Me88: Hier ook nog 1 of 2 keer per nacht hoor. Is vrij normaal op deze leeftijd. Kindjes die al doorslapen zijn gewoon veel te snel Prutske: Oh ja zo. Het klonk een beetje sneu Maar dit klinkt aardig normaal. La85: Heb je veel ui oid gegeten of iets wat je eerder niet zoveel at? Kan er ook gewoon bij horen, maar wat staffie zegt zou je ook nog kunnen onderzoeken. Met die uitslag: ook niet met doekjes in de weer gaan, maar met een nat washandje. Is wel wat viezer met een poepbroek, maar daar zit geen parfum in waardoor het niet bijt. Die doekjes kunnen erg bijten bij kapotte billetjes. Evt. Maïzena erop kan ook helpen. Xdoo: Een kindje trekt een hele wissel op je relatie hoor, is vrij normaal. Wij hebben het nu bij de 2e veel minder, want je rekent er al op dat het je leven op z'n kop zet. Genieten van de momenten die je wel samen hebt en rustig aan balans zoeken. Het wordt echt weer beter. We kijken hier nu al uit naar de tijd dat de kids allebei weer om 7 uur op bed liggen.
@Nono Wat fijn dat je zoveel extra kolft! Heerlijk!! Ik begin m echt te knijpen want ik heb 0,0 voorraad Ik heb gestemd hoor! Echt een prachtige foto..vind het alleen zo jammer dat de gene die winnen altijd een leeg profiel hebben en 0 reacties... komen hier alleen voor de wedstrijd, zou het beheer eigenlijk wat aan moeten doen,. Gebeurt bij zowel de baby als de buik wedstrijd @Me88 Wat bijzonder dat je ongesteldheid zo veranderd. In jou geval wel erg fijn dat je er nu geen last meer van heb @Saar Nee ik stond er al bij haha maar die van Nono is echt mooier! Ik doe volgende maand weer mee met de nieuwe foto's van haar alleen haha Wat een goeie koop zeg!! Heerlijk zulke koopjes via MP haha @Prutske Hopelijk helpen de tips van de fysio, want zo'n helmpje vind ik altijd zo zielig staan Haha handig met je fles Hier ook zo'n blunder.. Ik heb van die breastflow flessen...en lekken joh die dingen! Werd er niet goed van..ook kon N er niet echt goed uit drinken, alsof het te snel ging..snapte er niks van..totdat idd..ik een verkeerde maat speen erop had zitten...wist niet eens dat ik 2 maten in dat pakket had Blijkbaar de eerste paar keer toen het drinken wel goed ging, toevallig de juiste maat speen gepakt en afgelopen 3x de verkeerde hahaha @XDoo Balen zeg van de belasting!! Gelukkig een lieve moeder die jullie het kan lenen. Anders kan je bij de belastingdienst ook vaak wel een regeling treffen maar dat kost idd rente. De veranderingen in relatie zijn wel herkenbaar hoor.. @koemelkallergie Het gaat gelukkig echt beter met N. ze slaapt beter (langer) drinkt rustiger aan de borst, uitslag vervaagd en het spugen is zo goed als over. Ik had gelezen dat pure chocolade wel mocht dus ik heb vrijdag lekker een hele reep gegeten tja...dat heb ik geweten... Man..wat voelde ik me schuldig..ze heeft heel het weekend weer gespuugd Blijkbaar kan dus niet alle pure chocolade Vandaag bij de dietiste geweest, de komende 4 weken echt koemelk, eiwit en soja vrij eten, en dan proberen soja weer toe te voegen,en kipeiwit, dat maakt de keuze in de supermarkt ook weer wat makkelijker. Ik heb een lijst gehad met een aantal producten die wel mogen en verder is het echt heel veel verpakkingen lezen @Draagdoek Nou eindelijk er toch aan begonnen haha Ik heb zojuist een tricotti gekocht via MP, een koopje dus leuk om te proberen. Als ik er echt veel gebruik van ga maken dan wil ik wel een echte doek aanschaffen. Voordeel bij deze is dat ik niet hoef te knopen @hond Helaas gaat het met onze hond nog steeds echt niet goed Vanavond moeten we weer naar de dierenarts, er zit echt geen verbetering in, eerder verslechtering, regelmatig als hij in of uit de mand stapt valt hij gewoon om Hij speelt niet meer met de rest, hangt tegen de koelkast aan tijdens het eten en zo sneu @kolven Hier kolf ik nu voorlopig helemaal niet, alleen als de voeding gelijk gegeven wordt ivm wennen aan de fles. eerst moet alle "melk" uit mn melk voordat ik weer een voorraadje op kan bouwen @Relatie Ook hier wat dalen gehad de laatste week, ook natuurlijk met de spanning van de hond, het spugen van N. de financien die nu veranderen en ikzelf begin een beetje te "stressen" over het werken zo meteen...kan mn vriend het wel allemaal alleen, kan ze wel zonder me etc etc waardoor ik ook niet altijd even lief reageer en een beetje te kritisch kijk naar hoe mn vriend het doet, want ja..niemand kan zo goed voor dr zorgen als ik natuurlijk hahahaha
Bij het bureau was het trouwens geen probleem om de inenting 2 weken later te doen, wel het advies om nu niemand bij dr te laten Over MP koopjes... Ik heb ook een goeie koop gedaan vind ik zelf haha Een boxmobiel de tiny love princess TINY LOVE MUZIEKMOBIEL kopen? NU met GRATIS Nijntje Kado! 20 minuten lang speelt hij,met of zonder geluid en er zit een afstandsbediening bij hahaha ipv dat ze nu een gilletje geeft als hij afgelopen is, geeft ze juist een kreetje als ze m zat is Dan zet ik m uit en valt ze in slaap echt zo schattig en dat voor 15 En natuurlijk de tricotti, komt hopelijk morgen binnen voor maar een tientje I love MP
Staffie, ook al zo goed geslaagd op mp. Wat zei de dierenarts? Stom he met die flessen. Saar, we doen hem geen pijn hoor en ik merk nu al echt verschil dat het hem al minder uitmaakt. Xdoo, wat rot ineens nog zo'n rekening van de belasting. Relatie, hier was dat ook na de eerste. Wij als mama's moeten opletten dat we niet alleen mama's zijn maar ook hun vriendin of vrouw. En dat valt niet mee voor ons La85, ik zou ook aan kma denken. Bailief, hoe gaat het
Bailief, ik zag jou andere topic over het slecht slapen. Ik zat te denken aan jou bevalling misschien idd een fysio of osteopaat bellen. Of even bij het cb informeren dan kan je misschien een verwijzing krijgen en wordt het vergoed. Wat betreft het inbakeren. In de puckababy piep das de kleinste. Zien ze eruit als een wortel qua vorm dan he. Ze kunnen hun beentjes recht en krom doen. Ook de armen kunnen naast het lichaam maar ook erop tot hun nekje zeg maar. Bih de beentjes zit een koordje om de zak in het begin iets kleiner te maken zodat ze er niet in kunnen zakken. Ik zet het hier weg omdat ik de toon in het andere topic niet zo vriendelijk vind. Als je nog iets wil weten mag je altijd pben
Lieve meiden, sorry sorry sorry dat ik jullie zo verwaarloos! Echt, dit is absoluut niet mijn bedoeling. Ik heb 24/7 mijn handen vol aan I. Ik heb er ten einde raad maar een topic over geopend in baby en dreumes. Prutske, denk je dat het met de bevalling te maken kan hebben? De puckababy piep gaat mijn voorkeur ook naar uit, heb jij die ook gehad of nog in gebruik? Ik kan heel goed begrijpen dat je het hier plaatst, er zijn nogal wat sterke meningen daar... na mijn laatste berichtje daar zal ik vast door sommigen geen goede moeder gevonden worden . Staffie, wat naar van je hond ik probeer af en toe mee te lezen (niet makkelijk! Hoe ik nu aan het reageren ben is ook een kunst op zich ). Maar hpe oud os je hond? Red je het een beetje want dit is nog heftiger nu je nog niet zo lang geleden bevallen bent qua emoties enzo.
XDoo hier heeft het ook wel impact gehad op onze relatie.. Begint nu weer wat rustiger te worden tussen ons. Dankjewel Sean was inderdaad jarig. Staffie, Nouja nu weet je iig dat niet alle pure chocolade kan.. Niet leuk maar goed. Oeh en bedankt voor de link! @hier, vandaag naar CB geweest .. Amy weegt nu 4195 gram en is 55 cm. In de groei qua lengte bleef ze hangen op de lijn maar goed hoefde mij geen zorgen te maken. Ze heeft de prikjes gehad en hoefde alleen maar te huilen tijdens de prik zelf.. Vermoedelijk heeft ze KMA en moet ik nu een maand zonder koemelk om te kijken hoe ze daarop reageerd .. Maar als ik al 2 dagen zonder koemelk leef dan gaat het al beter (uitslag, krampjes en zuur (spugen soms)) Zou eens foto van d'r uitslag erbij doen Foto 1 is waarbij ik 2 dagen geen koemelk heb genomen.. Foto 2 is een dag nadat ik kwarktaart heb gehad.
Nono, daar zit wel een verschil in zeg! Ik zou proberen een weekje je hele eetpatroon aan te passen, kijken wat dat doet.
Ik heb de puckababy piep geleend van mijn nichtje. En heb nu de opvolger besteld daar kan je ook een slaapzak van maken. Ik weet niet wanneer je voor de eerste prik moet want dan mag de puckababy even een nacht niet aan. Hier geeft het zoveel rust dat hij overdag ook beter op zijn gemak is. En even heel duidelijk. Jou meisje heeft het meeste aan jou als jij ook goed in je vel zit, En ik weet niet of het met je bevalling te maken heeft maar het zou kunnen dat er een werveltje niet helemaal goed zit ofzo en dan is het met fysio of osteopaat zo opgelost. En het is alleen een goedbedoeld advies. Je voelt zelf het beste wat je moet/wil doen. Dikke knuffel
Dankje Prutske. Ik ben blij te horen dat het bij jullie ook zoveel heeft geholpen. Ik wilde ook nog achter een osteopaat aan gaan maar ik ben er simpelweg nog niet aan toe gekomen. De draagdoek zorgt er natuurlijk wel voor dat ik mijn handen vrij heb maar zodra ik 10 minuten zit wordt ze wakker en moet ik weer bewegen. Werkt allemaal niet zo handig . De prikjes moet ze op 3 maart. Ik weet niet of het dan handiger is om te wachten totdat ze die gehad heeft? Want nu kan ik het ook nog niet doen omdat ze niet lekker is. Of ze koorts heeft weet ik niet maar ik durf ook nog niet te temperaturen dat ze eindelijk sinds een paar dagen geen bloed in haar ontlasting meer heeft. Bang dat ik misschien toch iets raak ofzo.
@Bailief Ik zou ook adviseren om eens langs een osteopaat te gaan. Dit wordt zo bij zo vaak aangeraden na een KS en ze heeft het ook niet echt prettig gehad de laatste uren in je buik. En idd inbakeren...ik heb wel een Pacco voor je! Mag je zo hebben, ik heb hem ook gehad maar ik gebruik hem niet @Nono Zo wat een verschil!! Lijkt wel of ik N. zie liggen. Ik heb vandaag nog een mail gehad van de diëtiste over KMA en wat ik wel/niet mag enz enz als je wil kan ik je hem wel doormailen? Staat ook in waar je op moet letten bij de etiketten etc etc @Hond Dat de klachten komen door trauma is nu dus uitgesloten...dan had hij echt verbeterd moeten zijn door de pijnstilling maar helaas... Ook de DA vond hem echt niet in orde, wel kon ze zien dat hij zich tijdens het lopen constant corrigeerde, daarom valt hij waarschijnlijk minder vaak om. Het is dus echt neurlogisch, ook het ruggemerg valt af want dan zou het zich nu concentreren op 1 plek en niet de hele linker kant die niet mee wil. Ondanks dat hij tijdens de 1e onderzoeken niet helemaal voldeed aan het "plaatje" TIA is dit nu toch wel waar er vanuit wordt gegaan...hij kan hier van herstellen maar het is wel zo dat wanneer hij er een heeft gehad er binnen een x tijd weer een aanval komt, en na iedere TIA komt hij er slechter uit.. Hij heeft nu een flink hoge prednisonkuur gekregen, hier moet hij van opknappen. Gisteravond een injectie en daarvan moet ik vandaag duidelijke verbetering merken, ik moet dan ook vanmiddag bellen om te vertellen hoe het gaat. Is er geen verbetering dan moeten we helaas toch denken aan een tumor of blijvende schade van de TIA..maar vooralsnog hebben we hoop... Helaas zie ik nu vanochtend nog geen verbetering, hij slaapt veel en komt weinig van zn plaats. Straks ga ik weer een stukje met hem lopen en hoop echt dat het dan beter gaat...hoe erg het ook is hoop ik nu toch maar dat het een TIA is geweest..dan kan hij tenminste nog herstellen Vaak blijft er wel iets van "schade" over, het zou dus ook kunen dat dit die schade is maar we gaan zeker niet te snel opgeven!! Maar zoals hij nu is, is voor hem absoluut geen waardig leven...niet eens je mand in kunnen Het blijft dus spannend hoe het allemaal verder zal gaan nu, dus we leven maar met de dag.. Eerst voor vanmiddag opgeknapt zijn, dat is nu even het belangrijkste....
Even goed terug kunnen lezen Saar, wat een goede koop zeg! Dat is nog eens leuk winst maken! xDoo, wat balen van de rekeningen! Wel heel lief van je moeder . Denk er goed aan om soms je vriend even lekker vast te pakken of een avondje lekker eten thuis met kaarsjes aan. Als wij onze handen even 5 minuten vrij hebben dan zoeken we elkaar op. Ik merk dat dat heel belangrijk is, en vergeet de intimiteit niet. Misschien is dat nu ook lastiger voor je vriend omdat het waarschijnlijk minder vaak gebeurt. Nono, ik ga zo Amy even opzoeken als ik het red en anders zo snel mogelijk! Staffie, ach wat naar dus toch waarschijnlijk de TIA... ik hoop dat jullie mog heel veel goede dagen met hem krijgen! Wat kun je je een zorgen maken om je hond dan he, ik hoop heel hard dat er geen blijvende schade is en dat de kuur hem wat laat opknappen. Wat lief van je van de pacco! Ik heb me nog niet in die verdiept maar er zal denk ik weinig verschil tussen zitten? Had jij hem al voordat N.geboren was dan? Omdat je hem niet gebruikt hebt. Ik wist trouwens niet dat een osteopaat heel vaak ingeschakeld wordt na een keizersnede. Mijn vriend is vandaag wat eerder thuis dus dan stop ik I. even in zijn handen kan ik er gelijk achteraan
Staffie: Ben benieuwd, gaan we volgende maand op jou stemmen. Fijn dat het beter gaat met N. Goed dat de oorzaak dan gevonden is. Wel een gedoe of niet met dat dieet? Wat naar dat het niet goed gaat met de hond. Sneu voor onze mannen eigenlijk he?! En we lopen ook nog eens met gierende hormonen rond.. Leuk die mobiele. Ik heb een opdraaigeval met Nijntje eraan. Hanna wil er ook steeds onder liggen in de box. Raar advies van cb. Nee hou haar weg bij iedereen. Sommige kinderen worden helemaal niet ingeent.. Maar goed ze zijn nogal pro vaccineren bij de cb's, alsof ze er aandelen in hebben. Prutske: Nee ik had ook niet verwacht dat je hem pijn zou doen, maar het klonk zo oprekken. Precies wat jij zegt over dat we mama's zijn en ook vrouw van. Even de balans zoeken. Nono: Wat een verschil zeg. Wauw heel ander kindje. Dat groeien is zo'n onzin, ze groeien sowieso in scheuten en je dochter gaat een lijntje zoeken nu. Hanna is hier klein, zeuren ze dan weer nooit over. Bailief: Onzin dat je geen goede moeder bent als je haar gaat inbakeren. Sjonge wat een zeikerds zitten er dan tussen. Komt nog veel meer waarin je een keuze moet maken: wat doe je op brood, wat geef je als tussendoortje etc. Doen wat je gevoel zegt, dat klopt meestal wel. Hier vandaag 1 en al drama. 2 kindjes die constant huilen/jengelen/zeuren. Heb ik gewoon niet altijd tijd voor, dus bij deze ben ik ook een slechte moeder want ik laat ze af en toe gewoon in koor huilen. Ik heb eindelijk de ophaalkaart voor de babybox van de etos. Manlief er donderdag maar even op uit sturen. Gisteren wel wat te veel gedaan, maar ik was een beetje boos. Dan ga ik heel hard poetsen.
Haha Saar, hoe durf je je kinderen dat aan te doen . Nee hoor hartstikke logisch dat je dat soms even doet, wat moet dat zwaar zijn! Hoe kwam het dat je boos was? Hier kunnen we de babybox ook ophalen. Maar dan moeten we naar de stad, misschien een leuke gelegenheid om voor de stad in te gaan
Ik zeg 1 ding: mannen Maar het is alweer over haha. Over het algemeen valt het wel mee hoor hoe zwaar het is. Alleen je hebt er van die dagen tussen zitten en vandaag is zo'n dag. Ik heb het gevoel dat jij het zwaarder hebt met je plakbeeb.
Hahaha leuke wezens zijn het Achja alles kan gewoon heel zwaar zijn, die van mij omdat ze vastgeplakt zit aan ons en die van jullie omdat ze hun dag niet hebben. Ik heb nu heel even (2 minuten) mijn handen vrij omdat ze in de swing zit! Jeej . (wie de kleine dingen niet eert... ofzoiets)