming werkt maar heel kort o.i.d. Nadat ze 2 jaar oud zijn zou volgens hem wel gevaccineerd kunnen worden en dan zou het voor langere tijd bescherming bieden. Waar in Turkije gaan jullie heen? @Saar: uit bloedonderzoek is niks naar voren gekomen :/.. in ieder geval geen vitamine tekort o.i.d. dus ik weet niet wat ik er van moet denken. Hoop dat het snel wat rustiger is voor je - voor zover dat mogelijk is met twee kids En wat leuk kamperen! Klinkt zo avontuurlijk (ben zelf nog nooit wezen kamperen, ook niet als kind zijnde). Blijven jullie meestal op 1 camping? Hier: okay met het risico dat dit wat raar klinkt misschien; ik ben gisteren voor de eerste keer helemaal alleen met mijn zoontje een dagje weg geweest en ik was/ben helemaal opgetogen over het feit dat we gewoon een hele leuke dag hebben gehad samen Geen idee waar ik eerder bang voor was. Ben mijn woonplaats door samenloop van omstandigheden en verschillende factoren nauwelijks - om niet te zeggen niet - meer uit geweest sinds de geboorte van mijn uk. Ik zou bijna zeggen dat ik gevangen zit/zat in een kooitje dat ik misschien zelfs deels zelf heb gebouwd. Ik voelde me al een paar dagen redelijk waardoor ik gister erop uit "durfde" te trekken Ik voel me nog steeds goed en zou bijna te optimistisch worden en morgen gelijk weer willen gaan. Enfin, toch maar even rustig aan doen.. maar ik geniet nog lekker na van gisteren
La85: Vervelend hoor. Ik begin nu ook pas op te knappen, dus het kan ook wel even duren en zeker met jou afgelopen jaren! Het is ook niet niks om alles alleen te moeten doen. Ik kan 's avonds, 's nachts en in het weekend terugvallen op mijn man en jij hebt dat allemaal wel zelf moeten doen. Ik hoop dat je gaat opknappen in ieder geval. Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad met je mooie mannetje. Wij hebben beiden altijd gekampeerd. Dus zijn wel wat gewend. We gaan meestal naar 1 camping en overnachten ook op een camping. Gaan in 2 keer rijden, dan kunnen we ook lekker rustig aan doen op de weg en lekker lang stoppen. Ik denk dat m.n. Jefta dat wel nodig heeft. Jefta gaat op de camping gewoon aan een tuigje, want die loopt de hele dag weg. We hebben er al zin in!
La85: wat goed dat je eruit bent gegaan. Voor Z. ook leuk samen met mama een dagje weg Wij gaan naar Lara (15 minuten bij Antalya vandaan) De doktersassistente zei dat we Jens over 1 jaar nog een keer moeten laten vaccineren voor hep. A en dat hij dan de rest van zijn leven beschermd is. Wij wilden eerst ook naar een camping. Maar wij willen echt goed weer en dan moet je toch wel naar Zuid Frankrijk. Die reis vond ik toch te lang met een kind zonder zitvlees haha Erperheide klinkt trouwens leuk met die binnenspeeltuin Denk dat we daar ook nog maar eens heen moeten
Dat klopt. Wij gaan of naar Karinthie (bijna 1100 km) of naar Zuid-Frankrijk (ruim 1100 km). We willen vrijdags om half 5 gaan rijden 's morgens en dan die dag 800 km rijden. De volgende dag nog een klein stukje. Maar het is een beetje afhankelijk van wanneer mijn man uiteindelijk vrij is. We dachten dat het vaststond maar dat blijkt niet zo te zijn.. Jefta is ook erg bewegelijk, maar hij moet gewoon zitten. Ik denk dat wij zelf niet echt vakantie hebben als we in een hotel/appartement gaan. Dus vandaar. We redden ons wel. Lekker elke 2 uur een lange stop en dan zien we wel waar we de eerste dag terecht komen.
Oh hadden jullie nog niks geboekt? Wij hebben er natuurlijk nog maar 1 en mijn ouders gaan ook mee. Oppas genoeg dus voor ons.
Me88: Handig hoor, al moet ik er niet aan denken Vind het altijd heerlijk dat we even los zijn van alles en iedereen. Geen internet en de telefoon 1 keer per dag even aan voor het geval er wat is. Wij gaan altijd op de bonnefooi, al zullen we wel gaan mailen met de camping als we naar Oostenrijk gaan. Daar schijnt het erg druk te zijn en ik wil niet 100 campings af voor een plekje. Maar wij beslissen pas een paar dagen van te voren waar we uiteindelijk heen gaan (afhankelijk van het weer).
Dat zou dan weer niks voor mij zijn haha Ik wil altijd alles geregeld hebben! Met mijn ouders gaat dat heel goed. Die bemoeien zich niet met ons en als we apart dingen willen doen is dat ook geen probleem. Met mijn schoonfamilie zou ik nooit op vakantie gaan.
Haha ja dat hoor ik wel meer Wij zorgen altijd wel voor 2/3 campings die ons wat lijken. Met een tent kun je verder natuurlijk overal wel terecht.