Jaarwisseling mama's 2013-2014

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Pfff bailief, het klinkt niet fijn bij jou en I. Helpt de puf een beetje? Heftig maar wel fijn dat je bevestiging hebt gekregen dat je je niet voor niets zorgen maakt. Hopelijk is het iets wat met de juiste hulp opgelost kan worden. Het praten bedacht ik me net kan ook aan haar amandelen liggen. H. heeft logopedie en die is volledig nagekeken (oren/keel) omdat als ze vergrote amandelen zou hebben haar spraak daardoor verkeerd kan gaan. Misschien heeft I zoveel last dat ze er maar niet aan begint? Niet dat ik een oplossing wil bedenken hoor, maar ik bedacht me dit ineens. Je zult het ook snel genoeg merken na de operatie. Wel vervelend dat je zolang moet wachten en dat je kleine meisje tot die tijd pijn moet hebben en ziek moet zijn:(

Je had bij I toch ook een keizersnede gehad? Dan mag je bij een evt. volgende kiezen normaal gesproken.

Klinkt heftig met je studie erbij. En dan zelf ook niet fit, klinkt niet lekker joh. Let wel goed op jezelf! Af en toe I maar lekker aan je partner geven en dan zelf even een boodschapje doen.

Mijn man heeft het erg naar zijn zin. Wel blij dat het even weekend is, maar hij is best opgeruimd ondanks de pittige week. Nu nog 1 week en dan 2 weken kerstvakantie;)

De uitnodigingsmail voor J's verjaardag is de deur uit. We vieren het van 10-12 en de ouders komen 's avonds eten. Schoonmoeder werkt overdag. Verder eigenlijk nog nergens over nagedacht. Haha ik heb wel monchou en kwarktaart van dhr. Oetker in huis maar er moet wel een slagroomtaart komen. Ik vind het wel jammer dat het zo'n kersttaart is bij de hema, maar goed het zij zo. Cadeautje lig al ttijdje in huis(in oktober was een een duplo actie) en de glijbaan gebruikt hij al een tijdje. Alleen H mag nog iets uitzoeken voor haar broertje maar dat doen we een dag van te voren. Die is nog meer jarig dan haar broertje :D

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, haha H zal het vast allemaal geweldig vinden met de verjaardag van J. Wat leuk dat jullie haar ook iets laten uitkiezen! Hoe zijn ze eigenlijk met elkaar? Hebben ze met deze leeftijd al veel aan elkaar met spelen enzo?

Je klinkt al best voorbereid :D. Handig ook die tijd, verwachten jullie veel bezoek?

Wij doen de oma's apart omdat I stapelgek is op mijn moeder. Heel leuk maar niet zo leuk voor haar andere oma omdat ze echt niet weg te slaan is bij mijn moeder. En daarnaast wel praktisch qua taal. Ik wil het wel allemaal op 1 dag doen, zijn we er in één keer van af ;).

Heerlijk over een week vakantie!

Het pufje lijkt een beetje te helpen. Maar omdat ze vandaag weer naar het kdv is geweest, is het nu gelijk weer mis met het hoesten. Echt sneu. Goed om te horen van de neusamandelen, ik hoop dat je gelijk hebt. Ik wist wel dat het iets aan de spraak kon veranderen maar wist niet dat ze er ook zoveel last van kunnen hebben dat dat het gaan praten echt bemoeilijkt. Het klinkt een beetje naar maar het zou wel heel fijn zijn als dit het probleem is met de taal. Dan is dat weer een probleem minder zeg maar...

Ja klopt ik heb ook een keizersnede gehad. Ik dacht dat het nog wel eens verschilde met of je dan bij de volgende keer de keus hebt. Maar ik denk dat mijn bevalling wel dusdanig heftig was dat ik de keus wel moet krijgen. Maar goed, nu nog geen plannen :). Eerst verder met mijn studie en alles met I op de rit krijgen.

Ja doe ik :). En af en toe kan ik langer blijven liggen, vaak op een zondag, en daar maak ik goed gebruik van.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Het ene moment knuffelen ze met elkaar en als je 1 keer met je ogen knippert duwen ze elkaar van de bank:D Dus naast dat ze leuk zijn samen ook wel veel strijd. Komt ook doordat J steeds meer met de spullen van H wil spelen. Die tijd is naar mijn idee ook lang zat voor zo'n dreumes. J gaat echt doodop zijn bed in en ik heb geen zin om met de visite te blijven zitten, dag voor kerst he;) Ik heb geen idee tot nu toe komt mijn zus en zwager en mijn ouders. Misschien blijft het wel hierbij. Mijn oudste zus incl. 4 kids kan niet en bij schoonfamilie werken de meesten in een winkel. Maar goed ik ga me er niet op aan passen. Bij H vier ik het ook gewoon 's morgens, wie komt die komt heel simpel ben ik daar in.

Hier zijn de kinderen ook dikker met mijn moeder, ik kan er ook niks aan doen. Ligt aan mijn schoonmoeder zelf. Vind het wel sneu voor haar, maar ik kan er verder ook niets aan doen. Dus ook daar pas ik me niet op aan (manlief staat er helemaal achter hoor).

Pin me er niet op vast hoor met de amandelen, maar ze zeiden bij H dat hierdoor de spraak achter kan lopen en zij is wel begonnen met praten. Wel logopedie met haar omdat haar uitspraak niet goed is, gaat gelukkig goed vooruit. Ik hoop ook voor jou en vooral voor I dat dit straks is opgelost. Zou alweer schelen. Niet praten kost ook een hoop frustratie van een peutertje.

Ik vond het wel heftig hoor als je wel een wens hebt, maar dat het gewoon niet kan. Wij hebben dit ook een tijdje zo ervaren, maar heb me er nu bij neergelegd dat het er 2 zijn en blijven (de komende jaren).

Wel fijn dat je uitslaaptijd krijgt. Echt van genieten:)

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha oh dat lijkt me af en toe om gek van te worden omdat je ogen overal moet hebben of valt dat wel mee? Het klinkt stiekem wel grappig :p.

Nou heerlijk toch dat je het zo kunt regelen en dat je man het er ook helemaal mee eens is. Ik vind het ook onzin om het te plannen op een dag dat iedereen kan, teveel gedoe en te druk voor I. Het is al zo'n drukke tijd. Bij jullie natuurlijk helemaal, "moeten" jullie ook nog beide kerstdagen op familiebezoek?

Het is inderdaad ook echt te merken dat het haar zo frustreerd. Vooral ook omdat ze bijna alles begrijpt wat we zeggen. En ik zie ook een flinke stijging in haar extreme gedrag, ik denk dat het haar steeds meer dwars gaat zitten. Al zal dit ongetwijfeld niet het enige zijn, maar het zou fijn zijn als het wat frustratie zou schelen.

Ik weet dat nog ja, dat jij toen zei dat jullie misschien nog wel een derde zouden willen maar dat dat nog wel een tijd zou duren. Wel goed van je dat je je er bij neergelegd hebt maar het lijkt me niet makkelijk.

Nu moet ik zeggen dat ik door I echt zoiets heb van "nee, niet nog zo eentje" ;), ze is een schat hoor, maar 2 van haar sla ik liever over. Dus ik kan er nog niet mee zitten, de wens voor een tweede blijft gewoon nog een tijd in de ijskast en dat komt wel ;). Gisteren waren wij op kraamvisite en ik had de baby op mijn arm, begint I zich vreselijk te misdragen, weg babykriebels :p

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik laat ze hun gevechten ook wel veel zelf oplossen hoor. Behalve als het echt te erg wordt grijp ik in. Ik ben geen politieagent;)

Ja ze zijn nog zo klein ook. Ik vind dat ze ook helemaal moeten genieten. Dit jaar gaan we nergens heen. Gewoon lekker thuis.

Ik moet zeggen dat mijn zus de 4e heeft gekregen in september en toen ik haar kleintje vast had het ook niet kriebelde, dus het zit wel snor voor nu. We gaan het zien in de toekomst.

Enne er zijn er geen 2 hetzelfde he;)

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    poging 2

Hier is F. ziek. Griep volgens de huisarts gisteren. Maar vandaag begint hij ineens ontzettend uit zijn mond te ruiken. Volgens mij een keelontsteking.
    Druk druk druk dus. Hij is nu naar opa en oma omdat ik vanavond met een vriendin naar de chippendales ga.
    En man is werken. kokkie

Bailief, nu F. ziek is moest ik meteen aan jullie denken. pffff heftig hoor. Dat jij het op kan brengen om te studeren. Respect. Al is het natuurlijk ook wel lekker om even met iets anders bezig te gaan. tenminste ik vind het heerlijk om te gaan werken.
    Slaat de puffer al aan?

Saar, ik ben slager/verkoopster in een slagerij/slachterij. Heel druk op het moment dus. Nu tot januari even alleen op zaterdag ochtend sporten.

samen spelen, hier ook. Gaat hier meestal zeker wel 5 minuten goed:p. Daarna is het ruzie want dan willen ze allebei hetzelfde speelgoedje hebben. Ach ja ze vechten het samen maar uit.

Sorry als ik niet overal op heb gereageerd

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, groot gelijk dat je geen politieagent bent ;). Leuk ook dat ze het ook wel zelf op kunnen lossen.

Wauw, de 4e al van je zus. Dat hoor je niet vaak meer. Gelukkig geen kriebels.

Daar heb je zeker gelijk in, dat er geen 2 hetzelfde zijn ;).

Prutske, ach wat sneu, beterschap voor F. Heb je al duidelijkheid of het een keelontsteking is? Dat kan vast ook heel snel ontstaan als de huisarts het de dag ervoor niet gezien heeft, heel vervelend!

Wat leuk, de Chippendales! Hoe was het? :D

Precies wat jij zegt ja, het is af en toe zo lekker om voor jezelf bezig te zijn. Het is zwaar hoor nu ik zoveel af moet krijgen maar ook wel heerlijk om ermee bezig te zijn ondanks alles.

De puffer lijkt wel wat aan te slaan. Maar I is vrijdag weer naar het kdv geweest en heeft natuurlijk weer wat opgepikt waardoor het hoesten weer duidelijk erger is. Gelukkig nu niet met overgeven, dat was het wel steeds.

Drukke tijden in de slagerij ja! Ook wel gezellige tijden denk ik?

Haha wel 5 minuten, het is iets :p

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bailief, zeker ook hele gezellige tijden bij ons op het werk. Vaak worden we door de drukte heel erg melig en liggen we echt helemaal krom van het lachen. Dat moet ook wel anders zouden we het niet redden. Gelukkig hebben we een heel gezellige groep. Een iets minder. Die loopt echt de tijd te vullen met op en neer lopen enzo.

Hoe is het met I? Hadden jullie nou van de week huisbezoek? Hoe is het gegaan?

Saar, bijna feest!

Hier gelukkig weer wat rust. F begint eindelijk weer wat fitter te worden. L is ook een dag ziek geweest. Zelf ben ik heel de week aan het werk geweest en is het ook bij man op het werk topdrukte met kerstborrels en zo.
    Opa en oma hebben het er maar druk mee. Nog een week en dan heb ik ruim een week vrij

9. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Een aantal kleintjes zijn inmiddels peuter!!! Hiep hiep hoera!
    Hoe waren de feestjes?

Wat een zieken allemaal! Er heerst zeker weer wat. Z hoest al een tijdje.. het komt bij vlagen - meestal 's nachts. Meestal elke nacht eruit om hem rechtop te houden, zo naar om hem zo te zien hoesten, hij komt er van aan't kokhalzen. Gelukkig is het na een half uur weer helemaal over (??!) en dan slaapt hij verder - en ik ook, soms ;)

Het bezoekweekend van vorige week is vrij goed gegaan, 1 dag was hij er niet, zondag wel. Best een relaxte middag gehad, al toonde Z zowat 0,0 interesse in hem. Hij kent hem verder ook niet plus er is een taalbarrière dus was eigenlijk ook wel te verwachten. We zijn ergens koffie gaan drinken waar ook een speelhoek is en daarna nog ergens gaan eten. Dat laatste had ik niet meer veel zin in omdat het ook al laat begon te worden en Z zichtbaar moe, maar om hem tegemoet te komen toch maar gedaan. Toen ik het wou hebben over de regeling voor komend jaar ging het mis. Meneer was het niet met mijn voorstel eens (alles houden zoals dit jaar, maar dan dat hij zich er WEL aan houdt ipv niet). Het werd een vervelend gesprek waarin hij een hoop dingen verdraaide en zelfs zonder blikken of blozen onwaarheden verkondigde. Helaas dus niet tot een overeenkomst gekomen. Baal er ontzettend van en dan met name de onduidelijkheid voor komend jaar. Heb hem nogmaals te kennen gegeven dat mijn "aanbod" blijft staan, hoe dan ook. Op de terugweg veranderde hij zijn tactiek en werd opeens poeslief, ik was zo geweldig en deed het zo goed en blablabla. Altijd hetzelfde cirkeltje.. hij maakt me uit voor vanalles en nog wat en als hij ziet dat ik voet bij stuk hou dan word ik opeens weer op een voetstuk geplaatst. Ik word er niet meer warm of koud van.

Verder.. nog wat gezellig nieuws, mijn lichaam heeft 0,0 tolerantie voor ietwat drukkere dagen etc en als gevolg schieten nu botten verkeerd (aldus de fysio). Heb nu mijn pols ingetapet. Mijn vingers werden bij bepaalde bewegingen slap - blijkt dat er botjes verschoven zijn die de zenuwen afklemden.. te lang mee gelopen omdat ik dacht het loopt wel los, en nu dus aan de ontstekingsremmers. En ik was eergister de badkamer aan't poetsen en hup weer wat mis in mijn rug. Ben er wel klaar mee. Maar de fysio verwacht dat ik met nog wel meer "mankementen" te maken zal krijgen komende tijd tenzij ik echt letterlijk niks doe weken achter elkaar (grapjas haha). Nu dus maar even aan't kijken naar de zorgverzekering voor komend jaar. Ik had al een goede aanvullende verzekering maar misschien moet ik toch nog maar eentje opschalen.

Ennnn... Gisteren is mijn dreumes een peuter geworden :D Ik was wel blij gedurende de dag zelf - het was een leuke, gezellige dag. Ik had een thema feestje (alleen voor familie overigens dus zo heel druk was het niet, gelukkig haha). 's Avonds was ik opeens een beetje verdrietig.. de tijd is zo snel gegaan! Hebben jullie dat ook of totaal niet?
    Toegegeven, bij mij speelt er nog wel meer - ook het idee dat ik nog steeds niet huisje boompje beestje heb, en wat ik heel graag zou willen, het vooruitzicht op een brusje voor Z. Heb het er niet vaak over maar het knaagt soms best wel aan me. Zusje dat in 2014 is bevallen is weer zwanger en ook al ben ik superblij voor haar, op de een of andere manier vind ik het ook wel confronterend.

Pfoe, een hele lap tekst. Ik ben even een emo-muts deze week, laten we het daar maar op houden ;)

10. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Hier ook weer eens een berichtje van mij.
    De afgelopen weken gingen hier niet lekker, veel pijn gehad. Bleek weer een niersteen te hebben en na een paar dagen ziekenhuis / infuus vorige week ben ik er gelukkig vanaf.
    Mn verlof is begonnen dus kan nu genieten.

Zigzag: Nog gefeliciteerd! Het is inderdaad heel snel gegaan. Ik kijk vaak naar Jens als hij slaapt of speelt en dan kan ik het bijna niet geloven dat hij er alweer 2 jaar is. Ze worden nu ook zo snel groot, gaan praten en hebben een eigen willetje.
    Ik kan je gevoel voor nog een kindje heel goed begrijpen.

Wat vervelend dat je zoveel last hebt van je lichaam. En dan ook nog alleen dus niemand die even wat van je over kan nemen. Sterkte!

Kan er met je ex niet iets officieels worden afgesproken? Dan heb je voor jezelf misschien ook meer duidelijkheid en rust.
    Wel naar dat hij zich zo gedraagt en dus niet denkt aan wat het beste voor zijn kind is.

Bailief: heftig hoor allemaal met I. Gaat het ondertussen weer wat beter met haar?
    Jens is nu heel verkouden, vel hoesten en het snot komt uit zn ogen. Volgens mij heerst er weer iets.

Prutske: Succes nog deze week, maar dat komt vast goed met een vrije week in hè vooruitzicht.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: He wat vervelend zeg. Het heerst ook wel gigantisch. Hopelijk is hij met zijn verjaardag weer helemaal opgeknapt. Drukke dagen voor jullie. Haha heerlijk he die kids. Wel 'fijn' dat het herkenbaar is in ieder geval die ruzies.

Bailief: He vervelend is dat he dat ze van alles meenemen. Schijnt wel zo te zijn dat kdv-kinderen op de basisschool veel minder vaak ziek zijn. Dus hoop dat jullie straks de goede kant op gaan.

Zigzag: Nog gefeliciteerd! wat een gedoe zeg met je ex. Wel knap dat je voet bij stuk houdt. Ik hoop dat 2016 toch wat dat betreft een beter jaar mag worden en voor de rest(lichamelijk) ook.
    Aan de ene kant vind ik het altijd wel gek als ze weer een jaartje ouder worden, maar ik vind het ook lekker. Ze worden zelfstandiger en ik mag dat wel. Maar ik snap jou ook wel. Kun je het ook met je zusje bespreken dat je het fijn vind voor haar, maar dat je het ook moeilijk vind?

Me88: ach wat een gedoe zeg. En al verlof wow wat gaat dat snel zeg.

Hier morgen een feestje. Ik heb er zin in. Helaas hebben beide kids griep gehad en zijn ze nog niet helemaal de oude. Gelukkig hebben we een feestje van 10-12 en 's avonds patat eten met de opa's en oma's. Tussendoor gelukkig lekker slapen. :D

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Allereerst even dit: Me, Zigzag en Saar, van harte gefeliciteerd met jullie peuters!! 🎉🎉 ik hoop dat jullie allemaal een geslaagd feestje hebben gehad!

Prutske, eindelijk jullie week vrij! Daar zijn jullie vast aan toe na al die drukte? En morgen ook feest bij jullie toch :D. Veel plezier alvast!

Ah ja dat is vaak, altijd wel iemand die niet zo leuk meedoet als de rest. Gelukkig had die genoeg werk :p.

De videobeelden zijn inderdaad gemaakt. Dat ging goed. Ze had binnen een uur al wat ze moest hebben. I. had volgens mij dondersgoed door wat er gebeurde want niks ging zoals normaal. Bijvoorbeeld: ik was haar aan het toespreken waarom ze iets niet mocht, trekt ze ineens een gekke bek. Nou dat heeft ze misschien 1 keer eerder gedaan dus ik moest door haar lachen. Ik kreeg wel te horen dat dat niet verstandig is... Ja dat weet ik ook wel ;). En nog wat dingetjes, ze was me vreselijk aan het uittesten.

Zigzag, heel begrijpelijk hoor dat je zo emotioneel bent!
    Het feestje klinkt geslaagd, leuk zeg een thema, wat was het?

Ah gos dat hoesten, vreselijk he. Wel bijzonder dat het na een half uur weer helemaal over is. Mocht je nog een goede hoestdrank zoeken: die van Vicks voor kinderen vanaf 2 jaar ben ik tevreden over. Tijmsiroop helpt hier niet.

Jeetje zeg die vader van Z... Het lijkt me een manipulatief mannetje. Gelukkig sta jij daar duidelijk boven maar wat moeten die momenten dat je hem ziet naar zijn. Hij mag al blij zijn dat jij hem de mogelijkheid biedt om Z te zien. Ik hoop dat hij snel op je aanbod in gaat, dat geeft jou ook iets meer rust denk ik?
    Hoe reageerde hij er trouwens op dat Z geen interesse in hem heeft?

En je gezondheid werkt dus ook niet mee :( dat kon er nog wel bij ook of niet. Wat gek ook dat je botten hierdoor verschuiven, klinkt ook vrij pijnlijk.

Kan me voorstellen dat het confronterend is dat je zusje weer zwanger is. Zeker als jij ook graag een broertje of zusje voor Z wil. Ik hoop dat je je geluk gaat vinden in 2016, volgens mij verdien je dat wel 😘

Me, oei, opgenomen in het ziekenhuis, heftig zeg! Gelukkig ben je weer thuis en is je verlof begonnen. Nog even en dan mag je alweer bevallen! Kijk je er naar uit?

Ach wat sneu voor J, beterschap! Er heerst van alles geloof ik en die kleintjes pakken het zo snel op. Wat dat betreft is dit seizoen echt niet zo leuk.

Met I gaat het een stuk beter. Ze hoest wel nog steeds, de ene keer meer dan de andere keer. Ze zit al weken aan de neusspray, dat helpt maar ik merk het gelijk als ik het niet gebruik. Van de inhalator merken we wel echt effect, maar helemaal van het hoesten komt ze niet af. Ze is nu 2 weken thuis van het kdv vanwege de feestdagen die op haar dagen vallen dus ik hoop dat dat haar echt even goed doet.

Saar, dat zeggen ze inderdaad, dat ze dan op de basisschool nauwelijks ziek zijn, ik hoop er heel hard op ;).

Ach bij jullie ook al de griep, wat vervelend dat ze er nog niet helemaal van af zijn. Ik hoop dat J ondanks het ziek zijn toch een leuke verjaardag heeft gehad! Beterschap!

I is sinds een week elke dag om 6 uur klaarwakker en ik krijg het niet doorbroken. Ik vind dat toch best wel vroeg. Zal wel weer een fase zijn...

Ik ga zo de cadeautjes onder de boom leggen, ben zo benieuwd naar haar reactie morgen! Na het uitpakken ga ik een lekkere brunch maken. Doen we nooit maar nu met kerst lijkt me dat wel leuk.

We hebben haar verjaardagscadeau inmiddels ook in huis. Het is een andere keuken geworden dan de IKEA keuken. We waren afgelopen week bij de IKEA en de keuken werd niet meer verkocht. Hij zou binnenkort wel terug komen in het assortiment maar dan heel iets aangepast. Dit werd verwacht op 22 december. In de tussentijd keek ik voor de zekerheid naar alternatieven en toen kwam ik zo'n geweldige keuken tegen dat dit hem is geworden. Zal zo even kijken of ik een plaatje kan plakken in een nieuw bericht. Ben zo bang dat mijn tekst verloren gaat ;)

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Deze :D

Sorry voor mijn enorme stuk tekst trouwens ;)

14. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Super leuke keuken :)

Lastig dat ze je ging uittesten. Wel logisch dat je moet lachen als ze gekke bekken gaat trekken.
    Hier kunnen we een lach soms ook niet tegenhouden hoor.

Er heerst zeker van alles. Jens gaat nu ook 2 weken niet naar de opvang (gaat altijd op vrijdag) dus hoop dat we er snel vanaf zijn. Hij wordt nu telkens wakker 's nachts van het hoesten.

Dat vroeg wakker zijn komt hier telkens met fases. Wij proberen hem zolang mogelijk in zn bed te laten liggen, maar als hij blijft roepen of gaat huilen halen we hem.
    Vanaf 6.30 mag de tv aan hier en dan draaien wij ons soms nog even om (Jens zit dan tussen ons in)

Bevalling heb ik een dubbel gevoel over. Aan de ene kant kijk ik er naar uit, omdat we onze dochter dan in onze armen hebben.
    Aan de andere kant ben ik bang dat het heel snel gaat (bij Jens braken de vliezen, 15 minuten later begon de weeënstorm en nog geen 5 uur later was hij er).
    Ze zeggen dat een tweede bevalling vaak sneller gaat en ik zie mijzelf hier al zitten met een weeënstorm en Jens die rond loopt, bang dat ik het ziekenhuis dan niet meer haal.
    Dit uiteraard besproken met de vk en zodra ik denk dat het echt begint mag ik direct bellen.

Saar : gefeliciteerd met J!

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Nou dat lachen ga je nog wel vaker krijgen. En af en toe moet dat ook best kunnen denk ik zo. De boog kan helaas niet altijd gespannen zijn, zeker als je het niet gewend bent. Maar fijn dat het verder 'goed' is gegaan. Leuk zeg en gezellig. Wij doen niet aan kerstcadeaus. We gaan morgen wel gourmetten want ze vinden het zo leuk om vleesjes te bakken. :) Zaterdag gewoon patat hihi. Leuk keukentje, wij hebben hem in het rood:D Is ook echt degelijk want wij hebben hem tweedehands en op een paar plekjes waar de verf af is, werkt hij nog helemaal super. Wij laten de kids gewoon liggen als ze vroeg wakker zijn, werkt hier prima, maar wij hebben ook wel modelkids ;)

Me88: Fijn dat je vk zo begripvol is, maar goed die wil ook niet dat ze te laat is. Kan ook heel anders gaan natuurlijk. Hoop dat je een rustigere bevalling krijgt (ik kan er niet over meepraten;)).

Wij hebben een gezellig feestje gehad. J is lekker verwend. Grote zus had er wel wat moeite mee dat ze GEEN cadeautjes kreeg hihi. Hele dag dwars. Maar hij heeft een houten treinbaan gehad, duplo en veel auto's. Helaas kwam er uiteindelijk niemand van mijn schoonfamilie, dus heel sneu voor mijn man. Maar goed gaan er met All you need is love maar een knus avondje van maken.

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Gelukkig moeten jullie ook wel eens lachen :D. Ik had die camera ook op me staan dus ik voelde me behoorlijk ongemakkelijk ;).

Me, voor 's nachts werkt Noscapine hier meestal goed. Het smaakt wel vies maar bij I krijg ik jet met zo'n spuitje wel naar binnen. Ik geloof dat er voor kinderen vanaf 2 jaar nog geen maximale hoeveelheid op staar, de apotheek mag het namelijk niet voor zulke jonge kinderen verkopen. Maar op aanbeveling van de dokter mag het wel. Je kunt het dus vrij kopen zolang het voor jezelf bedoeld is. Misschien heb je er wat aan. I krijgt als het zo extreem is 2x per dag 7,5 ml.

Wel handig die TV! Wij hebben helaas maar 1 TV ;). Als I wakker is, dan wil ze ook gelijk op staan. Blijven liggen is een worsteling. Ik probeer het wel elke ochtend te rekken maar dat lukt max 10 minuten..

Oei ja ik kan me je dubbele gevoel voorstellen. Het lijkt me geen fijn vooruitzicht dat het nog sneller kan gaan. Gelukkig kun je gelijk bellen, maar je zal pas gerustgesteld zijn als J bij de oppas is denk ik? Wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Saar, top dat het zo gezellig was, leuke cadeaus! Ahh kan me de frustratie van H wel voorstellen, dat zijn minder leuke dingen om te moeten leren ;). Wat jammer van je schoonfamilie zeg. Konden ze echt niet of wilden ze niet?

Wat leuk dat jullie hem ook hebben en fijn te horen dat hij zo degelijk is! Ik was er opslag verliefd op :p. Wilde hem eerst tweedehands kopen maar dit model werd niet aangeboden in de omgeving. Dus maar een nieuwe besteld, we hadden hem al heel snel in huis en dat had ik niet verwacht. Wel fijn om dat ook geregeld te hebben :D

Heerlijk hoor die modelkids, dagje ruilen? :p

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Gefeliciteerd met L Prutske! 🎉

Fijne kerstdagen meiden :)

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo daar ben ik weer eens.
    Veel gewerkt en gelukkig alles goed gegaan.
    Nu lekker anderhalve week vrij.
    L heeft een superfeestje gehad. Heel erg verwend.
    Van ons heeft hij alleen wat kleinigheidjes gekregen omdat hij net een nieuwe kamer had. Dus hiervoor nog wat stickers gekocht om op de muur te plakken. Het manneke is zo gek op de minions.

nu eens proberen te reageren op iedereen, sorry als ik iets vergeet.

me88, een hart onder de riem betreffende de aankomende bevalling. Ik had bij F een weeenstorm met enkel rugweeen. Bij L werd ik om zes uur wakker en ben ik lekker in bad gegaan. Hier had ik enkel buikweeen die veel beter op te vangen waren en die echt om de paar minuten kwamen voor een minuut ofzo. Dus kon ik lekker bijkomen. Wat ik wil zeggen is ga er open in je kan er toch niks aan veranderen. En het kan zo anders zijn.

Saar, nog gefeliciteerd met J. Wat jammer dat je schoonfamilie niet komt zeg. Wel lekker rustig. Hier was het wat te druk.

bailief, fijn dat ze de beelden zo snel had. En misschien ook maar goed dat ze je op dat moment lekker uittest. Zien ze meteen goed hoe het gaat. En kunnen ze jullie beter helpen.

zigzag, fijn dat het bezoekweekend redelijk is gegaan. Het is al erg genoeg dat het zo moet gaan toch.

sorry als ik wat gemist heb.

iedereen fijne feestdagen gehad?
    Wij zijn gisteren nog even lekker naar zee gegaan even uitwaaien na L zijn feestje.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Allemaal de beste wensen voor 2016. Hopelijk veel gezondheid en mooie babietjes voor iedereen. En hele lieve kinderen natuurlijk:)

Bailief: Je hebt ook wekkers van bijv. Nijntje. Als die dan de ogen open heeft mogen ze opstaan. Wie weet helpt zoiets?! Je mag je dochter altijd brengen hihi ik denk dat het wel een eindje rijden is.

Prutske: Nog gefeliciteerd. Het is soms ook al snel wat te druk op zo'n feestje. Bij ons was het gewoon erg rustig;) Lekker als je bij zee woont. Wij wonen op de Veluwe dus wij gaan dan even naar het bos. Ook heerlijk.

Hier gisteren het peuterbed voor J in elkaar gezet. Gistermiddag was het een leuke toer om hem in bed te houden, maar gisterenavond en vanmiddag gaat het prima. Hij heeft even op bed staan springen en is toen gaan slapen. Leuk hoor zo'n grote jongenskamer:D De kinderen hebben netjes door het vuurwerk heengeslapen. J is alleen uit zijn bed gekomen en kon de ingang niet meer vinden dus die stond in paniek op de grond:D H was haar deken kwijt dus dat was ook brullen. Maar goed dat hoort er zo af en toe bij. Zelf ook om 10 uur naar bed gegaan en een heerlijke nacht gehad.:) Ik vind dat verplichte opblijven echt zo kansloos, heb er een hekel aan dus zolang het niet hoeft...

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Iedereen de beste wensen!

Haha Saar, We wonen ruim een uur rijden van zee hoor. Woon in de buurt van Breda.
    Wat stoer hè een groot bed.

Hier vandaag niet zo een leuke dag. Eerst bijna Brand Door een kaarsje. En toen met het naar bed gaan stootte L zich zo hard dat ik dacht dat ik na precies een jaar ( toen met F) weer naar de hap kon om te hechten. Het bleef gelukkig bij een enorme bult. Nu maar regelmatig effe kijken bij hem. Maar hij is helder gelukkig.

Deel Deze Pagina